0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW E60-jaký motor vybrat?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 31.01.2013 13:44, BMW E60-jaký motor vybrat?
Dobrý den,
měl bych dotaz ohledně BMW. Nyní mám 320D E91 110kw a jezdím hodně dálky a každý den mnoho km. S autem jsme maximálně spokojen. Spotřeba krásná, jízdní vlastnosti také, ale auto je na dálnicích už moc slabé a jsou občas chvíle kde potřebuji být velmi rychle a nad 200km/h už se mu moc nechce, proto hledám teď něco silnějšího. nabízí se mi 5. řada a 530D případně 535D nevím si ale rady jakou verzi. 160kw či si připlatit za 170 kw jaké jsou mezi nimi rozdíly a zda volit manuál, nebo automat? Jde mi hlavně o výkon a servis. Někdo radí aut a někdo zas man. Nevím nevím moc děkuji za radu
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 31.01.2013 19:53, RE: BMW E60
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den,měl bych dotaz ohledně BMW. Nyní mám 320D E91 110kw a jezdím hodně dálky a každý den mnoho km. S autem jsme maximálně spokojen. Spotřeba krásná, jízdní vlastnosti také, ale auto je na dálnicích už moc slabé a jsou občas chvíle kde potřebuji být velmi rychle a nad 200km/h už se mu moc nechce, proto hledám teď něco silnějšího. nabízí se mi 5. řada a 530D případně 535D nevím si ale rady jakou verzi. 160kw či si připlatit za 170 kw jaké jsou mezi nimi rozdíly a zda volit manuál, nebo automat? Jde mi hlavně o výkon a servis. Někdo radí aut a někdo zas man. Nevím nevím moc děkuji za radu


Samozřejmě jde o to, jak staré auto bude a kolik na to máte peněz. 530d může být pro někoho lenoch, pro někoho, kdo přesedne z 320d to bude změna k lepšímu. Automat může mít problémy, ale tipuju u auta s najetýma 200 tkm. Všechno je to o penězích. Jestli jezdíte hodně kilometrů, s manuálem bych se asi trápit nechtěl.

reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 18.02.2013 22:33, Re:
Dobrý den. Prakticky všechny vznětové motory od BMW jsou výborné. Jinak tomu není ani v případě verze 530d. Od svého uvedení v roce 2003 nabízela výkon 160 kW, který od roku 2005 díky elektrickému ovládání lopatek turba vzrostl na 170 kW (v roce 2007 až 173 kW díky systému Common-Rail nové generace a piezo vstřikovačům) a je pokládán za velmi spolehlivou jednotku. Verze 535d byla pravděpodobně nejlepším dieselem, který se dal sehnat. Už v roce 2004 nabízel tento agregát 200 kW a konkurence mohla v té době jen tiše závidět. Tento motor však mohou potkat závady, jejichž oprava je někdy poměrně nákladná - jde především o špatně dimenzované klapky sání,jež se u některých vozů utrhly a byly nasáty do motoru, kde většinou způsobily velkou škodu. U raných verzí se objevovaly problémy s tekoucím čerpadlem, drahé vstřikovače bohužel nejsou na věky a turbodmychadlo vyžaduje dobrý přístup řidiče. Pokud umíte s vozem trochu cítit, doporučuji Vám verzi 535d. Rozdíl ve výkonu je opravdu markantní. Ohledně volby převodovky je to spíše na Vás. Myslím si ale, že nejlépe vyniknou dynamické parametry motoru s manuální převodovkou. Spolehlivosti automatů se při slušném zacházení bát nemusíte.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 20.02.2013 10:31, RE: Re:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Prakticky všechny vznětové motory od BMW jsou výborné. Jinak tomu není ani v případě verze 530d. Od svého uvedení v roce 2003 nabízela výkon 160 kW, který od roku 2005 díky elektrickému ovládání lopatek turba vzrostl na 170 kW (v roce 2007 až 173 kW díky systému Common-Rail nové generace a piezo vstřikovačům) a je pokládán za velmi spolehlivou jednotku. Verze 535d byla pravděpodobně nejlepším dieselem, který se dal sehnat. Už v roce 2004 nabízel tento agregát 200 kW a konkurence mohla v té době jen tiše závidět. Tento motor však mohou potkat závady, jejichž oprava je někdy poměrně nákladná - jde především o špatně dimenzované klapky sání,jež se u některých vozů utrhly a byly nasáty do motoru, kde většinou způsobily velkou škodu. U raných verzí se objevovaly problémy s tekoucím čerpadlem, drahé vstřikovače bohužel nejsou na věky a turbodmychadlo vyžaduje dobrý přístup řidiče. Pokud umíte s vozem trochu cítit, doporučuji Vám verzi 535d. Rozdíl ve výkonu je opravdu markantní. Ohledně volby převodovky je to spíše na Vás. Myslím si ale, že nejlépe vyniknou dynamické parametry motoru s manuální převodovkou. Spolehlivosti automatů se při slušném zacházení bát nemusíte.


535d se s manuálem nedá ani pořídit, pokud se nemýlím...

reagovat
Radek
počet příspěvků9
datum registrace10.05.2007
Čtvrtek 21.02.2013 21:32, RE: Re:
Přesně tak. 535 v manuálu bohužel neexistuje. Jinak ty klapky sání jsou pravděpodobně i u 530d. Je to řešitelné odstraněním těch klapek a následným zaslepením.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.