0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 (E34) - Dokonalý kočár stárne

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.01.2006 18:39,
Hodně dobrý vůz,tohle auto se může klidně měřit s dnešnímy auty,samozřejmě ne s medvědy a audiny,ale co se týče jízdních vlastností a motorů má stále co říci.Pro mě je tohle auto stále strašně přitažlivé a nevím proč?Jeden majitel nonstopu u nás ve městě má tohle auto 535 a když kolem projede tak mi jde mráz po zádech ten zvuk ooobože super!!!!!!!!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.01.2006 19:48, devadesátá léta
Podle mně tahle pětka spolu se sedmičkou z té doby strčí do kapsi ty dnešní podivné tvary současných aut ale i Bmw co předvádí Bangl. To samé platí o W124 a Tušim W140(staré esko), nebo ještě w126 + coupé, to byly auta fakt na úrovni, tam se tomu designu nedá nic vytknout i po tolika letech. A vůbec v tomto období vznikalo hodně pěkných aut, to se nedá s dneškem srovnat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.01.2006 02:24, RE: devadesátá léta
Joža napsal:
Podle mně tahle pětka spolu se sedmičkou z té doby strčí do kapsi ty dnešní podivné tvary současných aut ale i Bmw co předvádí Bangl. To samé platí o W124 a Tušim W140(staré esko), nebo ještě w126 + coupé, to byly auta fakt na úrovni, tam se tomu designu nedá nic vytknout i po tolika letech. A vůbec v tomto období vznikalo hodně pěkných aut, to se nedá s dneškem srovnat.
já mám právě 540i r.v.94....najel jsem s ním už 250 000km-celkem tedy 420 000km najeto, vůz má občas nějakou závadu-tj čepy,tlumiče,měnil jsem i volnoběžný ventil a tlakovou membránu apod ale jinak jezdí výborně, pokud je podvozek v kondici, často mu v zatáčkách nestačí ani nové sportovní modely některých značek nemluvě o rovinkách (290koní) ,horší je že zachovalých aut už je málo, ale výbava je vždy alespon nějaká...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.01.2006 09:47, RE: devadesátá léta
anonym napsal:
já mám právě 540i r.v.94....najel jsem s ním už 250 000km-celkem tedy 420 000km najeto, vůz má občas nějakou závadu-tj čepy,tlumiče,měnil jsem i volnoběžný ventil a tlakovou membránu apod ale jinak jezdí výborně, pokud je podvozek v kondici, často mu v zatáčkách nestačí ani nové sportovní modely některých značek nemluvě o rovinkách (290koní) ,horší je že zachovalých aut už je málo, ale výbava je vždy alespon nějaká...
Osobně nemůžu proti e34 říct špatné slovo, koupil jsem před 3ma lety 525i 141kw s najetými 200 tkm, je fakt že bylo nutné vyměnit všechny kotouče- 6500kč, 2 ramena a silentbloky+ kosti stabilizátorů-6000kč a brzdové obložení-3000kč-tedy spotřební věci...od té doby jsem nešáhl kromě oleje a benzínu. Motor je výborný-tichý a výkonný, spotřeba se pohybuje od 10 do 11,5l/100km, je možné jet i za 8l ale to bych se coural, naopak při maximálním zatížení se dá počítat asi s 14-15l/100km ale to je myslím velmi slušné. Brzdy a podvozek jsou famozní-e34 sedí jak přibitá a je velmi ovladatelná. podvozek ale musí být v kondici.Jak není tak vůz sedí méně,v opačném případě vám jentak něco stačit nebude. S vozem jsem opravdu spokojený.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.01.2006 11:52, RE: devadesátá léta
petris napsal:
Osobně nemůžu proti e34 říct špatné slovo, koupil jsem před 3ma lety 525i 141kw s najetými 200 tkm, je fakt že bylo nutné vyměnit všechny kotouče- 6500kč, 2 ramena a silentbloky+ kosti stabilizátorů-6000kč a brzdové obložení-3000kč-tedy spotřební věci...od té doby jsem nešáhl kromě oleje a benzínu. Motor je výborný-tichý a výkonný, spotřeba se pohybuje od 10 do 11,5l/100km, je možné jet i za 8l ale to bych se coural, naopak při maximálním zatížení se dá počítat asi s 14-15l/100km ale to je mysl...
já mám 4tým rokem tdsko, odešlo mi turbo-repas 8000,- jinak ok, motor je to na diesel netypickej,dole netáhne nahoře jako blázen, nechal jsem čipovat ze 105 na 130kw....jinak podvozek vydrží na českých hájvejs tak 50-100 000km,záleží co-kosti stabilizátorů 30 000km-650kč,2 čepy horní 50 000km-s rameny 2000kč/ks, dolní 100 000km 2ks-2500kč/ks, údržba není drahá, spotřeba mezi 8-10l, extrémy jsou 6l a 12l, maximálka 220km/h....
v zatáčkách ukáže e34 záda i octavii 1 RS....a je pohodlné,ale jak psáno výše,podvozek musí být v kondici
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.01.2006 16:03, upravit data
Chtělo by to malinkou kosmetickou úpravu.....seřadit chronologicky data.Nebo je možné,že se místo 8 vloudila 9?
Nechci zbytečně rejpat....ale určitě to bude líp vypadat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.01.2006 17:44,
pro me je na 525tds super to že se chová jak benz¨ín dole moc nepracuje ale nahoře excelentní zátah fakt jak benzín,taky namka ale problém je to že je málo kousků který jsou zachovalý
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.01.2006 21:36, RE: devadesátá léta
anonym napsal:
já mám 4tým rokem tdsko, odešlo mi turbo-repas 8000,- jinak ok, motor je to na diesel netypickej,dole netáhne nahoře jako blázen, nechal jsem čipovat ze 105 na 130kw....jinak podvozek vydrží na českých hájvejs tak 50-100 000km,záleží co-kosti stabilizátorů 30 000km-650kč,2 čepy horní 50 000km-s rameny 2000kč/ks, dolní 100 000km 2ks-2500kč/ks, údržba není drahá, spotřeba mezi 8-10l, extrémy jsou 6l a 12l, maximálka 220km/h....
v zatáčkách ukáže e34 záda i octavii 1 RS....a je pohodlné,ale jak ps...
pre mna jedno z najkrajsich(mozno aj najkrajsie) BMW vobec,skoda ze som ho nikdy nevlastnil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.02.2006 19:19, RE: upravit data
Passat napsal:
Chtělo by to malinkou kosmetickou úpravu.....seřadit chronologicky data.Nebo je možné,že se místo 8 vloudila 9?
Nechci zbytečně rejpat....ale určitě to bude líp vypadat
Asi jo, ale to je na debatu. Hledáš nepodstatný mouchy. Jelikož výroba začala nedlouho před rokem 90. Drtivá většina se prodala stejně po roce 90. Po devadesátým roce byl uveden touring, možná i m5,. A pro mně jsou to ta zlatá devadesátá léta, kde byl opravdu takový ten čistý design, což dnes mnoho aut postrádá. A hlavně Bangle, ten by se měl vrátit v čase, aby se poučil jak na to.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.02.2006 21:26, RE: upravit data
michal napsal:
Asi jo, ale to je na debatu. Hledáš nepodstatný mouchy. Jelikož výroba začala nedlouho před rokem 90. Drtivá většina se prodala stejně po roce 90. Po devadesátým roce byl uveden touring, možná i m5,. A pro mně jsou to ta zlatá devadesátá léta, kde byl opravdu takový ten čistý design, což dnes mnoho aut postrádá. A hlavně Bangle, ten by se měl vrátit v čase, aby se poučil jak na to.
jojo pravda...zlatej klaus luthe,ten v sobě měl emoce, ducha a vztek....zabil ze vzteku svého nepovedeného synka,proto je ted u bmw ten zachráněnej potrat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.08.2006 23:24, RE: devadesátá léta
anonym napsal:
já mám 4tým rokem tdsko, odešlo mi turbo-repas 8000,- jinak ok, motor je to na diesel netypickej,dole netáhne nahoře jako blázen, nechal jsem čipovat ze 105 na 130kw....jinak podvozek vydrží na českých hájvejs tak 50-100 000km,záleží co-kosti stabilizátorů 30 000km-650kč,2 čepy horní 50 000km-s rameny 2000kč/ks, dolní 100 000km 2ks-2500kč/ks, údržba není drahá, spotřeba mezi 8-10l, extrémy jsou 6l a 12l, maximálka 220km/h....
v zatáčkách ukáže e34 záda i octavii 1 RS....a je pohodlné,ale jak ps...
To jsem nevedel ze repase turba stoji jen 8.000. Chci si ho ted kupovat a rikali mi ze tam odchazi hlavy a turba.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.08.2006 03:36, RE: devadesátá léta
anonym napsal:
To jsem nevedel ze repase turba stoji jen 8.000. Chci si ho ted kupovat a rikali mi ze tam odchazi hlavy a turba.
Hlavy a turba skutečně odcházejí dřív než je obvyklé u jiných značek. Na vině je však většinou sám řidič, tyto motory mají spíše "benzínovou" charakteristiku průběhu točivého momentu a to svádí k drsnému zacházení. Motoru zvláště nesvědčí studené starty a okamžité využívání max. výkonu při ještě neprohřátém motoru, turbo je naopak po svižnější jízdě, např. po zastavení u benzinky na dálnici, potřeba zchladit alespoň minutovým chodem motoru ve volnoběžných otáčkách. Vadné turbo se nejvíce projevuje nadměrným pískáním, normálně se náběh turba projevuje od asi 3 000tis. otáček, do té doby se nic neděje ale pak začne konzert. Vadná hlava se nejvíce projevuje rychlým ohřátím motoru, kolísáním teploty (ručička teploměru se při dobrém motoru ustálí přibližně ve středu stupnice a z této polohy ji nevyvede ani svižná jízda po dálnici ani courání ve městě), tlakováním hadic chlazení, voda v oleji nebo naopak, zavzdušňování topení atd. Pakliže je toto v pořádku tak se není čeho obávat, spotřebu mám 7,5 - 10l, náhradní díly dostupné i cenově přijatelné .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.10.2006 21:28, RE: devadesátá léta
Joža napsal:
Podle mně tahle pětka spolu se sedmičkou z té doby strčí do kapsi ty dnešní podivné tvary současných aut ale i Bmw co předvádí Bangl. To samé platí o W124 a Tušim W140(staré esko), nebo ještě w126 + coupé, to byly auta fakt na úrovni, tam se tomu designu nedá nic vytknout i po tolika letech. A vůbec v tomto období vznikalo hodně pěkných aut, to se nedá s dneškem srovnat.
Ano tahle auta jsou naprosto skvělá, všechna auta z té doby. Dneska se ten svět aut vyvíjí podivnym a pro mě nepochopitelným směrem. Myslim si, že existuje spousta zbytečných aut i tříd, hlavně ty různá MPV a SUV, to fakt nechápu, proč si to někdo vůbec kupuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.07.2007 12:23, Měl jsem ho
Tenkrát byl SUPER, ale dnes je to již tak na šrotiště. Doba jde dopředu, a pokud někdo není fanda do veteránů, tak ho již tento pradědeček nemůže oslovit. A stav 99% těchto ojetin už vidím jako žalostný. Ale tenkrá (v r. 1992) byl super a bylo moje nejlepší auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 07.10.2007 21:38, BMW 4+4
mate někdo zkušenosti s verzi 4+4???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.05.2012 17:32, RE: bez predmetu
dektr1 napsal:
pro me je na 525tds super to že se chová jak benz¨ín dole moc nepracuje ale nahoře excelentní zátah fakt jak benzín,taky namka ale problém je to že je málo kousků který jsou zachovalý
v roce 92 jsi maximálně tahal kačera ty hulibrku
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.