0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojeté BMW 5 (E60) - jaké je s benzínovým osmiválcem?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 19.09.2014 12:31, ...
S 650i jsem jezdil dlouhodobě za 13 resp. 12,7 a to velmi divokým způsobem. Klidný řidič se dostane bez obtíží na výrobcem deklarovaných 11,5 litru. Motor je velmi spolehlivý, je třeba se připravit na nádherný zvuk a naprosto živelnou odezvu na plynový pedál. Je na volnoběh, stejně jako všechny
přímovstřikové motory, vyšívá trochu jako diesel.
Obecně bych k tomu motoru nedoporučil ani SMG, které je občas k mání, a nejspíš ani manuál, protože
automat řadí přepychově a autu spíš na dynamických vlastnostech přidává, než ubírá.
Najezdil jsem s ním cca 60 tisíc a neměl jsem jedinou závadu. Občas po nich pokukuju, ale dvakrát
do stejné řeky nevstoupíš a navíc by mi už dnes bylo líto dávat za ujetý km takové peníze, obzvlášť,
když jich za měsíc najezdím 5000...
reagovat
babovkin.babovicFB
počet příspěvků16
datum registrace21.07.2013
Sobota 20.09.2014 15:51, JO 55o JE DĚLO
ROZHODNĚ BYCH DO BMW E-6o 55o i 27O kw čistá atmosféra být Váma jdu má to uroven , styl , svižnost , zvuk rozhodně doporučuju ale ne v manualu , automat nebo smg 3 generace ale na druhou stranu musíte počítat stím , že vůz je po 25O tisících najetých km skoro , piši skoro NEPRODEJNY . V minulosti jsem byl uživatelem 545 i a vím jací špekulanti na vůz jezdili , přeju Vám dobrý kup .
reagovat
babovkin.babovicFB
počet příspěvků16
datum registrace21.07.2013
Sobota 20.09.2014 15:52, jo
jo 65O ale po FACELIFTU PŘED SE MLŽÍ SVĚTLA.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 21.09.2014 12:47, SMG
S SMG se nejdříve svezte, je to sekvence a není to žádný šlágr. Ani projevem, ani spolehlivostí. Přecejen 550 neni žádný sporták, takže nejvíc se k němu hodí klasický autonmat.
Já jsem sekvenci měl jednou,v italském autě, a třeba čekat na zařazení zpátečky trvalo věčnost.
reagovat
babovkin.babovicFB
počet příspěvků16
datum registrace21.07.2013
Neděle 21.09.2014 13:49, Petr T
SMG ---------do smg bych taky nikdy sám za sebe nešel a jevil bych zájem pouze vo automat , to že smg 3 generace vyraběné po 5. měsíci 2OO7 facelift je již vychytané je deziluze furt je to smg sekvence a je po prasackem najezdu 15O tisic km k repasu , a manual do 55O i je na ostudu a v manualu je 55O i neprodejné vozidlo volil bych čistokrevny automat a jesi je 55O i před nebo po faceliftu je to fuk .
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 21.09.2014 19:01, RE: SMG
PetrT napsal:
S SMG se nejdříve svezte, je to sekvence a není to žádný šlágr. Ani projevem, ani spolehlivostí. Přecejen 550 neni žádný sporták, takže nejvíc se k němu hodí klasický autonmat.Já jsem sekvenci měl jednou,v italském autě, a třeba čekat na zařazení zpátečky trvalo věčnost.


Jestli není 550i žádný sporťák tak není žádný sporťák ani M5
A ona žádný sporťák není, jestli ho chcete porovnávat třeba s KTM X-BOW nebo Radicalem...
Jinak bych vždycky dal přednost např. 335i před M3 nebo 550i před M5. Normální člověk tak
dostane 80-85% schopností vrcholné verze za daleko přijatelnější cenu a navíc se nezruinuje
servisem.
Třeba M5 E60 byl kumšt dostat se pod 20 litrů a přitom byla na stovce o půl sekundy pomaleji než
550i. A prodejnost je úplně hanebná...

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 21.09.2014 20:23, RE: SMG
Reno napsal:
PetrT napsal:
S SMG se nejdříve svezte, je to sekvence a není to žádný šlágr. Ani projevem, ani spolehlivostí. Přecejen 550 neni žádný sporták, takže nejvíc se k němu hodí klasický autonmat.Já jsem sekvenci měl jednou,v italském autě, a třeba čekat na zařazení zpátečky trvalo věčnost.
Jestli není 550i žádný sporťák tak není žádný sporťák ani M5A ona žádný sporťák není, jestli ho chcete porovnávat třeba s KTM X-BOW nebo Radicalem...Jinak bych vždycky dal přednost např. 335i před M3 nebo 550i před M5. Normální člověk takdostane 80-85% schopností vrcholné verze za daleko přijatelnější cenu a navíc se nezruinujeservisem.Třeba M5 E60 byl kumšt dostat se pod 20 litrů a přitom byla na stovce o půl sekundy pomaleji než550i. A prodejnost je úplně hanebná...


Je to luxusní sedan, ne sportovní auto. S tím motorem se bude pojit téměř vždy plná výbava + spousta extras takže i v tom bude spíš luxusní než sportovní. To že je silné z něj prostě sporták nedělá.
Ale myslel jsem to tak že se k tomu motoru hodí uplně nejvíc klasický automat. Manuál snad musel objednávat jen blázen a z SMG jde po letech celkem strach.
S tou preferencí 550i souhlasím, ona ta M5 V10 moc nevydrží ani mechanicky a je to slušná kasička. Nějak nedává jako ojetina smysl.

reagovat
babovkin.babovicFB
počet příspěvků16
datum registrace21.07.2013
Neděle 21.09.2014 20:36, U BMW M5
U BMW M5 SE PO 15o TISISÁCH NAJETÝCH KM SNÍŽÍ VYKON VO 1oo kONÍ MOTOR JE UNAVENÝ A PŘEVODOVKA SMG U M5 E-6o VYDRŽÍ CIRKA 1oo TISIC PAK JE TŘEBA VYMĚNIT .
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Pondělí 22.09.2014 04:44, automat
Volil bych také klasický automat, budete mít krásný sedan, v parádní výbavě, opravdu silný motor s přijatelnýma nákladama! Takže souhlasím s tím, co bylo napsáno!! A opravdu ta V8 má brutální zvuk!!!! Toho se ani nedá nabažit Šťastnou ruku při koupi
reagovat
speed cobra
počet příspěvků5
datum registrace22.09.2014
Pondělí 22.09.2014 19:29, podvozek
Ještě tu nikdo nezmínil podvozek. Asi bych zohlednil kolik toho s autem najezdím, nebo jestli ho budu leštit v garáži a vyrazim v neděli po obědě a ještě když neprší. Potom bych kouknul na kola, na kterých to auto jezdilo. Čím nižší profil, tím horší. Dost jsem si totiž naběhl s velkýma kolama a ve 180.000km jsem dělal skoro všechno. Ramena,integrály, uložení nápravy vč. silentbloků a bůhví co tam všechno je. servis byl za cca 85 000 + DPH. Prostě koupil bych si auto s max.120.000 najeto, abych si ještě něco užil,než do toho ty prachy nasypu, a nebo se ho zbavit do 160,000 km. Hodně štěstí při výběru.
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Úterý 23.09.2014 02:37, Podvozek
Souhlasím se "Speed cobra", teď jsem rok jezdil na 235/40R18 a 225/40R18 po najetí 42tkm prasklé 2 pružiny a dělal jsem úplně vše na podvozku (BMW 330xd). 18" prodávám a vracím se zpět k nejmenším povoleným na mém autě 17" a i když to nebude úplně super vzhled tak o 5% zvednu profil. Protože ty cesty jsou katastrofa a o D1 ani nemluvě!!
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 23.09.2014 08:40, ..
550i nebude na ničem jiném než na 19kách. Po prvním majorovi bude mít asi všechno v pořádku, protože takový člověk na údržbě nešetří. Ovšem dneska už budou E60 550i i po druhém a po třetím.
Každopádně, bral bych radši M-paketový podvozek.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 23.09.2014 10:23, Neco k te SMG
Nechci vam tady zasahovat do svateho rozhorceni vuci SMG prevodovkam, ale 550tka SMG prevodovku nema a nikdy nemela. Od faceliftu E60 uz se SMG prevodovky montovaly pouze do M5tek, v ostatnich variantach byla sice v nabidce Sport-Automatic Getriebe, ale ac volic vypada jako u SMG, tak je to uplne normalni ZFkovy HDM automat jako standardni Automatic Getriebe, ale ma "rychlejsi" software a padla pod volantem.

Stejne tak 550 (motor N62B48) nema prime vstrikovani, ma pouze Double VANOS a Valvetronic. Prime vstrikovani z atmosfer mel pouze trilitr ve sve vrcholove 200kW variante. Diky tomu jsou vsechny N62 dobre zplynovatelne motory narozdil od toho trilitru.

Co se tyce pneumatik, tak 550 muze mit stejne jako ostatni srovnatelne nemecke modely, dosti tolerantni sortiment kol - 17", 18" a 19", cimz se lisi od vrcholovych motorovych verzi nekterych svych nenemeckych konkurentu, kde napriklad top motorace Jaguaru XF maji v papirech pouze silene 20" a navic s jinou sirkou vepredu a vzadu, coz je provozne a na nase silnice obzvlast celkem opruz.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 23.09.2014 12:46, RE: Neco k te SMG
Ne321 napsal:
Nechci vam tady zasahovat do svateho rozhorceni vuci SMG prevodovkam, ale 550tka SMG prevodovku nema a nikdy nemela. Od faceliftu E60 uz se SMG prevodovky montovaly pouze do M5tek, v ostatnich variantach byla sice v nabidce Sport-Automatic Getriebe, ale ac volic vypada jako u SMG, tak je to uplne normalni ZFkovy HDM automat jako standardni Automatic Getriebe, ale ma "rychlejsi" software a padla pod volantem. Stejne tak 550 (motor N62B48) nema prime vstrikovani, ma pouze Double VANOS a Valvetronic. Prime vstrikovani z atmosfer mel pouze trilitr ve sve vrcholove 200kW variante. Diky tomu jsou vsechny N62 dobre zplynovatelne motory narozdil od toho trilitru. Co se tyce pneumatik, tak 550 muze mit stejne jako ostatni srovnatelne nemecke modely, dosti tolerantni sortiment kol - 17", 18" a 19", cimz se lisi od vrcholovych motorovych verzi nekterych svych nenemeckych konkurentu, kde napriklad top motorace Jaguaru XF maji v papirech pouze silene 20" a navic s jinou sirkou vepredu a vzadu, coz je provozne a na nase silnice obzvlast celkem opruz.


a tohle je co?
http://gtcarlot.com/data/BMW/5+Series/2006/640980/Transmission-13903317.html
550i s SMG jsem řídil osobně a nedává mi smysl, proč by dávali odlišný volič pro stejnou převodovku
v 650i jsem měl hydroměnič a pádla pod volantem.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 23.09.2014 12:58, ...
Ale s tím přímým vsřikováním máš pravdu a je to pro mně dost šok, protože to auto na prázdno nýtovalo jak dýzl.
Jinak najít 550i na něčem menším než 19kách asi nebude moc obvyklé. To bych čekal třeba u 520d.
reagovat
babovkin.babovicFB
počet příspěvků16
datum registrace21.07.2013
Úterý 23.09.2014 14:13, KOLA 19 U 55o I
NAZDAR , KOLA U 55o KY BUDOU 17 KY JELIKOŽ PRVNÍ MAJITEL GENERÁL KTERÝ SE VOZU ZBAVÍ DÁ HO NEJSPÍŠ BAZARU NA VÝKUP A JEHO OSUD JE MU VĚTŠINOU LHOSTEJNÝ TUDIŽ BAZAR KOLA 19 DÁ NA TU NEJVĚTŠÍ ŠUNKU , JEN AT DOBŘE VYPADÁ A 55o KU E-6o OŠIDÍ A DÁ TAM 17 KY ZIMÁKY TAK TO BUDE !!!!!!!! BMW 55o i V SMG PŘEDODEM PO 1oo TISÍCÍCH NAJETÝCH KM JE JASNÁ POKLADNICA , ANO V CAR TEKU OSTRAVA MI BYLO PANEM JÍLKEM A PAŘILEM SERVISNÍ TECHNICI VYSVĚTLENO ŽE E6o PO FACELIFTU S PÁDLY POD VOLANTEM SE CHOVÁ JAK KLASICKÝ AUTOMAT . DÁLE KE KOLŮM POKUD ČLOVĚK KUPUJE 55o I S KOLY 19 JEN JAKO LAKOVKU A JDE MU VO ZVUK JINAK JEZDÍ PŘEDPISOVĚ PRUŽINY MU VYDRŽÍ I 8o TISIC KM , NEVÍM JAK OSTATNÍ ALE JÁ MĚL U 75o KY E-66 KUPOVANÉ V HORIMEX CAR OLOMOUC PROBLÉM VTOM , ŽE MI PŘI 18o TISÍCÍCH KM ZAČAL ŽRÁT MOTOR CO TISIC KM LITR OLEJE COŽ JE NEZVYKLÉ KDYŽ JSEM JEZDIL JAK DON PODPAPUČÍNO , Z ČEHO BYCH MĚL OBAVU PŘI KOUPI BMW 55o JE TA AT PŘI KOUPI VOZU JE DOLEŽENO , ŽE BYL MĚNĚN SPECIALISTOU NE DILETANTEM OLEJ V PŘEVODOVCE A ŽE MOTOR NEŽERE OLEJ JINAK BYCH OBAVU Z NIČEHO NEMĚL !!!!!
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 23.09.2014 14:33, RE: KOLA 19 U 55o I
babovkin.babovicFB napsal:
NAZDAR , KOLA U 55o KY BUDOU 17 KY JELIKOŽ PRVNÍ MAJITEL GENERÁL KTERÝ SE VOZU ZBAVÍ DÁ HO NEJSPÍŠ BAZARU NA VÝKUP A JEHO OSUD JE MU VĚTŠINOU LHOSTEJNÝ TUDIŽ BAZAR KOLA 19 DÁ NA TU NEJVĚTŠÍ ŠUNKU , JEN AT DOBŘE VYPADÁ A 55o KU E-6o OŠIDÍ A DÁ TAM 17 KY ZIMÁKY TAK TO BUDE !!!!!!!! BMW 55o i V SMG PŘEDODEM PO 1oo TISÍCÍCH NAJETÝCH KM JE JASNÁ POKLADNICA , ANO V CAR TEKU OSTRAVA MI BYLO PANEM JÍLKEM A PAŘILEM SERVISNÍ TECHNICI VYSVĚTLENO ŽE E6o PO FACELIFTU S PÁDLY POD VOLANTEM SE CHOVÁ JAK KLASICKÝ AUTOMAT . DÁLE KE KOLŮM POKUD ČLOVĚK KUPUJE 55o I S KOLY 19 JEN JAKO LAKOVKU A JDE MU VO ZVUK JINAK JEZDÍ PŘEDPISOVĚ PRUŽINY MU VYDRŽÍ I 8o TISIC KM , NEVÍM JAK OSTATNÍ ALE JÁ MĚL U 75o KY E-66 KUPOVANÉ V HORIMEX CAR OLOMOUC PROBLÉM VTOM , ŽE MI PŘI 18o TISÍCÍCH KM ZAČAL ŽRÁT MOTOR CO TISIC KM LITR OLEJE COŽ JE NEZVYKLÉ KDYŽ JSEM JEZDIL JAK DON PODPAPUČÍNO , Z ČEHO BYCH MĚL OBAVU PŘI KOUPI BMW 55o JE TA AT PŘI KOUPI VOZU JE DOLEŽENO , ŽE BYL MĚNĚN SPECIALISTOU NE DILETANTEM OLEJ V PŘEVODOVCE A ŽE MOTOR NEŽERE OLEJ JINAK BYCH OBAVU Z NIČEHO NEMĚL !!!!!


Bez urážky, neznám jediného člověka co kupuje auta v ceně 2mil + který dává auto do bazaru. Vždy jde protiúčtem.
Ale jinak je ta rošáda s kolama celkem reálný postup, to mě nikdy nenapadlo že by tak v bazarech mohli přemýšlet. Ale asi spíše v těch menších.

reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 23.09.2014 14:47, RE: Neco k te SMG
Reno napsal:
a tohle je co?http://gtcarlot.com/data/BMW/5+Series/2006/640980/Transmission-13903317.html550i s SMG jsem řídil osobně a nedává mi smysl, proč by dávali odlišný volič pro stejnou převodovkuv 650i jsem měl hydroměnič a pádla pod volantem.


Tohle je jedina mozna vyjimka a sice 550tka pred faceliftem. Nepsal jsem o ni, protoze jich bylo naproste minimum, osobne jsem ji videl jenom v ETK, nikdy nazivo. V tom mem prispevku mluvim o vetsinovem provedeni 550tek, tedy pofaceliftovych vozech, kde uz SMG opravdu neni. Jak jsem psal, facelift moznost montaze SMG ukoncil u vsech modelu s vyjimkou M5. Takze pokud si dotycny koupi 550tku, tak s velkou pravdepodobnosti bude po faceliftu a i kdyz bude mit sport getriebe, tak pujde o HDM automat. Omlouvam se za nepresnost.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 23.09.2014 14:51, RE: KOLA 19 U 55o I
PetrT napsal:
Bez urážky, neznám jediného člověka co kupuje auta v ceně 2mil + který dává auto do bazaru. Vždy jde protiúčtem. Ale jinak je ta rošáda s kolama celkem reálný postup, to mě nikdy nenapadlo že by tak v bazarech mohli přemýšlet. Ale asi spíše v těch menších.


On ho tam nemusi dat ten dotycny. Obvykle je, ze auto jde do autorizaku protiuctem a v autorizaku ho koupi bazar, neco si prirazi a dale prodava. Delaji to jak velke (masivne treba AAA), tak i male bazary. Dalsi casta varianta je, ze prvni majitel ho mel na operak a nasledne ho prodala v aukci leasingovka opet do bazaru.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 23.09.2014 15:32, RE: KOLA 19 U 55o I
Ne321 napsal:
PetrT napsal:
Bez urážky, neznám jediného člověka co kupuje auta v ceně 2mil + který dává auto do bazaru. Vždy jde protiúčtem. Ale jinak je ta rošáda s kolama celkem reálný postup, to mě nikdy nenapadlo že by tak v bazarech mohli přemýšlet. Ale asi spíše v těch menších.
On ho tam nemusi dat ten dotycny. Obvykle je, ze auto jde do autorizaku protiuctem a v autorizaku ho koupi bazar, neco si prirazi a dale prodava. Delaji to jak velke (masivne treba AAA), tak i male bazary. Dalsi casta varianta je, ze prvni majitel ho mel na operak a nasledne ho prodala v aukci leasingovka opet do bazaru.


Jo, tak to bude, to máš pravdu. Taky dávám auto protiúčtem a musím říct že po sobě bych si nikdy auto nekoupil, docela lituju chudáka na kterého to vyjde :D

reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.