0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW E39 525d nebo 525tds?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.11.2006 08:33, Přišetřit
Jednoznačně přišetřit, otázka je, kdy zmíněné vstřikovače zakukaj. Každopádně bych se divil, kdyby někdo s novým BMW tankoval někde z kanystrů naftu vydolovanou ze Zetoru...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.11.2006 10:00, RE: Přišetřit
Pepe napsal:
Jednoznačně přišetřit, otázka je, kdy zmíněné vstřikovače zakukaj. Každopádně bych se divil, kdyby někdo s novým BMW tankoval někde z kanystrů naftu vydolovanou ze Zetoru...
První možná ne, ale ten druhá by klidně mohl. Mám vzáleného bratrance, ten si před lety koupil zánovní Seat Toledo 1.9 D a právě proto, že k té jezeďácké naftě přístup má, nelije do něj nic jiného. Jenže tenhle starý motor je o něčem jiném než současné CR. Teď ho chce měnit za passata, a to jsem teprvé zvědavý, kolik TDi vydrží. :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.11.2006 10:07, Pěkná odpověď
Díky!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.11.2006 12:58, BMW
Doporučuji 525d, ale nejlepe uděláte když koupíte 530d, dával se už do E39. Také mohu z vlastní zkušenosti doporučit 320d E46. jak 100kw tak 110kw jsou super pružné, malá spotřeba a E46 je dobře ovladatelné a velice rychlé auto. To o E39 říct nemůžu je trošku neohrabaná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.11.2006 13:00, xxx
už jste někdo skusil E60 535d? ja ano je to super
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.11.2006 19:19, M6
M6 také není špatná, ale ta spotřeba!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.11.2006 20:46, m3
A taková m3, je teprve pořádný žrádlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.11.2006 23:50, 530d
Z vlastní zkušenosti můžu doporučit 530d. Mám tento motor se 135kw ještě před faceliftem. Auto bylo koupené od 1 majitele 2 roky staré se servisní knížkou a 70 000 km. Nyní má najeto 330 000 km a neprojevil se u motoru žádný vážnější problém (pouze 1x vstřik CR, 1x váha vzduchu při cca 250 000km), a to je od samého začátku auto přečipované. Spotřeba se dá při rozumné jízdě udržet kolem 7 litrů, dálka na dovolenou 6,5, město do 10, dlouhodobý průměr mám 8,1 l (40% město, 60% svižná jízda po dálnici). Známý má 525d a se spotřebou je na tom stejně. Takže doporučuju 530d i z toho důvodu, že jich je v nabídce mnohem víc a je pravděpodobnější, že natrefíte na lepší kus a cena je také srovnatelná
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 09:10, r.v. 525d
Rád bych si udělal jasno ohledně produkce e39 525d, dle recenze pana Vaculíka bylo vyráběno od roku 98, na druhou stranu jsem našel několik zdrojů, dle kt. to byl až rok 2000. Ve prospěch 2000 je i fakt, že jsem tento ojetý vůz starší nenašel (vč. www.mobile.de).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 09:57, RE: r.v. 525d
ICQ napsal:
Rád bych si udělal jasno ohledně produkce e39 525d, dle recenze pana Vaculíka bylo vyráběno od roku 98, na druhou stranu jsem našel několik zdrojů, dle kt. to byl až rok 2000. Ve prospěch 2000 je i fakt, že jsem tento ojetý vůz starší nenašel (vč. www.mobile.de).
525d se vyráběl opravdu až od roku 2000 (první kusy byly ještě i před faceliftem ale většina nabízených je již po faceliftu), do 2000 se vyráběl 525tds a od roku 1998 se vyráběl 530d
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.11.2006 11:10, RE: r.v. 525d
tomas napsal:
525d se vyráběl opravdu až od roku 2000 (první kusy byly ještě i před faceliftem ale většina nabízených je již po faceliftu), do 2000 se vyráběl 525tds a od roku 1998 se vyráběl 530d
Já bych radeji šel do tds v perfektním stavu než d v horším za víc peněz.U tds se dá lehce přehrát software v říd. jednotce a pak táhne už od 1800ot._min a navíc neodejdou vstřikovače comonrail
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.11.2006 22:47, RE: r.v. 525d
bruno napsal:
Já bych radeji šel do tds v perfektním stavu než d v horším za víc peněz.U tds se dá lehce přehrát software v říd. jednotce a pak táhne už od 1800ot._min a navíc neodejdou vstřikovače comonrail
tds NEBRAT! Ma ho muj dobry znamy a porad se mu sere...praskla hlava a problem s vodou, je to katastrofa, verim tomu ze kdo s tim slusne zachazi tak vydrzi ale tds uz se nejakou dobu nedela kdo zaruci ze bude ok? Nikdo ruce pryc!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.02.2007 17:54, Ono je to spise naopak
Vyhodou TDSka je to, ze pokud se koupi slusny kus a zachazi se s nim slusne, tak je predpoklad relativne nizkych udrzovacich nakladu. Oproti tomu Common Raily od BMW jsou sice vynikajici motory, ale jejich servisni naklady totalne zlikviduji jakykoliv business case na jejich koupi. Zivotnost CR vstrikovacu u techto motoru je nekde mezi 200 - 250.000km (coz odpovida najezdum u ojetin), pokud odejdou tak velice casto vsechny najednou a nasledna oprava vyjde na 70.000Kc!
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.