0
zpět
 

diskuze k tématu: AKTUALIZOVÁNO: Problém s BMW 530d

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 13:17, jedině Punto
anonym napsal:
Ááááá, pán je daňový poradce. Moc prosím, přijďte mi poradit, jak mi firemní auto zaplatí daňový poplatník.
Jedine piloti Fiatu Punto si zaslouzi uznani!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 13:18, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napsal:
Já se obávám že schopností pana Vaculíka je psát poněkud kontroverzním způsobem články o autech a nikoliv je opravovat, to hubou a perem (klávesnicí) dovede každý.

Ti mechanici co to umí opravovat zase třeba nedovedou takhle psát.

A vy byste to takhle take dokazal napsat? A skvele diagnostikovat? Vzdyt to prece zvladne kazdy, tak proc jste to nenapsal vy?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 13:29, RE: Pro pana Vaculíka
anonym napsal:
A vy byste to takhle take dokazal napsat? A skvele diagnostikovat? Vzdyt to prece zvladne kazdy, tak proc jste to nenapsal vy?
Popsat co je dvouhmotový setrvačník nepochybně ano, páč mě to kdysi učili ve škole. Diagnostikovat cokoliv na dálku ne, i kdybych byl sebelepší servisman. A já nejsem servisman a ani se auty neživím.

Nicméně ten popis 2hm setrvačníku je pro běžného laika nepochybně zajímavý, to uznávám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 14:04, RE: Elektromotor
Lister napsal:
po technicke strance zajimave, ale kdyz to tak ctu, utvrzuje me to v tom, ze hmotnost aut by se mela snizit a ze zazehovych a vznetovych motoru prejit na elektromotor, pak se nemusi nic takoveho resit.
Budeš na takové auto mít?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 14:32, Nejak to nechapu
Mam podedenou firemni Oct.1 1.9 TDI 155tis najeto. A nic neslysim ani nepocituji. Teda mimo sileny hluk pri studenem motoru. Ale pak uz jen klidek pohoda a tiche kydlikani. Ze by to co autor popisuje byl ten hluk pri studenem motoru? Zni to trochu jak slevarny ve Vitkovicich, ale obratky jsou na cca 900 za minutku a nekolisaji. Spojka zabira dobre a neskube.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 14:35, RE: Nejak to nechapu
Ze3gg napsal:
Mam podedenou firemni Oct.1 1.9 TDI 155tis najeto. A nic neslysim ani nepocituji. Teda mimo sileny hluk pri studenem motoru. Ale pak uz jen klidek pohoda a tiche kydlikani. Ze by to co autor popisuje byl ten hluk pri studenem motoru? Zni to trochu jak slevarny ve Vitkovicich, ale obratky jsou na cca 900 za minutku a nekolisaji. Spojka zabira dobre a neskube.
Musim tedy zaklepat, ze rodiny toledo ted najeto 175 tis dle tachometru, kolik skutecnost to netusim, otacky nekolisaji, a nemam zadny z uvedenych probemu nastesti. Kolik jinak staoji takova orpava treba na octavii toho setrvacniku kdzy se budem bavit o TDI?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 15:22, Mercedes je největší konkurent BMW
a samozřejmě se také snaží, aby jejich vozy byly klidné. Můj pětiválec 270CDI je tak někde mezi tím čtyřválcem a šestiválcem, jeho předchůdce W124 250D míval vyrovnávací hřídel.
Mám už skoro 180 tisíc najeto, zatím jenom žhavicí svíčky, jinak nic, tak jsem se honem podíval, jak je udělaný ten motor. Má opravdu pouze jednoduchý setrvačník, spíše na kotouči spojky se zdá té mechaniky být více. Uklidnilo mně to, také proto, že zdejší taxikáři ten vůz prodávají až po dosažení 600 nebo 700 tisíc kilometrů, pak začínají větší opravy.
Ale opravdu to bude, jak autor píše, na volnoběh je to auto lehce neklidné, šestiválec ani nepocítíte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 15:24, RE: Nejak to nechapu
mufik.martin napsal:
Musim tedy zaklepat, ze rodiny toledo ted najeto 175 tis dle tachometru, kolik skutecnost to netusim, otacky nekolisaji, a nemam zadny z uvedenych probemu nastesti. Kolik jinak staoji takova orpava treba na octavii toho setrvacniku kdzy se budem bavit o TDI?
Ja musim zase rici, ze loni strejdöva Skoda Octavia TDi rok 3/1999 najela 400.000km (TDi - 66kW SLX) oprava na motoru 1x vaha vzduchu, pri najezdu cca 270.000.-km, tot vse, zbytek puvodni (i Turbo).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 15:53, RE: Nejak to nechapu
David_Logins napsal:
Ja musim zase rici, ze loni strejdöva Skoda Octavia TDi rok 3/1999 najela 400.000km (TDi - 66kW SLX) oprava na motoru 1x vaha vzduchu, pri najezdu cca 270.000.-km, tot vse, zbytek puvodni (i Turbo).
Octavia 1 1,9TDi nemá dvouhmotový setravačník.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 15:54, OCTAVIA 1.6i
Mám Octavii 1.6 I 74 KW r.v. 98- 200 000 km.Trápí mě kolísání volnoběžných otáček. Houpou od 300 -900.Neděje se to pokaždé.Je to většinou pri dobržďování na křižovatce a přeřazování na neutrál.Dána nová sonda -Nepomohlo ! Děkuji za radu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 15:55, RE: Nejak to nechapu
David_Logins napsal:
Ja musim zase rici, ze loni strejdöva Skoda Octavia TDi rok 3/1999 najela 400.000km (TDi - 66kW SLX) oprava na motoru 1x vaha vzduchu, pri najezdu cca 270.000.-km, tot vse, zbytek puvodni (i Turbo).
Musíte brát v úvahu, že pan Vaculík udává životost typickou po jezdce F-Risk, normální člověk neskáče a s autem 4 metry, neoddělá turbo po 12 tisíc km a podobně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 15:57, RE: OCTAVIA 1.6i
h.p. napsal:
Mám Octavii 1.6 I 74 KW r.v. 98- 200 000 km.Trápí mě kolísání volnoběžných otáček. Houpou od 300 -900.Neděje se to pokaždé.Je to většinou pri dobržďování na křižovatce a přeřazování na neutrál.Dána nová sonda -Nepomohlo ! Děkuji za radu.
Jo, jeden napíše článek a najednou mají všichni autohypochondři problém s dvouhmotovým setravačníkem, i když ho jejich auto vůbec nemá.... .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 16:03, nestranný fanda BMW
Zajímavá odpověď. Dotaz je na poruchu BMW a v odpovědi je spíš kouřová clona o Škodovkách a VW, až by si člověk myslel že musí na každém rohu potkat stojící koncernovou nekvalitu a ani si neuvědomí že BMW má problematický dvouhmotový setrvačník, jako všichni, ale přesto není nekvalitní ! Články pana Vaculíka jsou stále stejné. V každém minimálně jedno rýpnutí do něčeho z VW. Obávám se že budu muset pana Vaculíka zařadit mezi baviče. Bavič - člověk prezentující se populární formou na veřejnosti v nějakém oboru směsí odbornosti a laciného humoru pro masy. Jeho kolegové jsou například ekonomický bavič pan Ševčík, nebo televizní bavič pan Novotný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 16:48, RE: nestranný fanda BMW
neodborník napsal:
Zajímavá odpověď. Dotaz je na poruchu BMW a v odpovědi je spíš kouřová clona o Škodovkách a VW, až by si člověk myslel že musí na každém rohu potkat stojící koncernovou nekvalitu a ani si neuvědomí že BMW má problematický dvouhmotový setrvačník, jako všichni, ale přesto není nekvalitní ! Články pana Vaculíka jsou stále stejné. V každém minimálně jedno rýpnutí do něčeho z VW. Obávám se že budu muset pana Vaculíka zařadit mezi baviče. Bavič - člověk prezentující se populární formou na veřejnosti...
Ano,tak tady jste asi uhodil hřebíček na hlavičku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 17:13, RE: nestranný fanda BMW
ad ekonomický bavič pan Ševčík napsal:
Ano,tak tady jste asi uhodil hřebíček na hlavičku...
ve "Světě motorů" Vám do VW grupy rýpat nebudou...doporučuji ke čtení. Dodnes tam mají erekci z jízdních vlastností O1, ano, skutečně, z jízdních vlastností té záludné nedotáčivopřetáčivé potvory, která se dokonce ještě vyrábí. Doporučuji k přečtení, budete jistě spokojeni. Jinak hezký víkend všem. Jdu na něj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 17:44, RE: nevite, maji dvouhmotak i stare radove 6valce
anonym napsal:
u opla omegy? Priznaky by odpovidaly. Teda respektive pri slusnem zacahzeni neni vubec zadny problem. Problem nastane jen pri blbnuti ato pri razantnim rozjezdu s protacejicimi koly (k cemuz 200 koni obcas svadi). Tak premyslim, jestli za to mouze vyzvejkane ulozeni kardanu (tkovy ty krizovy gumovy spojky, diferencial). Proste jakmile se zacnou protacet kola na suchem asfaltu-tak to mlati. Nevite nekdo, jak to je? (motor c30se 147kw tzv dualram)
Mě to dělá Omega taky, i když u 2.0i, ale mám téměř jistotu, že je to vytahané uložení zadních ramen - v silentblocích. Stejný problém jsem měl u BMW 735, ale tady to už neřeším. I když jsou to občas, někdy dokonce i jen při jízdě do kopce po horší cestě, hrozné rány. Podle mě by to kromě zvuku nemělo moc vadit, pokud tu nápravu rovnou neutrhneš, i to se mi kdysi u BMW povedlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 18:11, BMW 330xd
Tak ted jsem trochu na rozpacích.Zrovna pár týdnů projíždím inzeráty,jelikož si chci koupit BMW 330xd asi tak r.v.03.Jenže ted jsem teda z toho dost vedle.Nyní vlastním Toyotu a nevím,co je to servis i když je pravda,že mám teprve 190tkm.Je tedy lepší koupit automat,než manuál a nebo je to u čtyřkolky řešeno jinak?? Prosím,kdyby někdo poradil,Jinak panu Vaculíkovi opět díky za skvělý článek,i když tentokrát tam na mě bylo nějak moc odborných výrazů..)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 18:45, RE: BMW 330xd
gogo napsal:
Tak ted jsem trochu na rozpacích.Zrovna pár týdnů projíždím inzeráty,jelikož si chci koupit BMW 330xd asi tak r.v.03.Jenže ted jsem teda z toho dost vedle.Nyní vlastním Toyotu a nevím,co je to servis i když je pravda,že mám teprve 190tkm.Je tedy lepší koupit automat,než manuál a nebo je to u čtyřkolky řešeno jinak?? Prosím,kdyby někdo poradil,Jinak panu Vaculíkovi opět díky za skvělý článek,i když tentokrát tam na mě bylo nějak moc odborných výrazů..)
Pokud máte na mysli X3, tak je manuální převodovka asi pro terén to lepší řešení. Pokud ale tím autem chcete jezdit po Praze, tak přesto, že některé úseky připomínají spíše tankodrom, budete s automatem spíše spokojen. Zejména, pokud už máte nějaký ten křížek na zádech, s automatikou dostanete zpravidla i topení na prostatu a podobné vymoženosti, ulehčující život ve stáří.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 19:26, RE: BMW 330xd
Magor Milda Dr.Sc. napsal:
Pokud máte na mysli X3, tak je manuální převodovka asi pro terén to lepší řešení. Pokud ale tím autem chcete jezdit po Praze, tak přesto, že některé úseky připomínají spíše tankodrom, budete s automatem spíše spokojen. Zejména, pokud už máte nějaký ten křížek na zádech, s automatikou dostanete zpravidla i topení na prostatu a podobné vymoženosti, ulehčující život ve stáří.
nemyslel jsem přímo X3,ale normální 330xd,což je vlastně trojková řada s pohonem 4x4.(asi jako naše Octávka).Takže není to auto vyloženě do terénu,ale má vlastně jen daleko lepší trakci třeba na zasněžených cestách
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 20:34, RE: Auto jeden motor-agregatctyri kola a blech a hodne penez na provoz.
Fery napsal:
Po ujeti 100 tisic km optrebovany dvouhmotovy stetrvacnik to je ubohost pro vyrobce techto aut. Naklady na opravy jsou dosti vysoke a musi je zaplatit majitel takoveho auta no proste ubohost. Firamni auta si zase muzou naklady na opravy odepsat od dani takze na konec to zaplati danovy poplatnik. Prilis darha auta a jejich nasledne provozni naklady jen pro to aby jedna osoba se dostala z bodu a do ciloveho bodu b. 100 tisic km neni nic.
pro Feryho malá informace- abys něco mohl odepisovat z daní tak si na to musíš nejdřív vydělat, takže nějak nechápu tvůj názor že to co si odepíšu z daní "někdo" jako ty zaplatí?!
reagovat
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.