Ne321 napsal:
Jenom par realistickych poznamek k tem odam na Japonce. Lexus IS250 neni spatne auticko, ma zajimavy pomer cena/okoukanost/vybava, ale taky to neni zadny zazrak. Problemy jsou primarne dva, jednak na to ze se tvari jako sportovni sedan proste nejede, coz je dane tim ze je tam nikterak presvedciva 2.5tka spojena s nikterak presvedcivou prevodovkou Aisin. Takze pak mate ve finale takovou situaci, ze sedite v ne zrovna levnem premiovem sportovne se tvaricim sedanu a vedle jedouci cestak s blbou Octavii 1.8 vam da takovou sodu, ze se vasemu auto rozplaci ostrikovace. Velkou nevyhodou IS v EU je absence mnohem sikovnejsiho IS350 co se prodaval v USA a ktery narozdil od 250tky rozumne jezdi. Druhou nevyhodou IS250 je to, ze je to japonske auto tedy auto konstruovane trpasliky pro trpasliky, nejenom ze je tam uvnitr strasne malo mista, ale navic sedite na prtavouckych sedackach bez moznosti jakehokoliv pokrocileho nastaveni, takze pohodli nic moc. Majitel zminovaneho trojkoveho baworaka si koupi vynikajici sportovni sedacky s dofukovanim bocnic, prodluzovanim sedaku a je proti vam vysmatej.Co se tyce tech Infiniti, tak pomineme-li fakt, ze G37 je nesehnatelna ojetina (momentalne neni v CR jediny rozumny kousek na prodej), tak nejvetsi nevyhodou je interier. Sedite opet na japonskych sedackach pro trpasliky, ktere jsou navic umisteny strasne vysoko, takze sportovni pocit veskrze zadny, sedacky jsou navic dost nepohodlne (s ohledem na tridu) a jeste se musite divat na dost zoufaly interier, kdy zejmena stredovy panel v umelohmotnem "hliniku", idiotskym N-form infotainmentem a cudliky ze by se za ne stydela Fabie ukazuje, ze americka auta (v tomto pripade japonske auto primarne pro Ameriku) nejsou v interierech zadny zazrak. Jizdne to spatne neni, prevodovka je pomalejsi, ale motor se da zase krasne vytacet a ma pekny zvuk, brzdy jedovate jako svina. Bohuzel pokud clovek nechce kupovat kupe, tak sedan G37 je sportovni jenom vnejsim vzhledem a motorem s podvozkem, uvnitr mate dojem, ze vam nekdo pridal ctyricet let navic a jedete na sraz duchodcu.
Čéče, kolik vážíš??? Já měřím 186 a mám 95 kilo, ale že by mi v IS nestačila sedadla... Natož v G37. Nechápu, kde lidi pořád chodí na to, že každý auto, co má 18 kola, musí být sportovní. Na sportování má Lexus vyspělejší modely, IS-F počínaje. IS250 je rodinný sedan, který nemá žádné ambice, aby ho někdo používal jako "sportovní". To je jen debilita českého národa, aby každé auto poměřovali s něčím a nazývali to jako "sportovní". IS250 tedy rozhodně kncipovaná není,m byť se jedna její varianta jmenuje F-Sport A( tu jsem měl). Má jen optipaket a 18 kola, nic víc.
Jinak s tou 1,8 Vochcávkou bych byl trošku opatrnější, ono fakticky těch 153kW tam je ani automat je nazapře. jen by to možná chtělo srovnávat koncepčně stejné agregáty.
K tomu G37, tak na prodej jeden je - ten můj, protože já se stejně časem vrátím k Subaru. Sice ho nikde nenabízím, ale kdyby se zájamce našel, prodám a koupím si nenápadný Legacy GT, což je pro mě auto s vyšší UH díky kufru.
K interieru G37 snad jen to, že vše je jednak věcí vkusu a zrovna prpti BMW bych si na plasty příliš nestěžoval. Na rozdíl od jiných zunaček tyhle v G37 po 5 letech ani nevrznou. Sedačky asi nebudou problémem auta, ale toho, kdo na nich sedí, jinak vysouvací stehenní opěry Infiniti samosebou má taky. Stejně jako polohovací bederní opěru. Snad mu můžeme vytknout nemožnost dofukování bočnic, to ano, ale zase to není něco, bez čeho bych v noci nespal. No a kté výšce posezu - jak říkám, mám 186cm a sedačku si musím zvedat, protože nevidím přes hranu kapoty. Tak nevím, no. A velikost sedáků je spíše fakt pro vyžraný amíky, co se copu jen hanbáčema chalstaj tuny koly. Takže bych to neviděl s tím místem tak tragicky.
Jak se někdo ptal na spotřebu: tak já osobně dokážu trasu Šumperk Štětí a zpět zajet za 8,6/100. Normální spotřeba je 10, ale to jsou projížďky kolem baráku do +/- 25km, navíc průměr je zpreslený te´d po zimě. Dlouhodobý průměr mám - moment mrknu do tabulky, dke si svá auta všechna píšu - 9,1/100. Takže za mě paráda. Jasná věc, kdo bude prasit a pálit gumy, bude na 20, to je fakt a bude tam i s 1,8TSI. Takež spotřeba mi vrásky fakt nedělá. Subaru SpecB s H6 a 180kW jezdilo za 8,9 na stejných trasách. Takže pokud se vejdu do 10, je to pohoda.