0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 525D Touring, r.v. 2007 - jaká je jeho tržní hodnota?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.01.2012 20:50, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Petr S napsal:
Takže s benzínem jezdíš za 8L a s naftou při stejném stylu za 5,3L jo?
Přesně tak - jezdím cca 50% dálnice a 30% první třídu = jezdím především vyšší rychlostí - proto ta 1,6 tak baštila. Dá se s tím (benzínem) jezdit i za 6,5 litru, ale to předpokládá jezdit okolo 100 km/h. S dieselem jezdím za 5,2 v létě a 5,3 v zimě - klima zapnutá na automatiku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.01.2012 21:38, RE: kožený interiér
Tomi napsal:
a jaký další položky bys chtěl kožený,aby ti to nebylo málo? Chápeš, že slovo paket je jen marketingová formulka? Kožený interiér a paket jsou stejný věci. Až si pojedeš někdy koupit auto, raději si to ujasni předem, ať pak nejsi naštvanej.
Jasně, provedu. Moc díky za info, jsem ti moc vděčnej. Až zase něco nebudu vědět, tak mi prosím poradíš, jo? Děkuju předem mnohokrát...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.01.2012 21:43, RE: Sleva nebo oprava
Michal napsal:
Vidíš, já jsem chtěl E60 v naftě - 520 d, ale prodejce mi nabídnul za stejné peníze šestiválec, tak jsem podlehnul, ale do 530 d bych tehdy nešel..
A dnes?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.01.2012 21:44, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Pavlik napsal:
Přesně tak - jezdím cca 50% dálnice a 30% první třídu = jezdím především vyšší rychlostí - proto ta 1,6 tak baštila. Dá se s tím (benzínem) jezdit i za 6,5 litru, ale to předpokládá jezdit okolo 100 km/h. S dieselem jezdím za 5,2 v létě a 5,3 v zimě - klima zapnutá na automatiku.
Taky mám diesel a to zejména kvůli velkému podílu dálničního provozu cca 80%, a i s ročním nájezdem 20tis se diesel vyplatí. Při srovnatelné dynamice jízdy na dálnici (150+,) bude oproti naftovému dvoulitru brát benzín o cca 3l více v autě střední třídycož dneska dělá na 100km rozdíl víc než 100kč což mi nepřijde tak málo. Samozřejmě, že ve městě a na okreskách bude rozdíl menší ale i podle srovnávacích testů je rozdíl ve spotřebách u srovnatelných motorů zhruba 25% ve prospěch nafty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.01.2012 23:37, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
ctverak napsal:
Taky mám diesel a to zejména kvůli velkému podílu dálničního provozu cca 80%, a i s ročním nájezdem 20tis se diesel vyplatí. Při srovnatelné dynamice jízdy na dálnici (150+,) bude oproti naftovému dvoulitru brát benzín o cca 3l více v autě střední třídycož dneska dělá na 100km rozdíl víc než 100kč což mi nepřijde tak málo. Samozřejmě, že ve městě a na okreskách bude rozdíl menší ale i podle srovnávacích testů je rozdíl ve spotřebách u srovnatelných motorů zhruba 25% ve prospěch nafty.
25% asi jo. Pavlík dociluje ještě výrazně lepších poměrů ve prospěch nafty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2012 06:19, RE: Sleva nebo oprava
Pepe napsal:
A dnes?
Dneska už nechci nic jiného než V8 v benzínu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2012 18:51, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
tomaskrtek napsal:
nehledě na to že se srovnává 2.5ka což je šestiválec, se čtyřválcovou naftou. kolik stojí čtyřválcový benzín??? o 100k méně??? spíš o stopade!
Petr-Tipcars: Ta dvouapulka je jen 4 valec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2012 19:07, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Pavlik napsal:
Ať počítám jak počítám, tak úspora vychází vyšší - cca 190 000,-Kč. Mínus 50 000 za investici do motoru, mínus 12 000 za dražší servis (servis 10x versus 6x -nebo podle vaší logiky benzín servis nemá?) a to je vše - pojistky i ostatní náklady (gumy, mytí, příslušenství) stojí stejně. Úspora tedy vychází na cca 128 000,-Kč. Teď se blížím 190 tisícům km (takže mi to pěkně vyjde na jaro na výměnu auta) a na motor jsem nemusel sáhnout s jedinou výjimkou, odešla mi rampa přepadů nafty (vyměněno v zá...
Petr-Tipcars: Mne to vychazi, jak jsem psal uz vyse: benzin koupite kolem 35Kc, naftu kolem 37Kc nyni. Ty dve koruny na litru Vam udelaji pri spotrebe 5,3l/100km jedenact haleru. To Vam ukroji z rozdilu cca 2,5litru, takze zustava nejakych 0,78Kč ušetřených na 1km na palivu. Při Vašem nájezdu je tedy úspora na palivu 156.000Kč. Od toho odečtěte 50.000 a dále jste napsal, že servis dieselu je o 3.000Kč dražší než servis benzinu a těch dražších servisů během 200.000km uděláte 10, takže celkem minus 30.000Kč. Takže jste v plusu 76.000Kč, což je pořád hezké číslo...K P.S. s dieselem to máte tak, že Vám nedá slevu zadarmo. ABYSTE ušetřil, musíte jezdit a jezdit a jezdit. To benzínák nemusí a jeho majitel si může "vesele dovolit" najet jen např. 15-20.000km ročně...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2012 21:10, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Mne to vychazi, jak jsem psal uz vyse: benzin koupite kolem 35Kc, naftu kolem 37Kc nyni. Ty dve koruny na litru Vam udelaji pri spotrebe 5,3l/100km jedenact haleru. To Vam ukroji z rozdilu cca 2,5litru, takze zustava nejakych 0,78Kč ušetřených na 1km na palivu. Při Vašem nájezdu je tedy úspora na palivu 156.000Kč. Od toho odečtěte 50.000 a dále jste napsal, že servis dieselu je o 3.000Kč dražší než servis benzinu a těch dražších servisů během 200.000km uděláte 10, takže celkem minu...
Petře, oni tomu, že nemusí jezdit nerozumí, protože oni musí, a proto mají diesel. Já rozomím, co chceš říct. U benzínu šetříš tím, že nejedeš, u nafty tím, že jedeš, ale je to stejná absurdita, jaku ušetřit 34 tisíc na 400 tisícové ztrátě a považovat to za dobrou investici.
To chce separátní článek s pár čísly.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2012 23:45, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
David V napsal:
Petře, oni tomu, že nemusí jezdit nerozumí, protože oni musí, a proto mají diesel. Já rozomím, co chceš říct. U benzínu šetříš tím, že nejedeš, u nafty tím, že jedeš, ale je to stejná absurdita, jaku ušetřit 34 tisíc na 400 tisícové ztrátě a považovat to za dobrou investici.
To chce separátní článek s pár čísly.
Petr-Tipcars: Souhlas, rika si to o nejaky special. Vubec nemam problem s dieselovymi auty, jen si rikam, ze lidi by si opravdu meli uvedomit svoje potreby a pred koupi vozu je peclive zvazit, zvlaste pokud se jedna o vuz kupovany pro soukromou potrebu a navic novy a navic naftak... Chapu napriklad Pavlika, pokud uz nekdo realizuje takovy najezd, tak je uvaha o dieselu na miste. Existuje ale prumerny najezd a ten je proste mimo uvahy o nafte (kdyz nepocitam extremy jako 20 let starou slusnou naftu, kde porizovaci cena je nula nula nic, jezdi za 5litru a majitel diky uspore pri koupi muze slusne servisovat, i to je regulerni moznost)...kdyz se ale na pocet naftovych osobaku podivam touto optikou, musim smeknout pred tim, co se automobilkam podarilo...Btw vubec jsem netusil, ze zrovna tento clanek spusti takovou diskuzi...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.01.2012 14:03, RE: Zkušební jízda?
Pavlik napsal:
Buď jsi český bazarník, nebo jsem vůvec nepochopil smysl tvého příspěvku o několik řádků výše.
No nevím asi jste nikdy nebyli kupovat auto v D,A,I nebo tak někde.Tam se s Váma vůbec moc nepárají,zkušební jízda buď po place nebo vůbec,buď kup nebo vypadni,nevím jak třeba u dealera,ale tam stojí auta opravdu hodně peněz.Takový jak u nás zájemce vysírá a chodí s tloštokoměrem laku,zvedání na hever Ha,ha....,a to neberu turky apod..,
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.01.2012 10:10, RE: jedině AAA
Tomi napsal:
AAA ti na rozdíl od tohoto pána řeknou bez keců, jestli to je stočený nebo ne. Oni si to prověří vždy a podle reality pak odpovídá výkupní cena. Nicméně bez servisky a diagnostiky bych takový auto vůbec nekoupil, nehledě na ty nutný opravy, který bych nejspíš nebyl ochotnej řešit. Nekoupím si "drahý" auto,abych s ním pak hned mířil do servisu a dával ho do kupy...
" BEZ SERVISKY A DIAGNOSTIKY BYCH SI AUTO NIKDY NEKOUPIL" .......klasická ukázka hospodského přístupu ke koupi vozidla....Pepa s Karlem na pivu řikali, že ty dnešní auta už se musej připojit na počííííítač :D :D.... P.S. zkuste zajít do BMW Invelt....nebo jakýkoliv jiného autorizovaného servisu...servisní kniha na řadu 5er stojí 50,-Kč !!!!!!!! a s úsměvem Vám ji ještě pomohou předvyplnit.....takže pane, koupim za pade servisku a napíšu si do ní, co budete chtít....piotom si ode mne auto koupíte???????????????????? A že by v AAA říkali lidem pravdu o stočených kilometrech??? Těch piv bylo asi s klukama včera nějak víc né???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.01.2012 11:41, RE: jedině AAA
oondra1 napsal:
" BEZ SERVISKY A DIAGNOSTIKY BYCH SI AUTO NIKDY NEKOUPIL" .......klasická ukázka hospodského přístupu ke koupi vozidla....Pepa s Karlem na pivu řikali, že ty dnešní auta už se musej připojit na počííííítač :D :D.... P.S. zkuste zajít do BMW Invelt....nebo jakýkoliv jiného autorizovaného servisu...servisní kniha na řadu 5er stojí 50,-Kč !!!!!!!! a s úsměvem Vám ji ještě pomohou předvyplnit.....takže pane, koupim za pade servisku a napíšu si do ní, co budete chtít....piotom si ode mne auto kou...
No ale proč to někomu usnadňovat, ne. Ať si koupí servisku za 50 Kč, třeba na ní někde bude číslo série a rok vydání, stejně tak autenticita a opotřebovanost se musí namodelovat a v neposlední řadě pak se domluvit s někým, který ty údaje po telefonu potvrdí. Takže není řešení kupovat auta bez servisky. No a pak se ještě musí upravit natočené km v několika ŘJ (motor, ABS, airbagy a bůhví co ještě).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.01.2012 18:50, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
David V napsal:
Jestli je prodali před tím proběhem, než se smazal rozdíl pořizovacích cen, tak bych z ekonoma, který se stará o vozový park, tahal vysvětlení, proč to udělal. Stejně tak mi není jasné a nikdy nebylo, proč se firma zbaví auta, které může bez zásadních investic právě ještě 3roky sloužit a prodělat tím 1/2 mio. Nikdy mi to nebyl schopen kdokoliv vysvětlit, navíc po skončení leasingu, kterým ještě krmím jiné hladové krky. Pak tady nemá být všechno předražené.
Vy to všechno uvádíte, jako dnešní nor...
Při správě vozového parku se to řídí trošku jinými pravidly, a ne všechny jsou úplně zřejmé. V potaz vstupuje délka odpisu (po "odepsání" už nejde "brousit tužku", vše jde do zisku). S tím souvisejí i formy zaměstnaneckých benefitů - na 8 leté auto nikoho nepřetáhnete, odkup takového auta není pro zaměstnance zajímavý. Další věc je, jak jsou postavené smlouvy s dodavatelem vozů (a kdo z toho co má), image a prestiž firmy.
reagovat
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.