0
zpět
 

diskuze k tématu: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Úterý 10.03.2015 14:39, RE: Neco k tem japoncum
Ne321 napsal:
Jenom par realistickych poznamek k tem odam na Japonce. Lexus IS250 neni spatne auticko, ma zajimavy pomer cena/okoukanost/vybava, ale taky to neni zadny zazrak. Problemy jsou primarne dva, jednak na to ze se tvari jako sportovni sedan proste nejede, coz je dane tim ze je tam nikterak presvedciva 2.5tka spojena s nikterak presvedcivou prevodovkou Aisin. Takze pak mate ve finale takovou situaci, ze sedite v ne zrovna levnem premiovem sportovne se tvaricim sedanu a vedle jedouci cestak s blbou Octavii 1.8 vam da takovou sodu, ze se vasemu auto rozplaci ostrikovace. Velkou nevyhodou IS v EU je absence mnohem sikovnejsiho IS350 co se prodaval v USA a ktery narozdil od 250tky rozumne jezdi. Druhou nevyhodou IS250 je to, ze je to japonske auto tedy auto konstruovane trpasliky pro trpasliky, nejenom ze je tam uvnitr strasne malo mista, ale navic sedite na prtavouckych sedackach bez moznosti jakehokoliv pokrocileho nastaveni, takze pohodli nic moc. Majitel zminovaneho trojkoveho baworaka si koupi vynikajici sportovni sedacky s dofukovanim bocnic, prodluzovanim sedaku a je proti vam vysmatej.Co se tyce tech Infiniti, tak pomineme-li fakt, ze G37 je nesehnatelna ojetina (momentalne neni v CR jediny rozumny kousek na prodej), tak nejvetsi nevyhodou je interier. Sedite opet na japonskych sedackach pro trpasliky, ktere jsou navic umisteny strasne vysoko, takze sportovni pocit veskrze zadny, sedacky jsou navic dost nepohodlne (s ohledem na tridu) a jeste se musite divat na dost zoufaly interier, kdy zejmena stredovy panel v umelohmotnem "hliniku", idiotskym N-form infotainmentem a cudliky ze by se za ne stydela Fabie ukazuje, ze americka auta (v tomto pripade japonske auto primarne pro Ameriku) nejsou v interierech zadny zazrak. Jizdne to spatne neni, prevodovka je pomalejsi, ale motor se da zase krasne vytacet a ma pekny zvuk, brzdy jedovate jako svina. Bohuzel pokud clovek nechce kupovat kupe, tak sedan G37 je sportovni jenom vnejsim vzhledem a motorem s podvozkem, uvnitr mate dojem, ze vam nekdo pridal ctyricet let navic a jedete na sraz duchodcu.


Čéče, kolik vážíš??? Já měřím 186 a mám 95 kilo, ale že by mi v IS nestačila sedadla... Natož v G37. Nechápu, kde lidi pořád chodí na to, že každý auto, co má 18 kola, musí být sportovní. Na sportování má Lexus vyspělejší modely, IS-F počínaje. IS250 je rodinný sedan, který nemá žádné ambice, aby ho někdo používal jako "sportovní". To je jen debilita českého národa, aby každé auto poměřovali s něčím a nazývali to jako "sportovní". IS250 tedy rozhodně kncipovaná není,m byť se jedna její varianta jmenuje F-Sport A( tu jsem měl). Má jen optipaket a 18 kola, nic víc.
Jinak s tou 1,8 Vochcávkou bych byl trošku opatrnější, ono fakticky těch 153kW tam je ani automat je nazapře. jen by to možná chtělo srovnávat koncepčně stejné agregáty.

K tomu G37, tak na prodej jeden je - ten můj, protože já se stejně časem vrátím k Subaru. Sice ho nikde nenabízím, ale kdyby se zájamce našel, prodám a koupím si nenápadný Legacy GT, což je pro mě auto s vyšší UH díky kufru.
K interieru G37 snad jen to, že vše je jednak věcí vkusu a zrovna prpti BMW bych si na plasty příliš nestěžoval. Na rozdíl od jiných zunaček tyhle v G37 po 5 letech ani nevrznou. Sedačky asi nebudou problémem auta, ale toho, kdo na nich sedí, jinak vysouvací stehenní opěry Infiniti samosebou má taky. Stejně jako polohovací bederní opěru. Snad mu můžeme vytknout nemožnost dofukování bočnic, to ano, ale zase to není něco, bez čeho bych v noci nespal. No a kté výšce posezu - jak říkám, mám 186cm a sedačku si musím zvedat, protože nevidím přes hranu kapoty. Tak nevím, no. A velikost sedáků je spíše fakt pro vyžraný amíky, co se copu jen hanbáčema chalstaj tuny koly. Takže bych to neviděl s tím místem tak tragicky.

Jak se někdo ptal na spotřebu: tak já osobně dokážu trasu Šumperk Štětí a zpět zajet za 8,6/100. Normální spotřeba je 10, ale to jsou projížďky kolem baráku do +/- 25km, navíc průměr je zpreslený te´d po zimě. Dlouhodobý průměr mám - moment mrknu do tabulky, dke si svá auta všechna píšu - 9,1/100. Takže za mě paráda. Jasná věc, kdo bude prasit a pálit gumy, bude na 20, to je fakt a bude tam i s 1,8TSI. Takež spotřeba mi vrásky fakt nedělá. Subaru SpecB s H6 a 180kW jezdilo za 8,9 na stejných trasách. Takže pokud se vejdu do 10, je to pohoda.

reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Úterý 10.03.2015 14:51, Kvalita ozvučení automobilů
Jakožto starý hifista (spíše highendista), co na hudbě vyrsotl a sám ji aktivn+ě dělával, se o zvuk zajímám velmi aktivně trvale. Jezdím po všech možných studiích tady i venku, navštěvuji výstavy a zejmnéna známé, které mají slušné aparáty. Mám hodně poslechových zkušeností na to, abych mohl posoudit zvuk v autě. Mnohým se to líbit nebude, ale tovární zástavby stojí za řeč pouze v případě, hovořímě li o značce Dynaudio, co se týká měničů. Zbytek nestojí za nic nikde. ani B
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 10.03.2015 14:55, RE: Neco k tem japoncum
Zdeny60 napsal:
Ne321 napsal:
Jenom par realistickych poznamek k tem odam na Japonce. Lexus IS250 neni spatne auticko, ma zajimavy pomer cena/okoukanost/vybava, ale taky to neni zadny zazrak. Problemy jsou primarne dva, jednak na to ze se tvari jako sportovni sedan proste nejede, coz je dane tim ze je tam nikterak presvedciva 2.5tka spojena s nikterak presvedcivou prevodovkou Aisin. Takze pak mate ve finale takovou situaci, ze sedite v ne zrovna levnem premiovem sportovne se tvaricim sedanu a vedle jedouci cestak s blbou Octavii 1.8 vam da takovou sodu, ze se vasemu auto rozplaci ostrikovace. Velkou nevyhodou IS v EU je absence mnohem sikovnejsiho IS350 co se prodaval v USA a ktery narozdil od 250tky rozumne jezdi. Druhou nevyhodou IS250 je to, ze je to japonske auto tedy auto konstruovane trpasliky pro trpasliky, nejenom ze je tam uvnitr strasne malo mista, ale navic sedite na prtavouckych sedackach bez moznosti jakehokoliv pokrocileho nastaveni, takze pohodli nic moc. Majitel zminovaneho trojkoveho baworaka si koupi vynikajici sportovni sedacky s dofukovanim bocnic, prodluzovanim sedaku a je proti vam vysmatej.Co se tyce tech Infiniti, tak pomineme-li fakt, ze G37 je nesehnatelna ojetina (momentalne neni v CR jediny rozumny kousek na prodej), tak nejvetsi nevyhodou je interier. Sedite opet na japonskych sedackach pro trpasliky, ktere jsou navic umisteny strasne vysoko, takze sportovni pocit veskrze zadny, sedacky jsou navic dost nepohodlne (s ohledem na tridu) a jeste se musite divat na dost zoufaly interier, kdy zejmena stredovy panel v umelohmotnem "hliniku", idiotskym N-form infotainmentem a cudliky ze by se za ne stydela Fabie ukazuje, ze americka auta (v tomto pripade japonske auto primarne pro Ameriku) nejsou v interierech zadny zazrak. Jizdne to spatne neni, prevodovka je pomalejsi, ale motor se da zase krasne vytacet a ma pekny zvuk, brzdy jedovate jako svina. Bohuzel pokud clovek nechce kupovat kupe, tak sedan G37 je sportovni jenom vnejsim vzhledem a motorem s podvozkem, uvnitr mate dojem, ze vam nekdo pridal ctyricet let navic a jedete na sraz duchodcu.
Čéče, kolik vážíš??? Já měřím 186 a mám 95 kilo, ale že by mi v IS nestačila sedadla... Natož v G37. Nechápu, kde lidi pořád chodí na to, že každý auto, co má 18 kola, musí být sportovní. Na sportování má Lexus vyspělejší modely, IS-F počínaje. IS250 je rodinný sedan, který nemá žádné ambice, aby ho někdo používal jako "sportovní". To je jen debilita českého národa, aby každé auto poměřovali s něčím a nazývali to jako "sportovní". IS250 tedy rozhodně kncipovaná není,m byť se jedna její varianta jmenuje F-Sport A( tu jsem měl). Má jen optipaket a 18 kola, nic víc. Jinak s tou 1,8 Vochcávkou bych byl trošku opatrnější, ono fakticky těch 153kW tam je ani automat je nazapře. jen by to možná chtělo srovnávat koncepčně stejné agregáty.K tomu G37, tak na prodej jeden je - ten můj, protože já se stejně časem vrátím k Subaru. Sice ho nikde nenabízím, ale kdyby se zájamce našel, prodám a koupím si nenápadný Legacy GT, což je pro mě auto s vyšší UH díky kufru. K interieru G37 snad jen to, že vše je jednak věcí vkusu a zrovna prpti BMW bych si na plasty příliš nestěžoval. Na rozdíl od jiných zunaček tyhle v G37 po 5 letech ani nevrznou. Sedačky asi nebudou problémem auta, ale toho, kdo na nich sedí, jinak vysouvací stehenní opěry Infiniti samosebou má taky. Stejně jako polohovací bederní opěru. Snad mu můžeme vytknout nemožnost dofukování bočnic, to ano, ale zase to není něco, bez čeho bych v noci nespal. No a kté výšce posezu - jak říkám, mám 186cm a sedačku si musím zvedat, protože nevidím přes hranu kapoty. Tak nevím, no. A velikost sedáků je spíše fakt pro vyžraný amíky, co se copu jen hanbáčema chalstaj tuny koly. Takže bych to neviděl s tím místem tak tragicky.Jak se někdo ptal na spotřebu: tak já osobně dokážu trasu Šumperk Štětí a zpět zajet za 8,6/100. Normální spotřeba je 10, ale to jsou projížďky kolem baráku do +/- 25km, navíc průměr je zpreslený te´d po zimě. Dlouhodobý průměr mám - moment mrknu do tabulky, dke si svá auta všechna píšu - 9,1/100. Takže za mě paráda. Jasná věc, kdo bude prasit a pálit gumy, bude na 20, to je fakt a bude tam i s 1,8TSI. Takež spotřeba mi vrásky fakt nedělá. Subaru SpecB s H6 a 180kW jezdilo za 8,9 na stejných trasách. Takže pokud se vejdu do 10, je to pohoda.

hele já mám metr devadesát a atakuji půl druhého metráku a jedinej problém konkrétně s G35 coupé jsem měl kvůli tomu že na rozdíl od 350Z má 4 místa, takže sedačka má vyšší posez a v kombinaci se šíbrem jsem prostě nenašel místo pro hlavu dotýkal jsem se hrany otvoru, občas. ale to bylo kupé, sedan je podstatně vyšší a u něho jsem to nepociťoval, a u eMka jsem si mohl i povyskočit jedno černé G sedan bylo na prodej v Olomouci, kolem půl mega, ale už je asi fuč.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Úterý 10.03.2015 17:49, RE: Neco k tem japoncum
tomaskrtek napsal:
Zdeny60 napsal:
Ne321 napsal:
Jenom par realistickych poznamek k tem odam na Japonce. Lexus IS250 neni spatne auticko, ma zajimavy pomer cena/okoukanost/vybava, ale taky to neni zadny zazrak. Problemy jsou primarne dva, jednak na to ze se tvari jako sportovni sedan proste nejede, coz je dane tim ze je tam nikterak presvedciva 2.5tka spojena s nikterak presvedcivou prevodovkou Aisin. Takze pak mate ve finale takovou situaci, ze sedite v ne zrovna levnem premiovem sportovne se tvaricim sedanu a vedle jedouci cestak s blbou Octavii 1.8 vam da takovou sodu, ze se vasemu auto rozplaci ostrikovace. Velkou nevyhodou IS v EU je absence mnohem sikovnejsiho IS350 co se prodaval v USA a ktery narozdil od 250tky rozumne jezdi. Druhou nevyhodou IS250 je to, ze je to japonske auto tedy auto konstruovane trpasliky pro trpasliky, nejenom ze je tam uvnitr strasne malo mista, ale navic sedite na prtavouckych sedackach bez moznosti jakehokoliv pokrocileho nastaveni, takze pohodli nic moc. Majitel zminovaneho trojkoveho baworaka si koupi vynikajici sportovni sedacky s dofukovanim bocnic, prodluzovanim sedaku a je proti vam vysmatej.Co se tyce tech Infiniti, tak pomineme-li fakt, ze G37 je nesehnatelna ojetina (momentalne neni v CR jediny rozumny kousek na prodej), tak nejvetsi nevyhodou je interier. Sedite opet na japonskych sedackach pro trpasliky, ktere jsou navic umisteny strasne vysoko, takze sportovni pocit veskrze zadny, sedacky jsou navic dost nepohodlne (s ohledem na tridu) a jeste se musite divat na dost zoufaly interier, kdy zejmena stredovy panel v umelohmotnem "hliniku", idiotskym N-form infotainmentem a cudliky ze by se za ne stydela Fabie ukazuje, ze americka auta (v tomto pripade japonske auto primarne pro Ameriku) nejsou v interierech zadny zazrak. Jizdne to spatne neni, prevodovka je pomalejsi, ale motor se da zase krasne vytacet a ma pekny zvuk, brzdy jedovate jako svina. Bohuzel pokud clovek nechce kupovat kupe, tak sedan G37 je sportovni jenom vnejsim vzhledem a motorem s podvozkem, uvnitr mate dojem, ze vam nekdo pridal ctyricet let navic a jedete na sraz duchodcu.
Čéče, kolik vážíš??? Já měřím 186 a mám 95 kilo, ale že by mi v IS nestačila sedadla... Natož v G37. Nechápu, kde lidi pořád chodí na to, že každý auto, co má 18 kola, musí být sportovní. Na sportování má Lexus vyspělejší modely, IS-F počínaje. IS250 je rodinný sedan, který nemá žádné ambice, aby ho někdo používal jako "sportovní". To je jen debilita českého národa, aby každé auto poměřovali s něčím a nazývali to jako "sportovní". IS250 tedy rozhodně kncipovaná není,m byť se jedna její varianta jmenuje F-Sport A( tu jsem měl). Má jen optipaket a 18 kola, nic víc. Jinak s tou 1,8 Vochcávkou bych byl trošku opatrnější, ono fakticky těch 153kW tam je ani automat je nazapře. jen by to možná chtělo srovnávat koncepčně stejné agregáty.K tomu G37, tak na prodej jeden je - ten můj, protože já se stejně časem vrátím k Subaru. Sice ho nikde nenabízím, ale kdyby se zájamce našel, prodám a koupím si nenápadný Legacy GT, což je pro mě auto s vyšší UH díky kufru. K interieru G37 snad jen to, že vše je jednak věcí vkusu a zrovna prpti BMW bych si na plasty příliš nestěžoval. Na rozdíl od jiných zunaček tyhle v G37 po 5 letech ani nevrznou. Sedačky asi nebudou problémem auta, ale toho, kdo na nich sedí, jinak vysouvací stehenní opěry Infiniti samosebou má taky. Stejně jako polohovací bederní opěru. Snad mu můžeme vytknout nemožnost dofukování bočnic, to ano, ale zase to není něco, bez čeho bych v noci nespal. No a kté výšce posezu - jak říkám, mám 186cm a sedačku si musím zvedat, protože nevidím přes hranu kapoty. Tak nevím, no. A velikost sedáků je spíše fakt pro vyžraný amíky, co se copu jen hanbáčema chalstaj tuny koly. Takže bych to neviděl s tím místem tak tragicky.Jak se někdo ptal na spotřebu: tak já osobně dokážu trasu Šumperk Štětí a zpět zajet za 8,6/100. Normální spotřeba je 10, ale to jsou projížďky kolem baráku do +/- 25km, navíc průměr je zpreslený te´d po zimě. Dlouhodobý průměr mám - moment mrknu do tabulky, dke si svá auta všechna píšu - 9,1/100. Takže za mě paráda. Jasná věc, kdo bude prasit a pálit gumy, bude na 20, to je fakt a bude tam i s 1,8TSI. Takež spotřeba mi vrásky fakt nedělá. Subaru SpecB s H6 a 180kW jezdilo za 8,9 na stejných trasách. Takže pokud se vejdu do 10, je to pohoda.
hele já mám metr devadesát a atakuji půl druhého metráku a jedinej problém konkrétně s G35 coupé jsem měl kvůli tomu že na rozdíl od 350Z má 4 místa, takže sedačka má vyšší posez a v kombinaci se šíbrem jsem prostě nenašel místo pro hlavu dotýkal jsem se hrany otvoru, občas. ale to bylo kupé, sedan je podstatně vyšší a u něho jsem to nepociťoval, a u eMka jsem si mohl i povyskočit jedno černé G sedan bylo na prodej v Olomouci, kolem půl mega, ale už je asi fuč.


Kdepak, to tam je a dlouho bude. Něco mu chybí do maximální dostupné výbavy a cena je hodně odvážná. S pánem jsem mluvil
reagovat
cubec
počet příspěvků92
datum registrace28.04.2010
Středa 11.03.2015 15:08, Jaguar
Než přejdu kl doporučení, tak jen okomentuji tvé favority.
BMW 3 - malé většinou hůře vybavené auto - společenské postavení na úrovni lehce vydržované slečny
Audi A5 - A4 s hezčím designem - společenské postavení - nedůvěryhodný machýrek v audi
Lexus IS - Inteligentní volba, decentní auto s luxusní aurou - dobrá volba

Moje doporučení je podívat po jaguáru XF v benzínu se shání hůř, ale o to levnější bude. Nejdoporučovanější motor je 3,0D biturb - trvanlivý motor s nízkou spotřebou. 4,2V8 je taky spolehlivý motor, ale spotřeba je horší.
Co se týče servisu, tak mě až překvapilo, jak dostupné ceny nabízí originální servis (máme doma Jag XF 2,7D) - ceny dílů cenově srovnatelné s neautorizovanými servisy, protože na spoustu dílu neexistuje ve druhovýrobě, tím pádem i "garážník" musí nakoupit díl od oficiálního zastoupení značky. Cena práce cca 1000Kč/h v autorizovaném servisu není strašná. Na práci dávají u 5 let starých aut 30% slevu na práci a 10% na díly.
Cca za 600tis se dá sehnat rok 2010 s nájezdem cca 100tkm. Auto je pohodlné, krásné a díky tomu, že každý tipuje cenu minimálně dvojnásobnou, tak společenská prestiž letí raketově vzhůru.


Můj osobní názor, nemusí se líbit každému.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 12.03.2015 08:56, RE: Jaguar
cubec napsal:
Než přejdu kl doporučení, tak jen okomentuji tvé favority.BMW 3 - malé většinou hůře vybavené auto - společenské postavení na úrovni lehce vydržované slečnyAudi A5 - A4 s hezčím designem - společenské postavení - nedůvěryhodný machýrek v audiLexus IS - Inteligentní volba, decentní auto s luxusní aurou - dobrá volbaMoje doporučení je podívat po jaguáru XF v benzínu se shání hůř, ale o to levnější bude. Nejdoporučovanější motor je 3,0D biturb - trvanlivý motor s nízkou spotřebou. 4,2V8 je taky spolehlivý motor, ale spotřeba je horší.Co se týče servisu, tak mě až překvapilo, jak dostupné ceny nabízí originální servis (máme doma Jag XF 2,7D) - ceny dílů cenově srovnatelné s neautorizovanými servisy, protože na spoustu dílu neexistuje ve druhovýrobě, tím pádem i "garážník" musí nakoupit díl od oficiálního zastoupení značky. Cena práce cca 1000Kč/h v autorizovaném servisu není strašná. Na práci dávají u 5 let starých aut 30% slevu na práci a 10% na díly.Cca za 600tis se dá sehnat rok 2010 s nájezdem cca 100tkm. Auto je pohodlné, krásné a díky tomu, že každý tipuje cenu minimálně dvojnásobnou, tak společenská prestiž letí raketově vzhůru.Můj osobní názor, nemusí se líbit každému.





máš doma indický auto s francouzským chrochtavcem za 4 kila, ale tvoje společenská prestiž letí raketově vzhůru:) ty ceny servisu mají pro tebe strategický význam, děláš dobře, že jim přikládáš takový důraz:)

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 12.03.2015 10:13, RE: Jaguar
cubec napsal:
Než přejdu kl doporučení, tak jen okomentuji tvé favority.BMW 3 - malé většinou hůře vybavené auto - společenské postavení na úrovni lehce vydržované slečnyAudi A5 - A4 s hezčím designem - společenské postavení - nedůvěryhodný machýrek v audiLexus IS - Inteligentní volba, decentní auto s luxusní aurou - dobrá volbaMoje doporučení je podívat po jaguáru XF v benzínu se shání hůř, ale o to levnější bude. Nejdoporučovanější motor je 3,0D biturb - trvanlivý motor s nízkou spotřebou. 4,2V8 je taky spolehlivý motor, ale spotřeba je horší.Co se týče servisu, tak mě až překvapilo, jak dostupné ceny nabízí originální servis (máme doma Jag XF 2,7D) - ceny dílů cenově srovnatelné s neautorizovanými servisy, protože na spoustu dílu neexistuje ve druhovýrobě, tím pádem i "garážník" musí nakoupit díl od oficiálního zastoupení značky. Cena práce cca 1000Kč/h v autorizovaném servisu není strašná. Na práci dávají u 5 let starých aut 30% slevu na práci a 10% na díly.Cca za 600tis se dá sehnat rok 2010 s nájezdem cca 100tkm. Auto je pohodlné, krásné a díky tomu, že každý tipuje cenu minimálně dvojnásobnou, tak společenská prestiž letí raketově vzhůru.Můj osobní názor, nemusí se líbit každému.



Pokud je mi známo tak motor 2,7 HDI totálně zabil pověst LR Disco 3 . Navíc šlo o fatální mechanické závady nezávislé na intervalech výměny oleje, takže těžko vinit LR ze špatného nastavení. Jeden čas se na výměnu motoru čekalo několik měsíců, prostě je nestíhali dodávat.
Jaguar je jistě krásné auto, ale v benzínu. Věřím že doba kdy Jag víc stál než jezdil už je pryč.
Nicméně s uvedeným hodnocením "společenské prestiže" opravdu nelze souhlasit.
reagovat
cubec
počet příspěvků92
datum registrace28.04.2010
Čtvrtek 12.03.2015 11:04, Re:
Pánové, pořiďte si Jaguára, projeďte se v něm a potom to zhodnoťte. Nádherný auto, za kterým se každý otočí. V Audi to člověk nezažije, leda tak s R8.
Připomínky typu "indické auto" apod. jsou vyloženě hloupost. Majitel automobilky nemá vliv na kvalitu výrobku.
Podle tohoto by bylo Ferrari nebo Maserati vlastně Fiat, že?
Pokud si nedokážeš připustit, že v Jaguáru na tebe koukají lidi jinak, tak je to tvoje chyba. Jaguár vždy vzbudí pozornost všech. Bez ohledu na motor od Francouzů.
Poznámky ohledně cen servisu jsou spíše pro rozptýlení všeobecného povědomí, že na Jaguar je servis nedostupný a drahý. Je stejný jako u konkurence, bohužel zastoupení je pouze ve velkých městech.

Motor 2,7D opravdu povedený není, to mi v servisu už sdělili, taky mi doporučili třílitr, který je dobrý a páruje se i s lepší převodovkou, proto doporučuji dál.
V té 2,7D často odchází EGR ventily, o dalších poruchách moc nevím. Dával se taky do Freelanderu, tam byl úplně nejhorší...
XF je cestovní auto, to v benzínu prostě smysl nemá, i když by mu V8 slušelo víc. Jsme v Evropě, tady se cestu na naftu, smutné ale je to tak. Benzínová auto jsou pro zábavu a do města.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 12.03.2015 20:30, RE: Re:
cubec napsal:
Pánové, pořiďte si Jaguára, projeďte se v něm a potom to zhodnoťte. Nádherný auto, za kterým se každý otočí. V Audi to člověk nezažije, leda tak s R8. Připomínky typu "indické auto" apod. jsou vyloženě hloupost. Majitel automobilky nemá vliv na kvalitu výrobku. Podle tohoto by bylo Ferrari nebo Maserati vlastně Fiat, že? Pokud si nedokážeš připustit, že v Jaguáru na tebe koukají lidi jinak, tak je to tvoje chyba. Jaguár vždy vzbudí pozornost všech. Bez ohledu na motor od Francouzů. Poznámky ohledně cen servisu jsou spíše pro rozptýlení všeobecného povědomí, že na Jaguar je servis nedostupný a drahý. Je stejný jako u konkurence, bohužel zastoupení je pouze ve velkých městech. Motor 2,7D opravdu povedený není, to mi v servisu už sdělili, taky mi doporučili třílitr, který je dobrý a páruje se i s lepší převodovkou, proto doporučuji dál. V té 2,7D často odchází EGR ventily, o dalších poruchách moc nevím. Dával se taky do Freelanderu, tam byl úplně nejhorší... XF je cestovní auto, to v benzínu prostě smysl nemá, i když by mu V8 slušelo víc. Jsme v Evropě, tady se cestu na naftu, smutné ale je to tak. Benzínová auto jsou pro zábavu a do města.


Jaguar XF před faceliftem má smůlu v tom, že facelift z něho udělal dvacet let staré auto. Po faceliftu,
s úzkými "kočičími" světly, je to opravdu pěkné auto. Ale v okamžiku, kdy ten facelift udělali (zmiňovali
se o něm jako o faceliftu s rekordním počtem nových dílů, protože blatníky, kapota, přední nárazník, všechno jinak, což není příliš obvyklé) tak předchozí model ztratil na přitažlivosti, až k bodu mrazu.
Mimochodem, počkej, až to budeš jednou prodávat. Občas na ty auta mrknu a většina jich na tipcars
trčí i přes rok, protože to nikdo nechce...
Pokud si opravdu myslíš, že v Jaguáru na tebe koukají jinak, tak máš pravdu. Zrovna včera jsem sledoval jednoho pána u krajnice na D1 s XJ, s telefonem u ucha, vyhlížejíc odtahovku. Koukal jsem se na něho s porozuměním a lítostí:)

reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Čtvrtek 12.03.2015 22:50, Jaguar XF
Problem Jaguaru XF neni, ze je to indicke auto, Indove snad naopak postupne ten Jaguar dostanou alespon na nejakou minimalni uroven, ale ze je to britske auto a britsky odborar uz ctyricet let neumi smontovat auto. Pro lidi co se trochu vyznaji v autech a maji to v oku je Jaguar XF naprosto neuveritelny vyrobek. Neznam jine auto, ktere by melo tak straslivou dilenskou kvalitu a to ani kdyz pripocitam Dacii, mozna tak Ladovka je na tom podobne. Na Jaguaru XF neni rovna snad jedina spara, kapota vypada jak po tezke bouracce, protoze pravidelne nesedi poradne ani na jedne strane, kolem svetlometu jsou spary ze tam strcite ruku a navic jsou zhusta krive osazene, dvere bezne nelicuji a tak by se dalo pokracovat. Kdyz prisel XF k nam, tak jsem myslel ze nekdo taha odnekud nejake ledabyle opravene bouracky, ale pak jsem koukal ze to auto takhle vypada uz v autosalonu. Jsem docela zvedav na nove XEcko, jestli Indove u prvniho plne vlastniho modelu dokazi zvednout kvalitu.
Jinak dalsim problemem XFka je nekvalitni interier, ktery nic nevydrzi. Sedacky jsou sice z krasne hebounke kuze, ale co je to platne, kdyz maji spatnou konstrukci, takze ta kuze je za chvili vytahana a XFko s najezdem sto tisic kilometru vypada hure nez Mercedes co krouti ctvrtou stotisicovku.
Motor 2.7 HDI byl omyl od pocatku, relativne rozumna (nikoliv spolehliva) motorace v S-type, ale v roce 2008 uz spolecne s prevodovkou beznadejne zastaraly, sice kultivovany, ale nikterak presvedciva dynamika kombinovana s dost vysokou spotrebou. Ten novejsi trilitr je uplne nekde jinde, jede o dva rady lepe a pritom zere spise mene nez vice.
Velmi spravne tu padlo, ze predek XFka dnes po faceliftu vypada archaicky. Dneska uz XFko nikoho nedojme, celkove to nebyl povedeny model, koneckoncu ani ty prodeje nebyly zrovna presvedcive.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pátek 13.03.2015 00:57, RE: Jaguar XF
Ne321 napsal:
Problem Jaguaru XF neni, ze je to indicke auto, Indove snad naopak postupne ten Jaguar dostanou alespon na nejakou minimalni uroven, ale ze je to britske auto a britsky odborar uz ctyricet let neumi smontovat auto. Pro lidi co se trochu vyznaji v autech a maji to v oku je Jaguar XF naprosto neuveritelny vyrobek. Neznam jine auto, ktere by melo tak straslivou dilenskou kvalitu a to ani kdyz pripocitam Dacii, mozna tak Ladovka je na tom podobne. Na Jaguaru XF neni rovna snad jedina spara, kapota vypada jak po tezke bouracce, protoze pravidelne nesedi poradne ani na jedne strane, kolem svetlometu jsou spary ze tam strcite ruku a navic jsou zhusta krive osazene, dvere bezne nelicuji a tak by se dalo pokracovat. Kdyz prisel XF k nam, tak jsem myslel ze nekdo taha odnekud nejake ledabyle opravene bouracky, ale pak jsem koukal ze to auto takhle vypada uz v autosalonu. Jsem docela zvedav na nove XEcko, jestli Indove u prvniho plne vlastniho modelu dokazi zvednout kvalitu.Jinak dalsim problemem XFka je nekvalitni interier, ktery nic nevydrzi. Sedacky jsou sice z krasne hebounke kuze, ale co je to platne, kdyz maji spatnou konstrukci, takze ta kuze je za chvili vytahana a XFko s najezdem sto tisic kilometru vypada hure nez Mercedes co krouti ctvrtou stotisicovku.Motor 2.7 HDI byl omyl od pocatku, relativne rozumna (nikoliv spolehliva) motorace v S-type, ale v roce 2008 uz spolecne s prevodovkou beznadejne zastaraly, sice kultivovany, ale nikterak presvedciva dynamika kombinovana s dost vysokou spotrebou. Ten novejsi trilitr je uplne nekde jinde, jede o dva rady lepe a pritom zere spise mene nez vice.Velmi spravne tu padlo, ze predek XFka dnes po faceliftu vypada archaicky. Dneska uz XFko nikoho nedojme, celkove to nebyl povedeny model, koneckoncu ani ty prodeje nebyly zrovna presvedcive.


Možná až tak 100% nezáleží kde se auto montuje jako spíš jak kvalitní jsou materiály, návrh, kontrola výroby atd. Toyota vyrábí Auris v Británii, Verso v Turecku, Yaris ve Francii, Aygo v ČR a motory VVTi tuším v Polsku. Přesto problémy s kvalitou snad zatím nemá. Ostatně iPhony a další mnohdy i kvalitní výrobky se taky montují v Číně. Stejně tak se tam montují i různé noname značky. Asi dost záleží i na firemní kultuře
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pátek 13.03.2015 09:04, RE: Jaguar XF
Petr S napsal:
Možná až tak 100% nezáleží kde se auto montuje jako spíš jak kvalitní jsou materiály, návrh, kontrola výroby atd. Toyota vyrábí Auris v Británii, Verso v Turecku, Yaris ve Francii, Aygo v ČR a motory VVTi tuším v Polsku. Přesto problémy s kvalitou snad zatím nemá. Ostatně iPhony a další mnohdy i kvalitní výrobky se taky montují v Číně. Stejně tak se tam montují i různé noname značky. Asi dost záleží i na firemní kultuře


S tema britskyma odborarema to byla takova zkratka pro celou britskou automobilovou kulturu. Ano, japonci dokazi zhusta i z nepouzitelnych narodu vytlacit pouzitelna auta, ale to je dost vyjimka. A i ohledne teto vyjimky si pamatuji jak experti na japonska auta vzdy preferovali kary vyrobene v Japonsku proti tem montovanym v Anglii. Nicmene faktem je, ze treba Toyota/Lexus dokaze i v USA vyrabet slusna auta, nicmene treba Mercedes nebo BMW uz to nedokaze a "americke" Mercedesy ci BMW maji dlouhodobe vyrazne horsi kvalitu nez nemecke.

reagovat
cubec
počet příspěvků92
datum registrace28.04.2010
Pátek 13.03.2015 10:19, RE: Jaguar XF
Ne321 napsal:
Problem Jaguaru XF neni, ze je to indicke auto, Indove snad naopak postupne ten Jaguar dostanou alespon na nejakou minimalni uroven, ale ze je to britske auto a britsky odborar uz ctyricet let neumi smontovat auto. Pro lidi co se trochu vyznaji v autech a maji to v oku je Jaguar XF naprosto neuveritelny vyrobek. Neznam jine auto, ktere by melo tak straslivou dilenskou kvalitu a to ani kdyz pripocitam Dacii, mozna tak Ladovka je na tom podobne. Na Jaguaru XF neni rovna snad jedina spara, kapota vypada jak po tezke bouracce, protoze pravidelne nesedi poradne ani na jedne strane, kolem svetlometu jsou spary ze tam strcite ruku a navic jsou zhusta krive osazene, dvere bezne nelicuji a tak by se dalo pokracovat. Kdyz prisel XF k nam, tak jsem myslel ze nekdo taha odnekud nejake ledabyle opravene bouracky, ale pak jsem koukal ze to auto takhle vypada uz v autosalonu. Jsem docela zvedav na nove XEcko, jestli Indove u prvniho plne vlastniho modelu dokazi zvednout kvalitu.Jinak dalsim problemem XFka je nekvalitni interier, ktery nic nevydrzi. Sedacky jsou sice z krasne hebounke kuze, ale co je to platne, kdyz maji spatnou konstrukci, takze ta kuze je za chvili vytahana a XFko s najezdem sto tisic kilometru vypada hure nez Mercedes co krouti ctvrtou stotisicovku.Motor 2.7 HDI byl omyl od pocatku, relativne rozumna (nikoliv spolehliva) motorace v S-type, ale v roce 2008 uz spolecne s prevodovkou beznadejne zastaraly, sice kultivovany, ale nikterak presvedciva dynamika kombinovana s dost vysokou spotrebou. Ten novejsi trilitr je uplne nekde jinde, jede o dva rady lepe a pritom zere spise mene nez vice.Velmi spravne tu padlo, ze predek XFka dnes po faceliftu vypada archaicky. Dneska uz XFko nikoho nedojme, celkove to nebyl povedeny model, koneckoncu ani ty prodeje nebyly zrovna presvedcive.


Jak to tak čtu, tak začínám pochybovat, že jsi vůbec někdy viděl XF s větší blízkosti jak 20m. Křivá kapota? Velké spáry okolo světel? Dveře nelícují? Vysoká spotřeba 2,7D? V interiéru je několik detailů co nepotěší, ale není to XJ, je to XF, není to top třída, je to střední třída. Jediné co se týče kvality co mě štve, jsou přední světla a jejich mikropraskliny na krycím plexiskle, zřejmě to bude mít něco společného s tím, že na nich je štítek "Made in Czech Republic"...
Pokud ti spotřeba cca 8,5 / 7 / 6,5 (město, dálnice, okresky) přijde na 6tiválec ve dvoutunovém autě hodně, tak ti není pomoci.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 13.03.2015 11:46, A5
A5 je velmi elegantní, bude se ještě nějaký ten pátek vyrábět a ani za 5 let nebude vypadat zastarale. Technika koncern a osobně bych šel do 2,0 TSI, který si rozumí s automatem DSG (s-tronic). Quattro není nutné. Pak i spotřeba může být mezi rozumnými 8 - 9 litry. Na díly bude nejlevnější a celkově jde o kvalitní auto. Samozřejmě musí mít nešizený servis. Bacha obecně na Audi s převodovkou multitronic - jde o variátor u verzí s předním pohonem, než ho nahradilo DSG a nemá dlouhou výdrž, hlavně u aut, co většinu času poskakovala po městě.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 13.03.2015 15:00, RE: Jaguar XF
cubec napsal:
Ne321 napsal:
Problem Jaguaru XF neni, ze je to indicke auto, Indove snad naopak postupne ten Jaguar dostanou alespon na nejakou minimalni uroven, ale ze je to britske auto a britsky odborar uz ctyricet let neumi smontovat auto. Pro lidi co se trochu vyznaji v autech a maji to v oku je Jaguar XF naprosto neuveritelny vyrobek. Neznam jine auto, ktere by melo tak straslivou dilenskou kvalitu a to ani kdyz pripocitam Dacii, mozna tak Ladovka je na tom podobne. Na Jaguaru XF neni rovna snad jedina spara, kapota vypada jak po tezke bouracce, protoze pravidelne nesedi poradne ani na jedne strane, kolem svetlometu jsou spary ze tam strcite ruku a navic jsou zhusta krive osazene, dvere bezne nelicuji a tak by se dalo pokracovat. Kdyz prisel XF k nam, tak jsem myslel ze nekdo taha odnekud nejake ledabyle opravene bouracky, ale pak jsem koukal ze to auto takhle vypada uz v autosalonu. Jsem docela zvedav na nove XEcko, jestli Indove u prvniho plne vlastniho modelu dokazi zvednout kvalitu.Jinak dalsim problemem XFka je nekvalitni interier, ktery nic nevydrzi. Sedacky jsou sice z krasne hebounke kuze, ale co je to platne, kdyz maji spatnou konstrukci, takze ta kuze je za chvili vytahana a XFko s najezdem sto tisic kilometru vypada hure nez Mercedes co krouti ctvrtou stotisicovku.Motor 2.7 HDI byl omyl od pocatku, relativne rozumna (nikoliv spolehliva) motorace v S-type, ale v roce 2008 uz spolecne s prevodovkou beznadejne zastaraly, sice kultivovany, ale nikterak presvedciva dynamika kombinovana s dost vysokou spotrebou. Ten novejsi trilitr je uplne nekde jinde, jede o dva rady lepe a pritom zere spise mene nez vice.Velmi spravne tu padlo, ze predek XFka dnes po faceliftu vypada archaicky. Dneska uz XFko nikoho nedojme, celkove to nebyl povedeny model, koneckoncu ani ty prodeje nebyly zrovna presvedcive.
Jak to tak čtu, tak začínám pochybovat, že jsi vůbec někdy viděl XF s větší blízkosti jak 20m. Křivá kapota? Velké spáry okolo světel? Dveře nelícují? Vysoká spotřeba 2,7D? V interiéru je několik detailů co nepotěší, ale není to XJ, je to XF, není to top třída, je to střední třída. Jediné co se týče kvality co mě štve, jsou přední světla a jejich mikropraskliny na krycím plexiskle, zřejmě to bude mít něco společného s tím, že na nich je štítek "Made in Czech Republic"... Pokud ti spotřeba cca 8,5 / 7 / 6,5 (město, dálnice, okresky) přijde na 6tiválec ve dvoutunovém autě hodně, tak ti není pomoci.


Reprezentativní vzorek majitelů XF s tímto motorem je na spritmonitor.de cca 20 kusů, průměrná spotřeba je 8,63. Což je na motor s výkonem ani ne dvě stě koní opravdu dost hrůza. Za tolik jezdí třílitry s pohonem všech kol, i 250-300koňové.
Vím, že jsem ve více testech četl, že ten motor žere na diesel nechutně moc.


reagovat
cubec
počet příspěvků92
datum registrace28.04.2010
Pátek 13.03.2015 15:36, RE: Jaguar XF
Reprezentativní vzorek majitelů XF s tímto motorem je na spritmonitor.de cca 20 kusů, průměrná spotřeba je 8,63. Což je na motor s výkonem ani ne dvě stě koní opravdu dost hrůza. Za tolik jezdí třílitry s pohonem všech kol, i 250-300koňové.Vím, že jsem ve více testech četl, že ten motor žere na diesel nechutně moc.

To co jsem psal jsou moje hodnoty. Bez v úvahu i to, že je to Německý vzorek - tj. cestovní rychlosti s tímto autem po dálnici 180km/h?
Jen pro upřesnění, dvacet je tam 2,7D a 3,0D dohromady, přičemž 2,7D je tam ve třech kusech a jejich průměr je 9,5L .
Dva udávají rychlé cestovní tempo, jizdu po dálnici a spotřebu k 10 litrům. Ten jeden zbylý jezdí normálním tempem mimo město a jeho průměr je 7L. Takže ono to plus mínus souhlasí s tím co píšu já.
Musím se ale přiznat, že jsem zapomněl podotknout, že náš Jaguár je po chipu na 170kW, což může taky snížit mojí spotřebu.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 13.03.2015 16:26, ...
Máš pravdu, už to vidím, spotřeba je 9,54 litru u těch tří.
Xf s tímhle motorem váží 1700 kg. Spotřeba k deseti litrům je opravdu šílená. Ale četl jsem o ní ve vícero testech téhle motorizace v Peugeotu 407 coupé a dalších.
A po čipu spotřeba klesne? Zajímavé, auto jede víc, aby míň žralo?
Asi je to jedno. Pro XF u mně mluví dobrá převodovka, zajímavé benzínové motorizace, diesel je trošku zklamání, ta nejsilnější motorizace s 270 hp /teď už asi ke třem stovkám/ byla na stovce za sedm sekund, což je pro mně absolutně nepochopitelné.
reagovat
cubec
počet příspěvků92
datum registrace28.04.2010
Pátek 13.03.2015 20:28, RE:
Když necháš chipování na firmě co tomu rozumí a nechce úpravu pro maximální výkon, ale jen úpravu map pro živější projev, tak auto nemusíš tolik vytáčet a spotřeba jde opravdu dolu.
Zrychlení z nuly na sto je opravdu chabé, ale to dělá ten automat, prostě tě nepustí na rychlý odpich a měnič převodovky ti pouští výkon postupně i při sportovním nastavení převodovky. Jiná situace je v běžném provozu při předjíždění, z 80 vystřelí vcelku a zatlačí tě citelně do sedačky. Stále to ale není žádný kopanec, sílu ten motor má, ale je to na plynulou jízdu.
Zkoušel jsem v létě na suchu s úplně vypnutou stabilizací rozjezd na plný plyn z místa a nepochopitelně téměř ani neprotočilo kola. Zkusil jsem to jednou ze zvědavosti a víckrát netřeba.
Nevím kde si vyčetl těch 1700kg, ale já mám v techničáku napsanou provozní hmotnost 1830-1915 Kg.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 14.03.2015 10:16, RE:
cubec napsal:
Když necháš chipování na firmě co tomu rozumí a nechce úpravu pro maximální výkon, ale jen úpravu map pro živější projev, tak auto nemusíš tolik vytáčet a spotřeba jde opravdu dolu.Zrychlení z nuly na sto je opravdu chabé, ale to dělá ten automat, prostě tě nepustí na rychlý odpich a měnič převodovky ti pouští výkon postupně i při sportovním nastavení převodovky. Jiná situace je v běžném provozu při předjíždění, z 80 vystřelí vcelku a zatlačí tě citelně do sedačky. Stále to ale není žádný kopanec, sílu ten motor má, ale je to na plynulou jízdu. Zkoušel jsem v létě na suchu s úplně vypnutou stabilizací rozjezd na plný plyn z místa a nepochopitelně téměř ani neprotočilo kola. Zkusil jsem to jednou ze zvědavosti a víckrát netřeba.Nevím kde si vyčetl těch 1700kg, ale já mám v techničáku napsanou provozní hmotnost 1830-1915 Kg.


Zkusme se bavit trochu na úrovni. "Živější projev" mně moc nebere. Máme výkon a točivý moment.
Trochu pochybuju, že by s tím tuningové firmy uměly manipulovat tak, aby se zvyšoval točivý moment
a výkon zůstával stejný, nebo naopak. Nicméně, třeba u BMW žere 30d míň než 40d a 40d žere míň než
50d. Z čehož mi vychází, že vyšší výkon je roven vyšší spotřebě. Selský rozum by měl doufám fungovat i tady.
Našel jsem ve třech testech hmotnost 1696 kg. Možná máš maximální výbavu.

reagovat
cubec
počet příspěvků92
datum registrace28.04.2010
Sobota 14.03.2015 11:08, RE:
Zkusme se bavit trochu na úrovni. "Živější projev" mně moc nebere. Máme výkon a točivý moment.Trochu pochybuju, že by s tím tuningové firmy uměly manipulovat tak, aby se zvyšoval točivý momenta výkon zůstával stejný, nebo naopak. Nicméně, třeba u BMW žere 30d míň než 40d a 40d žere míň než50d. Z čehož mi vychází, že vyšší výkon je roven vyšší spotřebě. Selský rozum by měl doufám fungovat i tady.Našel jsem ve třech testech hmotnost 1696 kg. Možná máš maximální výbavu.
Dle tabulek to tak možná je, ale ber to i z druhý strany - litrovej motor žere na dálnici víc než třeba 1,6...na určitou práci potřebuješ určitej výkon, pokud ten výkon získáš v nižších otáčkách a menšími nároky na množství paliva - máš úsporu. Není to nic výraznýho, neušetříš 2L/100, to ani nebyl účel, to je spíš vedlejší efekt. Reálně to v průměru vychází na ca 0,5L.
Živější projev je naprosto exaktní pojem. Díky tomu, že posíláš na převodovku víc Nm, tak nečeká tak dlouho s podřazením, při sešlápnutí plynu, nárust výkonu je příkřejší, takže pocitově je auto živější. Maximální rychlost mohla zůstat pravděpodobně stejná (nezkoušel jsem, ani nemám v plánu), ale pružné zrychlení je lepší, takže auto je živější.
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.