anonym napsal:
si zadneho japonce nemas!!!kolega ma sportage..tlumic 5 tis v elitu.A moje 535? 11let,300tis km a zatim vodni pumpa 2500 od BMW!!! dale snimac otacek vac.hridele 3000 od BMW!!! a orisek spinacky 1000 od BMW!!!..hura do japonska!!! ale v BAWU vy sulini...
Pokud vim, tak je to Kia Sportage, jestli se nepletu. Což je Korejec tupče. Je vidět, že spíš ty nemáš s Japoncema vůbec žádný zkušenosti a plácáš si tady játra typu ,,lplega má...... jeden kámoš má.........." ale člověka, kterej má zkušenosti jak s BMW, tak s řadou Japoců, tady opravdu poučovat nemusíš. Seš jeden z těch, kterej ví kulový a kecá. V životě si Japončíka nevlastnil a jestli jo, tak nejspíš nějakou paštiku z osmdesátých let a bylo to tvoje první auto........ Takovejch ,,všeználků" sem znal až moc. V životě si nekupoval díly na žádnýho Japončíka. Ten tvuj zmiňovanej Elit je celkem drahej. Je taky dobrý znát kterej výrobce vyrábí pro tu danou automobilku do prvovýroby a pak kupovat díly třeba právě od tohohle výrobce, ale jako ,,náhradu" za originál někde v autodílech a za pár kaček. Proto tvoje machrování, že máš tohle a tohle, za tolik a tolik přímo od BMW není na místě. Taky bys mohl zmínit jak je ta tvoje paštika stará a já ti potom povim, kolik stáli mě ty samý díly na Japončíka z toho samýho roku jako je tvůj ,,Blborák". Jenže možná budeš zklamanej, ty díly sem totiž ani kupovat nemusel........
Taky by bylo dobrý říct, jestli máš tu paštiku německou od novýho auta, nebo ji kurvil už někdo před tebou.......... popřípadě kolik si na ní najel od koupě......... atd. Pokud mě ale paměť nešálí, tak ani tu vodní pumpu sem nikdy na Japonečku nekupoval, ani nějakej ,,snímač otáček vačkového hřídele" sem nekupoval, asi stárnu nebo co, ale nějak si to nevybavim........ ne, počkat, vlastně to nikdy nebylo třeba :) Zatim znam jen ceny rozvodů, destiček, kotoučů, olejů, svíček a kebelů, výfuků, filtrů, ale co to sem pletu, to je vlastně normální že? Když auto slouží jak má........... To, sem o BMW říkat nikdy nemoh. Uznávam, s některými typy a motory je radost jezdit, sou to dobrý auta, ale zároveň toho zase tak moc nesnesou. Nevim, teď mam na 3letý dieselový M Šestce 150tis.km a akorát mi praskly žárovky, jen měnim olej a pod. jak mam a jezdim. Starej Galant z osmdesátých let v turbodieselu jezdil až do zaklepání ve 350tis. km (ano, je to poměrně brzo, ale za svůj život dostával dost do těla) a to se říkalo, že Japonci diesely neumí. Takhle bych moh pokračovat s dalšími M323, M626, Honda Accord, Honda Civic, Toyota Corolla (vše benziny). No, alespoň trochu zkušeností s Japonečkami. A co ty? Baworisto?