Ne321 napsal:
Reno napsal:
Počkej, tomu nějak nerozumím. On napsal, že s tím autem byli spokojení, neměli takřka žádné závady a ty mu napíšeš, že to byl nejhorší bavorák všech dob
Jenom tak pro zajímavost, v dnešní generaci F10 je víc šmejdových motorů, než bylo v generaci E60. V jakém ohledu byla tedy E60ka nejhorší bavorák všech dob? Ano, před faceliftem měla opravdu ošklivý interiér. Ale podle toho bych určitě nesoudil...
Ona toho mela vice, napriklad mizernou bezpecnost, ale nejvetsim prusvihem byl opravdu ten strasidelne osizenej interier, ktery po prechodu z E39 byl opravdu desivym sokem. Psal jsem to proto, ze pokud ma obavy z kvality F10, tak nemusi, protoze nic horsiho nez prefaceliftova E60 uz nikdy pote baworak nevyrobil, takze se nemusi bat ze by si pohorsil proti tomu na co je zvykly.
Ono to s tou předfaceliftouvou e60 není tak hrozný... na zpracování interieru se podepsala doba šetření, ale zase taková hrůza to není. po FL už byly v interieru zase kvalitnější materiály, mechanicky, ale e60 funguje perfektně a zvládá velké nájezdy. zlobí trochu elektronika (bluetooth, ovládání sedaček navi atd). Bezpečnost mi mizerná teda nepřipadá, ale není ve špici aut z té doby.
S F10 se jezdí super, ale kvalita interieru taky neni co to bývalo, f10 po 100tkm vypadá skoro jako e39 po 300. mechanicky f10 funguje dobře, akorát se nesmí brát ve čtyřválci, ale to snad každý ví, že 4 válce do bmw nepatří.
na dlouhé cesty bych taky zvažoval i 535d, ale příplatky za pořízení oproti 530 jsou opravdu dost velké. osobně bych volil 545i s lpg, a pokud ne LPG tak 530d a nechal bych udělat chip.