Přesně tuhle motorizaci mám, E61 r. 2009, 2.0 beznin 125kw, koupeno vloni při 110 TKm, ted najeto cca 150tkm, naprosto bez problémů. auto koupeno od banky, prokazatelný nájezd. Myslím že s tou počítanou cenou 450 tis se vám podaří určitě ušetřit, já jej kupoval vloni za 280tKč, včetně doložené servis historie a zimních sady kol. Je to 4válec, spousta lidí by chtělo u BMW raději 6válec, takže propad ceny u ojetýho auta je výraznější, a druhou stranu těchle benzínových BMW -E60,E61 tu moc není a docela trvalo než jsem jej sehnal. není to opravdu žádný dravec silnic, ale na slušně svižnou jízdu stačí, auto má na 2l objem překvapivě slušný toč. moment v nízkých otážkách, není problém jezdím plynule mezi 1600-2500ot. Max. podle tachometru cca 225, motor i ve vysokých rychlostech výborně odhlučněn (srovnávám s předchozí hondou accord, škoda octavia a seat altea). Milým překvapením pro mě byla spostřeba, u auta s 1650kg poh. hmotnosti jsem očečkávat průměr někde mezi 8-9litry (předchozí auta 2.0 benzin Octavia mi jezdila za 8.2, Honda Acoord beznin 2.0 za 8.4), s tímhle BMW mám přitom dlouhodový průměr 7.5l (cca 30procent město, 40 procent okresky a 30 procent dálnice). Při běžné jízdě mimoměste není problém jezdit za 6.1-6.5l, město kolem 9, dálnice při dodržování rychl. litmitů cca 7-7.5, pokud rychleji, tak kolem 170 spotřeba cca 8-8.5). pro mě v tomhle směru příjemné překvapení (pokud jsme uvažoval u o dieselu s obvykle výraznějším nájezdem u ojetiny, vyšší cenou, nesrovnatelně vyšším riziku závad pohonného ústrají a pouze mít¨rně nižší spotřebou) zjistil jsem pouze drobné nedostatky při užívání auta - auto nemám cyklovač štěračů, jen senzor deště, který je ale i v nejpomalejším ražimu příliš rychlý, takže to za drobného deště často rešíte prostě opakovaným setřením stiskem páčky, trysky ostřikovačů čelního skla nejsou nastavitelné a ostřik je nedostatečný. Celkově jsem s autem spokojený, během 40tis. Km pouze běžná údržba - olej, filtry, brzd. desky, spotřeba motor oleje cca 1l na 20tis Km (měním olej dřív, dle palub. počítače jsou výměny po 30tis. Km, nevěřím longlifům - předchozí zkušenost s Octaviía a neuvěřitelnou tvorbou karbonu při užití longlife oleje