0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW řada 5 E39 - jakou je ojetinou?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 17:05, rada
Pane Martine nechci Vám nikterak brát Vaše iluze ale z mého dlouhodobého provozu 330i je spotřeba v 5er 9,3 s podílem 60% městkého provozu z říše snů. 15 litrů to taky není ale reál vidím někde kolem 12. A co se týče 3 pasžerů v e39 vzadu tak jsem měl tu čest jet se dvěma drobnýma slečnama vzadu 100km a pro tři to tteda rozhodně pohodlné není.
Tolik zase mé zkušenosti
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 20:42, rada
Ahoj - tak Kámoš koupil 5 bavora E39 a doporučuji 2,7 obsah a nedej nea řeči spotřeby není to tak vůbec pravda téměř třílitrové auto má menší spotřebu jak 2.0 nebo 2.5 a neutaháš ho doporučuji radeji silnějsi které jezdí 9 až 10 litru a to svižnější jízdou
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 21:07, rada
Já ale nikomu své "iluze" nevnucuju. Píšu jen fakta doložitelná z účtů za benzin kdykoliv a komukoliv. Kdo mi nevěří, může si ztěžovat tak maximálně na hlavním nádraží nebo na lampárně. Neni mi osumnáct, nepotřebuju si honit triko, že moje stodváca jezdí za pět a půl. Když řikám, že můj průměr je 9,3 tak to tak prostě je. Komukoli nafotim svůj palubní počítač, kterej sem přes rok nenuloval. Dovolenou v Itálii sem jel s průměrem 7,5L a to vzadu celou cestu seděli tři lidé a od ani jednoho jsem neslyšel slova nepohodlí. Mě netrápí, že Vaše 330 baští víc, nemám potřebu se dohadovat. Já jsem rád, že na svou sedumdesátilitrovou nádrž ujedu kdykoli více než 700km a o víc se nezajímám. Vy jste v mém voze nejel, tak jej prosím nesuďte. Pěkný večer.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 21:57, rada
Zdravím všechny kolemjdoucí. Vlastním od loňského roku sedan BMW E39 525iA a mám s tímto autem až na jedinou výjimku velmi pozitivní zkušenosti. Tou výjimkou je cosi drnčícího v motorovém prostoru, dle zvuku uvolněný krycí plech, ale zatím jsem to nelokalizoval. Moje rada zní: vybírejte dlouho a pečlivě. Mám jeden z posledních vyrobených kusů z konce května 2003. Auto jsem sehnal v Německu od prvního majitele - plastického chirurga a mělo natočeno, věřte nevěřte, 97 tis. Km. Serviska samozřejmostí. Dal jsem za něj v přepočtu 300 tisíc, což je v porovnání s auty nabízenými v ČR hodně, ale nelituju, je to po mnoha stránkách výborný vůz. Spotřeba s automatem byla zprvu kolem 12l, později 10,5l a nyní jezdím již za 10l. Je to vše stylem jízdy, naučit se automatu v po dosažení požadované rychlosti lehounce povolit. Sháněl jsem půl roku 530i, ale motor 525i se mi zdá po 30 tis. ujetých km velmi dobrý. Vybíral jsem tak dlouho nejen kvůli stavu vozu, ale též i kvůli výbavě, požadoval jsem od xenonů po integrované roletky bočních oken. Většina E39 které jsem měl tu čest vidět, bylo slušně řečeno dost použitých a několikrát jsem to vzdal, nicméně poměrem ceny, výbavy a hodnoty jsem vždy došel k E39. :o) Je to jeden z posledních poctivých kusů železa od BMW, podobně jako např. Volvo S80 do r.v. 2004 a mělo by dlouho nezištně sloužit....to třeba s BMW E60 už tak dobré zkušenosti v mém okolí nejsou. Trpělivost a štěstí se dostaví samo... ;o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 23:16, rada
doporucuji bmw 530D pokud mozno facelift at to vypada sam ho mam jeste k tomu v m-packetu na 19alu kolech v cerne barve, je to nejlepsi vuz co jsem si mohl koupit dovoz d,spotraba 7litru a ja mam tezkou nohu.sice mi ted odesel starter ale to je spotrebak vymenim a jezdím dal,ale jinak to svezení nema chybu.doporucuji!!!!!!jestli neuznavate naftu tak to same ale asi bych si vybiral tak m5 sice spotreba strasna ale jede to strasne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.07.2009 09:35, rada
pan Pavel w. má zřejmě motokáru - m podvozek + 19 kola + černá barva.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.07.2009 12:20, rada
Valnoho:Moja 530i bere priemer 9.3 na sto.Môžeš prísť na Slovensko si to vyskúšať - hocikedy.Mimo idem 7,5, mesto sa dá aj za 10,7 si predstav.Auto je v bezchybnom stave a motor 3.0i môžem len a len odporučiť.A tu dole písali d39 je krajšia ako E60
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.07.2009 12:23, rada
A X5 na vzduchu je :4.8is
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.07.2009 12:31, rada
Neberu první co se namane, ale za 3,5 to zrepasuješ leda v Polsku a to už ty prachy radši prochlastám..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.07.2009 12:55, rada
Vážení, skutečně si myslím, že debaty o repasi turba za 3.500,- a spotřebě 3litru sem úplně nepatří. Záleží pochopitelně na stylu jízdy a hlavně na tom, jak se s autem jezdilo. Z osobní zkušenosti vím, že auto s 200.000km, které "létalo" po dálnici a nikdo ho moc nešetřil, bude motoricky (nikoliv třeba na brzdách, ale to je zase věc servisování) lepší (s menší spotřebou), než auto po doktorovi v důchodu, který s nim jezdil jako s dieselem a v životě se motor netočil, jak má... To je realita.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.07.2009 13:20, rada
Nedá mi nereagovat.... nechápu proč někdo zmňuje motor 2,7 (2,8 - 528i) kterej se montoval do podzimu roku 2000 nebyl špatnej to je fakt ale pán hledá vozidlo po faceliftu..... a za další určitě bych ho v první řadě hledal po tom faceliftu díky tomu že má lepší brzdy (větší kotouče) a až potom bych řešil ten vzhled. To by si klidně mohl koupit r.v. 1997 která byla bouchlá na předek a v inzerátu by mohlo být psaný že je to facelift aby to líp vypadalo že? (tak se to obvykle dělá když někdo zjištuje proč tam jsou ty hezčí světla a mlhovky atd...) Takže já bych volil facelift z důvodu púoužití nových materiálů a lepšího vyplilovaní vozidla než jen ten vzhled... ikdyž před tím faceliftem je to docela hnus oranžový blinkry a podobně... jinak co se týká E60 když pominu-li design tak od svýho mechanika (BMW) vím že provoz E60 vyjde několikanásobně dráž (když se začně kazit elektrika) takže o tom koupit třeba nejstarší E60 za lepší prachy než nějakej skovstně zachovalej kousek E39 bych ani neuvažoval.A držel se myšlenky na E39
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.07.2009 15:19, rada
Pokud šetříš kup 525, pokud se chceš svézt kup M5 dá se pořídit už od cca 270 000,-.
Ať se rozhodneš pro cokoliv, je rozhodující, jak chceš auto používat a v jakém stavu auto kupuješ.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.07.2009 17:53, rada
M5 za 270 000 a potom don nasypat dalsich 200 000... Radsej zachovalejsie M5 za 500 000 ktore bude uplne vporiadku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.07.2009 17:56, rada
Jo jako, ja jsem vlastnikem takoveho bmw ze jo, urcite do toho jdete jako, neni o cem k rozmejsleni. Jo, zrovna predevcirem jsem jel na nasi okresce 140 a jelo to jak delova koule jako. Zadne vetsi problemi jsem nemel ze jo, jenom jsem jednou vlitnul do nakej jamy jako a bylo treba repasnout napravu ze jo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.07.2009 06:40, opět příjemně vyděšen ...
Při přečtení Vašich článků o ojetinách (mimochodem velmi poutavé čtení - děkuji)jsem vždy příjemně vyděšen z toho co se může stát s takovou ojetinou a mám vždy intenzivní pocit že ojetinu si může dnes koupit jen jedinec milující adrenalin a že soudný člověk jedině funglovku ... což samozřejmě je pouze mystifikace ... ale vážně to na mne tak působí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.07.2009 06:42, jo
Jo jako, ja to rikal ze jo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.07.2009 08:26, RE: opět příjemně vyděšen ...
silverado napsal:
Při přečtení Vašich článků o ojetinách (mimochodem velmi poutavé čtení - děkuji)jsem vždy příjemně vyděšen z toho co se může stát s takovou ojetinou a mám vždy intenzivní pocit že ojetinu si může dnes koupit jen jedinec milující adrenalin a že soudný člověk jedině funglovku ... což samozřejmě je pouze mystifikace ... ale vážně to na mne tak působí.
...jsem vždy příjemně vyděšen z toho co se může stát s ojetinou...
no já nevim,mě to jaksi patří k sobě,že u ojetiny se mluví o možných závadách.Kdyby se o závadách mluvilo u funglovky bylo by něco špatně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.07.2009 09:19, RE: opět příjemně vyděšen ...
Tomi napsal:
...jsem vždy příjemně vyděšen z toho co se může stát s ojetinou...
no já nevim,mě to jaksi patří k sobě,že u ojetiny se mluví o možných závadách.Kdyby se o závadách mluvilo u funglovky bylo by něco špatně.
U funglovky sa nepatri hovorit o zavadach podla spolocenskeho bontonu. To vsak neznamena ze nemozu nastat, akurat riziko je vdaka nulovemu opotrebeniu ci zostarnutiu nizzsie. Bohuzial v poslednejk dobe vyrobcovia pouzivaju lacne materialy a takisto sa neda hovorit o preddimenzacii, takze dnesne moderne auto vydrzi viac-menej bez vaznejsich poruch akurat tak do skoncenia zaruky, niekedy vsak ani tolko (hlavne u francuzov ze ano...)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.07.2009 10:12, RE: opět příjemně vyděšen ...
silverado napsal:
Při přečtení Vašich článků o ojetinách (mimochodem velmi poutavé čtení - děkuji)jsem vždy příjemně vyděšen z toho co se může stát s takovou ojetinou a mám vždy intenzivní pocit že ojetinu si může dnes koupit jen jedinec milující adrenalin a že soudný člověk jedině funglovku ... což samozřejmě je pouze mystifikace ... ale vážně to na mne tak působí.
Tak si schválně pročti příbalový leták u libovolného léku. Získáš neodbytný dojem, že jeho pozření přežiješ jen za cenu šílených následků a komplikací.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.07.2009 12:00, RE: opět příjemně vyděšen ...
silverado napsal:
Při přečtení Vašich článků o ojetinách (mimochodem velmi poutavé čtení - děkuji)jsem vždy příjemně vyděšen z toho co se může stát s takovou ojetinou a mám vždy intenzivní pocit že ojetinu si může dnes koupit jen jedinec milující adrenalin a že soudný člověk jedině funglovku ... což samozřejmě je pouze mystifikace ... ale vážně to na mne tak působí.
Určitě tomu rozumím koupit nové auto ale jak dlouho je nové, než se z něj stane ojetina. Myslím že za čas každé auto bude potřebovat udržbu a servisní zasahy.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.