Čtvrtek 19.06.2008 09:34,
BMW
Zrovna u BMW bych se pro priste vubec nebal modernejsiho turbodieselu (520d, 525d, 530d). Problemy se vstrikovaci se daji eliminovat tankovanim kvalitnejsi nafty u renomovanych cerpacich stanic namisto Makra, Globusu a jinych podvodnych dvorku, kde to vyjde o korunu na litr levneji.
K cenam servisu - samozrejme se neda ocekavat, ze BMW rady 5 budete servisovat za stejne penize, jako to zminene stare Mondeo. Mimochodem kamarad uz nejaky patek provozuje Focus (r.v.2000) se stejnym motorem 1.8TD, spotrebu ma kolem 6-7 l/100 km a to slavne cerpadlo uz menil taky (mel najeto kolem 140 tisic km). Take jste si vybral vozidlo z pocatku vyroby - koupit model po faceliftu (treba rocnik 2002) by znamenalo vyresene problemy se slabnoucimi svetlomety a mnoho dalsiho, ovsem take za vyssi cenu. Ale jak uz psal nekdo vyse - kazde auto se opotrebovava a potrebuje servis. V soucasne dobe mate uz nejhorsi nejspis za sebou, tak si uzivejte svezeni, ktere Vam zadna nova Fabia za stejnou sumu nenabidne.
Pokud trvate na autorizovanem servisu, tak z Ceskych Budejovic to mate do Rakouska coby kamenem dohodil, do Nemecka jen o chlup dal. Urcite lepsi volba, nez podvodnici v CR.
reagovat