0
zpět
 

diskuze k tématu: Volba BMW 520i nebo 530i e60

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pondělí 12.01.2015 09:08, RE: 520i nebo 530i
tomaskrtek napsal:
BMW528i napsal:
Schumi/nick napsal:
Jeste jednou se vlozim,co se tyka vodni pumpy,to je souhlas,velky poctivky to pisou,pro nasledny prodej,jen pozor,nevim,jak agilne jezdite 3,0i v E39 je vykony a agilitou uplne jinde nez X5-ma pres 2tuny a je to ,krabice´.To jen na okraj,o spotrebe se nebavime,to jsme si ujasnili.Stastou ruku,pak dejte vedet.S pozdravem.
tak padla volba na x5, auto je až na pár kosmetických vad, jako nové, bez jaké koliv investice. jízdní vlastnosti jsou super, prostor a pohodlí taky, spotřebu jsem čekal trochu nižší,ale až si zvyknu na tu váhu, tak to půjde. Navíc půjde do plynu. Jinak v servisce není skoro nic, jsou tam jen oleje filtry atd, původní majitel mi ale zkusí dohledat komplet historii faktury.
myslel jsem si že to tak dopadně, gratuluji k dobré volbě ´´starého poctivého železa´´


Já jsem si to myslel, taky sice se mi na 520i nelíbil výkon a x5 je myslím ještě pomalejší, ale má spostu výhod. po 100metrych zkušební jízdy už bylo jasno, po technické stránce je auto jako nové, má pár oděrek, ale nikdy nebylo nic lakovaného, vše je plně funkční a poslední záznam v servisce je před asi 1000km (komplet brzdy olej filtry atd. + na autě jsou nevé zimní pneu). už si začínám zvykat i na tu spotřebu, už se dostávám i pod 12L takže se dostávám k tomu co jsem tak nějak očekával.
reagovat
Schumi/nick
počet příspěvků50
datum registrace08.08.2014
Pondělí 12.01.2015 09:34, 520i nebo 530i
Zdravim a blahopreju,jsem moc rad,ze jste spokojen a moc Vam preju hodne radosti s autem.Je jasny,ze to neni zadny rychlik,na to jsem upozornoval aby to ,jelo´,musela by byt 4,4i,ale to uz jsme jinde,jsem rad,ze je v ,cajku´ v dnesni dobe tdi a trivalcu fandim lidem,co maj radi BMW v atmosfer.benzinu,jen dbat na servis,ale to urcite vite.Mnoho stastnych km,kdyz budete mit cas a chut,podelte se o postrehy z provozu.Dik.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pondělí 12.01.2015 09:48, RE: 520i nebo 530i
Schumi/nick napsal:
Zdravim a blahopreju,jsem moc rad,ze jste spokojen a moc Vam preju hodne radosti s autem.Je jasny,ze to neni zadny rychlik,na to jsem upozornoval aby to ,jelo´,musela by byt 4,4i,ale to uz jsme jinde,jsem rad,ze je v ,cajku´ v dnesni dobe tdi a trivalcu fandim lidem,co maj radi BMW v atmosfer.benzinu,jen dbat na servis,ale to urcite vite.Mnoho stastnych km,kdyz budete mit cas a chut,podelte se o postrehy z provozu.Dik.


Díky, snad bude jezdit dobře. No s 3,0i jdu asi trochu proti proudu, ale když auto dám do plynu, tak bude spotřeba cca jako u 1,6i a taková x5 s 1,4 tříválcem tdi by asi nebylo to pravé :D jízdní vlastnosti ještě předčili očekávání, chová se opravdu jako osobák, jen při rozjezdu a na setrvačnost jsou znát odpory. Ono auto i na předjetí má vyýkonu dost, ale musí se točit. Až s autem něco najedu, tak napšíšu zkušenosti. Ten servis znám, chce to nešetřit každou koru, jedině tak se dá na servisu ušetřit. Kvůli tomu jsem taky bral tuto x5, protože v autorizáku se nedávají polské díly, nerad bych za rok dělal vše znovu. Bohužel teda nebyla nejlevnější a další prodej by byl obtížný protože není stočená :D moc těch x5 se 315tkm v inzerci není, a cojsem koukal, tak za 150 se dá vybírat ze zaplynovaných, ale nikdo z prodávajících o autě nc neví :D
řídil jsem už snad všechny motorizace od spraku 0,8L po panameru turbo a atmo benzín 6-8 válců je proste nejlepší.
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Pondělí 12.01.2015 15:21, článek..
Já bych se klidně přimlouval i za článek popisující výběr vozu a prvotní dojmy po koupi. A jinak dobrá volba ;)
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Úterý 13.01.2015 15:33, RE: článek..
free78 napsal:
Já bych se klidně přimlouval i za článek popisující výběr vozu a prvotní dojmy po koupi. A jinak dobrá volba ;)


tak jsem si našel chvilku času a něco napsal, omlouvám se za překlepy.

Po téměř dvou letech ježdění s BMW 525dA jsem si pořád nezvyknul na ježdění s dieslem. Rozhodnul jsem se vybrat auta která mě zaujala a obvolat s nabídkou na výměnu za moje auto. Zajímaly mě bouze benzínové BMW, případně s LPG. Výměna nevyšla a začal jsem auto nabízet k prodeji, kupodivu bylo prodanéasi za týden i s najetými cca 315tkm, což byla čára přes rozpočet nové auto nebylo vybrané a jezdím denně. Proto jsem sednul k internetu a zůžil vyhledávání na e60 a x5 s šesti válcovým benzínem a lokalitu na Evropu. Hledal jsem auto s jakýmkoliv nájezdem, neměl bych problém ani s nájezdem 400tkm, ale chtěl jsem poctivé km a servisované auto, to byl dost problém. nevadila by mi mi ani lehčíhavárie nebo závada (převodovka motor), pokud by byla adekvátní cena. Zaujala mě jedna 520i, ve slušné výbavě najeto doložených 240tkm, servis jen v bmw v D, ale vadilo mi, že je to manuál. Další Kandidát bylo BMW 530i za stejnou cenu v čr, mělo dokonce i automat, super výbavu, ale přístup prodávajícího mě odradil (nedokázal mi říct ani jestli má auto servisní knížku kolik mělo majitelů a jaké jsou závady). Při rozhodování mezi těmito dvěma auty se mi nabídnula možnost e60 545i, s nájezdem 330tkm, opravdu lákavá nabídka, ale k prodávajícímu jsem neměl důvěru. působilo to na mě skoro jako podvod. a poslední kandidát byla X5, na kterou jsem narazil náhodou, nenápadný inzerát bez foto s textem: " prodám x5 3,0i v super stavu, koupil jsem ji u BMW novou a tam také servisoval." zavolal jsem a skotečně se jednalo a auto od prvního majitele, koupené v čr, najeto 315tkm, kompletní hostorie v BMW, soukromý prodej, jediná vady byla, že neměla navi. Rozhodnul jsem se, že se na auto zajedu, podívat. Když jsem dorazil na místo, auto nebylo nijak načančané, na prodej, spíš bych řekl, že bylo špinavé. Na moje otázky co se s autem dělalo znal prodávající jedinou odpověď: " s autem jsem zajel do autorizovaného servisu a řekl at udělají vše co je potřeba". Poslední servis byl ve 314tkm Komplet brzdy olej a filtry. auto jsem obešel našel dorbné odřeniny, které mi nevadily, změřil jsem lak a zjistil, že na autě nebylo nikdy nic lakované. v interieru bylo vše plně funkční jen řidičova sedačka měla prodřenou hranu a světlý interier byl špinavý. Dokonce bylo v autě 3/4 nádrže, prý nemůže prodávat auto s prázdnou nádrží.Zkontroloval jsem brzdy- opravdu byly nové, pneu témeř nové, neoskákané, bez sjetých hran, moto naskočil hned, šel pravidelně a nerušily žádné pazvuky (řemeny, kladky....) po kontorle financí jsme přešli ke zkušební jízdě, rozjíždím se a automat radí bez cuknutí, krásně příjemně, lépe jak můj předešlý (před výměnou oleje). zkusil jsem kola vytočit do plných rejdů, jestli necvakají poloosy nebo rozvodovka - nic, vyrážím na silnici a vymetám několik větších i menších děr, nic neklepne nevrzne, auto sedí do zatáček a nehoupe se na nerovnostech, po zkušební jízdě jsem už jen prodávajícího vysadil u jeho druhého auta a vyrazil jsme domů. Cestou jsme si užíval perfektní pohodlí a jízdní vlastnosti X5, ještě lepší enž jsem očekával. Spotřebu jsem měl okolo 13L ale když jsem si začal zvykat, že řídím stodolu na kolech,t aks e dá dostat i pod 12L, město 14-16, což po předělání na LPG bude asi jako u 1,6i DAlší zkušenosti doplním, jak je nasbírám.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.