0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 7 - kterou verzi pro jízdy po dálnici?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 13:09, RE: RE servisní náklady
tomaskrtek napsal:
teď, v tuto chvíli, stojí přední brzdový kotouč na BMW 750i po FL, tedy rok 05 a výše 1.606,-Kč vč. DPH, maloobchodní cena, Auto Kelly, výrobce Ferodo. stačí? pak kdo tu píše pí.oviny...hezký víkend
Neumím si představit mít tenhle kotouč na autě, které má dvě tuny a v nějaké krizové situaci potřebovat pořádně brzdit ... z rychlosti 200km/h...což mám dotyčný asi v plánu s tím takhle jezdit, když chce jezdi po D1 s takovým autem...z téhle rychlosti, to zastaví až po 50km. možná a stejně ten článek je jeden velkej nesmysl ... měl jsem tu čest jezdit chvíli s Nissan Maxima 3.0 V6.. a to auto nešlo pod 12l/. a nevěřim že 7. bude jedit pod deset jak je tam psáno... a kdyby jel člověk hodně slušně, je to blbost... to auto má 2 tuny, automat a je to krabice, takže aerodinamika nic extra.....tohle auto se vyplatí s dieslem nebo mít tam LPG... jinak benzín by jsem si nekupoval
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 13:10, RE: RE servisní náklady
Lukyn2 napsal:
Neumím si představit mít tenhle kotouč na autě, které má dvě tuny a v nějaké krizové situaci potřebovat pořádně brzdit ... z rychlosti 200km/h...což mám dotyčný asi v plánu s tím takhle jezdit, když chce jezdi po D1 s takovým autem...z téhle rychlosti, to zastaví až po 50km. možná a stejně ten článek je jeden velkej nesmysl ... měl jsem tu čest jezdit chvíli s Nissan Maxima 3.0 V6.. a to auto nešlo pod 12l/. a nevěřim že 7. bude jedit pod deset jak je tam psáno... a kdyby jel člověk hodně ...
Někdo spotřebu neřeší a stačí mu, že má BMW. Tak to je.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 13:17, RE: RE servisní náklady
Lukyn2 napsal:
Neumím si představit mít tenhle kotouč na autě, které má dvě tuny a v nějaké krizové situaci potřebovat pořádně brzdit ... z rychlosti 200km/h...což mám dotyčný asi v plánu s tím takhle jezdit, když chce jezdi po D1 s takovým autem...z téhle rychlosti, to zastaví až po 50km. možná a stejně ten článek je jeden velkej nesmysl ... měl jsem tu čest jezdit chvíli s Nissan Maxima 3.0 V6.. a to auto nešlo pod 12l/. a nevěřim že 7. bude jedit pod deset jak je tam psáno... a kdyby jel člověk hodně ...
tak zrovna Ferodo je slušná značka brzd. a s tou Maximou, to musíte mít na noze cihlu, měl jsem jí přes 4 roky, A32 třílitra M/T, a když jsem jel okresky v klidu tak i pod sedm, dlouhodobě kombinovaná kolem devíti a to jsem jí nijak nešetřil. jo v Praze to šlo ke 14ti, to je fakt. ale když jsem dal Olmik-Pha a zpátky v klidu a pohodě tak 6.97 dle dotankování. teď mám už čtvrtým rokem infi FX a kombinovaná spotřeba je kolem 12.5 litru, a to je dvoutunová čtyřkolka v automatu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 13:18, RE: RE servisní náklady
rojack napsal:
Někdo spotřebu neřeší a stačí mu, že má BMW. Tak to je.
To je svatá pravda.... ale jestli si to chce někdo koupit na machrování, tak ať si to rozmyslí, protože, servis a provozní náklady, jsou opravdu drahá záležitost.. a u takových aut, se čas od času objeví závadá, se kterou se to autorizovaného servisu musí... a když orig.servisu BMW někdo přijedu 7-čkou, tak tam vykrvácí... machrovinka hezká, ale chce si to hodně dobře promyslet....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 14:28, RE: RE servisní náklady
Lukyn2 napsal:

Pánové přeji hezký den.

Nechci hned na začátku prudit, ale náš dlouholetý zákazník si pořídil úplně nové BMW 320i...s autem je maximálně spokojený až na jednu maličkost. SERVIS... garančí prohlídka, na kterou jel podle servisní knihy ho stála 35tis.Kč a jak sám říkal . Garanční prohlídka na jeho předchozí vůz PEUGOT 407SW , na kterém v servisu udělali stejné úkony stála 8tis.Kč Tak ať mi tady nikdo netvrdí, že na BMW 7-řady stojí díly poměrně důležité k provozu jako např.brzd.kotouče od 1600 K...
Váš dlouholetá zákazník je buď hodně upovídanej, nebo má na čele pověšenou jitrnici jestli dal za běžnou prohlídku dle servisní knihy 35 táců. S mým otcem jezdíme oba vozy BMW už cca 8 let a z praxe mohu říct že dle předepsaných servisních úkonů se střídájí pravidelně po sobě jdoucí dva druhy prohlídek potažmo výměn.Ta první levnější varinta je za Cca 6-7tisíc korun a obsahuje výměnu oleje motoru a filtru, výměnu vzduchového filtru a prohlídku celého vozu. Ta druhá stojí cca 12tisíc a nad rámec již zmíněného obsahuje výměnu brzdovky, palivového a mikrofiltru, desinfekci klimy. V autorizáku. Jinak olej v automatu jak tu bylo zmiňováno nám byl technikem doporučen měnit při 150tkm vč filtru a cena byla 8 tisíc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 14:46, RE: RE servisní náklady
Lukyn2 napsal:
Neumím si představit mít tenhle kotouč na autě, které má dvě tuny a v nějaké krizové situaci potřebovat pořádně brzdit ... z rychlosti 200km/h...což mám dotyčný asi v plánu s tím takhle jezdit, když chce jezdi po D1 s takovým autem...z téhle rychlosti, to zastaví až po 50km. možná a stejně ten článek je jeden velkej nesmysl ... měl jsem tu čest jezdit chvíli s Nissan Maxima 3.0 V6.. a to auto nešlo pod 12l/. a nevěřim že 7. bude jedit pod deset jak je tam psáno... a kdyby jel člověk hodně ...
LPG ??????? na BMW 7 mičkové řady LPG ??? TAK TY SEŠ DOBRÝ POKEMON
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 14:49, RE: RE servisní náklady
Renda28 napsal:
Váš dlouholetá zákazník je buď hodně upovídanej, nebo má na čele pověšenou jitrnici jestli dal za běžnou prohlídku dle servisní knihy 35 táců. S mým otcem jezdíme oba vozy BMW už cca 8 let a z praxe mohu říct že dle předepsaných servisních úkonů se střídájí pravidelně po sobě jdoucí dva druhy prohlídek potažmo výměn.Ta první levnější varinta je za Cca 6-7tisíc korun a obsahuje výměnu oleje motoru a filtru, výměnu vzduchového filtru a prohlídku celého vozu. Ta druhá stojí cca 12tisíc a nad rámec ...
VÁŠ TATA A VY JEZDÍTE ASI V 3KOVÉM BMW .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 15:07, RE: RE servisní náklady
MamVsechno napsal:
LPG ??????? na BMW 7 mičkové řady LPG ??? TAK TY SEŠ DOBRÝ POKEMON
presne toto milujem, kupit si karu X6 alebo 7er a supnut tam lpg...dost si to odporuje a prezradza o majitelovi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 15:55, RE: RE servisní náklady
tomaskrtek napsal:
tak zrovna Ferodo je slušná značka brzd. a s tou Maximou, to musíte mít na noze cihlu, měl jsem jí přes 4 roky, A32 třílitra M/T, a když jsem jel okresky v klidu tak i pod sedm, dlouhodobě kombinovaná kolem devíti a to jsem jí nijak nešetřil. jo v Praze to šlo ke 14ti, to je fakt. ale když jsem dal Olmik-Pha a zpátky v klidu a pohodě tak 6.97 dle dotankování. teď mám už čtvrtým rokem infi FX a kombinovaná spotřeba je kolem 12.5 litru, a to je dvoutunová čtyřkolka v automatu.
Já jsemtu zkušenost neměl, ale 12 litrů a víc je u třílitra asi opravdu prasácká jízda. A Feroda bych se do BMW 7 asi taky nebál.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 16:21, RE: RE servisní náklady
MamVsechno napsal:
VÁŠ TATA A VY JEZDÍTE ASI V 3KOVÉM BMW .
Má pravdu, předsedo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 16:41, RE: RE servisní náklady
Koloss napsal:
Já jsemtu zkušenost neměl, ale 12 litrů a víc je u třílitra asi opravdu prasácká jízda. A Feroda bych se do BMW 7 asi taky nebál.
ta spotřeba by byla relativně normální u starších motorů, ale konkrétně nissan VQ3ODE je skutečně špičkovej agregát, a BMW benzínové šesti- a více válce umí perfektně. a Ferodo dodává brzdové komponenty do okruhových i rallye týmů takže není důvod jim nevěřit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 17:17, RE: RE servisní náklady
Lukyn2 napsal:

Pánové přeji hezký den.

Nechci hned na začátku prudit, ale náš dlouholetý zákazník si pořídil úplně nové BMW 320i...s autem je maximálně spokojený až na jednu maličkost. SERVIS... garančí prohlídka, na kterou jel podle servisní knihy ho stála 35tis.Kč a jak sám říkal . Garanční prohlídka na jeho předchozí vůz PEUGOT 407SW , na kterém v servisu udělali stejné úkony stála 8tis.Kč Tak ať mi tady nikdo netvrdí, že na BMW 7-řady stojí díly poměrně důležité k provozu jako např.brzd.kotouče od 1600 K...
Nevím kde žijete, ale ceny spotřebního materiály z druhovýroby jsou na velmi nízké úrovni. Na BMW 7 doopravdy pořídíte přední kotouče či brzdové destičky za uvedenou cenu (a to ještě prosím obchodník z toho má min. 20% marži). Za uvedenou cenu 1.600 Kč s DPH máte sadu brzdových destiček například od výrobce TRW, který dodává řadu dílů koncernu VW. Stejně stojí destičky i od výrobce Meyle či Valeo. O něco dražší jsou Feroda, ATE, Brembo, Textar apod. Na vrcholné verze 750i, 760i a 745d stojí destičky od 2.400 Kč, opět podle výrobce.

Jinak poradnu jsem psal na základě zkušeností, které jsem pospíral pohledem na model 1:49 .-))))))

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 17:25, RE: RE servisní náklady
Lukyn2 napsal:
Neumím si představit mít tenhle kotouč na autě, které má dvě tuny a v nějaké krizové situaci potřebovat pořádně brzdit ... z rychlosti 200km/h...což mám dotyčný asi v plánu s tím takhle jezdit, když chce jezdi po D1 s takovým autem...z téhle rychlosti, to zastaví až po 50km. možná a stejně ten článek je jeden velkej nesmysl ... měl jsem tu čest jezdit chvíli s Nissan Maxima 3.0 V6.. a to auto nešlo pod 12l/. a nevěřim že 7. bude jedit pod deset jak je tam psáno... a kdyby jel člověk hodně ...
Benzínové motory: Budete se divit, ale právě s vysokoobjemovými atmosférickými motory lze i velkých autech jezdit vzhledem k jejich výkonu s rozumnou spotřebou. Vystřídal jsem desítky aut a praxe to jen a jen potvrzuje. Pro udržení svého jízdního tempa je na slabší motory nutné více šlapat (nejvíce zřetelné je to u přeplňovaných motorů) a spotřeba rapidně roste. Věřte nebo ne, při stejné tempu na stejné trase si vezme přeplňovaný dvoulitr v menším voze více, než sedmička, ve které se bude osmiválec sotva převalovat.

Stejně je tomu právě u šestiválců, které sice nejsou pro sedmičku slabé, ale jsou více namáhané. Pro stejný jízdní výkon je tak paradoxně úspornější osmiválec ... To jsou fakta.

Samozřejmě jiná situace nastane ve městě při popojíždění, kde přirozeně poroste spotřeba u osmiválce, ale my se bavíme o dlouhých cestách většinou po dálnici či rychlostní silnici
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 17:30, RE: RE servisní náklady
Lukyn2 napsal:
Neumím si představit mít tenhle kotouč na autě, které má dvě tuny a v nějaké krizové situaci potřebovat pořádně brzdit ... z rychlosti 200km/h...což mám dotyčný asi v plánu s tím takhle jezdit, když chce jezdi po D1 s takovým autem...z téhle rychlosti, to zastaví až po 50km. možná a stejně ten článek je jeden velkej nesmysl ... měl jsem tu čest jezdit chvíli s Nissan Maxima 3.0 V6.. a to auto nešlo pod 12l/. a nevěřim že 7. bude jedit pod deset jak je tam psáno... a kdyby jel člověk hodně ...
Nevím jak jste s Maximou jezdil? S tímto autem lze v kombinovaném provozu jezdit běžně za 9-11 l/100 km podle stylu jízdu. Při velmi klidné jízdě mimo město sáhnete na hranici 7 litrů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 17:39, RE: RE servisní náklady
Petr - TipCars.com napsal:
Nevím kde žijete, ale ceny spotřebního materiály z druhovýroby jsou na velmi nízké úrovni. Na BMW 7 doopravdy pořídíte přední kotouče či brzdové destičky za uvedenou cenu (a to ještě prosím obchodník z toho má min. 20% marži). Za uvedenou cenu 1.600 Kč s DPH máte sadu brzdových destiček například od výrobce TRW, který dodává řadu dílů koncernu VW. Stejně stojí destičky i od výrobce Meyle či Valeo. O něco dražší jsou Feroda, ATE, Brembo, Textar apod. Na vrcholné verze 750i, 760i a 745d stojí dest...
a co se týká toho automatu , máte nato jako profík na automobily co říci ??? zajímá mě jak je to s výdrží automatické převodovky , měnění vní oleje , taky mě zajímá kolik stojí ramena , kardan , na kolik vyjdou tlumiče ???????? ---adaptivní .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 18:02, RE: RE servisní náklady
MamVsechno napsal:
a co se týká toho automatu , máte nato jako profík na automobily co říci ??? zajímá mě jak je to s výdrží automatické převodovky , měnění vní oleje , taky mě zajímá kolik stojí ramena , kardan , na kolik vyjdou tlumiče ???????? ---adaptivní .
A opravdu tě to zajímá, nebo chceš jen prudit? Kdyby tě to opravdu zajímalo, tak už to dávno víš, protože dnes v době internetu není problém si takový ceny lehko a rychle zjistit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 18:33, RE: RE servisní náklady
MamVsechno napsal:
a co se týká toho automatu , máte nato jako profík na automobily co říci ??? zajímá mě jak je to s výdrží automatické převodovky , měnění vní oleje , taky mě zajímá kolik stojí ramena , kardan , na kolik vyjdou tlumiče ???????? ---adaptivní .
Ceny mám v kanceláři, kam se teď nedostanu (ale něco si pamatuji). Dobré je se tak vyptat v servisech zabývajících se BMW, za kolik co umí.

Pokud vím adaptivní tlumiče měla standardně jen dlouhá verze Long, která nebyla předmětem poradny, proto jsem ceny nezjištoval (u krátké verze byly jen za nemalý příplatek).

Pokud si dobře pamatuji, tak třeba Vámi zmíněná přední ramena přijdou na 4 tisícovky (kus), tyčka předního stabilizátoru zhruba na 500 Kč, ložisko kola na 3.500 kč, lambda sonda od Boshe tuším na 4.500 Kč, celá sada rozvodového řetězu přijde na 6.500 Kč, čelní sklo - 7.500 Kč, přední nenalakovaný nárazník 8.500 Kč, kapota - 17.000 Kč, přední blatník - 6.100 Kč atd.

U převodovky ZF 6HP26 je interval výměny oleje předepsán na 100.000 km.

Všechny ceny platí pro verzi 750i.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 18:33, RE: RE servisní náklady
TOM napsal:
A opravdu tě to zajímá, nebo chceš jen prudit? Kdyby tě to opravdu zajímalo, tak už to dávno víš, protože dnes v době internetu není problém si takový ceny lehko a rychle zjistit.
co se týče cen dílů tak to je všechno možné skutečně jednoduše zjistit, ale automat je oříšek, kde olej jen měnit a kde i s filtrem, kde musí ven celá almara a rozebrat, která se proplachuje a která ne...mě ani v autorizáku uspokojivě neodpověděli. a firmy které inzerují opravy všech automatů jsou hodně pofidérní. osobně jsem narazil zatím na jednu seriózní ale ti dělají, resp. specializují se jen na MB.
jiné firmy na mě působí jako ´´chiptuneři´´ co dokáží čipnout i nečipovatelná auta s hláškou ´´prvních pět tisíc opatrně ať si sednou data´´.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 18:37, RE: RE servisní náklady
Lukyn2 napsal:
To je svatá pravda.... ale jestli si to chce někdo koupit na machrování, tak ať si to rozmyslí, protože, servis a provozní náklady, jsou opravdu drahá záležitost.. a u takových aut, se čas od času objeví závadá, se kterou se to autorizovaného servisu musí... a když orig.servisu BMW někdo přijedu 7-čkou, tak tam vykrvácí... machrovinka hezká, ale chce si to hodně dobře promyslet....
Sedmička není o machrování. Myslíte si, že lidé vlastnící BMW řady 7 si ho kupují kvůli nějakému machrování???? Tak to jste na omylu. Většina lidí potřebuje pohodlný vůz ze kterého po stovkách kilometrů vystoupějí v pohodě (třeba na jednání apod.). Zkuste si dát například Ostava-Brno-Praha-Plzeň a zpět v jeden den nějakým malým autem a druhý den to zkuste sedmičkou. A uvidíte ten rozdíl a pochopíte, proč si lidé kupují na první pohled nesmyslná auta. Mě občas uvažování některých Čechů přijde fakt divné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 18:59, RE: RE servisní náklady
Petr - TipCars.com napsal:
Ceny mám v kanceláři, kam se teď nedostanu (ale něco si pamatuji). Dobré je se tak vyptat v servisech zabývajících se BMW, za kolik co umí.

Pokud vím adaptivní tlumiče měla standardně jen dlouhá verze Long, která nebyla předmětem poradny, proto jsem ceny nezjištoval (u krátké verze byly jen za nemalý příplatek).

Pokud si dobře pamatuji, tak třeba Vámi zmíněná přední ramena přijdou na 4 tisícovky (kus), tyčka předního stabilizátoru zhruba na 500 Kč, ložisko kola na 3.500 kč, lambda sonda od Bo...
díky za info , adaptivní tlumiče u bmw 545 i mě vyšly v CarTec Group Ostrava na 41 tisic korun s DPH v roce 2008 , tudiž na 7micu 760 ku to bude nejspiš cenově totožné.
reagovat
  1 ... 3 4 5 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.