0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 - jaká je generace E60?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 06:38, rada
Jednoznačně 3-litrový diesel!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 07:31, rada
Jednoznačně kterýkoliv motor pětka snad nemá slabou motorizaci. I dvoulitrový diesel postačí na běžné ježdění (0-100 8,6!!!), při vaše nájezdu (ne až tak velkém) si můžete dovolit i třílitrový benzín. Celkově bavorácké motory BRAVO! A zrovna tak musím doporučit steptronic, vynikající automat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 07:33, rada
Pokud pán není závodník,pak 520d po faceliftu. Je skvělý. 3.0i bych obešel,3.Od taktéž. 4.4 V8 Valvetronic je vynikající a spolehlivý,navíc bere jen cca o litr více než 3.0i,kterých je ovšem více verzí,na to pozor.3.0d twinturbodiesel je naprosto bezkonkurenční,navíc dosti spolehlivý pohon. No a pak zbývá 550i,který je vlk v rouše beránčím,s ještě akceptovatelnou spotřebou i náklady. Ovšem pouze s 6A,SMG je odporná převodovka,navíc je dosti poruchová. Pak už jen zbýva motorářská perla,famozní 5.0V10 507PS,ale musíte mít nejen na benzín. Hezký den!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 08:10, rada
Ještě jedna drobnost,celkem podstatná! Celkové zpracování BMW 5 před faceliftem je pod psa,naprosto nehodné své značky!!!!! Hanba by měla BMW fackovat od rána do večera za použité materiály na čalounění,plasty ze kterých by ani popelník neměl být,no je toho hodně. Lajdácké,odbyté slícování,málo odolné PMMA skla světlometu,atd atd. O designu se rozepisovat nebudu,je věcí vkusu každého z nás! Myslím,že BMW hodně,až drze hřeší na své logo roztočené vrtule a na svuj marketing. Tady je konkurenční AUDI A6 v uplně jiném světle. Má ovšem,jak už to bývá,své mouchy,někdy dosti podstatné. BMW je jistě velmi dobrá značka,ale zcela jistě to není žádný osmý div světa!!!!! Freude am fahren s jistými objektivními nešvary. Stejně tak Vorschprung durch technik je Vorschprung durch marketing. Ale co je dokonalé? Snad jen pan Paroubek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 09:13, rada
mam full bmw 545i rok o4 E6o plna vybava bez navigace. z renocar brno za hubičku. žere to 13l když tomu dam kouř a je vidět že 333 koni pod kapotou při naliti 1 ooky naturalu děla sve, motorově velmi dobre a spokojenost je na mistě. Lukaš Řehak , Frydek Mistek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 10:19, rada
E 500 je sběratelská rarita,ve své době jedno z nej aut,Porsche spolupracovalo na vývoji a také auto na svých linkách montovalo. Nicméně je třeba počítat s astronomickými cenami specif.náhradních dílu,jejich nízkou dostupností-na náhrady zapomente. Auto jako takové je extrémně odolné,ale má své roky,takže pokud se fatální vada vyskytne,pak cena za opravu bude šílená!!!! Pokud bude v dobrém stavu,málo km,servis,historie,pak cena klesat nebude,ba naopak. Beztak ale kupte ještě neco na běžný provoz!!! O starých W126,116,107,E34,32,28,26 a dnes už i 38 neuvažujte pokud nejste sběratel nebo masochista! Stanou se zcela jistě Vaší noční murou. V opačném případě do nich jděte ale kupte k nim ještě pul skladu ND v Renocaru a obrovskou TATRU 815 8kolku na které to odvezete. Ted mi moře lidí vynadá do idiotu,kretenu,magoru a já nevím čeho všeho,ale věřte mi,vím dobře co píšu . Pokud máte peníze tak si kupte PHANTOM!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 10:25, rada
Já mám 2.2i 6 ti-kvalt manuál,motor na rozjezdy není žádný letadlo ale je to celkem slušné na delší vestování po dálnici,spotřeba po městě do 10l mimo město do 8l,co se týče zpracování a kvality plastů tak super-nemám stím žádný problém.Těd ale koukám po automatu buď 3.0d nebo 3.0i ten manuál u slabších moturů je neštěstí hlavně v městkém provozu nebo na běžných silnicí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 10:44, rada
BMW řady 5 s třílitrovým dieselem je naprostá špička. Mám ho již třetím rokem najíždím cca 60 000 km ročně, a zatím jen měním olej a běžný servis o% závad.
I když asi záleží na kuse před tím jsem měl MB řady C s motorem 220cdi a za 3 roky provozu jen malá oprava přední nápravy a to jsem na něm najel 160 000km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 11:04, rada
tak napiste jeste neco konkretniho, takze rikate ze pred faceliftem jsou bmw (petkove rady) horsi nez ted po faceliftu, jde to ruku v ruce i s poruchovosti? Me se libi ten sestivalec 3,0 benzin, mate pocit ze je to horsi volba nez dvakrat preplnovany 3,0 diesel, vzdyt to je dalsich milion veci k poruchovosti, vyjadrujte se majitele trosku vice konkretneji :DD takovy nic nerikajici odpovedi tomu typkovi nepomuzou, no David se tu snazil (snad to neni majitel bmw salonu :DDD) no a ze by fakt 4,4 v8 zral 10 l prumerna? :D pac ten trilitr ma jezdit za 9 +-
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 11:33, rada
Ne,skutečně nejsem majitelem salonu.Nějaké auto mám,ne jedno,nějaké jsem už měl.Nehodlám,a ani nebudu nic špinit,pouze mluvím sám za sebe,své zkušenosti,a zkušenosti přáte. Ano,545i skutečně jezdí plus minus 10,11 pruměr,na rozdil od dle mého slabšího 3.0i,pro 170kw verzi dvakrát podtrženo,má velmi dobrý pruběh toč.momentu,není třeba ji tolik vytáčet,je podstatně silnější,celkově daleko lepší. Pro 3KU skvělá,v 5ce raději 3.0d.Já ten motor nehaním,pane!A kvalita? Koukněte do aut jež mají 150tis km. Vám nepřijdou poněkud ztrápené,zašlé,vybledlé,vrzající.... Pak nahlédněte do E38,E39 a nebudou při 250tis svěžejší....--..


-
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 11:57, rada
A k tomu dieselu. I obyč.3.0d je daleko,daleko,daleko pružnější než 3.0i,o 535d vubec nemá cenu psát,ta strčí do kapsy i 545i!!!!! Riziko závad je věc druhá,u dieselu a zvlášt ojetého nepochybně vyšší!!! Každá věc má plus i minus,existuje moře informací jak toto zjistit. Já jen a jen za sebe píšu 535d,550i. O empět hovořit nebudeme. Jinak já opět za sebe píšu 5ku jen po faceliftu. A i ta je pořád v mých očích slušně řečeno neforemná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 17:14, rada
Souhlasím s Davidem. Ten pán ví co mluví,mluvím o motorech.Mě pětka celkem zaujala,hlavně facelift a mpacket. Já říkám 535d,540 a 550. Pro spořivé pak 520d 130KW. Ta je fakt OK! Ale mají slabou výbavu,holt se šetří............
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 17:24, rada
Ano,pětka též prodělala flift,nejen vnější,ale hlavně se změnily materiály z naprosto příšerných na dobré,drobné další retuše a zavedení efficient dynamic ,který je inovativní,prospívá prý živ.prostředí,spotřebě,jízdním výkonum atd. Dále byla poupravena kinematika podvozku,převodovky,bezp.systémy,volba převodu je nyní elekt. Dříve jste u automatu volil mechanicky jízdní režim,nyní elektronicky,jako řada 7.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 17:37, rada
nevím,jezdil jsem 530i s 217KW a zdálo se mě,že to jede jako s praku!!Ale 535d bude mít lepší pružné zrychlení každopádně!!Zaléží kolik peněz chce pán investovat,protože okolo 200.tis Km u dieselů často odchází automaty!!!Právě díky velkému krouťáku,pokud bych měl peníze abych si mohl dovolit naftu s málo KM,šel bych do nafty,jinak určitě benzín,nečeká vás prakticky žádná větší investice!!!Celkem jsem u prvních E60byl zklamán zpracováním,mám E39 a připadne mě tak nějak útulnější a připadne mě i příjemnější podvozek!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.03.2009 20:08, rada
quattro vs x-drive
http://video.google.com/videoplay?docid=9072883197544018466
jinak, to, na co se ptá pan Ruda se zatím nedozvěděl vůbec, a sice, který motor je spolehlivější. Pokud se bojí vysokých nákladů na servis, potom jednoznačně odstoupit od dieselu, turbo se jednou vysere a nejspíš to bude u takové ojetiny, po jaké se pan Ruda dívá... takže benzín radši.. krom toho, kdo si kupuje diesel, většinou ho vyjezdí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 09:41, rada
Pokud oželíte nějakou tu decku benzínu navíc tak potom jednoznačně suverení 550i, kterých je ovšem jako šafránu.
Pak ani zde Davidem nesmyslně haněná 530i je pro běžné ježdění plně postačující.
V této třídě bych se v případě ojetiny dieslu vyhnul obloukem.
Na novou 535d by mě ale nikdo přemlouvat nemusel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 09:43, rada
Pánové,530i nikdy nemela 217kw,navíc toč.moment je v praxi podstatně duležitější. Výkon je práce vykonaná za nějaký čas,kroutící moment je právě to pružné zrychlení. Ad 2 automatika je u bmw od firmy GM,ano GM,nebo ZF. U ZF nemějte obavy,lhostejno zda benzin či diesel. Turbo pokud odejde není zase až taková pohroma pro peněženku,to common rail ano. Je na každém at zváží své možnosti,finance,roční nájezd,ztrátu hodnoty atd. Obecně však platí že nové auto raději diesel,jeté benzín,je skutečně méně choulostivý!Fajnšmekr a vatař asi sáhne po 550 či M5,třeba jeté,spořivý nebo inteligentnější člověk po novém dieselu. A ten nejchytřejší,pokud nemá na novou 5 pujde raději do nové 3. Záruky se někdy hodí. Takže pane,pokud musíte mít 5ku,jetou,pečlivě vybírejte,raději více peněz ale dobrý stav,a kupte 30 nebo 35d. Jezdíte li méně,většinou město,nebo jen tak a nenajedete mnoho,zvolte V8,nadchne vás. K 3.0i v jakekoli verzi se vyjadřovat nebudu,pokud nevadí že z vás GOLF GTI velmi rychle udělá outsidera. A pokud chcete aby 5ka jela jako M3,pak si musíte koupit M3. M3 zlikviduje totiž rychle a bleskově cokoli z produkce BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 09:54, rada
R6 není mnou nesmyslně haněná,je dostačující,postrádá ovšem tu kinei suverenitu kterou lide po bmw chtějí! V BMW3,Z4,1,je naprosto skvělá,božská. I v 630je díky svému charakteru a zvolení převodu ok. V 5ce kulhá,ve vys.tempu žere a obtěžuje svým jadrným projevem. V 7 je uplně nanic. Třeba 1.8 20v v octavii je hruza,v Audi A3 je dobrá . I mistr tesař se utne!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 10:13, rada
Měl jsem možnost jet s nejednou 5er 530i i s ostatními motorizacemi, takže se mé řeči nezakládají na jedna paní povídala.
Ještě jednou opakuji pro běžný provoz je 530i plně dostačující. 5er si nekupuje člověk proto aby vysekl mladého borečka v Golf GTI ale z trošku jiných důvodů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 12:25, rada
Citate co pisete. BMW su fajne auta 3.0 v pohode staci ked chce auto niekto na pretekanie z beznymi autami bude dostacujuce pokial zo silnejsimi nech si kupi Mko. Diesel aj ked ma väcsi krutak a ked aj bude v serii a bude mat 200 000 nebude v takej kondicii ako benzin. Pri zrychleni hra rolu aj vykon aj krutak ale hlavne ako dlho bude ten vykon na kolesach teda pokial budem mat diesel ktory toci do 5 000 a ma o 100Nm viac ako benzin ktory bude tocit do 7 000 tak som si isty ze v zrychleni bude benzin rychlejsi no v samotnej pruznosti na vyssich stupnoch bude vdaka turbu silnejsi. A ludia verte tomu ze vzdy sa najde niekto kto ma silnejsie auto. Ja kupujem auto skrz imidz a pozeram po stredne velkych autach male je nanic a hlavne na techniku a ci si dokazem zohnat cokolvek nato auta za par supov.
reagovat
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.