0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 530i dlouhé starty

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.06.2013 13:56, BMW 530i dlouhé starty

vozidlo: BMW Řada 5
rok výroby: 2004
palivo: benzin
výkon v kW: 170
kód motoru: M54

popis závady: Dobrý den chci se zeptat na závádu,která se mi projevuje v mezi teplotě motororu a to,že když startuju tak mám dost dlouhé starty než motor naskočí.Pokud je motor studený,nebo po kratší době když je zahřátý tak naskočí okamžitě,ale když ho nechám od zahřátí delší dobu stát a není ani studený ani zahřátý tak delší dobu musím točit motorem než naskočí.Diagnostika žádnou chybu nehlásí.Děkuji za odpověd.S přátelským pozdravem Roman.

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovat
daviddejf
počet příspěvků3
datum registrace17.12.2012
Pondělí 03.06.2013 17:14, a co se dela vzdycky prvni?
jako prvni bych jel na diagnostiku k nekomu, kdo tomu rozumi. treba se podivat na bmwklub a podle mista bydliste si zvolit toho nejblizsiho nadsence. vetsinou to dokaze i vyresit.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 03.06.2013 19:31, RE: a co se dela vzdycky prvni?
daviddejf napsal:
jako prvni bych jel na diagnostiku k nekomu, kdo tomu rozumi. treba se podivat na bmwklub a podle mista bydliste si zvolit toho nejblizsiho nadsence. vetsinou to dokaze i vyresit.


kdybyste byl z Olomoucka tak ve Smržicích je jeden takový
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Úterý 04.06.2013 08:38, na dálku
ahoj, první věc je samo diagnostika, ale pokud nic neukazuje, zaměřil bych se zejména na svíčky a jejich čistotu - žere ti to olej?, druhá věc můžou bejt tlaky ve válcích, ale u tohoto motoru bys musel mít najeto aspon 500tkm aby to bylo tím, spíš bych přemejšlel o netěsnosti palivový soustavy nebo nízkým tlaku v benzínovým čerpadle, nebo...a to si myslím je špinavá váha vzduchu, takže umejt v lihu, teoreticky to může bejt i špinavej obtokovej ventil na sání...teoreticky i zajebaný vstřikovače, ale to je málokdy, vyměn taky vzduchovej filtr... takhle na dálku as víc nepomůžu, ale na tomhle motoru není co by se mělo podělat :)

jo a ještě může bejt samo horší lambda a prověř čidlo teploty....to je nejčastější
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 04.06.2013 13:35, RE: na dálku
finding napsal:
ahoj, první věc je samo diagnostika, ale pokud nic neukazuje, zaměřil bych se zejména na svíčky a jejich čistotu - žere ti to olej?, druhá věc můžou bejt tlaky ve válcích, ale u tohoto motoru bys musel mít najeto aspon 500tkm aby to bylo tím, spíš bych přemejšlel o netěsnosti palivový soustavy nebo nízkým tlaku v benzínovým čerpadle, nebo...a to si myslím je špinavá váha vzduchu, takže umejt v lihu, teoreticky to může bejt i špinavej obtokovej ventil na sání...teoreticky i zajebaný vstřikovače, ale to je málokdy, vyměn taky vzduchovej filtr... takhle na dálku as víc nepomůžu, ale na tomhle motoru není co by se mělo podělat :)jo a ještě může bejt samo horší lambda a prověř čidlo teploty....to je nejčastější


olej žere každá M54B30, a čím víc jede v otáčkách tím víc ho žere. to není chyba ale vlastnost. jinak přesně jak píšeš, váha vzduchu atd.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Středa 05.06.2013 10:25, RE: BMW 530i dlouhé starty
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: BMW Řada 5 rok výroby: 2004 palivo: benzin výkon v kW: 170 kód motoru: M54 popis závady: Dobrý den chci se zeptat na závádu,která se mi projevuje v mezi teplotě motororu a to,že když startuju tak mám dost dlouhé starty než motor naskočí.Pokud je motor studený,nebo po kratší době když je zahřátý tak naskočí okamžitě,ale když ho nechám od zahřátí delší dobu stát a není ani studený ani zahřátý tak delší dobu musím točit motorem než naskočí.Diagnostika žádnou chybu nehlásí.Děkuji za odpověd.S přátelským pozdravem Roman. kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Přesně tohle mi dělá motor taky a zatím jsem na nic nepřišel, ani v servise nic nezjistili. U mě na to má vliv i okolní teplota. Pokud je venku pod 20°C, tak se startování poloteplého motoru zkracuje, ale pokud je pře 25°C, tak i studený motor občas točí dlouho. V mrazech motor chytá okamžitě a vůbec v zimě se chová úplně normálně, ale v létě prostě déle startuje. Asi to bude nějaká porucha teplotního čidla nasávaného vzduchu, které je konkrétně u mého motoru myslím integrováno v MAFu.
Tip: Pokud vím, že motor bude startovat dlouho, tak zapnu zapalování, počkám, až mi pozhasínají kontrolky po checku, zapalování vypnu a znovu jej zapnu, počkám na kontrolky a startuji, pak už motor chytá tzv. na drb.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.