0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 525D Touring, r.v. 2007 - jaká je jeho tržní hodnota?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 14:03, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Paul napsal:
Tuhle rubriku by sem klidně mohli zavést na trvalo. Celkem mě pobavila.
Buď má ten bavorák o půlku stočený tacho, nebo s tím jezdil nekdo jak hovado o čemž by svědčila spojka (podle mě i dvouhmota) na hranici životnosti, poškozená tyč řízení, rameno a možná i další věci...
Zůstatkovou cenu bych viděl reálně na 250 000 Kč, protože výběr těhle aut je poměrně velký.

Rychlá kalkulace nákladů u tohoto auta na 125 000 km pro prvního majitele: 1 250 000 (cena nového auta) - 250 000 (zůstatek) = 1 mega...
Nicméně je tenhle rozbor naprosto perfektní v tom, že odhaluje, jaký podíl v nákladech na vozidlo činí palivo. Zde je to necelá 1/4 a kvůli tomu se přišlo s naftovým pohonem, aby se podařilo ještě 5% ušetřit, ale za cenu větších starostí s motorem (citlivost, zápach, hluk, škodliviny). Stojí za to ušetřit ročně 20 tisíc na palivu, když poklesem hodnoty o 200 tisíc přijdu? Nafta v osobních autech je prostě zhovadilost, rozhodně v tak masovém měřítku, jak se prodávají.
Mně konkrétně vadí, že naftová auta smrdí, a to dost nepříjemně. Poslední dobou jsem na to doslova alergický a za chrochtou si nechávám uctivý odstup. Kvůli těm kolenovrtům tady všichni pochcípáme, ale hlavně, že jezdí o 50 haléřů/km levněji. Ne tedy za 11 Kč/km, ale za 10,50, a to se skutečně vyplatí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 14:15, RE: Zkušební jízda?
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Nechaji Vas jezdit i dele...ze zkusenosti vim, ze se da dohodnout i hodina. To se pak da v klidu ohrat motor a pak teprve zkouset, co tomu autu je/neni. V CR nerealne zatim...
v ČR je zkušební jízda max 5km, aby se právě neodhalily závady a zůstaly zamaskovaný. Projevit se můžou, až máte peníze v kapse a kupec stojí na krajnici a volá zpět :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 14:23, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
David V napsal:
Nicméně je tenhle rozbor naprosto perfektní v tom, že odhaluje, jaký podíl v nákladech na vozidlo činí palivo. Zde je to necelá 1/4 a kvůli tomu se přišlo s naftovým pohonem, aby se podařilo ještě 5% ušetřit, ale za cenu větších starostí s motorem (citlivost, zápach, hluk, škodliviny). Stojí za to ušetřit ročně 20 tisíc na palivu, když poklesem hodnoty o 200 tisíc přijdu? Nafta v osobních autech je prostě zhovadilost, rozhodně v tak masovém měřítku, jak se prodávají.
Mně konkrétně vadí, že naft...
Petr-Tipcars: Zaramovat, zasklit, povesit na zed, 100% souhlas. porad se bavime o tom, ze OJETY naftak se oplati napr. od 30.000km a vic za rok (podle kupni ceny, cim nizsi, tim driv se oplati, pak uz jdou proti sobe jen provozni naklady vs uspora paliva). Ale NOVY se oplati od mnohem mnohem mnohem vetsiho najezdu (tzn. zpravidla jako sluzebak). ale od toho tu bohuzel mame MARKETING...aby nam vtloukal do hlav, ze potrebujeme produkt, ktery vubec nepotrebujeme a ktery nas ve finale vysvlece i z ponozek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 14:25, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
David V napsal:
Ani položku za naftu tam nevidím.
Pravda, hned to napravím. díky za upozornění

Takže pro druhého majitele:
250 000 auto + 50 000 poč servis + 350 000 nafta (35kč/l, 8l/100km spotř.)+ 80 000 servis a gumy + 30 000 povko - 50 000 zůstaková cena = 5,68 Kč/km

sorry za mystifikaci
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 14:56, RE: Zkušební jízda?
Tomi napsal:
v ČR je zkušební jízda max 5km, aby se právě neodhalily závady a zůstaly zamaskovaný. Projevit se můžou, až máte peníze v kapse a kupec stojí na krajnici a volá zpět :)
Buď jsi český bazarník, nebo jsem vůvec nepochopil smysl tvého příspěvku o několik řádků výše.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 15:06, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Zaramovat, zasklit, povesit na zed, 100% souhlas. porad se bavime o tom, ze OJETY naftak se oplati napr. od 30.000km a vic za rok (podle kupni ceny, cim nizsi, tim driv se oplati, pak uz jdou proti sobe jen provozni naklady vs uspora paliva). Ale NOVY se oplati od mnohem mnohem mnohem vetsiho najezdu (tzn. zpravidla jako sluzebak). ale od toho tu bohuzel mame MARKETING...aby nam vtloukal do hlav, ze potrebujeme produkt, ktery vubec nepotrebujeme a ktery nas ve finale vysvlece i z ponozek...
I nový diesel se vyplatí (většinou) od nájezdu cca 30 tisíc/rok. Že nastává pokles hodnoty vozu je jedna věc - kupec nového vozu s tím musí počítat a smířit se s tím - ale proč bych vyhazoval ročně cca 20 tisíc korun NAVÍC za palivo mi uniká (většina z ceny paliva jde stejně státu na různých daních). O ekologii se nemá cenu bavit, škodí všechna auta bez výjimky.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 15:30, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Pavlik napsal:
I nový diesel se vyplatí (většinou) od nájezdu cca 30 tisíc/rok. Že nastává pokles hodnoty vozu je jedna věc - kupec nového vozu s tím musí počítat a smířit se s tím - ale proč bych vyhazoval ročně cca 20 tisíc korun NAVÍC za palivo mi uniká (většina z ceny paliva jde stejně státu na různých daních). O ekologii se nemá cenu bavit, škodí všechna auta bez výjimky.....
Petr-Tipcars: Namátkou Mondeo, ceny dle ceníku. Diesel se srovnatelným výkonem co benzínový motor je zpravidla zhruba o 120t Kč dražší. S benzínem budete jezdit za 8, s dieselem za 6. Servis hypoteticky nechám stejný u obou vozů (což ale realitě obvykle neodpovídá). Částečně to vykompenzuji identickou prodejní cenou po 5 letech. Takže potřebujete ročně amortizovat 24.000Kč. Pokud nejste firma, jediný způsob jak to udělat je právě úsporou paliva. A při jakém nájezdu že těch 24.000Kč ročně amortizujete? Na 100km ušetříte 70Kč, takže potřebujete najet jestli se nepletu 34 285km za rok, jen abyste byl na svém. aby se to celé vyplatilo, musíte ale najet víc. toto nutkání řidič benzínového vozu nemusí mít, neboť ušetřil již při koupi a může vesele realizovat nižší roční nájezdy...samozřejmě si můžeme hrát s čísly a říci si, že vůz chci používat např. 10 let. ale to už se opravdu nemůžeme bavit o servisu nákladově srovnatelném s benzínovým agregátem...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 15:36, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Pavlik napsal:
I nový diesel se vyplatí (většinou) od nájezdu cca 30 tisíc/rok. Že nastává pokles hodnoty vozu je jedna věc - kupec nového vozu s tím musí počítat a smířit se s tím - ale proč bych vyhazoval ročně cca 20 tisíc korun NAVÍC za palivo mi uniká (většina z ceny paliva jde stejně státu na různých daních). O ekologii se nemá cenu bavit, škodí všechna auta bez výjimky.....
O ekologii zrovna u chrocht se má smysl bavit. Toho bordelu z nich jde více a mnohem nebezpečnějšího a navíc oproti benzínu nafťák smrdí, ale nemá cenu se pouštět Pavlíku do diskuse, protože my oba ze svých názorů nikdy neslevíme.
Mě právě zaráží, že se kupec klidně smíří se stotisícovým poklesem hodnoty, ale desetitisícový nárůst nákladů není schopen akceptovat. Tohle já, ač nejsem ekonom, ale technik, nikdy nepochopím. A pokud se od nájezdu 30 tisíc ročně vyplatí nafta, kolik musíš najet, abys to skutečně pocítil a nepojde nula od nuly? Kdo si koupí dražší auto, než je nejlevnější model vhodné třídy, ten ušetřit nechce a pak už jsou to jen kecy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 16:35, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
David V napsal:
O ekologii zrovna u chrocht se má smysl bavit. Toho bordelu z nich jde více a mnohem nebezpečnějšího a navíc oproti benzínu nafťák smrdí, ale nemá cenu se pouštět Pavlíku do diskuse, protože my oba ze svých názorů nikdy neslevíme.
Mě právě zaráží, že se kupec klidně smíří se stotisícovým poklesem hodnoty, ale desetitisícový nárůst nákladů není schopen akceptovat. Tohle já, ač nejsem ekonom, ale technik, nikdy nepochopím. A pokud se od nájezdu 30 tisíc ročně vyplatí nafta, kolik musíš najet, ab...
No, kéž by to bylo takhle jednoduché. Docela poutavě o tom píše Martin Vaculík v posledním Světě motorů. Z mojich reálných zkušeností vím teď už o jednom velkém mínusu, který benzín má a to je prodejnost... a tudíž ještě větší pokles ceny, než u srovnatelné dieselového..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 16:38, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Pavlik napsal:
I nový diesel se vyplatí (většinou) od nájezdu cca 30 tisíc/rok. Že nastává pokles hodnoty vozu je jedna věc - kupec nového vozu s tím musí počítat a smířit se s tím - ale proč bych vyhazoval ročně cca 20 tisíc korun NAVÍC za palivo mi uniká (většina z ceny paliva jde stejně státu na různých daních). O ekologii se nemá cenu bavit, škodí všechna auta bez výjimky.....
A ještě jsem udělal zajímavý pokus, a ten doporučuji všem, abyste se zamysleli, jestli náhodou neděláte ve svých úvahách chybu. Vzal Jsem třeba to Mondeo z roku 2006 v naftové variantě, aby bylo těch 5 let staré (některé i 6) vzal návratnost 35 tkm/rok a vynásobil 5-ti a dostal číslo 175 tkm a jal se počítat počet kusů nad tento proběh. Z celkového počtu 56 ks jsem jich pouhých 10 (slovy deset) napočítal s rentabilním nájezdem, čili 82% majitelů jsou naprostí diletanti nebo podvodníci, a to je to, o čem mluvím já.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 16:40, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Michal napsal:
No, kéž by to bylo takhle jednoduché. Docela poutavě o tom píše Martin Vaculík v posledním Světě motorů. Z mojich reálných zkušeností vím teď už o jednom velkém mínusu, který benzín má a to je prodejnost... a tudíž ještě větší pokles ceny, než u srovnatelné dieselového..
Prodejnost? V okolí hledá pár lidí auto na soukromé ježdění, ale všude samá nafta a oni chtějí benzín. Kterého benzínového vozu se nelze zbavit?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 17:03, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Namátkou Mondeo, ceny dle ceníku. Diesel se srovnatelným výkonem co benzínový motor je zpravidla zhruba o 120t Kč dražší. S benzínem budete jezdit za 8, s dieselem za 6. Servis hypoteticky nechám stejný u obou vozů (což ale realitě obvykle neodpovídá). Částečně to vykompenzuji identickou prodejní cenou po 5 letech. Takže potřebujete ročně amortizovat 24.000Kč. Pokud nejste firma, jediný způsob jak to udělat je právě úsporou paliva. A při jakém nájezdu že těch 24.000Kč ročně amortiz...
Jiný příklad: Subaru Outback 2,5 benzin výbava trend dle ceníku EmilFrey nový 779tis, totéž auto 2,0D výbava trend 798tis. Koupím nový, najedu podprůměrných 15tis.km ročně, za 4 roky prodám. Cena ojetiny bude cca stejná, řekněme 380-400tis, servisní prohlídky absolvuji 3x, přičemž naftový bude na jedný o zhruba 2tis. dražší (víc oleje, častější výměna pal. filtru), jinak pojištění, pneumatiky, dálniční známka,...všechno stejný. Auto bude 3 roky v záruce, tudíž počítám že za poruchy bych neměl utratit nic. V čem je tedy rozdíl? Naftový bude jezdit za 6-6,5l kdežto benzin za 9-10l, to je cca 1kč na km. Tudíž na palivu "ušetřím " v případě nafty oproti benzinu asi 60tis. kč., dražší bude pořízení a údržba cca 26tis. Kde jsem udělal chybu ve výpočtu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 17:08, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
David V napsal:
Prodejnost? V okolí hledá pár lidí auto na soukromé ježdění, ale všude samá nafta a oni chtějí benzín. Kterého benzínového vozu se nelze zbavit?
No, když se bavíme zrovna o bavorské pětce, tam nepochybuju o tom, že si to lidi nekupují na 15 tkm za rok... taková 530i bude trčet v bazaru mnohem dýl než dieselová...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 17:13, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
subarák napsal:
Jiný příklad: Subaru Outback 2,5 benzin výbava trend dle ceníku EmilFrey nový 779tis, totéž auto 2,0D výbava trend 798tis. Koupím nový, najedu podprůměrných 15tis.km ročně, za 4 roky prodám. Cena ojetiny bude cca stejná, řekněme 380-400tis, servisní prohlídky absolvuji 3x, přičemž naftový bude na jedný o zhruba 2tis. dražší (víc oleje, častější výměna pal. filtru), jinak pojištění, pneumatiky, dálniční známka,...všechno stejný. Auto bude 3 roky v záruce, tudíž počítám že za poruchy bych neměl ut...
Já ji vidím hned na první pohled, jen člověk chorý mozkem prodá po 4-letech nové Subaru se 60 tisíci na tacho. Člověče, vem si prášek, toto je neskutečný, jaký sem píšete blbosti. Ano ušetřils 34 tisíc ze ztráty asi 400 tisíc. Dělaš si z nás prdel nebo to skutečně myslíš vážně. LIDI PROBERTE SE!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 17:57, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
David V napsal:
A ještě jsem udělal zajímavý pokus, a ten doporučuji všem, abyste se zamysleli, jestli náhodou neděláte ve svých úvahách chybu. Vzal Jsem třeba to Mondeo z roku 2006 v naftové variantě, aby bylo těch 5 let staré (některé i 6) vzal návratnost 35 tkm/rok a vynásobil 5-ti a dostal číslo 175 tkm a jal se počítat počet kusů nad tento proběh. Z celkového počtu 56 ks jsem jich pouhých 10 (slovy deset) napočítal s rentabilním nájezdem, čili 82% majitelů jsou naprostí diletanti nebo podvodníci, a to je t...
Nejde vždy jen o prachy, ale i o komfort nového auta. A některá auta prodávají firmy automaticky po skončení leasingu. V bývalé firmě se po 3 letech prodávaly Octavie 1 Elegance Tdi, původní cena kolem 700 tisíc (to bylo ještě zlatá éra před krizí) a měly klidně při prodeji jen 130 tkm na tacho. Ale většinou se nechaly ocenit v áčkách a pak si je za stejnou cenu koupil nějaký zaměstnanec. Většinou se jednalo o cenu kolem 200 tisíc. Ale v bazaru nebo na tipcars se tím pádem neměly moc šanci objevit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 17:58, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Namátkou Mondeo, ceny dle ceníku. Diesel se srovnatelným výkonem co benzínový motor je zpravidla zhruba o 120t Kč dražší. S benzínem budete jezdit za 8, s dieselem za 6. Servis hypoteticky nechám stejný u obou vozů (což ale realitě obvykle neodpovídá). Částečně to vykompenzuji identickou prodejní cenou po 5 letech. Takže potřebujete ročně amortizovat 24.000Kč. Pokud nejste firma, jediný způsob jak to udělat je právě úsporou paliva. A při jakém nájezdu že těch 24.000Kč ročně amortiz...
Tak namátkou (můj) megane - diesel 1,5 (78kw) byl o 50 tisíc Kč dražší než 1,6 benzín (80kw). Benzín jezdí v kombinaci reálně za 8, diesel za 5,3 litru, najedu ročně cca 35 tisíc km - při stejné ceně za naftu i benzin je rozdíl na palivu cca 33 000,-Kč ročně. Servis dieselu je dražší o 3 000,-Kč a je i častější (20 000/30 000km). Nicméně ať počítám jak počítám, ročně ušetřím nejméně 25 000,-Kč = za dva roky jsem na svém. Osobně auta používám do najetí 200 tisíc km nebo dosažení 6 let a potom prodávám - ušetřím tedy po odečtení původní "investice" do motoru cca 100 000,-Kč. Amortizaci mi to samozřejmě nepokryje, ale stejná amortizace postihuje i benzinovou verzi - proč tedy budu zbytečně platit další nemalý peníz?
Benzíny rozhodně nehaním, při malém nájezdu i do města jsou bezpochyby vhodnější volbou. Naopak na dálnici a vyšší kilometrový proběh je diesel vhodnější. Je to pouze otázka provozních podmínek a způsobu použití daného konkrétního vozu u konkrétního majitele
.
PS: Jak může majitel benzinu "vesele realizovat nižší roční nájezdy"? To si neumí předem rozmyslet a spočítat kolik autem najede? Nebo si koupí auto aby stálo v garáži? - to mi potom přijde jako velmi drahá hračka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 18:08, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
David V napsal:
Já ji vidím hned na první pohled, jen člověk chorý mozkem prodá po 4-letech nové Subaru se 60 tisíci na tacho. Člověče, vem si prášek, toto je neskutečný, jaký sem píšete blbosti. Ano ušetřils 34 tisíc ze ztráty asi 400 tisíc. Dělaš si z nás prdel nebo to skutečně myslíš vážně. LIDI PROBERTE SE!!
Davide, když si koupím nové auto, tak s amortizací počítám. Podle tvé logiky je fajn, že místo 400 tisíc amortizace přijdeš o 434 tisíc? Jen ti ukázal, že i s malým kilometrovým proběhem může být diesel finančně výhodnější ač tady tvrdíš opak. Při větším proběhu je výhoda na straně dieselu v takovém subaru samozřejmě výrazně větší.
PS: když takoví nebudou, nebudeš mít od koho koupit své příští auto - někdo ta nová auta kupovat musí aby "vznikly" ojetiny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 21:33, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Pavlik napsal:
Davide, když si koupím nové auto, tak s amortizací počítám. Podle tvé logiky je fajn, že místo 400 tisíc amortizace přijdeš o 434 tisíc? Jen ti ukázal, že i s malým kilometrovým proběhem může být diesel finančně výhodnější ač tady tvrdíš opak. Při větším proběhu je výhoda na straně dieselu v takovém subaru samozřejmě výrazně větší.
PS: když takoví nebudou, nebudeš mít od koho koupit své příští auto - někdo ta nová auta kupovat musí aby "vznikly" ojetiny.
Ale já netvrím opak, já tvrdím, že to za ty problémy s naftovýma motorama nestojí. Že nejde o zásadní úspory, že se pohybujeme v řádu jednotlivých procent úspor za to, že musíme v zimě dávat pozor, kde tankujem a co tankujeme a dolívat aditiva, celoročně dochlazovat turbo, opatrně se spojkou, nejezdit moc na lechtačku, aby nezatuhlo naklápění, nejezdit krátké trasy, snášet hluk, vibrace, zápach a když se něco po... tak většinou šáhnout hluboku do kapsy, takže nakonec chrochtu raději prodáme dříve, než se ta investice začne vyplácet. Ze strachu z toho všeho.
A podle mé logiky mám přesně daný kilometrový proběh z rozdílu cen, který je dán vztahem rozdíl cen/(rozdíl spotřeb*cena paliva) Pro výše zmíněné Mondeo 120 tisíc/(0,02*35)=171 tisíc km. Cokoliv méně je v neprospěch nafty. Jenže po takovém proběhu si při dnešní kvalitě nemohu být ničím jist a začne pomalu kolotoč výměn, který je u benzínových derivátů většinou o řád nižší a nakonec neušetřím nic. Já to totiž ušetřím jen na papíře, když si dopředu dělám tu rozvahu, jak mi vše bude fungovat. Takže kdo jezdí s chrochtem 50 tisíc ročně, tak může něco uspořit, ale kdo jezdí méně, jak 30 tisíc, tak nula od nuly pojde a já pak tvrdím, že je lepší benzín. A u ojetiny tohle platí dvojnásob. Nehledě k tomu, že 30 tisíc není zdaleka průměrná hodnota nájezdu vozového parku v republice.
A když mi někdo napíše, že je lepší prodělat 400 tisíc místo 434, když se dá prodělat výrazně méně, tak tomu už se fakt můžu jen smát, a nemluvím o tom, že já točím staré ojetiny. Mluvíme o nových autech. 34 tisíc z původních 800 je necelých 5% a kvůli tomu si lidi skutečně nechají vrtat koleno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 21:37, RE: Sleva nebo oprava
Rover623 napsal:
Tady jsou pouze 2 možnosti vzhledem k faktu, že majitel nemá jak dokázat historii vozu. Buď to auto prodá se slevou nebo nechá ty nejhorší závady před prodejem odstranit. Jak už tady někdo správně poznamenal, ať tak či onak za to víc jak 250 tisíc nedostane. Buď to prodá s cenou někde v rozmezí 250-300 tisíc tak jak to je nebo to prodá za víc s tím, že to nechá předtím opravit. Jenže po odečtení ceny opravy od prodejní ceny se stejně dostane na podobnou částku jako kdyby to prodal rovnou neopra...
Víceméně je to tak, jak jsem psal v 1. příspěvku. Ještě jsem zapomněl na fakt, že kdo chce pětku v dieselu, vykašle se na 525, ale šáhne rovnou po 530. Tolik alespoň za mě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 21:42, RE: kožený interiér
Tomi napsal:
kožený interiér (paket) a kožená sedadla jsou naprosto rozdílný termíny a každý má svůj jasný význam. Nemusíš být bazárník, abys o tom věděl. Ano, látková sedadla a kožený tapecírunk v barvě sedadel, normální věc v E klasse, A6, Accord...
Pro mě je koženej volant, řadička a šaltpáka prostě kož. paket. Na interiér je to na mě moc málo položek, ty auta toho už dneska obsahujou víc. Interiér je tapecírunk + sedačky k tomu. Howgh.
reagovat
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.