0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 525i a detailně popsané zkušenosti majitele

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.06.2010 11:24, RE: R6 - V6
David V napsal:
Řeknu to tak, mám slabost pro stroje generující výkon. Dokáže mi naskčit husí kůže, když zabere naplno diesel-elektrická lokomotiva, až slyším sřetelně hvízdat turbíny, stejně tak při jízdě na ratraku na korbě jsme seděli od motoru několik desítek cm a opět záběr naftového šestiválce doprovázeného hvízdající turbínou a sálající teplo budí respekt a konkrétně mně vyplavuje endorfiny. Stejně tak na mě udělal dojem 6-ti válec ve sportovním letadle, ve kterém jsem letěl v rámci vyhlídkového letu. Po...
Napsal jsi to hezky a řekl bych to úplně stejně: Mám slabost pro vše, co generuje výkon a nemusí to být vždy jen spalovací motory.
Co se týče rozdílu R6 a V6.
Jak jsi řekl, každý má svoje výhody a nevýhody. R6ky mají o něco vyváženější chod, liší se i zvukem od V6. Naproti tomu jsou to velké nekompaktní motory. Rozdíl mezi V6 a R6 poznáte, co do velikosti se týče, pouhým okem okamžitě.
Většina konkurence od R6 už dávno upustila.. pouze BMW v nich našlo svoji modlu. Ale dokud tyhle motory umí dělat, tak ať tyhle motory dělají.

Jsem rád, že se tu najdou tací, co ocení víceválcové motory a chápou moje nadšení. Výhoda šetiválců je opravdu jejich sametový chod, nezaměnitelný zvuk a velké spektrum skutečně využitelných otáček. A když chcete, tak se s ním dá jezdit za podobnou spotřebu, jak s motory R4. Na druhou stranu V8 už jsou citelně užranější a do těch už bych asi nešel.
Samozřejmě moderní čtyřválce jsou už v dnešní době schopny generovat výkon jak podobně objemné (nebo objemnější) šestiválce, ale rozhodně to neumí s takovou grácií a agilností. Že řídíte auto s motorem více než čtyřmi válci poznáte nejen na zvuku, ale i samotném chování motoru.

Proto bych už v budoucnu nechtěl nikdy sestoupit zpět na čtyřválce a rád bych u počtu válců už zůstal navždy. Bohužel doba nám teď moc nepřeje....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.06.2010 11:41, RE: R6 - V6
RadekJ napsal:
Napsal jsi to hezky a řekl bych to úplně stejně: Mám slabost pro vše, co generuje výkon a nemusí to být vždy jen spalovací motory.
Co se týče rozdílu R6 a V6.
Jak jsi řekl, každý má svoje výhody a nevýhody. R6ky mají o něco vyváženější chod, liší se i zvukem od V6. Naproti tomu jsou to velké nekompaktní motory. Rozdíl mezi V6 a R6 poznáte, co do velikosti se týče, pouhým okem okamžitě.
Většina konkurence od R6 už dávno upustila.. pouze BMW v nich našlo svoji modlu. Ale dokud tyhle motory umí děl...
S 545i/550i se jezdí v pohodě v kombinaci do 12-ti litrů, což bych nenazýval jako rozežraný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.06.2010 12:36, RE: R6 - V6
Valnoha napsal:
S 545i/550i se jezdí v pohodě v kombinaci do 12-ti litrů, což bych nenazýval jako rozežraný
Tož nemám problém tomu uvěřit. V kombinovaném cyklu určitě spotřeby nejsou tak výrazné. Ale kolik tyhle V8 žerou, když začnete využívat výkon? Nebo naopak, když se snažíte jet úsporně? Šla by třeba spotřeba dolů až pod 9 litrů?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.06.2010 13:10, RE: R6 - V6
RadekJ napsal:
Tož nemám problém tomu uvěřit. V kombinovaném cyklu určitě spotřeby nejsou tak výrazné. Ale kolik tyhle V8 žerou, když začnete využívat výkon? Nebo naopak, když se snažíte jet úsporně? Šla by třeba spotřeba dolů až pod 9 litrů?
Myslim že pod 10 litrů by se dalo dostat kdyby se na plyn jen foukalo )))
Teď vážně. Jak si asi z praxe zjistil výhodou baworáckej motorů, ačkoliv tomu spousta lidí nevěří, je že rozdíl mezi minimalní a maximální spotřebou (bavím se o běžném provozu, ne o řádění na okruhu) není tak velký jak u jiných značek. V praxi to znamená že s 550i se nedostaneš přes 14-15 litrů při ostrém zacházení. O stejný příděl si dokáže řict kdejaký konfekční 2,0i takže..........
reagovat
DrongM
počet příspěvků2
datum registrace23.09.2020
Středa 23.09.2020 13:38, interval výměny oleje
Strašně zajímavé, že vozidlo má skutečně asi i dle palubáku nastavený servis výměny oleje na 25000. Avšak na wikimotors doporučují měnit už mezi 7-10tis.km. Věřil bych wikimotors :)
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.