0
zpět
 

diskuze k tématu: Nové BMW 5 - ženevské dojmy

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.03.2010 07:29, E60
E60 byla moje srdeční záležitost a z toho, co jsem zatím četl a viděl se mi zdá, že F10 už asi nebude pro mně... Jaktože v nabídce není 35d? A proč tam není aspoň jedna silná benzínová atmosféra? A přestante blekotat o emisích a downsizingu, AUDI RS5 bude mít pořádný motor a naftového osmiválce se nezřeklo ani AUDI, ani Mercedes... zdá se mi, že to BMW jde pěkně do prdele...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.03.2010 10:54, RE: E60
Reno napsal:
E60 byla moje srdeční záležitost a z toho, co jsem zatím četl a viděl se mi zdá, že F10 už asi nebude pro mně... Jaktože v nabídce není 35d? A proč tam není aspoň jedna silná benzínová atmosféra? A přestante blekotat o emisích a downsizingu, AUDI RS5 bude mít pořádný motor a naftového osmiválce se nezřeklo ani AUDI, ani Mercedes... zdá se mi, že to BMW jde pěkně do prdele...
V modelu 550i je motor V8 Twin Turbo s vykonem 300 kW, jen to v clanku nerozlisili od mensich radovych sestivalcu. Dalsi rozsireni nabidky motoru bude jiste brzy nasledovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.03.2010 19:38, RE: E60
AnderN napsal:
V modelu 550i je motor V8 Twin Turbo s vykonem 300 kW, jen to v clanku nerozlisili od mensich radovych sestivalcu. Dalsi rozsireni nabidky motoru bude jiste brzy nasledovat.
To já samozřejmě vím, ale mluvím o NAFTOVÉM osmiválci a o pořádném atmosférickém motoru, něco jakou současná 550i..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.03.2010 20:19, Re E 60
Přestože jsem nevlastnil (nebo právě proto) BMW 5er (minulé) generace E 60, po usednutí do interiéru je jasné, že právě v tomto minulá generace hodně ztrácela na své konkurenty Audi A6 a MB třídy E. Co se týče techniky top, co se týče exteriéru (např. zadní korejsko/tuningová světla), a použitých materiálů, tam měla velké rezervy. Řídil jsem novou 7er /750 xdrive/ a viděl nové GT uvnitř a pokud interiér bude v tomto duchu je to velký skok dopředu. Navíc i srovnáním cen, bude zřejmě nová F 10 pod cenou staré E 60, takže bude velmi rychle ztrácet na ceně (myslím rychleji než Audi A6 nebo MB E).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.03.2010 20:46, Skoda preskoda....
Skoda, vidno ze u BMW sa setri, preto nafukli 3er, odfukli 7er a 5er je na svete. Vsetky 3 auta sa teraz podobaju jak vajce vajcu. Ked prisla na trh E60, vsetci sme ohrnovali nosmi, ja tiez. Ale zvykol som si, postupne sa mi pacila coraz viac a treba uznat, ze E60 ma svih, dravost a sportovost viditelnu na prvy pohlad. Takisto interier bol sportovy a iny ako u 3ky a 7micky.

Teraz je vsak interier a takisto exterier prilis podobny ostatnym modelom, Bmw F10 stratilo svoju jedinecnost a sportovost, posobi usadle jak auto pre dochodcov. Skoda, ked to takto pojde dalej a budem mat dostatok penazi, tak si asi BMW uz nekupim - moznoze az po mojich sesdesiatich narodeninach...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.03.2010 06:30, RE: E60
Reno napsal:
To já samozřejmě vím, ale mluvím o NAFTOVÉM osmiválci a o pořádném atmosférickém motoru, něco jakou současná 550i..
Po 550i jsem jednu dobu pokukoval jako po ojetině, a soudě podle toho kolik jsem jich našel jak u nás tak v D na prodej tak jejich prodejnost (možná se pletu přesná čísla neznám) nebyla buhví jaká i když se jedná o skvělý agregát, který ale ovšem ocení jen pár sklaních příznivců. V rámci úspor se asi mnichovští rozhodli se na tyto skalní vys....prdnout. Škoda
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.03.2010 07:21, RE: Re E 60
Robe napsal:
Přestože jsem nevlastnil (nebo právě proto) BMW 5er (minulé) generace E 60, po usednutí do interiéru je jasné, že právě v tomto minulá generace hodně ztrácela na své konkurenty Audi A6 a MB třídy E. Co se týče techniky top, co se týče exteriéru (např. zadní korejsko/tuningová světla), a použitých materiálů, tam měla velké rezervy. Řídil jsem novou 7er /750 xdrive/ a viděl nové GT uvnitř a pokud interiér bude v tomto duchu je to velký skok dopředu. Navíc i srovnáním cen, bude zřejmě nová F 10 pod...
Tak interiér je prakticky to poslední, co mně u auta zajímá. Nikdy jsem nechápal, proč musí mít někdo v interiéru dřevo, nelíbí se mi, je to materiál pro důchodce. Jednu dobu se mi líbilo CLS, ale když jsem vlezl dovnitř, zestárnul jsem o 30 let. Líbí se mi kov, carbon, černá a stříbrná barva, kovové odstíny. E60 byla jen tak pro zajímavost vůbec NEJprodávanější pětka ze všech. A její interiér je takový, jaký má u sportovně laděného sedanu být.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.03.2010 07:23, RE: E60
Valnoha napsal:
Po 550i jsem jednu dobu pokukoval jako po ojetině, a soudě podle toho kolik jsem jich našel jak u nás tak v D na prodej tak jejich prodejnost (možná se pletu přesná čísla neznám) nebyla buhví jaká i když se jedná o skvělý agregát, který ale ovšem ocení jen pár sklaních příznivců. V rámci úspor se asi mnichovští rozhodli se na tyto skalní vys....prdnout. Škoda
Tohle vysvětlení kulhá na obě nohy, když nová 550i bude osmiválec s dvěma turbama... a šetření? Však ten motor už je hotový...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.03.2010 09:34, RE: E60
Reno napsal:
Tohle vysvětlení kulhá na obě nohy, když nová 550i bude osmiválec s dvěma turbama... a šetření? Však ten motor už je hotový...
A je to teda 6ti válec jak se píše v tabulce nebo 8mi jako to bývalo v E60?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.03.2010 14:21, malevil
Udaje o motorech v tomto článku jsou bohužel chaotické,zmatené,neúplné a nepřesné,slušně řečeno..čekal jsem lepší úroven..
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.