0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW řady 5 – E60 – radíme při koupi

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.03.2009 09:05, e61
mam 525d v kombiku uz dva roky,r.v.2005,takze jeste dvaapulka,zatim se menilo turbo a sani (na naklady predchoziho majitele v bmw,takze se celkem prohl ),a ja jsem menil tri zhavice plus oba termostaty,dalsi radost mi udelaly praskle svody(stava se dost casto,neni to uz litina),takze zhruba 18000 tis se vsim vsudy.doufam,ze to je vse nadlouho,auto ma najeto neco pres 200000,jinak muzu doporucit vzhledem k jizdnimu komfortu,je to opravdovy tank,nerozhodi ho koleje,vitr s nim ani nehne atd.,co se tyce radosti z jizdy,ta je pryc,obe moje predchozi trojky-e36 a e46coupe byly auta pro radost a blbnuti,kdyz clovek chtel.Souvisi to s hmotnosti,prece jenom 1800 kilo a vic nekde musi byt poznat, a to i na spotrebe,dostat se pod 7 litru se da jen na okresce a lehkou nohou,pravda je,ze nad devet to taky skoro nejde,to by se muselo jet 200 po daĺnici nebo jen poskakovat po meste,ja mam dlouhodoby prumer 7.8 (manual),ale nijak se neuskromnuji.Pro zajimavost renault megane grandtour 1.5dci moji zeny jezdi za 5.5 pri srovnatelnych podminkach,takze ty dva litry navic se daji myslim prezit ))) Hodne stesti pri nakupu a doporucuji prolezt auto velice dukladne zvlast co se tyce havarovanych kousku,jak bylo zmineno
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.03.2009 09:26, kvalita článků
musím říct,že poslední dobou se zvedá kvalita informací o popisovaném autě.
Způsob jakým píše pan Herna mi velmi vyhovuje.Chválím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.03.2009 13:09, 520d
Chybí mi tam zmínka o 520d s motorem 110kW. Nevím proč se ještě dělaly, ale existují i na Tipcars i na Mobile,de a jsou to ročníky 2005 i 2006. Třeba to byla nějaká forma doprodeje starších motorů s 1. generací Common railu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.03.2009 15:19, RE: kvalita článků
Tomi napsal:
musím říct,že poslední dobou se zvedá kvalita informací o popisovaném autě.
Způsob jakým píše pan Herna mi velmi vyhovuje.Chválím.
jj, výše jmenovaný je slušný autor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.03.2009 17:07, RE: kvalita článků
Tomi napsal:
musím říct,že poslední dobou se zvedá kvalita informací o popisovaném autě.
Způsob jakým píše pan Herna mi velmi vyhovuje.Chválím.
Asi to bude tím, že se pan Herna vyzná. Článek jsem poslal i známému báwařovi a vyjádřil se pochvalně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.03.2009 19:00, RE: 520d
apo napsal:
Chybí mi tam zmínka o 520d s motorem 110kW. Nevím proč se ještě dělaly, ale existují i na Tipcars i na Mobile,de a jsou to ročníky 2005 i 2006. Třeba to byla nějaká forma doprodeje starších motorů s 1. generací Common railu.
Troufnu si na 90 procent tvrdit, že model 520d E60 s 110 kW neexistoval. Samozřejmě ty vozy objevující se v inzerci jsou matoucí. Ale ty dva nebo tři tady na Tipcars bych považoval za překlep či spletení si výkonu při zadávání s 320d a no a těch cca 67 (rok 2005-2006) na mobile. de už vážně vypadá k zamyšlení o existenci nějaké neznámé verze, ale normálních 520d - 120kw je tam přes 18tis kusů - takže percentuálně to může být zas jen chyba. ( nebo by to byly přiškrcené verze pro některé trhy?.....)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.03.2009 21:58, RE: kvalita článků
Tomi napsal:
musím říct,že poslední dobou se zvedá kvalita informací o popisovaném autě.
Způsob jakým píše pan Herna mi velmi vyhovuje.Chválím.
Taky chválím opravdu dneska to bylo na úrovni dobře se to četlo a ten přehled motorizací je taky super.Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.04.2009 07:51, RE: e61
baworak napsal:
mam 525d v kombiku uz dva roky,r.v.2005,takze jeste dvaapulka,zatim se menilo turbo a sani (na naklady predchoziho majitele v bmw,takze se celkem prohl ),a ja jsem menil tri zhavice plus oba termostaty,dalsi radost mi udelaly praskle svody(stava se dost casto,neni to uz litina),takze zhruba 18000 tis se vsim vsudy.doufam,ze to je vse nadlouho,auto ma najeto neco pres 200000,jinak muzu doporucit vzhledem k jizdnimu komfortu,je to opravdovy tank,nerozhodi ho koleje,vitr s nim ani nehne atd.,co...
Zdravím,pro mě je vítěz 3,0 v naftě, je to famozní motor.Měl jsem i 525D není špatnej,je příjemnej na běžné ježdění.Zkoušel jsem i 535D to už je velké maso,ale 3,0 d naprosto vyhovující,Nejlépe po roce 2007,kdy byl upraven interier.Vadili mi hlavně ty příšerná madla na dveřích,a občasné vrzání v přístrojovce.Kdo se s tímto vozem sveze,bude překvapen výbornou sladěností podvozku,řízení a tohoto motoru.Měl jsem variantu v manuálu a kolega v automatu,i když jezdím často s automatem,tak s manuálem jsem si fakt užil,je to jako ve sportovním voze.Mám možnost jezdit téměř s čímkoliv,a jsem spíš na Mercedesy,ale tohle auto já řadím v této cenové kategorii úplně na vrchol.Dokonce i ve srovnání s výbornou Audi,která mi přišla taková koloběžka.Ale toť jen můj pocit,ostatní to mohou vidět jinak.Zdary
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.