spaly napsal:
David V napsal:
free78 napsal:
David V napsal:
Asi jsem příliš konzervativní, ale vyšší střední s 2-litrovou naftou s pouhými 143 k vnímám jako faux pass. Co vede k nákupu auta za milion s nedostatečným motorem?
můj tip je, že k tomuto vede průzkum marketingového oddělení BMW s výsledkem nenulového zájmu o takovou konfiguraci.
Nebo tím snižují průměrnou hodnotu produkovaných emisí...
Lidé, kteří si toto auto kupují nemusí řešit že nemaji 200kw, které nemáte v autě ani vy. BMW 520d ma 125kw zrychlení z 0-100 za 8 s což je docela pružné zrychlení spolu s komfortní jizdou, 518d bude mít 9s, navíc se bude cenovka tlačit pod 1mil kč, což zase trošku zatraktivní nabídku BMW
Abych pravdu řekl, tomuto příspěvku moc nerozumím. Co má co společného motorizace v mém autě s tím, že BMW osazuje své luxusnější modely dle mého názoru nedostatečnou motorizací?
Dohledal jsem zrychlení verze 520d a činí 8,3 sec u výkonu 130 kW při hmotnosti 1585 kg. Zajímavé je, že slovenské stránky jsou v tomto ohledu přejícnější a motor má 135 kW a zrychlí za 8,1 při hmotnosti 1695. České stránky jsou skoupé na info o 518d, zatímco slovenské uvádějí výkon 105 kW a zrychlení 9,7 sec - a to je právě to, co jsem kritizoval. Skutečně by mě zajímalo, co vede člověka k tomu, aby si za milion koupil BMW, které bude mít dynamické parametry jako kdejaká tuctovka za půlku.
A této větě: "Lidé, kteří si toto auto kupují nemusí řešit že nemaji 200kw" opravdu nerozumím, co se tím myslí. Lidem, co kupují BMW 5er, je jedno, co mají pod kapotou za motor?