0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 E39

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 28.11.2005 08:52, BMW 320 d
Dobrý den i já přemýšlím nad koupí vozu BMW.Rád bych veděl co mě případně čeká od tohoto vozu a protože se mi zamlouvá BMW 320 d z roku 1998 měl bych zájem o veškeré informace.Děkuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 28.11.2005 15:28, Každá guma se unaví
... jo to mi povídejte. Zvláště některé gumy toho opravdu moc nevydrží, a potomek je na světě ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 28.11.2005 20:41, RE: Každá guma se unaví
Riccardo napsal:
... jo to mi povídejte. Zvláště některé gumy toho opravdu moc nevydrží, a potomek je na světě ...
TYHLE některé gumy vydrží tak málo protože jsou na JEDNO použití, tak si nestěžuj na děcka :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.11.2005 13:29, Proč ne 540i?
Zdravím všechny... chtěl bych se zeptat co je špatného na maticovém řízení? všechny co znám , co vlastní/vlastnili 540i si jen vůz pochvalovali. Sám o koupi vážně uvažuji, tak prosím napiště co je špatně :) PS.: Je toto i u sedmičky (740i)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.11.2005 14:12, RE: Proč ne 540i?
FLESH napsal:
Zdravím všechny... chtěl bych se zeptat co je špatného na maticovém řízení? všechny co znám , co vlastní/vlastnili 540i si jen vůz pochvalovali. Sám o koupi vážně uvažuji, tak prosím napiště co je špatně :) PS.: Je toto i u sedmičky (740i)
740i E38 ma maticove rizeni? jakej to ma vliv na jizdni vlastnosti?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.11.2005 22:00, RE: Proč ne 540i?
anonym napsal:
740i E38 ma maticove rizeni? jakej to ma vliv na jizdni vlastnosti?
To byla otazka.... je toto i u 740i E38? Zapomel jsem na otaznik..:D
Osobně si myslim že je to jedno...prostě je to bmw...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.01.2006 09:17, RE: Proč ne 540i?
anonym napsal:
740i E38 ma maticove rizeni? jakej to ma vliv na jizdni vlastnosti?
no vliv to má ten, že to řízení je méně pocitově přesné-ale u bmw je všeobecně tak přesné že to nepoznáš, má to ale tu výhodu, že když se na běžném řízení vymele hřeben (opotřebí se,netěsní atd.) tak se krutě prohneš za novej....opravdu krutě,maticové řízení tou dobou utáhneš a jezdíš vesele dál dalších 100 000km...je to práce asi na 5minut a po každých 100 000km to prostě dotáhneš, nemluvě o tom že si můžeš doštelovat tuhost řízení přitáhnutím jiné matky.toto řízení také daleko lépe vydrží pecky od podvozku-řekněme 200km/h po děravém povrch apod. k těm motorům-diesely brát jen 525d a 530d. Hlavy na 520 a 525i nepraskaly ani v e34-byly to opravdu výjimky, to praskaly právě u toho tds když s tím někdo jezdil špatně (studený a kotel, nenechá vychladit turbo), na druhou stranu málo kterej diesel se dovede tak vytáčet jako tds-5500ot není problém.
530i 535i a 540i??? neskutečné držáky,bezstarostné,výkonné s dobrou spotřebou-sám mám 530i V8 e34 160kw jezdí kolem 11l svižně 15l jako prase, a 540i e39 210kw 13l svižně 18l jako prase... jediné co, tak vyžadují drahé kvalitní oleje.Když se něco podělá je to váha vzduchu, klapka,volnoběžný ventil nebo zapalovací cívka...dájí se sehnat za rozumný peníze za cenu kterou tohle stojí do oktávky.

Osobně doporučuju motory 528-142kw,530i 6V 170kw (V8 se nedával),-silné, spotřeba kolem 10l
535i a 540i verze 173kw,180kw,210kw spotřeba normál/svižně do 13l a méně časté 220,240kw-žerou kolem 15l
diesely 525d 120 a 130kw a 530d 142kw (135kw verze je méně spolehlivá) spotřeba je 6-9l/100km

nedoporučuju tds a 520-jsou slabé a v e39 budou žrát +/- 1-2l stejně jako silné motory. Navíc budou utahané.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.03.2006 21:12, Tomas Dusil je machr a dekuji mu za radu pri koup auta
diky tome a jen tak dal, jsi expert
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.10.2006 13:03, RE: Tomas Dusil je machr a dekuji mu za radu pri koup auta
Vlastizrad Otava napsal:
diky tome a jen tak dal, jsi expert
Díky za kompliment, epert nejsem, znám opravdové experty. Snažím se.))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.03.2007 23:42, RE: Proč ne 540i?
michal napsal:
no vliv to má ten, že to řízení je méně pocitově přesné-ale u bmw je všeobecně tak přesné že to nepoznáš, má to ale tu výhodu, že když se na běžném řízení vymele hřeben (opotřebí se,netěsní atd.) tak se krutě prohneš za novej....opravdu krutě,maticové řízení tou dobou utáhneš a jezdíš vesele dál dalších 100 000km...je to práce asi na 5minut a po každých 100 000km to prostě dotáhneš, nemluvě o tom že si můžeš doštelovat tuhost řízení přitáhnutím jiné matky.toto řízení také daleko lépe vydrží pec...
jako by mi Michal mluvil z hlavy. Mam ty same zkusenosti a s 528i jsem spokojen, ze bych nemenil, jezdi nadherne a za 11 litru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.07.2007 17:33, RE: Proč ne 540i?
michal napsal:
no vliv to má ten, že to řízení je méně pocitově přesné-ale u bmw je všeobecně tak přesné že to nepoznáš, má to ale tu výhodu, že když se na běžném řízení vymele hřeben (opotřebí se,netěsní atd.) tak se krutě prohneš za novej....opravdu krutě,maticové řízení tou dobou utáhneš a jezdíš vesele dál dalších 100 000km...je to práce asi na 5minut a po každých 100 000km to prostě dotáhneš, nemluvě o tom že si můžeš doštelovat tuhost řízení přitáhnutím jiné matky.toto řízení také daleko lépe vydrží pec...
tomuhle říkám skvělá reakce. V pár řádkách jsem se dozvěděl co potřebuju :D díky !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 22:45, RE: Proč ne 540i?
FLESH napsal:
Zdravím všechny... chtěl bych se zeptat co je špatného na maticovém řízení? všechny co znám , co vlastní/vlastnili 540i si jen vůz pochvalovali. Sám o koupi vážně uvažuji, tak prosím napiště co je špatně :) PS.: Je toto i u sedmičky (740i)
proste spatne neni nic... bmw se ridi heslem ze povozek predbiha motor.... tak ze nejake maticove rizeni kdo nevi ze tam je nejde poznat a kdyz uz se prevodka povoli tak ti ji primo v autorizovanem servisu pritahnou za 1500 kc... a mas sto tisic km pokoj mam na svem aute uz 580000 a dotahoval jsem trikrat... kde vsechny konkurencni auta jsou v 580 tis... ve srotu a ja jezdim jak president
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 22:47, RE: Proč ne 540i?
michal napsal:
no vliv to má ten, že to řízení je méně pocitově přesné-ale u bmw je všeobecně tak přesné že to nepoznáš, má to ale tu výhodu, že když se na běžném řízení vymele hřeben (opotřebí se,netěsní atd.) tak se krutě prohneš za novej....opravdu krutě,maticové řízení tou dobou utáhneš a jezdíš vesele dál dalších 100 000km...je to práce asi na 5minut a po každých 100 000km to prostě dotáhneš, nemluvě o tom že si můžeš doštelovat tuhost řízení přitáhnutím jiné matky.toto řízení také daleko lépe vydrží pec...
asi tak nejak jak pises... mam 540i a je neznicitelny prikladam svuj nazor...proste spatne neni nic... bmw se ridi heslem ze povozek predbiha motor.... tak ze nejake maticove rizeni kdo nevi ze tam je nejde poznat a kdyz uz se prevodka povoli tak ti ji primo v autorizovanem servisu pritahnou za 1500 kc... a mas sto tisic km pokoj mam na svem aute uz 580000 a dotahoval jsem trikrat... kde vsechny konkurencni auta jsou v 580 tis... ve srotu a ja jezdim jak president
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 23:07, RE: Proč ne 540i?
FLESH napsal:
Zdravím všechny... chtěl bych se zeptat co je špatného na maticovém řízení? všechny co znám , co vlastní/vlastnili 540i si jen vůz pochvalovali. Sám o koupi vážně uvažuji, tak prosím napiště co je špatně :) PS.: Je toto i u sedmičky (740i)
proste spatne neni nic... bmw se ridi heslem ze povozek predbiha motor.... tak ze nejake maticove rizeni kdo nevi ze tam je nejde poznat a kdyz uz se prevodka povoli tak ti ji primo v autorizovanem servisu pritahnou za 1500 kc... a mas sto tisic km pokoj mam na svem aute uz 580000 a dotahoval jsem trikrat... kde vsechny konkurencni auta jsou v 580 tis... ve srotu a ja jezdim jak president
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.