0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 530d E39: doporučíme jej pro každodenní cestu do práce?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.10.2011 19:18, rada
Když sleduji tyto diskuse, tak se zvrhly v debaty o diferenciálech,vyjetí zasněžených kopců a pod.Tedy nic z toho co bylo uvedeno v dotazu. Vlastníme 523i rok 1998 vlastní dovoz v roce 2007, měl jsem roční nájezd cca 50000km,šel jsem do benzínu jelikož jsem nemínil řešit chronické problémy těchto motorůa převodovek,zejména v případě automatu.Auto má letos najeto téměř 400000km a jediné co dosud drží je motor převodovka/automat,výfuk.Pravidelné výměny hlavně podvozkových dílů,časté poruchy elektroniky a spotřeba nás donutily k ekonomicému řešení v podobě Toyoty Yaris.Takže přes týden týrám Yarise a o víkendu s chutí přesednu do báva. Pokud je tedy tazatel schopen akceptovat roční servisní náklady v desítkách tisíc,přeji mu mnoho štastných kilometrů. Když si koupím plnokrevníka,i když staršího, holt mu taky musím dopřát.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.10.2011 20:01, rada
Nejsem nejmladší, a tak mám nějaké zkušenosti i za volantem. Vystřídal jsem za svůj život 14 aut. Poslední z nich byli dva BMW. Tak pokud bych se k BMW měl zodpovědně vyjádřit, bude to jen chvála. Není to nadsazené. Než jsem si první BMW pořídil, tak jsem slyšel, jaký že jsou hrozný žrouti, a drahý servis, aj. negativa. Víte ono to chce se jen namlsat kvalitního automobilu ,(a to BMW beze sporů je), a pak již jinou značku nechcete. Mám ochrnuté nohy, a 19 let starou e30ku v kombiku, a moc mě mrzí, že s ní nemohu jezdit dál, neboť mi na takto staré BMW nechce sociálka udělat ruční ovládání. Garantuji Vám, že bych takto starý vůz s radostí provozoval dalších deset let. Kdo neseděl v BMW nepochopí. To není pouhá nostalgie. Jde o to, že BMW jsou opravdový držácí, a to svezení je pohoda. To si člověk připadá jak v letadle. Pokud srovnám všechna předešlá auta s tímto, pak jsme někde jinde. BMW je oproti jiným autům opravdový kočár. To je radost se svézt. BMW krásně sedí, i ve sněhu. Jezdil jsem i po horách. Tato auta nerachtají, ale jezdí tiše bez vedlejších pazvuků. BMW je krásně svižné při předjíždění, a hlavně v něm není člověk po nějaké hodině jízdy rozlámaný. A co se spotřeby týče, tak u obsahu 1800i jsem měl v lété průměr 7 l a v zimě málo přes 8 l benzíku. Ono to také záleží na stylu jízdy. Je vhodné netrápit motor zbytečně dlouho nízkým rychlostním stupněm. Zkutečně to je o tom, jak kdo má těžkou nohu. Než jsem si na své první BMW zvyk, tak jsem jezdil i za 12 litránků s osmnáctkou. To se mi nelíbilo. Nemohl jsem pochopit jak někdo s tím může jezdit za osm litrů. Naučil jsem se brzy poslouchat motor, a pak jsem koukal, jak rychle spotřeba šla dolu. Ano deset let starý vůz může mít mouchy. Srovnejte však stejně starou a stejně jetou Škodovku, a pak mluvte. Pokud by mně někdo dal vybrat mezi 10 let starou Škodou a 15 let starým BMW, a oba měli najeto přes 200 tisíc km, pak bych bral BMW. U jiných vozů jsem měl víc investování do provozu než u baworáků, a to je fakt. Když vezmu jen motor,podvozek,či brzdy. Co jsem se natrápil u Škodovky, Opla, Peugeota atd. Tady mě brzdy či podvozek nezlobily, a motor ani náhodou. Karosérie neprorezla, ale u jiných vozů ano. Náhradní díly na starších BMW se nakupují za podobné ceny jako u konkurenčních značek. Jak to? Jednoduše po pár letech výroby nového vozu se běžně vyrábí náhradní díly i u druhovýrobců. Když si koupíte starší ojetinu, a to již 10 let starý BMW také je, tak většinu náhradních dílů měníte za neoriginály. To je běžná praxe. A u BMW to není jinak. To se pak člověk diví, že některé baworácké díly jsou o mnoho levnější než na Škodu. Ale jak říkám BMW je držák. Tak že Vážený pane, chceteli BMW ničeho se nebojte. Uvážlivě si vůz vyberte, a uvidíte, že budete na vísost spokojený. A již nikdy jiné auto než BMW chtít nebudete. Tak jako já. Tří litr jsem nikdy nejezdil, ale věřím, že bude lahůdkou. Jinak co se naftáků týče, pak vím, že BMW je víc machr na benzínové motory. Do 200 tisíc jeté nafty bych se jít skoro bál. Ale to nejde tak paušalizovat. Opravdu záleží na původním majiteli. Mluvil jsem s majiteli BMW, kteří nezničili baworáckého nafťáka ani po sedmi stech tisících km. Také jsem viděl prodávat baworácké nafťáky s prasklou hlavou, a to měly najetých jen 250 tisíc. Je to na zvážení. Záleží na majiteli. Určitě bych volil vůz s nesníženým podvozkem. Někteří řidiči za účelem sportovních úprav sníží u BMW podvozek. To jen zhoršuje pohodlí při jízdě po našich špatných cestách, a také zvyšuje riziko poškození olejové vany u motoru, která je snad nejnižším bodem u BMW. Dotyčnému zájemci o BMW bych poradil si nechat odborně ojetý vůz prohlédnou, a pak se rozhodnout o koupi. Mnoho štastných kilometrů!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.10.2011 21:03, rada
vida, tak jsme se nakonec dopracovali k tomu, že samosvor měly jenom Emka v sérii...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 06:23, Hezké počtení
Tak na dnešní pátek jsem se těšil: A v duchu jsem si uzavíral sázky, v jaké "naladění" dnešní komen tář bude. A výsledke splnil moje očekávání.

Když to shrnu, tak takto:... a teď tu naši, muziko, hraj , tři - čtyři - turbo, dvouhmota a vstřik, EGR a klpaky si vstrč v řiť.

Aspoň, že se nenašel nějaký fanatický věřitel, že BMW se potíže obloukem vyhýbají ))

Já jen uvedu svůj názor, získaný věkem, že BMW této řady a tohoto věku koupený u nás = vražda, protože díky mrzkým cenám na toto auto dosáhne každej uzenáč a rybíz a stav tomu pak odpovídá, a mnohdy i nekonečný zápis majitelů v TP. Tyhle jinak celkem dobré vozy doplácí na obrovský propad cen aatím na jejich snadnou dostupnost a jejich technický stva tomu odpovídá. A kt omu si přičtěmě zrasovaný vnitřek, dobnitou kastli a orvané elektrony a sumasumárum uvést takového chudáka do provozu, aby se za něho člověk nemusel stydět, bude stát majitel hezkou sumičku bratřičku kolem 80 tisíc, ani nemrkně a to se moc nerozšupuji, stačí si uvědomit, že jne gumy (které zcela jistě jsou po smrti) budou stát raneček a to jsem zapomněl na takové malichernosti, jako že svědomitý řidič nechá udělat bez ohledu na tvrzenáí v servisce rozvody, oelej, filtry, olej v autzomatu s filtry atd... a k tomu shnilý výfuk (který bude po 10 letech možná původní a tedy shnilý) a 100 litrů bude málo. Pak bych zvážil skoro jinou zančku.

Ale díky za celkem pravdivě, i když optimisticky laděný, popis možných potíží. 6ivot mě naučil používat tzv. koeficient jistotry a když někdo řekne, že oprava něčeho bude stát 20 tisíc, počítám automaticky, že chtěl říct třicet ))

Tak good luck!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 07:05, RE: Hezké počtení
Zdeny60 napsal:
Tak na dnešní pátek jsem se těšil: A v duchu jsem si uzavíral sázky, v jaké "naladění" dnešní komen tář bude. A výsledke splnil moje očekávání.

Když to shrnu, tak takto:... a teď tu naši, muziko, hraj , tři - čtyři - turbo, dvouhmota a vstřik, EGR a klpaky si vstrč v řiť.

Aspoň, že se nenašel nějaký fanatický věřitel, že BMW se potíže obloukem vyhýbají ))

Já jen uvedu svůj názor, získaný věkem, že BMW této řady a tohoto věku koupený u nás = vražda, protože díky mrzkým cenám na toto a...
No musím přiznat, že jsem sem hodně dlouho nepsal zaprvé z čas.důvodů a zadruhé z důvodu nechuti reagovat pořád na ty hospodký chytrý řeči tý hromady odmorníků tady. Je fakt, že se tu ale najdou příspěvky a články, který mají logiku, stejně tak jako tenhle článek o 530D. jak jsem v týdnu pročítal rady čtenářů, chvílema se mi chtělo smát i zvracet zároveň. Proto jsem s napětím očekával, jak dopadne článek a fakt super. To co tu píše teď ZDENY60, tak s tím se dá souhlasit, ale jen částečně. Ten popis zdevastovanejch BMW kvůli jejich dostupnosti se dá přímou úměrou přenést na jakýkoliv jiný auto. Stejně může vypadat octavia I a už i první II, golfy, mondea, superby atd...atd jako drtivá většina dříve "snových" a cenově nedostupných "skvostů" je dnes k mání za peníze srovnatelný s recenzovanou 530 D. A jak se blbeček chová k BMW, tak se bude chovat i k superbu, jednou má totiž BÁÁÁVO a jednou zas SUPPA.. je to prostě blbeček.... Proto více méně záleží na tom jakou má auto historii, za 150-200tis můžu koupit uvedený BMW opravdu ve velmi pěkném stavu, stejně jako vrak, chce to fakt jen vybírat a neunáhlit se tím, že 400nm je ohromujících při zkušební jízdě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 07:06, 3er?
Tazatel má patrně jasno prč chce 5er, ale nedá mi to nezareagovat, jelikož z dotazu plyne že bude jezdit převážně sám a denně 120km ještě není taková porce která by si vyžadovala vyšší střední třídu. Já osobně bych nezatracoval ani 330d e46 po vzhledovém i motorovém faceliftu se 150Kw. Vše bude proti 5er levnější. Ale proti gustu.......
Přeji šťastnou ruku při výběru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 09:40, RE: Hezké počtení
Havránek napsal:
No musím přiznat, že jsem sem hodně dlouho nepsal zaprvé z čas.důvodů a zadruhé z důvodu nechuti reagovat pořád na ty hospodký chytrý řeči tý hromady odmorníků tady. Je fakt, že se tu ale najdou příspěvky a články, který mají logiku, stejně tak jako tenhle článek o 530D. jak jsem v týdnu pročítal rady čtenářů, chvílema se mi chtělo smát i zvracet zároveň. Proto jsem s napětím očekával, jak dopadne článek a fakt super. To co tu píše teď ZDENY60, tak s tím se dá souhlasit, ale jen částečně. Ten po...
Myslím, že jak článek, tak rady Zdenyho mají něco do sebe, je to pohled ze dvou extrémů - mám kliku a nemám kliku nebo jsem nalít. Nezaznělo, kolik peněz má majitel nachystáno jak na základ, tak na první servis. To dost rozhodne o tom, jak bude zakoupený exemplář vypadat. Já u svých aut volil vyšší cenovou úroveň, než byl na konkrétní auto průměr a zatím se mi to vyplácelo.
Rozdíl spotřeb 1,5 l mezi 3D a 3i se mi zdá snový a bez váhání bych šel do benzínu, i když na tom ročně zaplatím o 15 tyček víc. To je nic, to je sada gum a bude potřebovat 2 sady, markantnější úspora je na tom, že kupuje 10 let starý auto, tak proč si působit problémy s dieselem, byť to byl kdysi dobře hodnocený motor. Tohle mi přijde stylem úspora za každou cenu.
Mimochodem sledovat fóra je fajn, když má člověk čas a není na autě závislý, to pak může laborovat s cenama, ale pokud auto musí nechat opravit, bývají to často jiné ceny...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 10:40, RE: 3er?
Renda28 napsal:
Tazatel má patrně jasno prč chce 5er, ale nedá mi to nezareagovat, jelikož z dotazu plyne že bude jezdit převážně sám a denně 120km ještě není taková porce která by si vyžadovala vyšší střední třídu. Já osobně bych nezatracoval ani 330d e46 po vzhledovém i motorovém faceliftu se 150Kw. Vše bude proti 5er levnější. Ale proti gustu.......
Přeji šťastnou ruku při výběru
Nemůžu se neozvat. Ačkoli BMW řadí 3er do střední třídy, tak místa v něm moc není. A popravdě - vnitřním místem 5er rozhodně do vyšší střední nepatří a cítil jsem se v něm se svými 193 cm stejně stísněně jako v Accordu 6. generace. Zaznělo to ostatně i v článku. Bude hodně záležet, jak tazatel narostl, a pravděpodobně vyšší vzrůst je důvodem, proč vynechal BMW3 a rovnou kouká po pětce. V Mondeu je podstatně víc místa.

A jestli bude ojetá 3 levnější než 5 je otázka. Přece jen má 5 punc většího auta s potenciálně větší spotřebou a tudíž menší prodejností. Tak bych se nedivil, kdyby reálná prodejní cena pětky byla nižší než u trojky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 10:47, RE: 3er?
Koloss napsal:
Nemůžu se neozvat. Ačkoli BMW řadí 3er do střední třídy, tak místa v něm moc není. A popravdě - vnitřním místem 5er rozhodně do vyšší střední nepatří a cítil jsem se v něm se svými 193 cm stejně stísněně jako v Accordu 6. generace. Zaznělo to ostatně i v článku. Bude hodně záležet, jak tazatel narostl, a pravděpodobně vyšší vzrůst je důvodem, proč vynechal BMW3 a rovnou kouká po pětce. V Mondeu je podstatně víc místa.

A jestli bude ojetá 3 levnější než 5 je otázka. Přece jen má 5 punc většího...
V pořizovaci ceně pravda rozdíl asi určitě nebude, ale v následné běžné udržbě ( brzdy, podvozkové díly atd) bych řekl že již ano. A kupříkladu třeba v Dojčlandu bude větší šance sehnat v dobrém stavu méně jetou 3er spíše než 5er. Já mám 187cm a 3er jsem měl 2. Pravda "za sebe" bych si sedal těžko, ale pro jízdu v jednom nebo dvou lidech bych šel spíše do 3er. Ale jak jsem již psal proti gustu......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 10:48, RE: Hezké počtení
Zdeny60 napsal:
Tak na dnešní pátek jsem se těšil: A v duchu jsem si uzavíral sázky, v jaké "naladění" dnešní komen tář bude. A výsledke splnil moje očekávání.

Když to shrnu, tak takto:... a teď tu naši, muziko, hraj , tři - čtyři - turbo, dvouhmota a vstřik, EGR a klpaky si vstrč v řiť.

Aspoň, že se nenašel nějaký fanatický věřitel, že BMW se potíže obloukem vyhýbají ))

Já jen uvedu svůj názor, získaný věkem, že BMW této řady a tohoto věku koupený u nás = vražda, protože díky mrzkým cenám na toto a...
Hele, zase to nepřeháněj. V článku je jasně napsáno, že ideálním společníkem ke koupi je automechanik v montérkách a že důkladná prohlídka vozu ušetří ranec peněz za servis, to tam taky je. A doporučení nákupu v Německu s očekáváním lepšího stavu za stejné peníze tam taky je. Takže tím je eliminován tvůj předpoklad většího poměru zbořenin v této kategorii a jediné co v tom článku chybělo, je právě tento předpoklad.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 11:02, dovětek k článku
Souhlasím, pěkně napsaný článek, akorát mi tam chybělo vyjádření o automatu. Jasně, nehrozí v s ním kolaps dvouhmoty, ale radši kolaps dvouhmoty než kolaps automatu, který je kvůli zanedbané údržbě, zvlášť u vozidel provozovaných v ČR pravděpodobný. Výrobce to pohnojí nesmyslně dlouhým intervalem výměny oleje v automatu (nebo jako u MB řekne že je doživotní) a chudák kluk pak zjistí, že tenhle důležitý úkon vyjde na půl jeho výplaty a vykašle se na to.

Takže bych tady jednoznačně radil koupit manuál (na dálnici stejně s tímhle motorem moc řadit nebude).

Rozhodně souhlasím, že kousek s 300 tkm na tacho, ale pečlivě doloženou servisní historií s vyměněným půl motorem a celým podvozkem může být výhra.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 11:12, RE: 3er?
Renda28 napsal:
V pořizovaci ceně pravda rozdíl asi určitě nebude, ale v následné běžné udržbě ( brzdy, podvozkové díly atd) bych řekl že již ano. A kupříkladu třeba v Dojčlandu bude větší šance sehnat v dobrém stavu méně jetou 3er spíše než 5er. Já mám 187cm a 3er jsem měl 2. Pravda "za sebe" bych si sedal těžko, ale pro jízdu v jednom nebo dvou lidech bych šel spíše do 3er. Ale jak jsem již psal proti gustu......
Nechci tomu věnovat moc času, lehce jsem nahlédl do katalogu Elit, co nabízejí na BMW. Kotouče při použití stejného motoru jsou logicky podobné (asi ne shodné), ceny jsou podobné. Náprava je u 3 ze stejného roku asi o něco složitější než u 5 a díly, které jsem našel byly dražší na trojku. Tlumiče jsou zase dražší na pětku. Člověk si moc nepomůže ani s jedním, rozdíl v ceně servisu tak velký nebude.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 14:04, Klasika
V anonymní diskuzi má každej řečí, jak vopica blech, a když po týdnu přijde na lámání chleba, tak kde nic tu nic.
Koukl jsem na ceny dotazovaného modelu u nás a taková střední cena pro cca 8 let starý auto je 180 tisíc, ale 530d na mě vyskočilo asi 7 inzerátů s manuálem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 14:12, RE: Klasika
David V napsal:
V anonymní diskuzi má každej řečí, jak vopica blech, a když po týdnu přijde na lámání chleba, tak kde nic tu nic.
Koukl jsem na ceny dotazovaného modelu u nás a taková střední cena pro cca 8 let starý auto je 180 tisíc, ale 530d na mě vyskočilo asi 7 inzerátů s manuálem.
Článek nebo rada či jak to nazvat byl dle mého názoru zpracován a napsán téměř perfektně a není zde moc prostoru pro chytré keci nebo pochybnosti. V podstatě jak bylo řečeno jde jen o to dobře vybrat. Ale u které ojetiny toto neplatí že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 14:29, RE: Klasika
Renda28 napsal:
Článek nebo rada či jak to nazvat byl dle mého názoru zpracován a napsán téměř perfektně a není zde moc prostoru pro chytré keci nebo pochybnosti. V podstatě jak bylo řečeno jde jen o to dobře vybrat. Ale u které ojetiny toto neplatí že?
přesně tak-jde o to dobře vybrat. mezi nabízenými ojetinami jsou neskutečné rozdíly. už ani podle ceny se nedá vybírat, dražší neznamená automaticky lepší. a ani v Německu to není žádná sláva, většinu obchodů s ojetinami ovládají Turci, takže jedině autosalon nebo privátní prodejce-toho bych preferoval já osobně, už z toho jak žije, jaké má ostatní vozy a jak o autu mluví se dá hodně usoudit. ani vyplněná serviska není zárukou, raději mám faktury za díly a provedené práce. už jsem viděl i tak perfektně nafocené auto že vypadalo jako funglovka, a na místě jsem málem zvracel, a to mám silný žaludek, a ještě si dovolil onen uničovský autohandlíř napsat stav-velmi dobrý. hned při otevření dveří upadlo zrcátko a tapecírunk. fakt borec. celkem jiná je situace na Slovensku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 15:04, RE: Klasika
tomaskrtek napsal:
přesně tak-jde o to dobře vybrat. mezi nabízenými ojetinami jsou neskutečné rozdíly. už ani podle ceny se nedá vybírat, dražší neznamená automaticky lepší. a ani v Německu to není žádná sláva, většinu obchodů s ojetinami ovládají Turci, takže jedině autosalon nebo privátní prodejce-toho bych preferoval já osobně, už z toho jak žije, jaké má ostatní vozy a jak o autu mluví se dá hodně usoudit. ani vyplněná serviska není zárukou, raději mám faktury za díly a provedené práce. už jsem viděl i tak pe...
Já měl rozpravu na téma pravdivosti inzerátu s jedním nejmenovaným autorizovaným prodejcem. Vůz ideální stav, fotky OK, po 1. majiteli, servisováno v autor. servise, servisní knížka, doložitelná historie. Přijel jsem na místo, autorizovaný atosalon s dílnou a přidruženým prodejem ojetin té značky. Všechno vypadalo super a pak to začlo: po 3. majiteli, havarované (jen plechy a fakt slušně opravené), serviska NEE, doložitelná historie (v záznamech) NEE, autu ve 140-tkm čvachtal klíček v zapalování, že se muselo zkoušet několikrát najít správnou polohu. Katastrofa! Po návratu domů jsem na pobočku napsal mail, co to mělo znamenat a došla mi lakonická odpověď, že je to běžná praxe, že jinak by šance klesly o 80%. Na to jsem reagoval, že tomu má odpovídat cena a to už se se mnou nikdo nebavil.
Jo a během toho vyplulo ještě na povrch, že si tam zaměstnanec chtěl pod hlavičkou autorizovaného servisu prodat právě tohle auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.10.2011 15:45, RE: Klasika
David V napsal:
Já měl rozpravu na téma pravdivosti inzerátu s jedním nejmenovaným autorizovaným prodejcem. Vůz ideální stav, fotky OK, po 1. majiteli, servisováno v autor. servise, servisní knížka, doložitelná historie. Přijel jsem na místo, autorizovaný atosalon s dílnou a přidruženým prodejem ojetin té značky. Všechno vypadalo super a pak to začlo: po 3. majiteli, havarované (jen plechy a fakt slušně opravené), serviska NEE, doložitelná historie (v záznamech) NEE, autu ve 140-tkm čvachtal klíček v zapalování...
manželce se zalíbila zet trojka kupéčko, u Samsona v Olomouci byla jedna v černěm matu tak jsme jí jeli okouknout...auto původně krásně modré, podomácku nafóliované, ani jeden díl nepasoval jak měl, interiér dobitej, radši jsem si to nenechal ani nastartovat...koukal jsem že od tý doby je už ve třetím bazaru a z původních 330 je na 250 (je to emko z roku 98), další byla v áčkách, za super cenu, když jsem jel na pobočku složit rezervaci aby jí dovezli tak mě překvapili-dali mi přečíst výkupní protokol takže jsem jí odmítl bez toho abych jí viděl (ale fakt šok, asi se opravdu zlepšují, takhle přesně rozepsané vady jsem neviděl), další dva třílitry co jsou u nás mají přes 200k najeto a jsou v plynu , jsou i tací co si myslí že za Z3 2.8 z roku 98 dostanou skoro 300... zkusil jsem autobazar.eu kde hodně inzerují slováci privátně, občas se tam dá něco pěkného najít, a nezklamal jsem se, dvoutisícovka třílitr, majitel mě upozornil na vady-estetické-takovým způsobem, že se mi tam ani nechtělo, ale risknul jsem to. jak otevřel garáž tak jsem věděl že se risk vyplatil. pár flíčků na laku, trochu ošoupaná modrá kůže, jinak krasavice, nebouraná, nezprzněná tun(z)ingem, příplatkovej samosvor, počítač, 17ky origo kola, skleněná střecha, paráda. majitelovo páté auto v rodině, tak prý jedno musí pryč. mimo to dvě motorky, Dukna Monster 2009, na padesátníka překvapivé, civil mj. 530d od nova, krásnej bejvák, perfektní jednání...až později jsem zjistil že je to mluvčí nějakého slovenského ministra. velká spokojenost, 115 najeto, motor jak samet, a ten zátah je fantastickej. dalo to práci vybrat, nelituju toho.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.10.2011 08:44, RE: Hezké počtení
David V napsal:
Myslím, že jak článek, tak rady Zdenyho mají něco do sebe, je to pohled ze dvou extrémů - mám kliku a nemám kliku nebo jsem nalít. Nezaznělo, kolik peněz má majitel nachystáno jak na základ, tak na první servis. To dost rozhodne o tom, jak bude zakoupený exemplář vypadat. Já u svých aut volil vyšší cenovou úroveň, než byl na konkrétní auto průměr a zatím se mi to vyplácelo.
Rozdíl spotřeb 1,5 l mezi 3D a 3i se mi zdá snový a bez váhání bych šel do benzínu, i když na tom ročně zaplatím o 15 tyč...
Pohled Zdenyho má něco do sebe, nicméně se nevztahuje pouze na dotazované BMW, ale na jakékoli ojeté auto. Bohužel ty "komentáře" okolo se nedají číst nejen obsahově, ale ani "překlepově" - nechápu, proč někdo píše do diskuse, když neumí psát......a ty jeho výmluvy že "nenašel" brýle už neberu, protože takhle příšerně píše neustále. Rád bych znal jeho skutečnou pracovní pozici, neboť silně pochybuji o vyšším managerovi (jak se zde prezentuje) - takový člověk totiž na počítači prostě musí umět psát. Nebo jej zdejší diskuse tak rozrušují / vzrušují, že neudrží klidnou ruku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.10.2011 20:02, RE: Hezké počtení
Pavlik napsal:
Pohled Zdenyho má něco do sebe, nicméně se nevztahuje pouze na dotazované BMW, ale na jakékoli ojeté auto. Bohužel ty "komentáře" okolo se nedají číst nejen obsahově, ale ani "překlepově" - nechápu, proč někdo píše do diskuse, když neumí psát......a ty jeho výmluvy že "nenašel" brýle už neberu, protože takhle příšerně píše neustále. Rád bych znal jeho skutečnou pracovní pozici, neboť silně pochybuji o vyšším managerovi (jak se zde prezentuje) - takový člověk totiž na počítači prostě musí umět ps...
))

jestli je to reakce na mé psaní, tak zde je komentář, který sice s auty nesouvisí, ale uvést ho musím - na svoji obhajobu: jednak jsem nikde nikdy neprezentoval, že jsem manager, protože jsem OSVČ a ten může managerovat tak leda sám sobě a co se týká spaní, tak možná píšu rychleji než ty a tví kámoši dohromady A tím pádem nějaký ten překlep unikne. Ale chytrý si to domyslí a hlupák má kecy))

A nyní k autu:
jelikož jsem opravdu pár BMW měl možnost nejen řídt, ale nahlédnout do jejich servisních nákladů, tak pro člověka, který nemlže obíhat garážníky a shánět či hledat něco na webech či vrakáčích, půjde konkretně v případě BMW o dost drahou srandu - z důvodu, že ne vše se dá sehnat v AutoKelly a stačí se mrknout, kolik stojí například kravina typu ovládací páčka blinkrů. A rázem vystřízlivíš, protože tohle koupit nejde jinak než originál - když nemáš ten čas - a protože kolega tuto srandu měnil na své 530D z r. 2006 - tak to mám v živé paměti - stálo to zhruba 650EUR (x25 a jsi na bratru >15 litrech, což za tuto srandu je samosebou pakatel).A u auta, který má za sebou 10-11 let, je předpoklad, že budou v háji různá těsnění, gumové části jako různá uložení, silnetbloky, a řada dalších prkotin, které ve snaze uvést vše do stavu 1A budou stát ranec - paradoxně kraviny stojí víc, než by jeden čekal. O výfuku, brzdách, vstřicích, čerpadle, turbu, EGr a jiných lapáliích už řeč byla a nikdo ani nic věkem nemládne.

Ale tato situace bude u všech veteránů Já to mám na Subaru to samé, jen dražší než na BMW .-))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.10.2011 14:50, RE: Hezké počtení
Zdeny60 napsal:
))

jestli je to reakce na mé psaní, tak zde je komentář, který sice s auty nesouvisí, ale uvést ho musím - na svoji obhajobu: jednak jsem nikde nikdy neprezentoval, že jsem manager, protože jsem OSVČ a ten může managerovat tak leda sám sobě a co se týká spaní, tak možná píšu rychleji než ty a tví kámoši dohromady A tím pádem nějaký ten překlep unikne. Ale chytrý si to domyslí a hlupák má kecy))

A nyní k autu:
jelikož jsem opravdu pár BMW měl možnost nejen řídt, ale nahlédnout do jejic...
Takže platí co jsem napsal - všechna "stará" auta vyžadují náklady, buď větší nebo menší. Nicméně 15 tisíc za originální páčku není nic neobvyklého - na peugeota stojí okolo 8 000. Ale to si zájemce musí zvážit a propočítat sám.
K tvému psaní - asi bys měl tedy psát pomaleji (asi jako my ostatní), neb jinak se to po tobě opravdu nedá číst - a to ať jsem hloupý nebo ne.
reagovat
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.