0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 528i - jaké je po 230 tis. km?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 19.08.2014 09:50, Spotřeba
Je zajímavé, jak všichni většinou svorně píšete, že manželka jezdí s nižší spotřebou. To u mě rozhodně neplatí. Maželka jezdí v průměru tak o 2-3 litry hůř. Nevím, jak toho dosahuje, protože já bych musel s touto spotřebou jezdit jak hovado, což ona určitě takto nejezdí. Tam kde já jedu za 9, ona spolehlivě přes 11.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Úterý 19.08.2014 10:00, RE: Spotřeba
David V napsal:
Je zajímavé, jak všichni většinou svorně píšete, že manželka jezdí s nižší spotřebou. To u mě rozhodně neplatí. Maželka jezdí v průměru tak o 2-3 litry hůř. Nevím, jak toho dosahuje, protože já bych musel s touto spotřebou jezdit jak hovado, což ona určitě takto nejezdí. Tam kde já jedu za 9, ona spolehlivě přes 11.


No u mě to bude tím, že když přesednu z dieslu do benzínu, tak se chci povozit a trochu si cestu užít a je mi jedno jestli pojedu za 10 nebo 12 lpg. jinak když sedne do mého auta, tak mi spotřebu zvýší.
reagovat
Monteverdi
počet příspěvků2
datum registrace19.08.2014
Úterý 19.08.2014 14:08, Ceny oprav
Zajímalo by mě kde se dají sehnat díly na BMW za tyto ceny. Měl jsem rok 530i na lpg. Ceny dílů a oprav tak 2-3x vyšší. Pochybuji, že to bylo tím, že jde o auto po faceliftu. Ke staršímu BMW je asi nezbytné znát hodně dobrého mechanika a pokud je na plyn, tak to platí dvojnásob. Zdaleka ne každý to umí opravit. Jízdní vlastnosti rozhodně takový zázrak nejsou. Na sněhu se dá nakonec jezdit se vším, jde o to jak rychle a jaké úsilí to stojí. Stačí už vlhká silnice a i průměrná předokolka bude mnohem jistější a zřejmě i rychlejší. Nebylo to moje první BMW, ale zřejmě poslední.
reagovat
zeneva
počet příspěvků75
datum registrace24.08.2009
Úterý 19.08.2014 14:23, Manzelka :-)
Pozde radi a vytaci motor, na to nemusi jezdit rychle mesto drti na dvojku, mimo mesto 3-4
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Úterý 19.08.2014 14:29, RE: Ceny oprav
Monteverdi napsal:
Zajímalo by mě kde se dají sehnat díly na BMW za tyto ceny. Měl jsem rok 530i na lpg. Ceny dílů a oprav tak 2-3x vyšší. Pochybuji, že to bylo tím, že jde o auto po faceliftu. Ke staršímu BMW je asi nezbytné znát hodně dobrého mechanika a pokud je na plyn, tak to platí dvojnásob. Zdaleka ne každý to umí opravit. Jízdní vlastnosti rozhodně takový zázrak nejsou. Na sněhu se dá nakonec jezdit se vším, jde o to jak rychle a jaké úsilí to stojí. Stačí už vlhká silnice a i průměrná předokolka bude mnohem jistější a zřejmě i rychlejší. Nebylo to moje první BMW, ale zřejmě poslední.


No co na to říct, asi neznáte toho dobrýcho mechanika a ten váš vás sedřel z kůže. Co jste měl za LPG, já mám Prins a vůbec nevím, že tam je, nebylo potřeba na něj za celou dobu sáhnout. Nevím s čím srovnáváte, ale jízdní vlastnosti jsou velmi nadprůměrné, problém může být v podprůměrných vlastnostech řidiče. na sněhu jezdím bez úsilí a problémů, jezdím i na hory a jezdím za každého počasí, za 4 zimy co jezdím s BMW neznám řetězy a když mám jet na sněhu s předokolkou, tak s ebojím.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 19.08.2014 19:08, RE: Spotřeba
David V napsal:
Je zajímavé, jak všichni většinou svorně píšete, že manželka jezdí s nižší spotřebou. To u mě rozhodně neplatí. Maželka jezdí v průměru tak o 2-3 litry hůř. Nevím, jak toho dosahuje, protože já bych musel s touto spotřebou jezdit jak hovado, což ona určitě takto nejezdí. Tam kde já jedu za 9, ona spolehlivě přes 11.


Moji paní jsem musel např. naučit, že do zatáčky se nebrzdí /pokud se to nepřežene s nájezdovou rychlostí/, ale že daleko lepší je pustit plyn a znovu ho v půlce zatáčky sešlápnout. Apod.
Že na brzdu se nemá šlapat skoro vůbec.

reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Úterý 19.08.2014 22:21, RE: Ceny oprav
BMW528i napsal:
Monteverdi napsal:
Zajímalo by mě kde se dají sehnat díly na BMW za tyto ceny. Měl jsem rok 530i na lpg. Ceny dílů a oprav tak 2-3x vyšší. Pochybuji, že to bylo tím, že jde o auto po faceliftu. Ke staršímu BMW je asi nezbytné znát hodně dobrého mechanika a pokud je na plyn, tak to platí dvojnásob. Zdaleka ne každý to umí opravit. Jízdní vlastnosti rozhodně takový zázrak nejsou. Na sněhu se dá nakonec jezdit se vším, jde o to jak rychle a jaké úsilí to stojí. Stačí už vlhká silnice a i průměrná předokolka bude mnohem jistější a zřejmě i rychlejší. Nebylo to moje první BMW, ale zřejmě poslední.
No co na to říct, asi neznáte toho dobrýcho mechanika a ten váš vás sedřel z kůže. Co jste měl za LPG, já mám Prins a vůbec nevím, že tam je, nebylo potřeba na něj za celou dobu sáhnout. Nevím s čím srovnáváte, ale jízdní vlastnosti jsou velmi nadprůměrné, problém může být v podprůměrných vlastnostech řidiče. na sněhu jezdím bez úsilí a problémů, jezdím i na hory a jezdím za každého počasí, za 4 zimy co jezdím s BMW neznám řetězy a když mám jet na sněhu s předokolkou, tak s ebojím.


Ona taky svoje udělá ta flaška v kufru... Lepší, než pytel cementu v žigulovi
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Středa 20.08.2014 08:26, RE: Ceny oprav
Pepe napsal:
BMW528i napsal:
Monteverdi napsal:
Zajímalo by mě kde se dají sehnat díly na BMW za tyto ceny. Měl jsem rok 530i na lpg. Ceny dílů a oprav tak 2-3x vyšší. Pochybuji, že to bylo tím, že jde o auto po faceliftu. Ke staršímu BMW je asi nezbytné znát hodně dobrého mechanika a pokud je na plyn, tak to platí dvojnásob. Zdaleka ne každý to umí opravit. Jízdní vlastnosti rozhodně takový zázrak nejsou. Na sněhu se dá nakonec jezdit se vším, jde o to jak rychle a jaké úsilí to stojí. Stačí už vlhká silnice a i průměrná předokolka bude mnohem jistější a zřejmě i rychlejší. Nebylo to moje první BMW, ale zřejmě poslední.
No co na to říct, asi neznáte toho dobrýcho mechanika a ten váš vás sedřel z kůže. Co jste měl za LPG, já mám Prins a vůbec nevím, že tam je, nebylo potřeba na něj za celou dobu sáhnout. Nevím s čím srovnáváte, ale jízdní vlastnosti jsou velmi nadprůměrné, problém může být v podprůměrných vlastnostech řidiče. na sněhu jezdím bez úsilí a problémů, jezdím i na hory a jezdím za každého počasí, za 4 zimy co jezdím s BMW neznám řetězy a když mám jet na sněhu s předokolkou, tak s ebojím.
Ona taky svoje udělá ta flaška v kufru... Lepší, než pytel cementu v žigulovi


To určitě udělá, plná má skoro metrák, navíc v kufru je plnohodnotná rezerva, až u zadního čela a baterka 90Ah je taky na konci kufru. Jezdím v zimě ale i s naftovou e60 a tam žádná flaška není a taky s nemám problém kamkoliv vyjet. je to hlavně o řidiči. s e39 manželka jezdila i kalamitě, a kličkovala mezi zapadlýma autama a ještě s nefnkčním ASC (nalepený sníh urhnul čidlo).

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 20.08.2014 08:52, RE: Ceny oprav
BMW528i napsal:
Pepe napsal:
BMW528i napsal:
Monteverdi napsal:
Zajímalo by mě kde se dají sehnat díly na BMW za tyto ceny. Měl jsem rok 530i na lpg. Ceny dílů a oprav tak 2-3x vyšší. Pochybuji, že to bylo tím, že jde o auto po faceliftu. Ke staršímu BMW je asi nezbytné znát hodně dobrého mechanika a pokud je na plyn, tak to platí dvojnásob. Zdaleka ne každý to umí opravit. Jízdní vlastnosti rozhodně takový zázrak nejsou. Na sněhu se dá nakonec jezdit se vším, jde o to jak rychle a jaké úsilí to stojí. Stačí už vlhká silnice a i průměrná předokolka bude mnohem jistější a zřejmě i rychlejší. Nebylo to moje první BMW, ale zřejmě poslední.
No co na to říct, asi neznáte toho dobrýcho mechanika a ten váš vás sedřel z kůže. Co jste měl za LPG, já mám Prins a vůbec nevím, že tam je, nebylo potřeba na něj za celou dobu sáhnout. Nevím s čím srovnáváte, ale jízdní vlastnosti jsou velmi nadprůměrné, problém může být v podprůměrných vlastnostech řidiče. na sněhu jezdím bez úsilí a problémů, jezdím i na hory a jezdím za každého počasí, za 4 zimy co jezdím s BMW neznám řetězy a když mám jet na sněhu s předokolkou, tak s ebojím.
Ona taky svoje udělá ta flaška v kufru... Lepší, než pytel cementu v žigulovi
To určitě udělá, plná má skoro metrák, navíc v kufru je plnohodnotná rezerva, až u zadního čela a baterka 90Ah je taky na konci kufru. Jezdím v zimě ale i s naftovou e60 a tam žádná flaška není a taky s nemám problém kamkoliv vyjet. je to hlavně o řidiči. s e39 manželka jezdila i kalamitě, a kličkovala mezi zapadlýma autama a ještě s nefnkčním ASC (nalepený sníh urhnul čidlo).


Tak se někdy zastav u nás. Máme tady zámkovou dlažbu do mírného kopečka a když nasněží, máš smolíčka...

reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Středa 20.08.2014 09:07, RE: Ceny oprav
Reno napsal:
BMW528i napsal:
Pepe napsal:
BMW528i napsal:
Monteverdi napsal:
Zajímalo by mě kde se dají sehnat díly na BMW za tyto ceny. Měl jsem rok 530i na lpg. Ceny dílů a oprav tak 2-3x vyšší. Pochybuji, že to bylo tím, že jde o auto po faceliftu. Ke staršímu BMW je asi nezbytné znát hodně dobrého mechanika a pokud je na plyn, tak to platí dvojnásob. Zdaleka ne každý to umí opravit. Jízdní vlastnosti rozhodně takový zázrak nejsou. Na sněhu se dá nakonec jezdit se vším, jde o to jak rychle a jaké úsilí to stojí. Stačí už vlhká silnice a i průměrná předokolka bude mnohem jistější a zřejmě i rychlejší. Nebylo to moje první BMW, ale zřejmě poslední.
No co na to říct, asi neznáte toho dobrýcho mechanika a ten váš vás sedřel z kůže. Co jste měl za LPG, já mám Prins a vůbec nevím, že tam je, nebylo potřeba na něj za celou dobu sáhnout. Nevím s čím srovnáváte, ale jízdní vlastnosti jsou velmi nadprůměrné, problém může být v podprůměrných vlastnostech řidiče. na sněhu jezdím bez úsilí a problémů, jezdím i na hory a jezdím za každého počasí, za 4 zimy co jezdím s BMW neznám řetězy a když mám jet na sněhu s předokolkou, tak s ebojím.
Ona taky svoje udělá ta flaška v kufru... Lepší, než pytel cementu v žigulovi
To určitě udělá, plná má skoro metrák, navíc v kufru je plnohodnotná rezerva, až u zadního čela a baterka 90Ah je taky na konci kufru. Jezdím v zimě ale i s naftovou e60 a tam žádná flaška není a taky s nemám problém kamkoliv vyjet. je to hlavně o řidiči. s e39 manželka jezdila i kalamitě, a kličkovala mezi zapadlýma autama a ještě s nefnkčním ASC (nalepený sníh urhnul čidlo).
Tak se někdy zastav u nás. Máme tady zámkovou dlažbu do mírného kopečka a když nasněží, máš smolíčka...


Až do poloviny letošní zimy, jsem parkoval každý den na zámkové dlažbě před / v podzemních garážích, takže to nebylo uplně mírzně do kopečka a vyjel jsem i na sněhu a to jsem se ještě na příjezdové cestě v půlce toho pokečka musel zlomit do pravého ůhlu mezi zdima, takže sem se nemohl rozjet. O zadním náhonu jsou to jen předsudky z doby žigulíků, které se chovali jinak, protože nevěděli nic o rozložení váhy. jednou jsem tam ale zajel se starou omegou (takovej meziskok mezi žigulem a bmw )na starých pneu (myslím kleber) a měl jsem trochu problém se odtud dostat, ale po chvíli snažení se podařilo :D
reagovat
kamil321
počet příspěvků70
datum registrace19.01.2012
Středa 20.08.2014 11:11, RE: Ceny oprav
BMW528i napsal:
Reno napsal:
BMW528i napsal:
Pepe napsal:
BMW528i napsal:
Monteverdi napsal:
Zajímalo by mě kde se dají sehnat díly na BMW za tyto ceny. Měl jsem rok 530i na lpg. Ceny dílů a oprav tak 2-3x vyšší. Pochybuji, že to bylo tím, že jde o auto po faceliftu. Ke staršímu BMW je asi nezbytné znát hodně dobrého mechanika a pokud je na plyn, tak to platí dvojnásob. Zdaleka ne každý to umí opravit. Jízdní vlastnosti rozhodně takový zázrak nejsou. Na sněhu se dá nakonec jezdit se vším, jde o to jak rychle a jaké úsilí to stojí. Stačí už vlhká silnice a i průměrná předokolka bude mnohem jistější a zřejmě i rychlejší. Nebylo to moje první BMW, ale zřejmě poslední.
No co na to říct, asi neznáte toho dobrýcho mechanika a ten váš vás sedřel z kůže. Co jste měl za LPG, já mám Prins a vůbec nevím, že tam je, nebylo potřeba na něj za celou dobu sáhnout. Nevím s čím srovnáváte, ale jízdní vlastnosti jsou velmi nadprůměrné, problém může být v podprůměrných vlastnostech řidiče. na sněhu jezdím bez úsilí a problémů, jezdím i na hory a jezdím za každého počasí, za 4 zimy co jezdím s BMW neznám řetězy a když mám jet na sněhu s předokolkou, tak s ebojím.
Ona taky svoje udělá ta flaška v kufru... Lepší, než pytel cementu v žigulovi
To určitě udělá, plná má skoro metrák, navíc v kufru je plnohodnotná rezerva, až u zadního čela a baterka 90Ah je taky na konci kufru. Jezdím v zimě ale i s naftovou e60 a tam žádná flaška není a taky s nemám problém kamkoliv vyjet. je to hlavně o řidiči. s e39 manželka jezdila i kalamitě, a kličkovala mezi zapadlýma autama a ještě s nefnkčním ASC (nalepený sníh urhnul čidlo).
Tak se někdy zastav u nás. Máme tady zámkovou dlažbu do mírného kopečka a když nasněží, máš smolíčka...
Až do poloviny letošní zimy, jsem parkoval každý den na zámkové dlažbě před / v podzemních garážích, takže to nebylo uplně mírzně do kopečka a vyjel jsem i na sněhu a to jsem se ještě na příjezdové cestě v půlce toho pokečka musel zlomit do pravého ůhlu mezi zdima, takže sem se nemohl rozjet. O zadním náhonu jsou to jen předsudky z doby žigulíků, které se chovali jinak, protože nevěděli nic o rozložení váhy. jednou jsem tam ale zajel se starou omegou (takovej meziskok mezi žigulem a bmw )na starých pneu (myslím kleber) a měl jsem trochu problém se odtud dostat, ale po chvíli snažení se podařilo :D


Noo sám jsem byl dlouholetý vlastník E34 a máme ji v rodině dodnes, a někdy problémy zejména po zastavení i v mírném kopečku byly... . Jednou jsem takhle nemohl odjet v Brně z železničního přejezdu, který byl mírně do kopečka, a to jsem nebyl žádný amatér. Takže ne hluboký sníh ale paradoxně mírný poprašek tomu někdy dal zabrat a ani další jízda po staré na Olomouc vedle dálnice, z kopečka do kopečka, nebyla nejjistější:) Nebyla tam teda nádrž na plyn a baterie je u motoru. Mimochodem ve kterém modelu se dává do zadu k rezervě? Mám hodně srovnání a jízda s předokolkou je prostě snažší, váha motoru zejména u nafty je znát. Rozložení váhy 50/50 přitom měla i E34 a od její doby moc nebylo co vylepšovat. Na dnech NATO se v Mošnově parkuje přímo na poli, bylo jen popršeno, a ani s dvěma urostlýma chlapama vzadu se E46 v kombiku nemohla půl hodiny vyhrabat, takže šlo pomáhat dalších pět.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 20.08.2014 15:20, ...
Nejsou to žádný předsudky, v zimě můžeš přijet na návštěvu a když to vyjedeš, dám ti litr.
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Středa 20.08.2014 21:51, zima
Nevím jak e39, ale měl jsem cca 3 roky e38 (740i V8) a opravdu zima ji nedělala dobře. Pokud bylo odhrnuto a posypáno, tak paráda, ale jinak 1/2 rychlost jak na suchu. Nové pneu Nokian a téměř vždy plná nádrž! Ano, dá se jezdit, ale tomu autu fakt svědčí suché silnice. Bydlím na horách, kde je 7měsíců sníh 3 měsíce prší a opravdu 7er nebyla dobrá volba Jinak se standardníma dílama nebyl problém co se ceny týče. Jak někdo napsal výše: chce to dobrého mechanika, být na nějakém fóru a provoz se dá v klidu udržet na rozumné hranici
reagovat
Monteverdi
počet příspěvků2
datum registrace19.08.2014
Čtvrtek 21.08.2014 11:28, E 39
Dobrého mechanika jsme určitě neměl, ale 3000 Kč za komplet přední brzdy je opravdu hodně málo.
Jízdními vlastnostmi jsem opravdu nemyslel jestli se v zimě dá vyjet kopec, to záleží na mnoha okolnostech - povrh, gumy, ridič .. Bylo tím myšleno jak rychle a jistě se dá jet do zatáčky na obyčejném mokrém asfaltu. E39 má na dnešní dobu dobré jízdní vlastnosti na suchém asfaltu ani na něm to ale dnes už není špička (19 let vývoje je vidět) všude jinde je to stěží průměr. Hodně jsem to auto chtěl ale bylo to prostě zklamání ani výkon 230 koní nebyl díky automatu nijak extrémně znát. Je potřeba to porovnat s nějakým novým autem, pak to tak fantasticky nevypadá.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Čtvrtek 21.08.2014 13:46, RE: zima
eTeflon napsal:
Nevím jak e39, ale měl jsem cca 3 roky e38 (740i V8) a opravdu zima ji nedělala dobře. Pokud bylo odhrnuto a posypáno, tak paráda, ale jinak 1/2 rychlost jak na suchu. Nové pneu Nokian a téměř vždy plná nádrž! Ano, dá se jezdit, ale tomu autu fakt svědčí suché silnice. Bydlím na horách, kde je 7měsíců sníh 3 měsíce prší a opravdu 7er nebyla dobrá volba Jinak se standardníma dílama nebyl problém co se ceny týče. Jak někdo napsal výše: chce to dobrého mechanika, být na nějakém fóru a provoz se dá v klidu udržet na rozumné hranici


Já teda nikdy nejel s e38, ale předpokládám,že to velký rozdíl nebude. na hory tyto auta vhodné nejsou, já teda neměl problém vyjet, ale stálo mě to pár platíku zespod auta
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Čtvrtek 21.08.2014 13:56, RE: E 39
Monteverdi napsal:
Dobrého mechanika jsme určitě neměl, ale 3000 Kč za komplet přední brzdy je opravdu hodně málo.Jízdními vlastnostmi jsem opravdu nemyslel jestli se v zimě dá vyjet kopec, to záleží na mnoha okolnostech - povrh, gumy, ridič .. Bylo tím myšleno jak rychle a jistě se dá jet do zatáčky na obyčejném mokrém asfaltu. E39 má na dnešní dobu dobré jízdní vlastnosti na suchém asfaltu ani na něm to ale dnes už není špička (19 let vývoje je vidět) všude jinde je to stěží průměr. Hodně jsem to auto chtěl ale bylo to prostě zklamání ani výkon 230 koní nebyl díky automatu nijak extrémně znát. Je potřeba to porovnat s nějakým novým autem, pak to tak fantasticky nevypadá.


Já si brzdy vyměnil sám, a měl jsem na ně asi 30% slevu, podívej se kolik se pohybují . Já vím co jsou jízdní vlastnosti a E39 v nich vyniká i v dnešní době. nejel jsem s autem z "obyčejných " z dnešní doby které by bylo jistější v zatáčkách. a to jezdím v práci denně s různými auty. Výkon nebyl znát? ve s rovnání s čím? jestli ono to nebylo tím, že auto má právě ty dobré jízdní vlastnosti a není s ním problém jet rychle.... Ale moc nechápu, proč bych měl 19let staré auto srovnávat s novým autem??? co to má za smysl???
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.