mam 525d v kombiku uz dva roky,r.v.2005,takze jeste dvaapulka,zatim se menilo turbo a sani (na naklady predchoziho majitele v bmw,takze se celkem prohl
),a ja jsem menil tri zhavice plus oba termostaty,dalsi radost mi udelaly praskle svody(stava se dost casto,neni to uz litina),takze zhruba 18000 tis se vsim vsudy.doufam,ze to je vse nadlouho,auto ma najeto neco pres 200000,jinak muzu doporucit vzhledem k jizdnimu komfortu,je to opravdovy tank,nerozhodi ho koleje,vitr s nim ani nehne atd.,co se tyce radosti z jizdy,ta je pryc,obe moje predchozi trojky-e36 a e46coupe byly auta pro radost a blbnuti,kdyz clovek chtel.Souvisi to s hmotnosti,prece jenom 1800 kilo a vic nekde musi byt poznat, a to i na spotrebe,dostat se pod 7 litru se da jen na okresce a lehkou nohou,pravda je,ze nad devet to taky skoro nejde,to by se muselo jet 200 po daĺnici nebo jen poskakovat po meste,ja mam dlouhodoby prumer 7.8 (manual),ale nijak se neuskromnuji.Pro zajimavost renault megane grandtour 1.5dci moji zeny jezdi za 5.5 pri srovnatelnych podminkach,takze ty dva litry navic se daji myslim prezit
))) Hodne stesti pri nakupu a doporucuji prolezt auto velice dukladne zvlast co se tyce havarovanych kousku,jak bylo zmineno