0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 524 TD

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 07:24, dobry clanek
jem me zarazilo ze tim autor chtel tahat auta jen si predstavim tu zatez motoru a hned po ranu mi jde mraz po zadech:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 12:08, RE: dobry clanek
pola napsal:
jem me zarazilo ze tim autor chtel tahat auta jen si predstavim tu zatez motoru a hned po ranu mi jde mraz po zadech:)
Ne jen po ránu. Takový auto pak koupit....no potěš.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 12:08, Martin
Libi se mi tahle recenze, je opravdu vycerpavajicia dobre napsana, ale kdyz bych shane auto do 100 tis na tahani dalsich aut na privesu tak bych koupil bud 525 TDS nebo bych vubec koupil asi nejaky JEEP, soused taha vozy z nemecka a ma Opel Frontera 2,5 TD a je maximalne spokojeny, pohon 4x4, a auto je prizpusobene na zatez a na tahani privesu a on taha z nemecka auta kazdou chvili a nemuze si ho vynachvalit, predtim mel nejaky JEEP od forda 2,5 TD a byl s nim taky spokojen, nez natankoval blbou naftu z vraku ktery vezl v privesu a odeslo mu turbo a pak uz motor nebyl nikdy jako driv a tak ho prodal a koupil Fronteru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 15:59, Raději benzin
85 000,- auto
20 000,- hrozí prasknutí hlavy motoru
3500,- viskozní spojka
5000,- za každých 40 000 km výměna řemene
2000,- filtry a olej
2 x 1500,- nové krycí sklo
2 x 3500,- lampa
atd....
Když dobře počítám tak jste dal, nebo později dáte +- 125 000,-
Nebylo by lepší koupit si třeba ford mondeo 2.0 l, 96 Kw,105 000Km z roku 1998 po prvnim majiteli koupeno v ČR v perfektnim technickém stavu za 140 000,- stačí pouze vyměnit rovoďák a olej ( dohromady 9000,- ) Celé by Vás to vyšlo na 150 000,- Kč Sice by to vyšlo o něco dráž, ale ten rozdíl je myslím dost slušný. A krom toho spotřeba je 8 l na 100 km to si myslim že je možná lepší než u tý 524 td a motor je hlavně podstatně spolehlivější a na vrakáčích toho najdete taky spoustu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 17:32, RE: Raději benzin
Ice napsal:
85 000,- auto
20 000,- hrozí prasknutí hlavy motoru
3500,- viskozní spojka
5000,- za každých 40 000 km výměna řemene
2000,- filtry a olej
2 x 1500,- nové krycí sklo
2 x 3500,- lampa
atd....
Když dobře počítám tak jste dal, nebo později dáte +- 125 000,-
Nebylo by lepší koupit si třeba ford mondeo 2.0 l, 96 Kw,105 000Km z roku 1998 po prvnim majiteli koupeno v ČR v perfektnim technickém stavu za 140 000,- stačí pouze vyměnit rovoďák a olej ( dohromady 9000,- ) Celé by Vás to vyšlo na 150 000,- ...
vezměme v úvahu že 524td byl první rychlý diesel na světě, uměl 200km/h a jezdil kolem 8l.... 524ku jsem měl najel jsem s ní 140 000km a neměl jediný problém, za celou dobu jsem dělal jen pár věcí na přední nápravě za 10 000kč, jinak ty ceny dílů jsou hodně nadsazené, hlavy na 524td stojí na vrakovišti od 6 do 8000kč, praskají tehdy když mladí blbci stojí na plynu za studena jinak většinou ne, 525td je motor mnohem lepší spolehlivější a rychlejší
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 18:28, RE: Raději benzin
anonym napsal:
vezměme v úvahu že 524td byl první rychlý diesel na světě, uměl 200km/h a jezdil kolem 8l.... 524ku jsem měl najel jsem s ní 140 000km a neměl jediný problém, za celou dobu jsem dělal jen pár věcí na přední nápravě za 10 000kč, jinak ty ceny dílů jsou hodně nadsazené, hlavy na 524td stojí na vrakovišti od 6 do 8000kč, praskají tehdy když mladí blbci stojí na plynu za studena jinak většinou ne, 525td je motor mnohem lepší spolehlivější a rychlejší
Souhlasim s tim ze lide neumi zachazet s motory (zvlast diesely). Akorat nesouhlasim ze by to delali mladi blbci. Verte mi ze to delaji jak mladi blbci tak stari blbci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 18:49, Raději benzin
Radek napsal:
Souhlasim s tim ze lide neumi zachazet s motory (zvlast diesely). Akorat nesouhlasim ze by to delali mladi blbci. Verte mi ze to delaji jak mladi blbci tak stari blbci.
Mám raději benzin, zvláště V6 se daj sehnat v dobrém stavu za slušné peníze, protože je nikdo nechce. Ale vdrží i 500 tis. km
Jako nové vozy byly velice drahé a proto si je nemohl dovolit jen tak někdo, takže pokud seženete takový vůz po prvním nebo druhém majiteli tak většinou bude ve velice dobrém technickém stavu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 19:29, RE: Martin
anonym napsal:
Libi se mi tahle recenze, je opravdu vycerpavajicia dobre napsana, ale kdyz bych shane auto do 100 tis na tahani dalsich aut na privesu tak bych koupil bud 525 TDS nebo bych vubec koupil asi nejaky JEEP, soused taha vozy z nemecka a ma Opel Frontera 2,5 TD a je maximalne spokojeny, pohon 4x4, a auto je prizpusobene na zatez a na tahani privesu a on taha z nemecka auta kazdou chvili a nemuze si ho vynachvalit, predtim mel nejaky JEEP od forda 2,5 TD a byl s nim taky spokojen, nez natankoval blb...
JEEP od Forda
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 21:43, RE: Radìji benzin
anonym napsal:
vezměme v úvahu že 524td byl první rychlý diesel na světě, uměl 200km/h a jezdil kolem 8l.... 524ku jsem měl najel jsem s ní 140 000km a neměl jediný problém, za celou dobu jsem dělal jen pár věcí na přední nápravě za 10 000kč, jinak ty ceny dílů jsou hodně nadsazené, hlavy na 524td stojí na vrakovišti od 6 do 8000kč, praskají tehdy když mladí blbci stojí na plynu za studena jinak většinou ne, 525td je motor mnohem lepší spolehlivější a rychlejší
"Prvni rychly diesel na svete" byla Alfa Romeo 164. S 300N.m tociveho momentu se s nejakou petkou od "BOZSKEHO" BMW ani nezadychala.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 22:13, RE: Raději benzin
Ice napsal:
85 000,- auto
20 000,- hrozí prasknutí hlavy motoru
3500,- viskozní spojka
5000,- za každých 40 000 km výměna řemene
2000,- filtry a olej
2 x 1500,- nové krycí sklo
2 x 3500,- lampa
atd....
Když dobře počítám tak jste dal, nebo později dáte +- 125 000,-
Nebylo by lepší koupit si třeba ford mondeo 2.0 l, 96 Kw,105 000Km z roku 1998 po prvnim majiteli koupeno v ČR v perfektnim technickém stavu za 140 000,- stačí pouze vyměnit rovoďák a olej ( dohromady 9000,- ) Celé by Vás to vyšlo na 150 000,- ...
Mno jo, takove Mondeo ... ono se rekne ze to vyjde skoro na stejno, ale muzu rict, ze jsem s nim nejaky patek jezdil, dokonce i konkretne s 2.0i 16V, r.v.1998 Ale je to proste bezna konfekce - auto, ktere si kupuji lidi jako dopravni prostredek pro prepravu z jednoho mista na druhe. Kdezto znacky jako BMW se nejmin z pulky kupuji srdcem, pro radost. A takove svezeni si v zadnem mondeu neuzijete! To je ten rozdil, proc si nekdo koupi radeji mnohem starsi BMW, Audi nebo Mercedes-Benz. Navic ukazte mi mondeo, ktere by vydrzelo 20 let (jasne, ze dnes asi ne), pul milionu kilometru a nebylo davno za zenitem!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 00:50, to autor 524td
Zdravím, pěkná recenze. Já měl automat v 525TDS a víc už bych do automatu nešel: podstatně horší akcelerace, dále než to zabere... (hydraulický měnič toč. momentu místo "tvrdé" spojky), spotřeba + 2litry a dále když při 130 v kopci na dálnici (s tempomatem) podřadí z 5 na 3 tak je to u motoru s 260Nm myslím už silné kafé. A ještě ktomu se mi časem po tom "klacku" na řazení začalo stýskat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 14:21, RE: to autor 524td
Lacer napsal:
Zdravím, pěkná recenze. Já měl automat v 525TDS a víc už bych do automatu nešel: podstatně horší akcelerace, dále než to zabere... (hydraulický měnič toč. momentu místo "tvrdé" spojky), spotřeba + 2litry a dále když při 130 v kopci na dálnici (s tempomatem) podřadí z 5 na 3 tak je to u motoru s 260Nm myslím už silné kafé. A ještě ktomu se mi časem po tom "klacku" na řazení začalo stýskat
autor mal kupit radsej 525tds,to uz jede trochu inac. a k tym svetlam,daju sa zohnat daleko lacnejsie a najlepsie BOSCH nie HELLA!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 16:01, RE: Raději benzin
AnderN napsal:
Mno jo, takove Mondeo ... ono se rekne ze to vyjde skoro na stejno, ale muzu rict, ze jsem s nim nejaky patek jezdil, dokonce i konkretne s 2.0i 16V, r.v.1998 Ale je to proste bezna konfekce - auto, ktere si kupuji lidi jako dopravni prostredek pro prepravu z jednoho mista na druhe. Kdezto znacky jako BMW se nejmin z pulky kupuji srdcem, pro radost. A takove svezeni si v zadnem mondeu neuzijete! To je ten rozdil, proc si nekdo koupi radeji mnohem starsi BMW, Audi nebo Mercedes-Benz. Navic uk...
Nemam nic proti BMW ani Mercedesům, ale když už bych si kupoval skoro 20 let staré auto tak raději benzinové V6. Připadaj mi spolehlivější.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 16:37, ga
No ono stou 525TDS to taky není žádná sláva.Jasně jede to super ale musí se na to víc šlapat a točit a to se projevuje na spotřebě.Známý jí měl najel sním 200000km a dalších 200000 to mělo najeto takže k půl milionu nemělo daleko.Ale šlapala jak hodinky a žádná hlava nepraskla
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.01.2006 01:07, nechápu
Vrtá mi hlavou, jak někdo může BMW tak do nebes vychvalovat a říkat kdo ví co nevydrží a v zápětí čtu, že motory stojí za pěkné h...o atd. A pak si vyber....... Tyhle auta si musí koupit opravdu teda jenom nadšenec....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 22:46, automat
Měl jsem automat v 520i 24V 110kW a bylo to líný. Vzal si v Praze kolem 12-13 l./100km. Automat jedině od 120-130kW, ale vzít v úvahu váhu vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.01.2006 15:47,
takový auta si kupují lidi,který mají větší vztah k autu než jako auto který te odveze z A do B.Já osobně sem ohromenej poctivostí toho stroje,která se už nikde nevidí ani u nýnějsích BMW,škoda,tahle 5 je spolu W124 od Mercedesu jedno z nejlepších aut v kterým sem jel a nikdo mi to nevyvrátí a jel sem v novým Ečku,vzduchove odpruženi,a nic moc.Jasná jednička BMW 5
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.02.2006 11:42,
Můj souset takový vůz měl a rychle se ho zbavil.Šílené náklady na servis a provos.Zezačátku si to chvalil,ale později poznal že takový vůz se těško živí.Já osobně bych si koupil menší a mlatší vůz jiné značky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.04.2006 16:05, RE: bez předmětu
Mi napsal:
Můj souset takový vůz měl a rychle se ho zbavil.Šílené náklady na servis a provos.Zezačátku si to chvalil,ale později poznal že takový vůz se těško živí.Já osobně bych si koupil menší a mlatší vůz jiné značky.
Tento Starý diesl jedině za trest!kdyby koupil 525 nebo tu 2,8 Vanos to jsou motory které jedou a jsou spolehlivé pokud je předtím nikdo nepo....il.a spotřeba při lehké noze 10l.Sám mám omegu vagon 1600kg prázdná motor BMW 2.5TDS a když se lehce načipuje dává 150PS a 310Nm.na tahání aut na vleku a na svižnou jízdu to stačí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.11.2006 21:08, RE: Raději benzin
Ice napsal:
85 000,- auto
20 000,- hrozí prasknutí hlavy motoru
3500,- viskozní spojka
5000,- za každých 40 000 km výměna řemene
2000,- filtry a olej
2 x 1500,- nové krycí sklo
2 x 3500,- lampa
atd....
Když dobře počítám tak jste dal, nebo později dáte +- 125 000,-
Nebylo by lepší koupit si třeba ford mondeo 2.0 l, 96 Kw,105 000Km z roku 1998 po prvnim majiteli koupeno v ČR v perfektnim technickém stavu za 140 000,- stačí pouze vyměnit rovoďák a olej ( dohromady 9000,- ) Celé by Vás to vyšlo na 150 000,- ...
Co to mas za supu.Rozvodak prece nemuze prasknout BMW ma retez!!!
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.