anonym napsal:
Sedacky jsou spatne ve vsech Fordech. Uzky sedak
, nulova podpera zad, proste klasicky Ford. Pokud chces dlouhy sedak, staci poridit sportsitze do E39 a ma clovek "vytahovaci podkolenky" na slusnou delku. U BMW si kvuli kvalitnim sedackam clovek nemusi porizovat sportovni verzi (BMW zadne jine nedela), STckovych Fordu je velmi malo a za vyrazne vice penez nez standardni modely, takze jako priplatek za pouzitelne sedacky dost krusny.
Co se tyce prostoru tak hlavnim problemem Mondea je nedosta...
"Co se tyce prostoru tak hlavnim problemem Mondea je nedostatecna sirka (mimochodem uzsi nez u Focusu II)."
Nikdy jsem neslysel, ze by si nekdo na sirku Mondea stezoval. Az ted:)
Focus II je asi nejsirsi auto ve sve tride. Pokud ses na nej nekdy dival, tak kabina vypada jako bublina na niz je napasovany smesne maly predek.
Mondeo ma o 3cm mensi sirku interieru nez BMW, coz je skutecne propastny rozdil..Co takhle prostor pro nohy zadnich cestujicich??
Me osobne vic znervoznuji kolena tlacici do zad, nez 15mm mensi sirky..
Volvo (V70) je velmi pohodlne, ale vzadu je malo mista, rizeni je gumove, zavazadelnik melky a delal se jen petikvalt (do 2005, pak je to cenove vazne jinde)
Bavime se o autech, ktera k sobe maji blizko jizdnimi vlastostmi a cenou.
Tam Volvo bohuzel nepatri.