0
zpět
 

diskuze k tématu: Chip tuning u BMW 530D, ano či ne?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, zábava, tuning, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 00:18, chip
jednoznacne necipovat a riskovat problemy, pokud se ti zda ze ti auto malo tahne nebo jede porid si vykonejsi. chipovani motor znici
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 07:55, velmi dobré
teda musím uznat že se pan Vaculík tentokrát vytáhl, poněvadž tolik zajímavých a užitečných poznatku a rad o vstřikovačích jsem ještě neslyšel..........fakt zajímavé
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 09:16, Pane Vaculík.....
A motor 2.5 TDI 110 kw byste doporucoval cipnout,pripadne koho byste doporucil? Uvazuji o nem,ale za 132kw verzi se tezce priplaci a ta me napadl prave ciptuning kterym by se dala upravit krivka,kterou ma udajne tenhle motor velmi spatnou
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 09:25, RE: Pane Vaculík.....
anonym napsal:
A motor 2.5 TDI 110 kw byste doporucoval cipnout,pripadne koho byste doporucil? Uvazuji o nem,ale za 132kw verzi se tezce priplaci a ta me napadl prave ciptuning kterym by se dala upravit krivka,kterou ma udajne tenhle motor velmi spatnou
Nedoporučuji, ale nestavím se ultimativně proti. V každém případě však je podmínkou stoprocentní stav váhy vzduchu (což u ojetiny je vzácný jev).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 10:03, RE: Pane Vaculík.....
Martin Vaculík napsal:
Nedoporučuji, ale nestavím se ultimativně proti. V každém případě však je podmínkou stoprocentní stav váhy vzduchu (což u ojetiny je vzácný jev).
Uf! vstrekovače vydržia len 100tkm??? Mam na Cliu DCi 2003 80tkm - vstrekovace a cerpadlo boli klasicky uz menene, jazdim na Shell - myslite, ze sa to pokazi tak skoro???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 11:05, RE: velmi dobré
lexus napsal:
teda musím uznat že se pan Vaculík tentokrát vytáhl, poněvadž tolik zajímavých a užitečných poznatku a rad o vstřikovačích jsem ještě neslyšel..........fakt zajímavé
Marťas (teda pane Vaculík) hlavu dolů před tolika výbornými radami "do života". Myslím si že vím (jsem laik, žádný fundovaný motoinženýr) o autech, motorech docela dost, ale tyto rady mne doslova rozdrtily. Jen tak dále a vícero takových lidí, kteří vědí o čem "melou". Hodně úspěchů v dalším "boji"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 12:02, RE: velmi dobré
Epi napsal:
Marťas (teda pane Vaculík) hlavu dolů před tolika výbornými radami "do života". Myslím si že vím (jsem laik, žádný fundovaný motoinženýr) o autech, motorech docela dost, ale tyto rady mne doslova rozdrtily. Jen tak dále a vícero takových lidí, kteří vědí o čem "melou". Hodně úspěchů v dalším "boji"
mno, smekám před komentářem. Jestliže chce někdo čipovat 193konový diesel s 500Nm protože v nízkých netáhne tak nevím...530d podle mě tahá mezi 2000-4000ot jako málo kterej motor,jet se dá samozřejmě i na 1500 kopec nekopec...
když už úpravu tak tedy od schnitzeru ale považuju to za zbytečný...
mimochodem ani 540i netahá v nízkejch jako 530d.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 15:04, RE: velmi dobré
Epi napsal:
Marťas (teda pane Vaculík) hlavu dolů před tolika výbornými radami "do života". Myslím si že vím (jsem laik, žádný fundovaný motoinženýr) o autech, motorech docela dost, ale tyto rady mne doslova rozdrtily. Jen tak dále a vícero takových lidí, kteří vědí o čem "melou". Hodně úspěchů v dalším "boji"
Tos mi promluvil z duše. Kdybych tu odpovědˇ četl vestoje, tak si sednu na pr.el. Je vidět, že když se zabrousí trochu pod povrch mimo notoricky známé povídačky (hlavně o VW a TDI), tak se teprve poznají hlubší znalosti. Jinak čipovat tohle - to je rovnou na nákup rakety...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 19:56, RE: Pane Vaculík.....
Martin Vaculík napsal:
Nedoporučuji, ale nestavím se ultimativně proti. V každém případě však je podmínkou stoprocentní stav váhy vzduchu (což u ojetiny je vzácný jev).
A co Power Boxy od firmy Steinbauer? Taky by jste je nedoporucil?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.05.2006 02:10, čipovat, ale bacha
vosa napsal:
A co Power Boxy od firmy Steinbauer? Taky by jste je nedoporucil?
Koupil jsem 81kW TDičko s tím, že si to nechám samozřejmě čipnout. Byl jsem naivní blbec a čipování (prý na klasických 96kW) proběhlo neautorizovanou firmou. Za pět minut jsem byl s Oktávkou venku s dobrým pocitem z ušetřených 3000 Kč. Měsíc na to se začaly vyskytovat přesně ty vady, které tak výstižně pan Vaculík popsal. Já jsem však těmto náznakům nevěnoval pozornost a nepolevil!!! Tak polevil motor. Oprava stála 25 000 Kč. Mechanik v ABC Tuning Praha nevěřil, že "něco takového jsem si tam nechal nacpat". S čipem od ABC jezdím už dva roky a zcela bez problémů. Doporučuji, pokud čipovat, tak jak říká pan Vaculík: jen sofwarovou změnou, jen autorizovanou a známou firmou, jen po konzultaci s odborníkem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.05.2006 10:15, RE: čipovat, ale bacha
Richard napsal:
Koupil jsem 81kW TDičko s tím, že si to nechám samozřejmě čipnout. Byl jsem naivní blbec a čipování (prý na klasických 96kW) proběhlo neautorizovanou firmou. Za pět minut jsem byl s Oktávkou venku s dobrým pocitem z ušetřených 3000 Kč. Měsíc na to se začaly vyskytovat přesně ty vady, které tak výstižně pan Vaculík popsal. Já jsem však těmto náznakům nevěnoval pozornost a nepolevil!!! Tak polevil motor. Oprava stála 25 000 Kč. Mechanik v ABC Tuning Praha nevěřil, že "něco takového jsem si tam nec...
to je sice pravda ale já jsem nechával čipovat 2 auta po sobě passat 2,5tdi 120kw na 140kw a 1,9tdi 96kw na 124kw....u passata na 80tkm čerpadlo na 90tkm turbo....na 145tkm díra v pístu...

u 1,9 na 105tkm praskla hlava,115 turbo....čip už si nedám,kolega má v práci to samé (passat) a má 160tkm bez problému
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.05.2006 00:51, RE: čipovat, ale bacha
anonym napsal:
to je sice pravda ale já jsem nechával čipovat 2 auta po sobě passat 2,5tdi 120kw na 140kw a 1,9tdi 96kw na 124kw....u passata na 80tkm čerpadlo na 90tkm turbo....na 145tkm díra v pístu...

u 1,9 na 105tkm praskla hlava,115 turbo....čip už si nedám,kolega má v práci to samé (passat) a má 160tkm bez problému
Existujou jakési přepínatelné čipy, kde se volí mezi normálním nastavením řj a upraveným softwarem. Myslim že by to bylo ideální, ale stále nemůžu zjistit kdo to vyrábí a jaké jsou ceny. Nevíte někdo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.05.2006 16:12, RE: čipovat, ale bacha
Martin napsal:
Existujou jakési přepínatelné čipy, kde se volí mezi normálním nastavením řj a upraveným softwarem. Myslim že by to bylo ideální, ale stále nemůžu zjistit kdo to vyrábí a jaké jsou ceny. Nevíte někdo?
koukni na firmu bit power
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.