0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 - jaké je po desti letech provozu a třista tisíci km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 09:27, Alex
nojo...neni nad to, když si Pepík koupí na machrování "deset let" staré BMW...ä pak brečí nad cenou dílů...nebeč a opravuj....i když Pepikovo bezmozek potvrzuje svoji hloupost ještě jednou...když kupuje za ceny, které uvádí...to chce um. Mě např. řekl mistr v Renault, že oprava mojí Laguny stojí cca 80 tis.../(klima, řídící jednotka.../, tak jsem to nechal komplet za cca 25 tis udělat jinde...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 09:33, klasika
je potreba se hlavne zbavit scifi predstavy,ze kdyz prijdu k cizim lidem do servisu [ktereho hlavnou motivaci je vydelat co nejvic] s tim ze neco blbne,tak ti mili a ochotni panove v monterkach zmeni motivaci a budou se snazit najit jenom tu pokazenou vec,pak ji budou hledat na vrakaci nebo daji spravit repas jen aby to vyslo pro zakaznika nejlevneji.v lepsim pripade vymeni vsechno mozny a hlevne drahy a v horsim to opravi tim nejlevnejsim spusobem a pak nauctujou poradnou palku a jeste vam reknou ze to byla ta nejlevnejsi varianta a z lasky k vam nenauctovali dph.
ps.a v nejhorsim pripade po prvni takove navsteve suprservisu,vam zahadne zacnou odchazet veci jako spojka,setrvacik,turbo,vstriky atd i kdyz ma auto par km a vy pak nadavate jaky to je kram a jezdite do servisu dal a platite dal....a majitel suprservisu o trech lidech vcetne uklizecky jezdi na s klase a stavi dom.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 09:34, BMW
Zrovna u BMW bych se pro priste vubec nebal modernejsiho turbodieselu (520d, 525d, 530d). Problemy se vstrikovaci se daji eliminovat tankovanim kvalitnejsi nafty u renomovanych cerpacich stanic namisto Makra, Globusu a jinych podvodnych dvorku, kde to vyjde o korunu na litr levneji.

K cenam servisu - samozrejme se neda ocekavat, ze BMW rady 5 budete servisovat za stejne penize, jako to zminene stare Mondeo. Mimochodem kamarad uz nejaky patek provozuje Focus (r.v.2000) se stejnym motorem 1.8TD, spotrebu ma kolem 6-7 l/100 km a to slavne cerpadlo uz menil taky (mel najeto kolem 140 tisic km). Take jste si vybral vozidlo z pocatku vyroby - koupit model po faceliftu (treba rocnik 2002) by znamenalo vyresene problemy se slabnoucimi svetlomety a mnoho dalsiho, ovsem take za vyssi cenu. Ale jak uz psal nekdo vyse - kazde auto se opotrebovava a potrebuje servis. V soucasne dobe mate uz nejhorsi nejspis za sebou, tak si uzivejte svezeni, ktere Vam zadna nova Fabia za stejnou sumu nenabidne.

Pokud trvate na autorizovanem servisu, tak z Ceskych Budejovic to mate do Rakouska coby kamenem dohodil, do Nemecka jen o chlup dal. Urcite lepsi volba, nez podvodnici v CR.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 09:37, RE: Alex
anonym napsal:
nojo...neni nad to, když si Pepík koupí na machrování "deset let" staré BMW...ä pak brečí nad cenou dílů...nebeč a opravuj....i když Pepikovo bezmozek potvrzuje svoji hloupost ještě jednou...když kupuje za ceny, které uvádí...to chce um. Mě např. řekl mistr v Renault, že oprava mojí Laguny stojí cca 80 tis.../(klima, řídící jednotka.../, tak jsem to nechal komplet za cca 25 tis udělat jinde...
Pán se jmenuje Karel, když už. Jinak díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 09:38, Servis je třeba znát dopředu
Pokud se chystáte dovést si nějaký takový vůz, je třeba dopředu vědět, kam ho budete vozit servisovat a případně i výběr značky tomu přizpůsobit. Zajímejte se o reference nejen na vůz, ale i na servis, příp. "domácího mechanika" atd. Značkový servis je zařízen na firemní zákazníky s novými vozy, kteří jsou, nezlobte se, v jiné finanční kategorii. Pokud to nepovažujete za důležité, dopadnete jako recenzent.Ten mimochodem zdaleka není sám, ze svého okolí znám víc takových lidí. Holt drahá zkušenost, ale autem to není.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 09:42, RE: klasika
autofanda napsal:
je potreba se hlavne zbavit scifi predstavy,ze kdyz prijdu k cizim lidem do servisu [ktereho hlavnou motivaci je vydelat co nejvic] s tim ze neco blbne,tak ti mili a ochotni panove v monterkach zmeni motivaci a budou se snazit najit jenom tu pokazenou vec,pak ji budou hledat na vrakaci nebo daji spravit repas jen aby to vyslo pro zakaznika nejlevneji.v lepsim pripade vymeni vsechno mozny a hlevne drahy a v horsim to opravi tim nejlevnejsim spusobem a pak nauctujou poradnou palku a jeste vam rekn...
Souhlasím, mám ve svém okolí přesně tenhle typ servisu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 09:47, Mondeo a 5 litrů?
Netvrď mi, že Mondeo žere 5 litrů nafty. To je nějaká blbost, ne? Jestli je to pravda, tak si ho taky koupím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 09:47, jojo
Jako mladej trouba jsem si kdysi pořídil E34. Ojetou. Měla při koupi nějakých 8 let. Jediné co mi dala pozitivního byla škola, že ojetého bavora nikdy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 09:50, RE: mira
anonym napsal:
nemuzu si jeste pomoct ,ale opravdu vas nechapu,ale chapu servis,gord jestli to byl ten samej,pokud jste byl ochotnej dat za novou jednotku k abs 35tis-bez vahani ,vymenil bych cesem jeste hlavni"menena o)" pak jeste turbo -aspon za 40tis o)

ty vase jednotky jsou ted pekne opraveny v jinem automobile bmw
A co má dělat, když mu to nejdede a v servisu mu řeknou, že to má nechat opravit? Každej nemůže bejt automechanik, kdo by potom byl lékař, učitel, programátor, zedník, že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 10:24, RE: Osel
anonym napsal:
A proto říkám, taději Dacia Logan Dracula Edition s pěti lety záruky než deset let starou, bývalou luxusní plečku.
Leda že by to byla stříbrná Octávie atd.... .

Zdraví

Osel
ty kluku ty mě zničíš samozřejmě na hlínách, která táhne vocpodu.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 10:24, RE: Osel
anonym napsal:
A proto říkám, taději Dacia Logan Dracula Edition s pěti lety záruky než deset let starou, bývalou luxusní plečku.
Leda že by to byla stříbrná Octávie atd.... .

Zdraví

Osel
ty kluku ty mě zničíš samozřejmě na hlínách, která táhne vocpodu.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 10:24, RE: Osel
anonym napsal:
A proto říkám, taději Dacia Logan Dracula Edition s pěti lety záruky než deset let starou, bývalou luxusní plečku.
Leda že by to byla stříbrná Octávie atd.... .

Zdraví

Osel
ty kluku ty mě zničíš samozřejmě na hlínách, která táhne vocpodu.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 10:55, RE: Mondeo a 5 litrů?
anonym napsal:
Netvrď mi, že Mondeo žere 5 litrů nafty. To je nějaká blbost, ne? Jestli je to pravda, tak si ho taky koupím.
Možná tak 5,9 při ekojízdě.
Vlastní půlroční zkušenost + diskuse na stránkách FordClubs.org
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:00, krakatit
mam E38 740i z roku 1999, za 3 a neco roku sem s ni najel pres 100 000km a nekdy dostavala cocku... servis me stal cca 70000 bez DPH,
prorazenou nadrz na stavbe a gumy nepocitam.... mrdka muze bejt jakakoliv znacka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:00, chybka
Majitel udělal jednu zásadní chybu: jezdil do autorizovaného servisu. Za 6000 kryty(asi vnitřky) světel? za to by měl na vrakovišti světla z novějšího, ale budiž. Ovšem kupovat nové řídící jednotky? To je šílenost, použité by je koupil za zlomek ceny. Tedy jestli bylo skutečně nutné je kupovat. Jinak motor 2.5TDS byl povedený, hydroštely a vstřikovací čerpadlo bych považoval za víceméně spotřební záležitost-druhá věc je cena za kterou to majitel nechal opravit. Repase čerpadla by stála max. polovinu. Troufnul bych si tvrdit že uvedené závady by bylo možné odstranit do cca 50ti tisíc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:03, RE: Mondeo a 5 litrů?
anonym napsal:
Možná tak 5,9 při ekojízdě.
Vlastní půlroční zkušenost + diskuse na stránkách FordClubs.org
Kdysi jsem měl Escorta, kombíka, rv 89, 1.8 bez turba, a při rozumné jízdě se skutečně dalo jezdit kolem 5ti litrů, i pod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:07, RE: Alex
anonym napsal:
nojo...neni nad to, když si Pepík koupí na machrování "deset let" staré BMW...ä pak brečí nad cenou dílů...nebeč a opravuj....i když Pepikovo bezmozek potvrzuje svoji hloupost ještě jednou...když kupuje za ceny, které uvádí...to chce um. Mě např. řekl mistr v Renault, že oprava mojí Laguny stojí cca 80 tis.../(klima, řídící jednotka.../, tak jsem to nechal komplet za cca 25 tis udělat jinde...
Smarja a to si co na te Lagune delal ze o stalo tolik???:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:30, RE: klasika
autofanda napsal:
je potreba se hlavne zbavit scifi predstavy,ze kdyz prijdu k cizim lidem do servisu [ktereho hlavnou motivaci je vydelat co nejvic] s tim ze neco blbne,tak ti mili a ochotni panove v monterkach zmeni motivaci a budou se snazit najit jenom tu pokazenou vec,pak ji budou hledat na vrakaci nebo daji spravit repas jen aby to vyslo pro zakaznika nejlevneji.v lepsim pripade vymeni vsechno mozny a hlevne drahy a v horsim to opravi tim nejlevnejsim spusobem a pak nauctujou poradnou palku a jeste vam rekn...
Naprostý souhlas
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:34, Spotřeba????
Tak až teď jsem si všiml že majitel uvádí spotřebu 6,8/100 To je s tímto motorem v 5er absolutně nedosažitelná hodnota. To možná v e36 a s vypětím všech sil. Spolu s cenama ND které uvádí mi přijde že píše o autě sveho vesnického souseda které mu závistí nedá spát, tak tady na něj hází špínu v podobě astronomickejch cen ND atd........ jinak si to nedovedu vysvetlit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:36, BMW plně souhlasím
Mám podobné zkušenosti s BMW. Opravdu když jede je to super, ale moje 524 TD vetšinou stálo pro nějakou poruchu a já jsem do něj nasázel za 3 roky přes 70.000,- jelikoš jsem taky puňťa BMW
Je auto pro bohaté lidi právě kvůli nákladům na opravy Další BMW už bych asi nechtěl.
reagovat
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.