0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 525i

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 09:41,
To je otřesný auto... ALe nadšení majitele zjevně nezná mezí, tak proč mu kazit radost... Prý kvalita materilů...Achich ouvej... Jen yb měl majtel někdy sednout i do jiného auta...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 10:00, RE: bez předmětu
wolff napsal:
To je otřesný auto... ALe nadšení majitele zjevně nezná mezí, tak proč mu kazit radost... Prý kvalita materilů...Achich ouvej... Jen yb měl majtel někdy sednout i do jiného auta...
majitel ma urcite pravdu ,oktavia +pod sa mu ani nemuzou rovnat,nehlede na to o kolik jsou mladsi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 11:39, RE: bez předmětu
anonym napsal:
majitel ma urcite pravdu ,oktavia +pod sa mu ani nemuzou rovnat,nehlede na to o kolik jsou mladsi
Auto je to vyborny, pokud se k nemu predchozi majitele slusne chovali. Problem je ze 90% techto vozu se do Cech dostalo havarovanych a vysledny dojem je pak primo umerny kvalite opravy. Mel jsem E36 2,5 vanos 143 kW (r.v. 1994), najeto 370 tis. km a spotreba okolo 9 - 11 litru. Za celou dobu bylo potreba krome bezne udrzby vymenit jen podavaci cerpadlo paliva - 1500 Kc z vrakoviste
Sluzebni Octavie 1,8 benzin oproti tomu byla jak zebrinak, ktery nejede, nebrzdi ani nezataci a navic s podobnou spotrebou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 11:50, RE: bez předmětu
wolff napsal:
To je otřesný auto... ALe nadšení majitele zjevně nezná mezí, tak proč mu kazit radost... Prý kvalita materilů...Achich ouvej... Jen yb měl majtel někdy sednout i do jiného auta...
Octavia urcite ne, ale ke srovnani autora s kvalitou interieru vozu Rover 620Ti musim oponovat - neni rozhodne o nic horsi nez v BMW 5. Jinak ale autor srovnava docela nesrovnatelne ... Rover by koupil o 5-9 let mladsi, casto s mensim poctem najetych kilometru, ale take za 3x vyssi cenu. Nehlede k tomu, ze zmineny Rover je o chlup mensi, o poznani lehci a ma vykonnejsi motor => podstatne sportovnejsi svezeni, navic s mensi spotrebou. Zkratka auto pro uplne jinou skupinu zakazniku. Autorovu BMW se ale take neda mnoho vytknout v jeho kategorii. Snad az na tu spotrebu a na to, ze takove auto prznit LPG se proste nehodi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 13:32, RE: bez předmětu
AnderN napsal:
Octavia urcite ne, ale ke srovnani autora s kvalitou interieru vozu Rover 620Ti musim oponovat - neni rozhodne o nic horsi nez v BMW 5. Jinak ale autor srovnava docela nesrovnatelne ... Rover by koupil o 5-9 let mladsi, casto s mensim poctem najetych kilometru, ale take za 3x vyssi cenu. Nehlede k tomu, ze zmineny Rover je o chlup mensi, o poznani lehci a ma vykonnejsi motor => podstatne sportovnejsi svezeni, navic s mensi spotrebou. Zkratka auto pro uplne jinou skupinu zakazniku. Autorovu BMW s...
no jenze toto auto si klupuji lide a pak do nej cpou plyn aby to uzivili protoze 9-11 pri palbe 18 ? to ten plyn se vyplati a jezdi v kocere u me je to dnes uz vrak a dlouho jsem nevidel zadnyho krasavce max dobity vergl od ciganu. ale kdyz je zachovalej tak nema chybu,ale rover je uz preci jen nekde o kus dal
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 16:50, RE: bez předmětu
wolff napsal:
To je otřesný auto... ALe nadšení majitele zjevně nezná mezí, tak proč mu kazit radost... Prý kvalita materilů...Achich ouvej... Jen yb měl majtel někdy sednout i do jiného auta...
Wolffe, vidim že seš velkej znalec...ale ne teď vážně, zajímalo by mně jestli si někdy vůbec v nějakým BMW jel protože z toho co tady píšeš to tak rozhodně nevypá. Ty podle mně budeš ten typ člověka který autům absolutně nerozumí a hodnotí je jenom podle vzhledu a roku výroby. Takže sednout by sis mněl spíš ty do BMW protože bys poznal že v 15 let starým BMW bude rozhodně lepší jízda než v 4 roky starý Oktávce. A vůbec si myslim že BMW E34, MB W124 a Audi 100/A6 byly a sou jedny z nejlepších aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 19:35, luke
luke napsal:
Wolffe, vidim že seš velkej znalec...ale ne teď vážně, zajímalo by mně jestli si někdy vůbec v nějakým BMW jel protože z toho co tady píšeš to tak rozhodně nevypá. Ty podle mně budeš ten typ člověka který autům absolutně nerozumí a hodnotí je jenom podle vzhledu a roku výroby. Takže sednout by sis mněl spíš ty do BMW protože bys poznal že v 15 let starým BMW bude rozhodně lepší jízda než v 4 roky starý Oktávce. A vůbec si myslim že BMW E34, MB W124 a Audi 100/A6 byly a sou jedny z nejlepších aut.
Opět naše diskuze... BMW 528i r.v. 1999, sevis Renocar, koupeno nové v ČR. 800 km tam, 800 km zpět (a další jízdy po městě). Pro mě celkem hodně špatný zážitek, profukuje různě těsněními, otřesné sedačky, materiál kvality o něco málo lepší (no lepší, víc měkčený), ačkoliv už vrzavější než u mé Bravy, klima vysušuje nepříjemně vzduch. Jediný pozitivum, které BMW má jsou výborné 6V motory a dále pak vynikající odhlučnění, které vychází už ze jmenovaných motorů a dále z použití mnoho tlumících materiálů, které ale mají nepříznivý vliv na hmotnost a tím i jistou těžkopádnost toho auta. Všechno ostatní je buď průměrné, špatné a nestojí za to to platit (a také zejména nespolehlivé - elektronika která se po většinou už pak ani neopravuje, takže původní luxusní výbava se smrskne na úroveň Fabie). Bohužel tohle fanatický majitel BMW nejlépe 15 let starého nikdy nepochopí... Ale je mi to fuk... Prostě bych do takové ojetiny nikdy nešel (chápu, že nový majitel tohoto vraku je prozatím nadšen,ale tvrdit, že to má lepší materiály než třeba Octavie, kterou taky zrovna moc v lásce nemám) je zhovadilost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 21:05, RE: luke
wolff napsal:
Opět naše diskuze... BMW 528i r.v. 1999, sevis Renocar, koupeno nové v ČR. 800 km tam, 800 km zpět (a další jízdy po městě). Pro mě celkem hodně špatný zážitek, profukuje různě těsněními, otřesné sedačky, materiál kvality o něco málo lepší (no lepší, víc měkčený), ačkoliv už vrzavější než u mé Bravy, klima vysušuje nepříjemně vzduch. Jediný pozitivum, které BMW má jsou výborné 6V motory a dále pak vynikající odhlučnění, které vychází už ze jmenovaných motorů a dále z použití mnoho tlumících mate...
Tak ta tvoja Brava bude fakt určite "super" auto. Dúfam že tam máš tu nepodarenú 1.4. Držím ti s tým tvojim parníkom palce! Ať ti fachčí )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 22:19, RE: luke
wolff napsal:
Opět naše diskuze... BMW 528i r.v. 1999, sevis Renocar, koupeno nové v ČR. 800 km tam, 800 km zpět (a další jízdy po městě). Pro mě celkem hodně špatný zážitek, profukuje různě těsněními, otřesné sedačky, materiál kvality o něco málo lepší (no lepší, víc měkčený), ačkoliv už vrzavější než u mé Bravy, klima vysušuje nepříjemně vzduch. Jediný pozitivum, které BMW má jsou výborné 6V motory a dále pak vynikající odhlučnění, které vychází už ze jmenovaných motorů a dále z použití mnoho tlumících mate...
Ty Wolffe, jak si vůbec troufáš prudit do 525 když sám jezdíš v Bravě!!!!!!
Zamysli se nad sebou a raději se zdrž komentáře když nevíš o čem mluvíš.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 01:17, RE: luke
wolff napsal:
Opět naše diskuze... BMW 528i r.v. 1999, sevis Renocar, koupeno nové v ČR. 800 km tam, 800 km zpět (a další jízdy po městě). Pro mě celkem hodně špatný zážitek, profukuje různě těsněními, otřesné sedačky, materiál kvality o něco málo lepší (no lepší, víc měkčený), ačkoliv už vrzavější než u mé Bravy, klima vysušuje nepříjemně vzduch. Jediný pozitivum, které BMW má jsou výborné 6V motory a dále pak vynikající odhlučnění, které vychází už ze jmenovaných motorů a dále z použití mnoho tlumících mate...
Je mi lito, ze to tak musim napsat, ale zhovadilej ses ty! Nekdo, kdo jezdi v trapnem rozvrzanem Fiatu bude kazat o spatne kvalite a provedeni BMW :) No to je teda gol ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 11:33, RE: luke
AnderN napsal:
Je mi lito, ze to tak musim napsat, ale zhovadilej ses ty! Nekdo, kdo jezdi v trapnem rozvrzanem Fiatu bude kazat o spatne kvalite a provedeni BMW :) No to je teda gol ...
Tak, tak, Fiat/BMW.... dále bez komentáře....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 12:39, RE: luke
wolff napsal:
Opět naše diskuze... BMW 528i r.v. 1999, sevis Renocar, koupeno nové v ČR. 800 km tam, 800 km zpět (a další jízdy po městě). Pro mě celkem hodně špatný zážitek, profukuje různě těsněními, otřesné sedačky, materiál kvality o něco málo lepší (no lepší, víc měkčený), ačkoliv už vrzavější než u mé Bravy, klima vysušuje nepříjemně vzduch. Jediný pozitivum, které BMW má jsou výborné 6V motory a dále pak vynikající odhlučnění, které vychází už ze jmenovaných motorů a dále z použití mnoho tlumících mate...
Ja by som len chcel podotknut ze Wolf neporovnaval celkove rozdiely Fiat/BMW ale spomenul len rusive zvuky plastov,tato debata nema konca jednoducho niektori fandia nemcom,iny talianom ale ja len jednu poznamku ze mam Alfu 1.6 ktora ma 120 koni a ukazte mi nemecky motor s takym vykonom ani FSI nema ten vykon a je o dost novsi,alebo kto prisiel prvy na trh z common railom,ze by taliani? Hm? HAWK
PS:tymto som nechcel spochybnit kvalitu nemeckych aut,len som chcel vyviest niektorych antitalianov z omylu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 15:13, RE: luke
Maros napsal:
Ja by som len chcel podotknut ze Wolf neporovnaval celkove rozdiely Fiat/BMW ale spomenul len rusive zvuky plastov,tato debata nema konca jednoducho niektori fandia nemcom,iny talianom ale ja len jednu poznamku ze mam Alfu 1.6 ktora ma 120 koni a ukazte mi nemecky motor s takym vykonom ani FSI nema ten vykon a je o dost novsi,alebo kto prisiel prvy na trh z common railom,ze by taliani? Hm? HAWK
PS:tymto som nechcel spochybnit kvalitu nemeckych aut,len som chcel vyviest niektorych antitalianov z omylu....
No mě se to zda jako nesmysl sám mám 525i 141kw z roku 93 a nemůžu si stěžovat,dělám jen běžnou údržbu, jízdní vlastnosti, tichost ani pohodlí se se zminovanou octavií porovnávat ani nedají,dlouhodobou spotřebu mám 11,2l což je na skoro 200koňové auto myslím slušné.Místní kritici pravděpodobně v BMW neseděli,protože by ho nesrovnávali s žádnou bravou-to mi přijde úsměvné. Tento model bmw je navíc dost držák, můj známý ho má také akorát 535i. Např. Wollfa znám z debat na serverech, je to zaujatý italofil,takže nemůžeme čekat nic objektivního. I bmw má samozřejmě své mouchy-zvlášt staré, ačkoliv jich moc není, občas jistě přijde nějaká výměna dílu apod, ale co se týká motorů,spolehlivosti,cen dílů,spotřeby,jízdních vlastností a pohodlí, těžko může kdejaký vůz, zvláště pak brava konkurovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 17:28, BMW je kvalitní?Opravdu? Stojí to za ty peníze?
Petr Z. napsal:
No mě se to zda jako nesmysl sám mám 525i 141kw z roku 93 a nemůžu si stěžovat,dělám jen běžnou údržbu, jízdní vlastnosti, tichost ani pohodlí se se zminovanou octavií porovnávat ani nedají,dlouhodobou spotřebu mám 11,2l což je na skoro 200koňové auto myslím slušné.Místní kritici pravděpodobně v BMW neseděli,protože by ho nesrovnávali s žádnou bravou-to mi přijde úsměvné. Tento model bmw je navíc dost držák, můj známý ho má také akorát 535i. Např. Wollfa znám z debat na serverech, je to zaujatý ...
Jako já ti nerozumím... Když teda pominu to, že mám pocit, že 525 neměla 141 kW (to měla 528i a to tuším 146 kW) - ale jistý si nejsem, tak kdyžtak se omlouvám, tak: Ty máš pocit, že by BMW bylo spolehlivé a bezporuchové (I v tom stupidním TUV, který sice se spolehlivostí nemá nic společného je za zmíněnou Bravou, které Němci nic neodpustí)? Bav se objektivně, protože objektivně to prostě není pravda. Díly levné? Nové díly od výrobce jsou levné? Hodina v sevisu práce po přepočtení cca 2000 Kč je málo? (Ceny si berou úkolově, jediná výhoda je, že víš předem kolik to stojí,ale ta suma...) 11,2 l (a to se říká kdoví jestli) je málo? na 2,5 l) O jízdních vlastnostech se nebavím ty jsou subjektivní (ale jako zadokolka je můj názor že je to mizerné a X-drive je stejně špatný jako Haldex - v této oblasti je takříkajíc BMW ještě trochu pozadu,a le snad se zlepší), nikdo to není z nás schopen objektivně změřit...Pohodlí...Tobě ty sedačky opravdu vyhovují? Mě teda ne, opěrka hlavy někde 30 cm od hlavy vzadu, sedáky široký jak pro pupkatý germány.... Ne to není můj šálek kávy, to už i ty sedačky v OII jsou lepší a že ta taky nejsou žádný zázrak... Dále místo v autě? No teda na 4,7 m dlouhé auto...no teda nic moc...Nevím co dál říct.
P.S. Na příspěvky před tvým nereaguji, ti neví o autech vůbec nic, nemohu za to, že na net chodí i děti..

Tak a teď kolik kilometrů si najel ve Fiatu, že víš, že je tak špatný...nebo to říkala paní sousedka? Já v BMW cca 5000 km, zážitky celkem špatné (528i) s vyjímkou toho motoru, ten je opravdu skvělý ale to jediný je opravdu to za co bych si třeba i připlatil. Ale ani ostatní výrobci nedělají špatné motory. S vyjímkou motoru M3 má AR téměř všechny motory s lepšími parametry než má BMW, i když se to špatně porovnává, něco je 6V, něco 4V...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 17:28,
no byl sem to já
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 17:34, RE: luke
Kolega zo Slovenska napsal:
Tak ta tvoja Brava bude fakt určite "super" auto. Dúfam že tam máš tu nepodarenú 1.4. Držím ti s tým tvojim parníkom palce! Ať ti fachčí )
ne mám 1,6 16V DOHC... podívej se jakou 1,6 dělá BMW do mini a zjistíš, že ta moje je mnohem lepší, stačí se projet...
P.S. sem přkvapený, že se tady aspoň někdo v Aut. průmyslu orientuje... 1,4 se dělala jen 2 roky, byl to opravdu nepodarek (výkon x spotřeba), ale nebyl to takový nepodarek jako motor z BMW 2,5 D, tolik prasklých bloků motorů už dlouho nikdo nikdy neviděl... Jo, ale už se poučili a přebráním naftové technologie od Fiatu (CR) se hodně zlepšili. 3,0 D je už moc pěkný a povedený motůrek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 19:11, RE: luke
wolff napsal:
ne mám 1,6 16V DOHC... podívej se jakou 1,6 dělá BMW do mini a zjistíš, že ta moje je mnohem lepší, stačí se projet...
P.S. sem přkvapený, že se tady aspoň někdo v Aut. průmyslu orientuje... 1,4 se dělala jen 2 roky, byl to opravdu nepodarek (výkon x spotřeba), ale nebyl to takový nepodarek jako motor z BMW 2,5 D, tolik prasklých bloků motorů už dlouho nikdo nikdy neviděl... Jo, ale už se poučili a přebráním naftové technologie od Fiatu (CR) se hodně zlepšili. 3,0 D je už moc pěkný a povedený motůrek...
To jo :) BMW prebira technologii od Fiatu :))) taky dobry ... proto jsou bezne motory BMW mezi nejlepsimi motory roku, zatimco fiat se radeji ani nenominuje ... hm? Nemam nemce moc v lasce ani ho nevlastnim, ale kdyz srovnam BMW s fiatem - no skoda mluvit. Je to asi jako Beaujolais proti Ostravskemu kahanu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 20:47, RE: BMW je kvalitní?Opravdu? Stojí to za ty peníze?
anonym napsal:
Jako já ti nerozumím... Když teda pominu to, že mám pocit, že 525 neměla 141 kW (to měla 528i a to tuším 146 kW) - ale jistý si nejsem, tak kdyžtak se omlouvám, tak: Ty máš pocit, že by BMW bylo spolehlivé a bezporuchové (I v tom stupidním TUV, který sice se spolehlivostí nemá nic společného je za zmíněnou Bravou, které Němci nic neodpustí)? Bav se objektivně, protože objektivně to prostě není pravda. Díly levné? Nové díly od výrobce jsou levné? Hodina v sevisu práce po přepočtení cca 2000 Kč je...
Ja mam 525 e34 24 ventil a ma opravdu 141Kw.Uvnir neni sliset skoro ani motor,natoz pak vrzani plastu a s timto motorem se mimo mesto da ject pod deset litru.Je to jen v noze.Nebudu tu hanit jine znacky,kazdy ma neco,ale na BMW nedam dopustit.Ceny dilu jsou s porovnanim jinych a hlavne novejsich vozu dost dobre a hlavne nejsou potreba,pokud nejste prasata.Pak se prodrazi jakekoliv jine auto.Me je z 91 roku a na ten vek mu jeho vlastnosti mohou zavidet daleko mladsi a drazsi vozi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.01.2006 22:35, RE: BMW je kvalitní?Opravdu? Stojí to za ty peníze?
Vlcek napsal:
Ja mam 525 e34 24 ventil a ma opravdu 141Kw.Uvnir neni sliset skoro ani motor,natoz pak vrzani plastu a s timto motorem se mimo mesto da ject pod deset litru.Je to jen v noze.Nebudu tu hanit jine znacky,kazdy ma neco,ale na BMW nedam dopustit.Ceny dilu jsou s porovnanim jinych a hlavne novejsich vozu dost dobre a hlavne nejsou potreba,pokud nejste prasata.Pak se prodrazi jakekoliv jine auto.Me je z 91 roku a na ten vek mu jeho vlastnosti mohou zavidet daleko mladsi a drazsi vozi.
Já se nehádám...Asi ten výkon máš, nebyly takové restrikce jako dnes... Ono i s 528 se dá mimo město jet s tempomatem za 8...
Pokud někdo není schopnej překousnout porovnání srovnatelných modelů od Fiatu a BMW tak je s prominutím tupec. Pokud jde o tu technologii tak pro neznalé, FIAT vymyslel, vyzkoušel a vypipla systém common Rail. Pokud porovnám Cromu s BMW třídy 5, tak ta Croma je naprosto srovnatelnáa k tomu má i lepší bezpečnostní výbnavu...Ale to už není diskuze o bazaru...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.01.2006 00:23, RE: BMW je kvalitní?Opravdu? Stojí to za ty peníze?
anonym napsal:
Já se nehádám...Asi ten výkon máš, nebyly takové restrikce jako dnes... Ono i s 528 se dá mimo město jet s tempomatem za 8...
Pokud někdo není schopnej překousnout porovnání srovnatelných modelů od Fiatu a BMW tak je s prominutím tupec. Pokud jde o tu technologii tak pro neznalé, FIAT vymyslel, vyzkoušel a vypipla systém common Rail. Pokud porovnám Cromu s BMW třídy 5, tak ta Croma je naprosto srovnatelnáa k tomu má i lepší bezpečnostní výbnavu...Ale to už není diskuze o bazaru...
Nezlob se na mně ale jestli myslíš vážně že Fiat Croma s BMW 5 sou naprosto srovnatelný tak seš u mně tupec ty....
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.