Středa 15.07.2009 21:57,
rada
Zdravím všechny kolemjdoucí. Vlastním od loňského roku sedan BMW E39 525iA a mám s tímto autem až na jedinou výjimku velmi pozitivní zkušenosti. Tou výjimkou je cosi drnčícího v motorovém prostoru, dle zvuku uvolněný krycí plech, ale zatím jsem to nelokalizoval. Moje rada zní: vybírejte dlouho a pečlivě. Mám jeden z posledních vyrobených kusů z konce května 2003. Auto jsem sehnal v Německu od prvního majitele - plastického chirurga a mělo natočeno, věřte nevěřte, 97 tis. Km. Serviska samozřejmostí. Dal jsem za něj v přepočtu 300 tisíc, což je v porovnání s auty nabízenými v ČR hodně, ale nelituju, je to po mnoha stránkách výborný vůz. Spotřeba s automatem byla zprvu kolem 12l, později 10,5l a nyní jezdím již za 10l. Je to vše stylem jízdy, naučit se automatu v po dosažení požadované rychlosti lehounce povolit. Sháněl jsem půl roku 530i, ale motor 525i se mi zdá po 30 tis. ujetých km velmi dobrý. Vybíral jsem tak dlouho nejen kvůli stavu vozu, ale též i kvůli výbavě, požadoval jsem od xenonů po integrované roletky bočních oken. Většina E39 které jsem měl tu čest vidět, bylo slušně řečeno dost použitých a několikrát jsem to vzdal, nicméně poměrem ceny, výbavy a hodnoty jsem vždy došel k E39. :o) Je to jeden z posledních poctivých kusů železa od BMW, podobně jako např. Volvo S80 do r.v. 2004 a mělo by dlouho nezištně sloužit....to třeba s BMW E60 už tak dobré zkušenosti v mém okolí nejsou. Trpělivost a štěstí se dostaví samo... ;o)
reagovat