Michal napsal:
tak si zkus prodat 750i. já jsem benzínový osmiválec prodával rok a připouštím, že to mohlo být tím, že šlo o kupé. nicméně v česku zákazníků ochotných akceptovat jakožto druhý majitel náklady naprosto stejné jako u prvního majitele, který má peněz jako šlupek, neustále ubývá. znovu opakuji, že benzín při koupi stojí víc a prodává se za míň nebo na stejno. 730d stojí tolik co 750i po dvou letech a přitom ten benzín byl minimálně o 500 tisíc dražší...
To srovnání poněkud pokulhává. Obvykle je vhodnější srovnávat obdobné motorizace, nejlépe pak výkonem podobné, a tam je benzín levnější. Srovnání V8 s R6 mi nepřipadne ekvivalentní. Taky platí, že čím větší exot, tím strmější pád ceny. A vidíš, tehdy Tě to nezajímalo a 750 kupé jsi prostě koupil.
Já bych BMW zatím prostě nekoupil, protože jak píšeš, nechci nést tak vysoké provozní náklady, aby auto bylo v cajku a nemyslím tím palivo. U blbýho Mondea vidím, co stojí každá drobnost, když ji chceš v originále (neboť třeba druhovýroba neexistuje). Teď mám V6 a jezdím za 9 (teď už pod 9) a stále nezvažuji koupi dieselu, naopak vím, že příště budu shánět ještě výkonnější benzín a je mi jedno, jak špatně se bude prodávat, protože to opět bude za nějakou zbytkovou několika desetitisícovou hodnotu, která mi posledně zaplatila akorát tak 2 sady gum.