anonym napsal:
Mondeo ma zase problem s tim, ze sice ma prostor, ale spatne vyuzity s pravdepodobne vubec nejhorsimi sedackami ve sve tride. Uz zakladni sedaky v E39 jsou uplne nekde jinde a sportovni v jine dimenzi. Navic Mondeo az do faceliftu ma priserny interier a po faceliftu uz stoji taky trista tisic. Plus mu chybi nejaka ta vybava jako treba v CR pouzitelna navigace plus nic moc bezpecnost.
Kolik km jsi najel v obou autech ze tu pises takovy kraviny?
Prijde mi, ze tve argumenty jsou podporeny spis ctenarskymi, nez jizdnimi zazitky..
K sedakum Mondea- kazdy ma jinou prdel nebo zada a sedne mu neco jineho- a prosim pri pripadne argumentaci nezminuj ze sedak je uzky, jak se obvykle pise:) Spis zkus pohledat, za existuje auto majici delsi operaky vepredu a vzadu..Kdyz uz zminujes jinou dimenzi sportovnich verzi BMW, tak neni od veci sedout si treba do STverze se sedackami Recaro. Nicmene srovnavame stale premiovou znacku s Fordem, ze..
Zminka o vyuzitelnosti prostoru jen potvrzje fakt, ze nevis o cem pises.
a k bezpecnosti- jasne, BMW je strasne bezpecny (ale az pri vyssisch rychlostech, zejo?:)) takze ten jeden bod navic ktery Mondeo ziskalo v crash testu nic neznamena. BMW je tank!
Interier je veci vkusu. V E39 v soucasne dobe pusobi uz ponekud archaicky..ale ty plasty jsou vazne bomba!
Jak uzivatel Mondea 2.2TDCi a prilezitostny ridic E39 530d muzu zodpovedne prohlasit, ze lepsi auto (pro me) je Mondeo a to i pres nesporne kvality ticheho sestivalce:)
Fordem tam a vlakem zpatky!