0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW řada 5 E39 - jakou je ojetinou?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 20:20, rada
Nejsou nahodou v sedmicce vzadu jen 2 mista k sezeni?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 20:28, rada
A proc by mel byt pan Stejskal2 blazen, ze chce automat? Ja mam 528i v automatu a najezdeno 290tis. bez problemu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 21:07, rada
Pro pana Šulce: děkuji za nabídku, ale opravdu chci toto bmw v benzínu. Nikdy jsem naftě příiš nefandil a teď když jsem se projel v 530i tak vím, že benzín v tomto autě je pro mě jasná volba. A automatu se sice nebojím (mám s moderními automaty zkušenosti), ale prostě jsem si umanul, že do tohoto auta chci manuál a myslím, že stím nikdo už nehne :)
Pro Maroshe: V automatu problém nevidím, ale najít toto bmw s najetými 80tis. sice nemožné není, ale je to přinejmenším náročné. Na německým serverech jsem hledal e39 jenom s manuálem, takže je možné, že se mýlím a že bmw s automatem do 80tis. km se najít dá ve více jak cca jednom exempláři...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 21:21, rada
ahoj motor 2.5tds neni dobry motor.mel sem ho v automatu a vykon,nic moc.pri delsi svizny jizde se prehrival,ze sem musel ubrat.mluvim o rychlosti 160 v hodine.po triceti tisicich km od koupe,se mi totalne vysypal a oprava me stala 35 tisic.auto melo najeto 150 tisic km a ze serviskou.ty motory jsou proste takovy.daleko lepsi volbou je 2.5d lepsi vykon a bez tehle nemoci a nepraska u nej hlava,jako u 2.5 tds.mej se ahoj majkl
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 23:05, rada
Nesmíš brát první co vidíš, stačí se o to trošku zajímat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.07.2009 06:45, rada
Nevím teda co se tady řeší. Pán je rozhodnutej má přesně daná kritéria. Do Německa s ním asi nikdo s diskutujících nepojede, takže absolutně nevím k čemu je tato diskuze.
Maximálně tady pánovi můžeme popřát hodně štěstí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.07.2009 12:13, rada
Absolutní souhlas s Valnoha. Pán má jasno, takže přeji šťastnou cestu do NDR a mnoho pěkných zážitků s 530i... P.S. A navíc Vás nemusí zajímat repas turba za 3.500,-... To jsem se vážně upřímně zasmál...!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.07.2009 13:28, rada
kUP SI 3.0 D DOBREJ MOTOR
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.07.2009 16:19, rada
Rada zní: Jdi na stránky www.bmwklub.cz a tam vyhledej člověka M3maniac. Je to prověřenej člověk kterej vozí nejlepší kusy přesně podle přání jaký si nadiktuješ. Ostatně stačí si pročíst fórum kolik spokojenejch členů (jsou to desítky) tohoto klubu má od něj auto. Měl jsem v plánu koupit taky 530i za obdobných podmínek, sedan, manuál a hodit si ho do plynu jenže letošní zima bylo opět trochu silnější a tak jsem nakonec usoudil, že budu potřebovat 4x4 tak nakonec budu shánět E46 330xi.Jen musím něco pošetřit ještě. Až ho budu chtít koupit tak řeknu právě tomuto člověkovi přestože ho vůbec neznám a nikdy jsme ho neviděl,ale jak říkám přečti si to fórum a budeš mít jasno. Rozhodně bych nedal na nějakýho machra co má praxi s dovozem rencků a citronů a koncernu a o BMW ví akorát to že maj náhon na zadek.... já dám přednost specialistovi na BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.07.2009 17:39, rada
Pro Vasapasu: děkuji za užitečnou informaci;) Na bmwklub.cz jsem již párkrát zabrousil ale tohodle člověka jsem si tam ještě nevšiml. Původně jsem si pro e39 chtěl zajet do Německa osobně, ale ted, když jsem si přečetl pár jeho inzerátů, tak myslím, že shánění a dovoz nechám opravdu na něm. Ještě jednou dík za konečně užitečné info.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.07.2009 20:42, rada
Pro Maroshe: V 7řadě jsou vzadu jen 2místa k sezení, ale 3 lidi do zadu se vejdou o hodně lépe, než do 5 řady, to už mám vyzkoušené. Sedadla v té sedmě jsou jinak tvarované, ten co sedí uprostřed, tak je před těma dvěma vedle sebe dosti vpředu. A naopak tamti dva jsou zapadlý vzadu. V 5řadě sedí všichni v jedné lajně a to místo je neefektivně využité.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 05:36, rada
Pro p.Šulce: Vlaste to je pravda. Spletl jsem si to s x6.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 10:20, rada
ahoj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 11:48, rada
RADA-Ahoj,měl jsem tři BMW a pokud ti můžu poradit,jdi do nafty.Mé první BMW bylo 735i model 1993.Svezení bomba,ale ta spotřeba V roce 2000 jsem si koupil 530d.Ten motor nemá absolutně chybu!!!V klidu jsem pojezdil i benzíny od bafa a spotřeba 7.5l/100km,což při mém stylu jízdy je naprosto něco úžasného!Teď mám asi tři měsíce X5 3.0d Na ty naše děravé cesty ideální auto.Nemám ji sice na vzduchu ale velikost kol se s nerovnostma umí hezky porvat.219 koníčků si umí s autem taky nááádherně pohrát,ale spotřeba zatím kolem 12.9l/100km,ale prej se dá naučit jesdit s ní svižně a za míň.Takže moje rada na závěr:pokud chceš pětkovou řadu,tak jedině 530d!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 11:56, rada
735i v roce 93 byl skoro 20 let starej V6 takže brát ho jako vodítko v míře jakou mají spotřebu "dnešní" benzíny je mimo mísu. S 530i bude jezdit za míň něž píšete vy s X5.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 12:11, rada
X5 se na vzuchu ani nedělá!!530i vám bude jezdit v průměru 10/L a 530d cca 8/L,a případné opravy na naftě stojí ránu peněz!!!Takže do nafty klidně jo,ale musím vědet kolik má opravdu ujeto??Což Vám na 100% nikdo neřekne
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 13:44, rada
Nemáš pravdu,že X5 na vzduchu není.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 13:45, rada
Tak to si taky rád poslechnu do který X5 se dával vzduch
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 15:54, rada
520i moc nejede a na 525 bude mít v podstatě tutéž spotřebu a navíc vyšší výkon. 530i je dostatečný výkon a ta spotřeba je rozumná. Nebál bych se BMW 5, co bude mít 200tis. najeto. každopádně serviska je nutností. 530d je super auto, ale pokud naftu nehcete nedá se nic dělat. A kdo tady psal, že touring je pak lépe prodejný, ten nemá pravdu. Co jsme měli touringy, tak to nikdo nechtěl. Naopak sedany se prodávali úplně sami. Takže doporučuji 530i sedan do 200 000km najeto. Samozřejmě čím víc tam budete mít výbavy a el. tak tím větší riziko, že přijdou investice. Jinak motor není nějak závratně náchylný na větší investice. Každopádně 5 E39 po faceliftu. je velice povedené auto a když má M-paket, tak i velice pěkné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 16:00, rada
Dobrý den Jakube, moc se mi líbí, že Váš dotaz zněl, jestli má někdo zkušenosti se spolehlivostí e39 + upřesnění na 530i. V odpovědích se div nedočítáme rady aby jste si koupil octavii 1,9tdi. Nechápu lidi, který si koupí BMW a pak řeší, jestli to baští 11L benzinu nebo 10L nafty. Když nemám na provoz, nekupuju si BMW. Kdysi mi všichni podobní lidé diktovali, jaký jsem blázen, když si kupuju 530i a naprosto nesmyslně mi předhazovali spotřebu 15L, drahý servis, malý zavazadelník atd atd. Mám 530i manuál, sedan se standardnim podvozkem, najetejma 130tkm - najedu totiž ročně max 8.000km, takže za pět let ho budu třeba prodávat se 160tkm a zase mi nikdo nebude věřit, že to nemá víc. Kdyby nebylo vandalů, nikdy sem nemusel do servisu na víc, než výměnu oleje a filtrů, dlouhodobá spotřeba se ustálila na 9,3L a to jezdim 60% město, do kufru se mi vejde obrovskej dětskej kočár, kterej se nevejde do spousty kombíků a dozadu se spolehlivě vejdou tři lidé, pokud váží pod metrák. Jízda s autem kombinací komfortu a radosti a vůbec všeho řidičského předčí 99% dnešní běžné produkce a v neposlední řadě, design before Bangle je stejně 100x hezčí, než současné e60. Jediná rada zní - dobře vybírat! Hodně štěstí!
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.