anonym napsal:
Já mám E39 528i, najeto cca 300 tis. km a s vyjimkou přední nápravy absolutně spolehlivé auto. Předtím jsem měl další 3 kousky, vše najeto od 200 do 400 tis a opět bez větších závad. Nedávno jsem se potkal s člověkem co koupil me první BMW, dnes na tom má najeto přes půl míče a kromě brzd, spolky a silentbloků zadní nápravy na tom autě nedělal nic.
Je pravda, že naftě se vyhejbam jako cert krizi a to po drahych zkušenostech se sluzebni HDI (komplet vstriky, CR cerpadlo, filtr pevnych castic,...
Souhlasím, také mám e39 523i 96 rok a na motoru zatím jsem měnil jen svíčky a olej, z dalších věcí zadní brzdy(4tis) a ložiska(3,5tis) a vodní pumpu (1100,-). Jinak jen jezdím. Má najeto 270tis km a vypadá že to odpovídá. Před měsícem jsem byl na isnpekci a auto vyšlo bez závad. Takže nejspíš v recenzi špatný kus a možná kdyby koupil benzín má po starostech, jinak i ty nápravy se dají udělat levněji, než píše. Je fakt, že se musí dobře vybrat, u nás v bazarech je 90% e39 který bych si já v životě nekoupil, pak můžou samozřejmě nastat takové investice. A nechápu lidi který tu pomlouvaj auto, které nikdy neměli, svezl jsem se v mnoha autech, a je i hodně nových, které nedosahují kvalit e39. Mám i kamaráda co do oktávie 2002 dal za rok a pul provozu více peněz než já do tý mojí starý plečky podle některých
A to oktávka je jednoduchý autíčko oproti e39. Je to kus od kusu, někdo jezdí s oktávií bezproblémově někdo ne, stejně u BMW
Mám rád třeba i hondy,takže nejsem vyloženě zastáncem jen BMW,ale jsem s tim spokojený, spotřeba, výkon, komfort a spolehlivost je parádní. Pisatel možná touhle recenzí odradil dost lidí od koupě, možná na jednu stranu dobře