Asi kazdy bezny auto koupeny do soukromho vlastnictvi za ucelem vozeni si pozadi je investicni nesmysl...
S tou cenou... Rekl bych, ze bude reflektovat stav auta. Malokomu je fuk kolik prodela.
Da se ocekavat, ze ojetina u cenovyho dna pro danej model bude u dna i stavem. Nerikam, ze vzdycky, ale vetsinou. Pak muzes zjistit, ze jsi mel radsi koupit to z vedlejsiho bazaru, ktery stalo o 80tis. vic..
Mas pravdu v tom, ze "rozdíl cenovky na autě z něj dělá udržovaný nebo neudržované vůz, kterému dotyčný šlapal na krk či nikoliv." Ale taky plati neprima umera - cim nizsi cena vzhledem k danymu modelu, tim vyssi sance, ze tomu neco bude.
citace:
(Asi chci slyšet vem i 4val - nech zvýšit výkon TÍMTO chipem a budeš OK.)
Proboha proc? Uz tak nasteroidovanej 4-valec jeste vic namahat? Spis ten "chip" propali vstriky/pisty a zaplatis vic, nez o kolik byl drazsi ten 6-valec...
Je to auto na pohodlny poklidny cestovani, ne sportak...
Spotreba toho R6 3.0 je navic dost v klidu...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/38-5er.html?fueltype=2