0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW řady 5 - jak na špatné starty?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.12.2010 08:09,
Zdravím,
tento motor byl již vybaven systémem vstřikování comonrail a jednou z možností problému, je vadný vstřikovač.Vstřikovače jsou řízeny řídící jednotkou motoru,která vyhodnotí nedostatečný tlak ve vstřikovačích a nepustí palivo do vstřikovací lišty.

Podobný problém se řešil zde :http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?102953.10

Tím ,že je to odkaz na opel club se nenechej zmást - opel omega má "půjčený" motor 2,5 dti od BMW

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.12.2010 13:22, vadni turbo
chip napsal:
Zdravím,
tento motor byl již vybaven systémem vstřikování comonrail a jednou z možností problému, je vadný vstřikovač.Vstřikovače jsou řízeny řídící jednotkou motoru,která vyhodnotí nedostatečný tlak ve vstřikovačích a nepustí palivo do vstřikovací lišty.

Podobný problém se řešil zde :http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?102953.10

Tím ,že je to odkaz na opel club se nenechej zmást - opel omega má "půjčený" motor 2,5 dti od BMW

Ja bych rek ze to mui bejt vadni turbo jako.Kdyz jako startujete pak se turbo vobcas neroztoci ze jo. Tehdy ti lopatky v tom turbu jako brani vzduchu a motor se pak jakoby nemuze nadechnout ze jo. Tehdy staci kdyz vytahnete tu hadici s toho turba a pokusite se tam strcit prsty, pak to uvolnite tu turbinu ze jo a pak bi to jiz melo nastartovat jako. Comonrailem to urcite nebude ze jo 530d jeste comonrail nemneli, je to klasicke tdi jak u volksvagnu. Jo jeste mne napadlo ze kdiz to nebude to turbo zkuzte vymenit svicky ze jo. to taky vobcas pomuze jako.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.12.2010 14:20, RE: vadni turbo
Stejskal Jarda napsal:
Ja bych rek ze to mui bejt vadni turbo jako.Kdyz jako startujete pak se turbo vobcas neroztoci ze jo. Tehdy ti lopatky v tom turbu jako brani vzduchu a motor se pak jakoby nemuze nadechnout ze jo. Tehdy staci kdyz vytahnete tu hadici s toho turba a pokusite se tam strcit prsty, pak to uvolnite tu turbinu ze jo a pak bi to jiz melo nastartovat jako. Comonrailem to urcite nebude ze jo 530d jeste comonrail nemneli, je to klasicke tdi jak u volksvagnu. Jo jeste mne napadlo ze kdiz to nebude to turbo...
...to zas bylo gořalek,co?...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.12.2010 17:18, bude to spíš něco jiného
měl jsem úplně tu samou závadu. bylo to vadné čidlo snímání otáček vačky. po jeho výměně se mi to už nikdy nestalo. kdyby to bylo čerpadlo, tak to dělá nepravidelně, ne jen při zahřátém motoru. doporučuju odvést na diagnostiku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.12.2010 08:56, RE: vadni turbo
Stejskal Jarda napsal:
Ja bych rek ze to mui bejt vadni turbo jako.Kdyz jako startujete pak se turbo vobcas neroztoci ze jo. Tehdy ti lopatky v tom turbu jako brani vzduchu a motor se pak jakoby nemuze nadechnout ze jo. Tehdy staci kdyz vytahnete tu hadici s toho turba a pokusite se tam strcit prsty, pak to uvolnite tu turbinu ze jo a pak bi to jiz melo nastartovat jako. Comonrailem to urcite nebude ze jo 530d jeste comonrail nemneli, je to klasicke tdi jak u volksvagnu. Jo jeste mne napadlo ze kdiz to nebude to turbo...
Tak za to přirovnání s folcvágnem bych tě snad nechal zavřít.
530D v e39 je pochopitelně Comonrailové a to od samého začátku produkce tohoto modelu (tušim 98/99). To tehdá kucí ve Wolfsburgu teprve vbíhali do slepé ulice jménem pumpedýze.
Tak příště ty omamný látky s mírou Jardo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.12.2010 10:19, Kolombo
Zkus snímač otáček vačkového hřídele. Když nepůjde nastartovat, polij ho studenou vodou a ochlaď ho. Určitě naskočí. Taky jsem to řešil kolem 300tkm. Dělá to hlavně v létě když je hic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.12.2010 16:06, RE: bude to spíš něco jiného
kulisekk napsal:
měl jsem úplně tu samou závadu. bylo to vadné čidlo snímání otáček vačky. po jeho výměně se mi to už nikdy nestalo. kdyby to bylo čerpadlo, tak to dělá nepravidelně, ne jen při zahřátém motoru. doporučuju odvést na diagnostiku
nebo rovnou do AAA...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.12.2010 12:34, RE: vadni turbo
Stejskal Jarda napsal:
Ja bych rek ze to mui bejt vadni turbo jako.Kdyz jako startujete pak se turbo vobcas neroztoci ze jo. Tehdy ti lopatky v tom turbu jako brani vzduchu a motor se pak jakoby nemuze nadechnout ze jo. Tehdy staci kdyz vytahnete tu hadici s toho turba a pokusite se tam strcit prsty, pak to uvolnite tu turbinu ze jo a pak bi to jiz melo nastartovat jako. Comonrailem to urcite nebude ze jo 530d jeste comonrail nemneli, je to klasicke tdi jak u volksvagnu. Jo jeste mne napadlo ze kdiz to nebude to turbo...
cidlo vacky, 90% to bejva ono,
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.12.2010 12:36, RE: bude to spíš něco jiného
kulisekk napsal:
měl jsem úplně tu samou závadu. bylo to vadné čidlo snímání otáček vačky. po jeho výměně se mi to už nikdy nestalo. kdyby to bylo čerpadlo, tak to dělá nepravidelně, ne jen při zahřátém motoru. doporučuju odvést na diagnostiku
vzdyt to rikam, konecne nekdo rozumnej
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 08.03.2011 11:27, špatné startování ohřátého motoru
chip napsal:
Zdravím,
tento motor byl již vybaven systémem vstřikování comonrail a jednou z možností problému, je vadný vstřikovač.Vstřikovače jsou řízeny řídící jednotkou motoru,která vyhodnotí nedostatečný tlak ve vstřikovačích a nepustí palivo do vstřikovací lišty.

Podobný problém se řešil zde :http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?102953.10

Tím ,že je to odkaz na opel club se nenechej zmást - opel omega má "půjčený" motor 2,5 dti od BMW

Podobné problémy se řeší na fóru VW: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=28472 .
Opravy vstřikovacích čerpadel dělá například firma K & S DIESEL ČERPADLA s.r.o., V lipkách 568/10, 154 00 Praha - Slivenec, tel.: 251 818 555. Jednou mi tam opravovali netěsné čerpadlo na Galaxy a můžu je doporučit.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.