0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 7 - kterou verzi pro jízdy po dálnici?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 11:18, rada
Asi jsem se špatně či neúplně vyjádřil. Pomineme-li bežný servis/údržbu o které mluvíš ty ( a máš pravdu). Pak tu máme ono elektronické monstrum o kterém mluvím já. A jak známo nic nefunguje věčně, nebo alespoň bezproblémově. Zajdi se zeptat do jakéhokoliv autorizáku nezávisle ne jako potencionální zákazník jaké že opravy se řeší na tomto typu vozidel. Budeš asi překvapen, protože většina je jich elektronického rázu, kde se prostě ať se ti to libí nebo ne bez diagnostiky neobejdeš. Mám ve svém blízkém okruhu zdroj informací jak z BMW, tak například z Land Roveru, kde je situace několikanásobně horší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 12:14, rada
dobrý neautorizovaný servis má i diagnostiku. obzvláště pokud se specializuje na konkrétní značku. ve Smržicích (taková díra u Prostějova) jeden takový servis už pár let jede, jen a pouze na BMW, a vídám před ním stávat vše, od starých e30, přes e46 M3 až po novou 650 kabrio, jejíhož majitele znám, a ten tam jezdí právě kvůli tomu že ho v brněnském Renocaru nehorázně odrbávali (výměna oleje+filtry za desítku atd...)
a jen tak mimochodem jsem obvolal pár nabízených sedmiček, a rekordní sleva jen po telefonu byla 70k. takže když budeme uvažovat reálně tak v případě platby v hotovosti se na místě dá u každé srazit 50-100k a v případě úvěru/lizu ještě víc. tím se hodně rozšiřuje počet možností, takže je z čeho vybírat i na našem trhu-např. 750 05 indiv. česká, druhý majitel, 150 najeto, servis jen značkový, poctivě vedená serviska+všechny faktury, PO SERVISNÍ PROHLÍDCE takže jen sednout a jezdit, pod 500k. no neberte to, já bych to vzal
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 15:02, rada
Já bych za tyhle prachy vzal sice S klasse, ale když chce pán 7er, tak proč ne. Přeju hodně štěstí při výběru. Jinak jsem zvědavý na nové díly Top Gearu. V tom posledním si Jeremy koupil MB CL 600 a Richard BMW 850i za nehorázně nízkou sumu (starší luxusní auto + obecně nízké ceny ojetin v Británii). No a v průběhu právě probíhající série budou sledovat, jestli udělali kauf století, nebo na tom prodělají kalhoty. Možná bych doporučil pánovi sledovat a pak se rozhodnout :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 16:22, rada
850i je chyba. Velice nepovedený V12. Měli koupit 840i...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 16:47, rada
Já myslím, že speciálně v TG o to nejde ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 19:27, rada
Davidu V Jasně, že se na elektronice nemusí nic servisovat. Do chvíle, než se pose.. A když se to stane, jste plně v rukou autorizáků a jejich mnohadesetitisícových pálek za tyto součástky, nehledě na to, že mnohdy jim odhalení závady činí nepřekonatelné potíže, a tak třeba hoši Brna jezdili ještě před několika lety s bavoráky do Vídně. Vyprávění kolegy s 7er o tom, jak skončil v nouzovém režimu ve švýcarském tunelu či kolikrát jej vezla odtahovka na korbě domů (protože správný bavorák nelze odtáhnout na laně) mě baví i teď u klávesnice, i když se příhody staly před několika lety. A nikdy to nebyla závada na motoru, brzdách, čepech, .......... ale vždy elektronika.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.07.2011 22:58, rada
já jsem se sedmičkou jezdil půl roku - měl jsem jí na prodej a nemohl jsem jí prodat,proto jsem s autem jezdil.Na jízdu absolutně parádní auto,pohodlí,komfort,jízdní vlastnosti jsou opravdu výtečné a docela rozumím tomu,že si pán takové auto chce koupit pokud většinu času tráví na tankodromu D1.Bohužel,auto je opravdu hodně poruchové.Stále jsem se trápil s nějakými řidicími jednotkami,elektrikou,žhavením,odemykáním-zamykáním,a pravda je to,že nakonec vždy skončíte v autorizovaném servisu,kde však nejsou zdaleka takoví odborníci jak se tváří.Takže na provoz opravdu drahé auto....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.07.2011 00:08, rada
nekupovat, pokud je obsah penezenky jak to nekdo napsal 450000 jen, tak ruce pryc, sam sem koupil za 800k A8 v dobrem stavu, ale preci jen za 2-3 roky jen na udrzbe a gumach spotrebaku atd 200000 s DPH spapala a to se ani nesrala
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.07.2011 06:21, rada
Dotaz je mírně řečeno nepřesný. Pokud pán již rok čte recenze, tak jistě musí vědět, že právě v roce 2005 přišel velký facelift. Tak znatelný facelift u BMW u žádného jiného modelu nikdy neproběhl a v porovnání s mezigeneračními změnami jiných automobilek by se dalo téměř hovořit o nové generaci. Však je taky sakra znatelný cenový rozdíl mezi ročníky 2004 a 2005-facelift. Ale právě od roku 2005 už se 745i ani 735i nedělaly. byly nahrazeny novými motory 740i a 750i. 730i byla rovněž výrazně modifikována. Takže co pán hledá, když se ptá zdali nemá místo 745 koupit 735?Naftu? To taky nesedí. Jen doplním, že rovněž 740d byla nahrazena verzí 745d a 730d upravena a navýšen výkon. V podstatě kromě motoru V12 v 760i byly všechny motory vyměměny za výrazně nové jednotky.
Pro pětkovou řadu bych radil volit 530i 190 kW - dynamika srovnatelná s 540i, spotřeba o dost nižší. V sedmičce toto není tak uplně pravda a ve světle všech dalších nákladů nemá cenu mluvit o cca 1,5l rozdílu spotřeb a jít určitě do osmiválce 740i nebo samozřejmě lépe do 750i.
A ted ten servis - ano bude vyšší než na Octavii - to je doufám jasné každému. Ale zas není potřeba strašit, že by to mělo někoho (kor někoho kdo má na auto za půl milionu) podříznout. A ono to zas nebude výrazně převyšovat alternativně dopporučenou pětku či jiné podobné vozy - Audi A6 atd. Z tohoto úhlu pohledu je potřeba se na to dívat.
Že je potřeba diagnostika je snad jasný a každý neznačkový servis zabývající se mimo jiné vozy BMW jí snad dávno má. A moje zkušenost říká že právě takové menší servisy (lidi v nich) mají větší přehled o technických a softwarových vychytávkách než ti v těch značkových a mají skutečný zájem objevit jádro problému a ne rovnou vždy měnit celý řídí
cí jednotky a za šílený prachy.
Závěrem - volte 750i, (popřípadě 740i, když bude v super stavu) spotřebu ani výměnu kapalin neřešte. (mimo jiné to ušetříte na rozvodech, který dělat nemusíte) a najděte si ve svém okolí neznačkový servis zabývající se BMW - pak není problém se za práci i opravu elektroniky (která se nekazí v takové míře jak tu někdo podává) dostat na cenu vozů střední třídy.
Jo, a ještě k těm cenám. Samozřejmě, že vždy lze na míszě dohadovat nějakou slevu a můžem dlouho diskutovat kolik kdo dokáže ukacet, ale když někdo sleví ještě po telefonu 70tis kč, tak bych tam asi ani nejel - proč to asi udělal že....Věřím že 450tis není celý obsah vaší peněženky (to snad už dnes nikdo nekupuje auto uplně aby se vydal že všech peněz - to tak možná 20 letý kluk), takže klidně koukejte na auta do 500tis - něco třeba fakt ukecáte na tý ceně a něco možná bude potřeba připlatit za pořádný a v rámci možností bezvadný kus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.07.2011 08:23, rada
to TOM oprav mne jestli se pletu ale podle mne alespon v diskutovaném modelu e60/61 se 540i nedělala. Co vím tak akorát 545i později tuším od 2004 nebo 2005 byla nahrazena 550i
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.07.2011 09:34, rada
Valnoha má pravdu, E60/61 540 nebyla, ale 545 (motor 5,0i) a 550 (4,8i). Pokud má auto být na dlouhé dálniční přesuny, tak bych jednoznačně zařadil i MB S 500. Je to stejná třída, dá se sehnat ve 4kolce, bude pohodlnější pokud se bavíme o airmaticu, má relativně spolehlivý automat 7g tronic a 500 je prověřený a spolehlivý motor. Nehledě na to,že se jich v tomto finančním limitu dá sehnat více než 7er. A to už nemluvím o tom, že většině lidí se jednoduše líbí Mercedesův exteriér i interiér víc než BMW,ale to ber spíš jako můj názor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.07.2011 09:49, rada
Ahoj Nebudu radit ohledně 7er, páč vlastním A6. Ale důvodem příspěvku jsou zkušenosti s koupí jetého vozu. Také jsem chtěl mít auto dle svých představ za přijatelný peníz a tak jsem více než rok hledal jako magor - ženě už to lezlo na nervy :). Pak jsem jednoho dne nevydržel a jednu "relativně" dobrou koupil. A teď právě přichází ta zkušnost a odráží to několik příspěvků uvedených níže. Hlavně se mi líbí to s opicí a banánama, to říká vše :)) Za prvé - nikdo si nemůže být 100% jistý tím, že vybral to nejlepší. Vybral vždy jenom v rámci znalostí svých či přizvaného automechanika. Vymlácenou přední nápravu poznáte, ale závady v elektronice se mohou projevovat sporadicky a na to je každý při prohlídce ktrátký. Dlouho jsem se na to připravoval a vím o tom své .. Za druhé - už A6 není žádný drobek a její provoz něco stojí (pojištění, servis, PHM). A to jezdím do slušného neautorizovaného servisu, kde už jim věřím (V Audi na Proseku stojí např. výměna oleje cca 8 tis!!!, neautorizovaný servis vás přijde na cca 3-3,5 tis.). A 7er je ještě o třídu dál, přeci jenom. Takže to chce mít rozhodně přiměřenou rezervu a dobrého mechanika v okolí!!!!! Radím se vší úctou všem. Za třetí - ten, kdo hledá vůz v této třídě a ptá se na spotřebu, tak je zoufalec a souhlasím s názory, které ho od koupě zrazují. Můj názor je ten, že jezdit "na spotřebu" v této třídě, je k smíchu. Ono ani s tím pohodlným citroenem C5 3,0 V6 to není se spotřebou slavné :) Bohužel mi přijde, že tenhle příspěvek nemůže být myšlen vážně. Pokud ano, tak hodně štěstí ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.07.2011 11:38, rada
E60 se dělala 540i, vím to už od včerejška, kdy mi kámoš povídá, že má jednu možnost koupit.. 4litr 306 koní... legrační číslo, dneska má tolik třílitr turbo 535i
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.07.2011 11:39, rada
P.S. u nás se pravděpodobně neprodávala
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.07.2011 13:42, rada
BMW 540i v generaci E60/61 se nabízela od roku 2006. Měla zmíněných 225 kW, takže její smysl opravdu odpadá - bud si někdo koupil 530i 190 kW (od 2005) nebo 530i 200 kw (od 2007),nebo rovnou 550i 270 kW se stejnou spotřebou a náklady jako 540i. Proto jich je tak málo a někdo si myslel, že nebyla, ale ona byla a nabízela se jen se jich z logických důvodů prodalo málo.
Tolik porovnání se skvělými motory z vlastní stáje, ale pokud bude tento motor v nějakém zachovalém autě, tak proč ne. 225 kW rozhodně není směšné číslo a že dnešní oturbované motory dávají stejný výkon jako starší atmosféry s větším objemem platí napříč všemi třídami. Jen se ptám - je to dobře?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.07.2011 16:44, rada
Hele, a což takhle jít na to uplně od lesa. Místo zvažovaného roku 2005 po faceliftu za cenu, která se horko těžko vejde do 450tis Kč koupit zatím třeba rok 2003 za 229tis Kč - jedna pěkná 735i po prvním majiteli a serviskou tu zrovna na tipcarsu je a na ní se vyučit - poznat co takový auto dokáže nabídnout a co si za to žádá. Svezení bude dost podobný ročníku 2005, cena nesrovnatelně nižší. No a když za rok za dva uvidíte jak vám to auto vyhovuje můžete ho obměnit a už budete mnohem lépe vědět do čeho jdete a co máte požadovat a na co si dát pozor a co důležitý je a co ne.
Hm? Zvažte to.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.07.2011 06:10, rada
Pro snad kolegu koukoldu: Můžeš se víc rozepsat o svých zkušenostech s A6.Je to benzín
nebo nafta.Vážně uvažuji o její koupi.Díky předem.Vím že to sem nepatří ale snad mi ostatní prominou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.07.2011 09:48, rada
Pro: Val.Kilmer. Do tohoto chatu nic o své Audi psát nebudu. Bylo by to mimo mísu, nechci popuzovat milovníky BMW. Pokud máte vážný zájem, nevadí mi osobní setkání a můžete si mého mazlíka prohlédnout osobně. Pokud jste z Prahy či okolí, tak není problém. Pracuju kousek od metra Skalka a dojíždím od Neratovic. A kdybychom se neslyšeli, tak Vám přeju štěstí na dobrý kus a ať Vám přináší stejnou radost :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.07.2011 10:14, rada
Pro koukoldu.Nejsem z Prahy jsem z Břeclavi. Pokud Vás to neobtěžuje tak mi prosím
písněte na mejl ať nepopuzujeme ostatní. Mejl [email protected]. Děkuji Kadrnka
Také vlastním audi ale jen A4 a chtěl bych A6.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.07.2011 16:15, rada
jen trochu pro ilustraci: mam BMW X5 (E53) 2005, nyni cca 160.000km ... svezeni, bezpecnost atd. vse super. ale ... bohuzel pokud jde o spolehlivost tak to uplne vzor neni. vlastnim auto 3 roky: nove turbo, praskle vyfukove svody, praskla klika dveri, vymena motorek ostrikovace, zarezla a nefunkcni rucni brzda, vymena motor predniho sterace. vsechny tyto opravy me uz skutecne par korun staly a to jsem se to vzdy snazil resit pres ruzne secondhand dily atd ... ve vetsine pripadu nakonec nejsou castky za ty dily nijak extremni, ale vezme vam to cas, obvolavani atd a ve finale kdyz jste tyden bez steracu tak to taky neni idealni ...
k tomu pridejte vymeny naplni, filtry a nakonec pneu ... zaver .. pokud chcete premiove auto pocitejte s vyssimi naklady a bohuzel diky ne uplne dobre spolehlivosti i s naklady na opravy ...
aktualne zvazuju, ze to prodam, a pokorne se vratim k japoncum, uz jsem jich mel nekolik, nic z toho nejezdi tak super a neni tak bezpecny jako bmw, ale nikdy to nechtelo vic nez olej a klasicke provozni vymeny.
a jeste pro pobaveni: praskly minihalogen obrysovych svetel "angel eyes" ... podle bmw nutne vymenit i s objimkou ... 500-600 kc ... po trose patrani jsem nasel a koupil tu zarovku za 35 korun a sam vymenil ... trochu me podobne jednani urazi, proste si nemyslim, ze koupi premioveho auta se clovek automaticky stava pitomcem, ktereho je nutne odrbat ... ale to je proste byznys .... ....
reagovat
  1 2 3 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.