jen trochu pro ilustraci: mam BMW X5 (E53) 2005, nyni cca 160.000km ... svezeni, bezpecnost atd. vse super. ale ... bohuzel pokud jde o spolehlivost tak to uplne vzor neni. vlastnim auto 3 roky: nove turbo, praskle vyfukove svody, praskla klika dveri, vymena motorek ostrikovace, zarezla a nefunkcni rucni brzda, vymena motor predniho sterace. vsechny tyto opravy me uz skutecne par korun staly a to jsem se to vzdy snazil resit pres ruzne secondhand dily atd ... ve vetsine pripadu nakonec nejsou castky za ty dily nijak extremni, ale vezme vam to cas, obvolavani atd a ve finale kdyz jste tyden bez steracu tak to taky neni idealni ...
k tomu pridejte vymeny naplni, filtry a nakonec pneu ... zaver .. pokud chcete premiove auto pocitejte s vyssimi naklady a bohuzel diky ne uplne dobre spolehlivosti i s naklady na opravy ...
aktualne zvazuju, ze to prodam, a pokorne se vratim k japoncum, uz jsem jich mel nekolik, nic z toho nejezdi tak super a neni tak bezpecny jako bmw, ale nikdy to nechtelo vic nez olej a klasicke provozni vymeny.
a jeste pro pobaveni: praskly minihalogen obrysovych svetel "angel eyes" ... podle bmw nutne vymenit i s objimkou ... 500-600 kc ... po trose patrani jsem nasel a koupil tu zarovku za 35 korun a sam vymenil ... trochu me podobne jednani urazi, proste si nemyslim, ze koupi premioveho auta se clovek automaticky stava pitomcem, ktereho je nutne odrbat ... ale to je proste byznys ....
....