Zdeny60 napsal:
krásně se to čte. Jeden by nabyl dojmu, že servisovat 740i je asi jako servisovat například Oktávku
Dovolím si maličké odbočení a položím srovnání s A8 (+/- vozy stejné třídy). jelikož A8 4,2 vlastní zde v mém okolí 2 lidé, vím od nich, co která sranda stojí. A8 z r. 2005 si loni vyžádala na servisu cca 150.000Kč, přičemž například 19´´ pneu vyšla na veselých 30.000Kč. Tlumič s regulací cca 60.000Kč. Mluvím o cenách s prací a DPH.
Nebo je 740i tak "levná" a nebo A8 tak drahá?? Těmto řečem o...
Základem je dobrý výběr vozu. Proto doporučuji před koupí vše důkladně prověřit a pokud možno s vozem najet více kilometrů ... jedině tak můžete přijít na závady, které se objevují u některých automobilů například po zahřátí nebo na nerovnostech apod. Samozřejmostí je diagnostika. Pokud narazíte na vůz po prvním majiteli, který s ním jezdil do autorizovaného servisu, lehce podle VIN kódu zjistíte reálný kilometrový proběh a budete vědět o veškerém provedeném servisu. Znám řadu lidí, co sedmičku z roku 2005 prodali jen díky tomu, že si pořídili novou generaci.
Je pravda, že autorizované servisy jsou dost drahé. Proto doporučuji se obrátit na servisy, které se specializují pouze na vozy BMW a jejich majitelé jsou až totální fandové značky (i BMW má fanatiky, stejně jako Subaru apod.). A je to jedině dobře. Většinou před servisem jim stojí řada nepojízdných aut, ze kterých lze vzít různá čidla nebo například Vámi zmíněnou kapotu, světla apod.
Praxe navíc ukázala, že sedmička funguje přes složitou elektronickou výstroj velmi dobře. Záleží jen na tom, zda sedmičku využijete a zde je pro Vás nutností. Pokud o ní stojíte, doporučuji. Je však při koupit počítat v každém případě s finanční rezervou.