0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 - jaké je po desti letech provozu a třista tisíci km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 16:53,
Kdysi jsem o tomhle autě přemýšlel. Přiznávám že nejpodstatnější důvod proč z toho sešlo byli finance. Nicméně když jsem se zajímal o možné rizika s koupí téhle ojetiny, nestačil jsem se divit. Víceméně potvrzuju zkušenosti majitele 525ky. A to ho ještě nepotkala závada asi nejproslulejší a to prasklá hlava. Pro rady jsem jezdil do autodílny Bohm v Praze v Horních Počernicích,kam jsem jezdil dřív na servis se starou 318i. Mimochodem majitelům BMW doporučuju. Nakonec ať mnohými zrazován jsem si koupil Lancii Themu 2.5TD. Dnes má najeto 340 tis. a seznam servisních položek vypadá asi jako u předešlého P405. Tohle BMW se mi líbí dodnes, ale nemrzí mě,že jsem ho nikdy nevlastnil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 17:06, hmm...
moznoze stacilo namiesto 525tds kupit 525i a nebol by ziaden problem. Holt nafta nafta...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 17:17, BMW neni Mondeo,o kolik tříd jsi jinde???????
jsi absolutní .... toto jsou věci,které jsou uplně normalni u tak starého auta stolika km.Ale lepsi je zustat u Mondea,to je o moc lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 17:30, RE: ...no to je teda pecka....
anonym napsal:
"Chce to jen poznat ty správný lidi..." Tyhle správný lidi, mi čórnuli z volantu airbag, aby ho pak mohli dát v garáži někomu jinýmu do auta.
...... ) taky zkušenost Hej a jak jsi na to přišel že ho tam nemáš? To se dá nějak poznat nebo to poznáš až když bouráš? A to se musí vyměnit celej volant nebo to jde z toho nějak vykuchat? Dík za odpověd
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 22:45, RE: Spotřeba????
anonym napsal:
Tak až teď jsem si všiml že majitel uvádí spotřebu 6,8/100 To je s tímto motorem v 5er absolutně nedosažitelná hodnota. To možná v e36 a s vypětím všech sil. Spolu s cenama ND které uvádí mi přijde že píše o autě sveho vesnického souseda které mu závistí nedá spát, tak tady na něj hází špínu v podobě astronomickejch cen ND atd........ jinak si to nedovedu vysvetlit
S-CLASSE 320 cdi KLIDNA JIZDA 6.5l/100km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 22:53, poradite nejakeko drzaka jako je 405
Dokaze mi nekdo doporucit nejake auto, ktere je nenarocne na udrzbu s rozumnou spotrebou? mam 405 kombika 1.9d r93 najeto 501 tisic km a uz chci neco novejsi od roku 2003 v dieslu kombi do 260 000,- najedu 35-40 000km za rok. Jinak musim potvrdit, ze 405 je drzak bez vetsich investic spotrebak olej po 10000km, zhavici svicky jednou za 2roky rozvodak sada a spojka po 90000km repase altiku po 120000km vymena vyfuku v 350000km tlumice a brzdove kotouce po 120000km v 450000km vod. cerpadlo motor bez jakehokoliv zasahu asi 4 stab. tycky kulove cepy 2 baterie nejvetsi slabina je asi pod dimenzovane spojkov. plast lanka a pedalu menen asi 4 jinak naprosta spokojenost spotreba 5l na 100km. jinak kdyz ctu recenze a diskuze nemuzu se rozhodnout pro auto, ktere by bylo drzakem bez velkych investi. Dokaze nekdo poradit a doporucit auto, ktere jezdi a nestoji v servisu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 22:55, RE: P405
anonym napsal:
S těma podnikovejma filckama máš recht...
Ale to jsou aji kokty-chrochty taklenc v různých bazech.

Jinak mám 405T16. Chtěl bys sis to rozdat třeba na okruhu? S jamkýmkoli vozem? Nebo jen tak na v D na dálnici? Jsem ze sokolova, přijedu kam budeš chtít.
no dobre, klidne na okruhu v brne proti M5 2008
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 22:56, Jarda
Mám Fiat Tempra SW1,9TD a vejdu se v pohodě do 6l/100
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 22:59, celim
No já jsem měl 324d. Koupil jsem ho, když mělo160000 a prodal při 410000km. Průměr za celou dobu6,8l/100. Problémy jsem měl jen se spojkou, kdy mi odešla tak, že sebou vzala i setrvačník, takže mě ta sranda stála 35k(při asi 220t. km), spojka mi odešla ještě jednou při asi 360t. km.při 210t jsem vyměnil původní Bilsteiny, při cca 240t. jsem vyměnil nejen destičky(které však stály snad trojnásobek než kolik jsem platil zadestičky do R19!), ale i kotouče. Pak jsem ještě měnil výfuk. To vše během šesti let. Celkové nákladypod 80 t. což mě tolik nebolelo, neboť mi fa platila ošupný auta.S nostalgií v srdci vzpomínám na ten šestiválec a štve mě, že moje současná P307 žere víc!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 23:26, RE: P405
anonym napsal:
S těma podnikovejma filckama máš recht...
Ale to jsou aji kokty-chrochty taklenc v různých bazech.

Jinak mám 405T16. Chtěl bys sis to rozdat třeba na okruhu? S jamkýmkoli vozem? Nebo jen tak na v D na dálnici? Jsem ze sokolova, přijedu kam budeš chtít.
Jé a nechtěl byste ji dát vyfotit (405 T16) třeba pro motoristický časopis? Rád bych o tomhle autě neco napsal, ale samozřejmě nemám fotky. Bylo by v AutoOjetinách v rubrice Youngtimer. Díky za info. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 23:28, RE: Jarda
anonym napsal:
Mám Fiat Tempra SW1,9TD a vejdu se v pohodě do 6l/100
A já tu zatracovanou Fabii 1.4 TDI a jezdím v poho kolem 4l/100km!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 23:46, jezdim taky z e39
mam e39 520i 1997, 230tisic km, za 4roky jsem jen menil lozisko a ojete brzdy
Mozne je i ze vase bmw melo najete 500tisic km, v mobile.de je jich hodne, sfalsovat papiry neni problem, hlavne kdyz vi ze jsi cizinec a neumis si je overit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 00:02, BMW 520i E39 Touring r.v.1998
Tak s timto posudkem NEmužu rozhodně souhlasit!!!
Jezdim s bavorakem 520i E39 Touring r.v.1998 dovezen s Italii a jsem nadmiru spokojen!!! Funguje jak švýcarske hodinky. Mám plnou vybavu+automat a jen bežny servis,olej, filtry atd.
O vybornych jizdnych vlastnostech a o komfortu myslim nemusim psat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 00:30, RE: klasika
autofanda napsal:
je potreba se hlavne zbavit scifi predstavy,ze kdyz prijdu k cizim lidem do servisu [ktereho hlavnou motivaci je vydelat co nejvic] s tim ze neco blbne,tak ti mili a ochotni panove v monterkach zmeni motivaci a budou se snazit najit jenom tu pokazenou vec,pak ji budou hledat na vrakaci nebo daji spravit repas jen aby to vyslo pro zakaznika nejlevneji.v lepsim pripade vymeni vsechno mozny a hlevne drahy a v horsim to opravi tim nejlevnejsim spusobem a pak nauctujou poradnou palku a jeste vam rekn...
Souhlas, do CZE znackoveho servisu se zanovnim autem ani omylem. S 2006 Avensisem jsem vcera odjel po prohlidce 75.000 km ze servisu v Anabergu (NDR), standard, zadne vymeny, cena 340,- eeecek. Tesim se na dalsi kilometry
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 09:28, RE: klasika
anonym napsal:
Souhlas, do CZE znackoveho servisu se zanovnim autem ani omylem. S 2006 Avensisem jsem vcera odjel po prohlidce 75.000 km ze servisu v Anabergu (NDR), standard, zadne vymeny, cena 340,- eeecek. Tesim se na dalsi kilometry
No to teda zadna slava. Autorizovany servis Nissan pobliz Prahy mam za polovic ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 09:50, RE: BMW 520i E39 Touring r.v.1998
anonym napsal:
Tak s timto posudkem NEmužu rozhodně souhlasit!!!
Jezdim s bavorakem 520i E39 Touring r.v.1998 dovezen s Italii a jsem nadmiru spokojen!!! Funguje jak švýcarske hodinky. Mám plnou vybavu+automat a jen bežny servis,olej, filtry atd.
O vybornych jizdnych vlastnostech a o komfortu myslim nemusim psat.
Já mám E39 528i, najeto cca 300 tis. km a s vyjimkou přední nápravy absolutně spolehlivé auto. Předtím jsem měl další 3 kousky, vše najeto od 200 do 400 tis a opět bez větších závad. Nedávno jsem se potkal s člověkem co koupil me první BMW, dnes na tom má najeto přes půl míče a kromě brzd, spolky a silentbloků zadní nápravy na tom autě nedělal nic.

Je pravda, že naftě se vyhejbam jako cert krizi a to po drahych zkušenostech se sluzebni HDI (komplet vstriky, CR cerpadlo, filtr pevnych castic, mraky cidel) a TDI (propaleny pist a kompletni destrukce motoru).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 09:58, Je to tak
Konečně to tady někdo naplno napsal, že 10 let starý auta včetně i BMW a podobných "prestižních" značek s 250.000 km jsou sráče a zlatej důl pro servisy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 11:26, RE: Je to tak
anonym napsal:
Konečně to tady někdo naplno napsal, že 10 let starý auta včetně i BMW a podobných "prestižních" značek s 250.000 km jsou sráče a zlatej důl pro servisy.
Ja mam opacne zkusenosti, narpiklad croma tdi 68 kw (tacho cca 350000 pri nakupu, z Italie) z.r.96, za dva roky najeto cca 60000km tady a opravy tak za 5000k a servis (oleje a rozvodak za tu dobu tak 12000k), passat 98 81kw tdi najeto zatim cca 20000km, bez poruchy, i kdyz od zacatku zlobi central v zadnich dverich, casem se na to podivam, ted bude rozvodak (tacho 250000km, cz koupeno)) Ja osobne nemam strach, ale asi BMW bych nechtel, zustavam u lidovek, ten passat je max.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 13:38, tonnydenny
Ten tn clovek ma moc penez a nebo je to uplny blbec ze nektere veci kupoval nove za cenu servisu BMW k cemu bych se priklonik je nove vstrikovqaci cerpadlo ale da se poridit levneji nez za sumu co pase
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 14:02, RE: BMW 520i E39 Touring r.v.1998
anonym napsal:
Já mám E39 528i, najeto cca 300 tis. km a s vyjimkou přední nápravy absolutně spolehlivé auto. Předtím jsem měl další 3 kousky, vše najeto od 200 do 400 tis a opět bez větších závad. Nedávno jsem se potkal s člověkem co koupil me první BMW, dnes na tom má najeto přes půl míče a kromě brzd, spolky a silentbloků zadní nápravy na tom autě nedělal nic.

Je pravda, že naftě se vyhejbam jako cert krizi a to po drahych zkušenostech se sluzebni HDI (komplet vstriky, CR cerpadlo, filtr pevnych castic,...
Souhlasím, také mám e39 523i 96 rok a na motoru zatím jsem měnil jen svíčky a olej, z dalších věcí zadní brzdy(4tis) a ložiska(3,5tis) a vodní pumpu (1100,-). Jinak jen jezdím. Má najeto 270tis km a vypadá že to odpovídá. Před měsícem jsem byl na isnpekci a auto vyšlo bez závad. Takže nejspíš v recenzi špatný kus a možná kdyby koupil benzín má po starostech, jinak i ty nápravy se dají udělat levněji, než píše. Je fakt, že se musí dobře vybrat, u nás v bazarech je 90% e39 který bych si já v životě nekoupil, pak můžou samozřejmě nastat takové investice. A nechápu lidi který tu pomlouvaj auto, které nikdy neměli, svezl jsem se v mnoha autech, a je i hodně nových, které nedosahují kvalit e39. Mám i kamaráda co do oktávie 2002 dal za rok a pul provozu více peněz než já do tý mojí starý plečky podle některých A to oktávka je jednoduchý autíčko oproti e39. Je to kus od kusu, někdo jezdí s oktávií bezproblémově někdo ne, stejně u BMW Mám rád třeba i hondy,takže nejsem vyloženě zastáncem jen BMW,ale jsem s tim spokojený, spotřeba, výkon, komfort a spolehlivost je parádní. Pisatel možná touhle recenzí odradil dost lidí od koupě, možná na jednu stranu dobře
reagovat
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.