Pavlik napsal:
Ať počítám jak počítám, tak úspora vychází vyšší - cca 190 000,-Kč. Mínus 50 000 za investici do motoru, mínus 12 000 za dražší servis (servis 10x versus 6x -nebo podle vaší logiky benzín servis nemá?) a to je vše - pojistky i ostatní náklady (gumy, mytí, příslušenství) stojí stejně. Úspora tedy vychází na cca 128 000,-Kč. Teď se blížím 190 tisícům km (takže mi to pěkně vyjde na jaro na výměnu auta) a na motor jsem nemusel sáhnout s jedinou výjimkou, odešla mi rampa přepadů nafty (vyměněno v zá...
To je o psychické odolnosti každého jedince. Obecně ale lze říct, že každej (ať benzín nebo nafta), po koupi novějšího auta jezdí víc, než dřív. Minimálně pár měsíců, než se nabaží...
Navíc někdo změní z měsíce na měsíc zaměstnání, a najednou denně nedojíždí 0-5km, ale třeba 50. A taky hned nekoupí místo benzínu naftu. Prostě při koupi auta počítat na cca 5 let s neměnnými podmínkami je docela blbost. Anebo při změně stavu v případě benzínu začít např. v září chodit po svých, neboť už jsem najel "benzínový" rámec...?