0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 7 - kterou verzi pro jízdy po dálnici?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 21:21, redaktor optimista
Své jsem k tomuto tématu již řekl, ale autor článku je velký optimista, když si myslí že servis 7er classe s najetými 200 000 km se bude omezovat na výměnu dílů z druhovýroby někde v garáži. Jsou prostě věci, které se na moderních autech se*ou a bohužel to nejde vyřešit jiným způsobem než nákupem orig dílu. Jmenuju např. katalyzátory, lambda sondy (u V8 jich bude jistě několik), čidla v motoru, systém i-drive, řídící jednotky, a mnoho dalších. A oprava blbosti se může vyšplhat do desítek tisíců!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 15.07.2011 21:58, RE: redaktor optimista
Paul napsal:
Své jsem k tomuto tématu již řekl, ale autor článku je velký optimista, když si myslí že servis 7er classe s najetými 200 000 km se bude omezovat na výměnu dílů z druhovýroby někde v garáži. Jsou prostě věci, které se na moderních autech se*ou a bohužel to nejde vyřešit jiným způsobem než nákupem orig dílu. Jmenuju např. katalyzátory, lambda sondy (u V8 jich bude jistě několik), čidla v motoru, systém i-drive, řídící jednotky, a mnoho dalších. A oprava blbosti se může vyšplhat do desítek tisíců!
Já ale každému doporučuji při nákupu ojetiny mít zhruba 15 až 30 % finanční rezervu, která by pokryla celou řadu věcí. U sedmiček naštěstí po pěti letech funguje elektronika bez větších problémů, včetně i-drive, který byl většinou uploadován. Například čidla a spousta senzorů seženete v druhovýrobě. Pokud nebudete chtít dávat velké peníze za originál, můžete sehnat z vrakoviště apod. Jinak samozřejmě je nutné počítat u auta s pořizovací cenou s vyššími náklady, ale ty jsou v důsledku doopravdy srovnatelné s vozy vyšší střední třídy, popř. střední třídy. Uvedu jen jediný příklad, když se u Mazdy6 poškodí zátěžové čidlo airbagu v sedadle spolujezdce, přijde Vás to na 25.000 Kč, což je stejně jako u tohoto BMW. A mohl bych pokračovat ... Sedmičku považuji za horký tip pro všechny, kteří takový vůz potřebují a počítají u 4-6 letilé ojetiny s cenou 1/2-3/4 milionu korun.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 07:36, RE: RE servisní náklady
MamVsechno napsal:
VÁŠ TATA A VY JEZDÍTE ASI V 3KOVÉM BMW .
otec užívá 530Xd e60 a já jsem donedávna užíval 330i e90. Před tím e46. Pravidelné výměny provozních kapalin a filtrů se u 5er a 3er nikterak neliší jelikož se jedná o stejně velké motory tudíž se leje stejné množství oleje. V případě nějakého menšího 4-válce bude cena patrně o hodnotu jednoho litru oleje nižší předpokládám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 08:02, RE: RE servisní náklady
Renda28 napsal:
otec užívá 530Xd e60 a já jsem donedávna užíval 330i e90. Před tím e46. Pravidelné výměny provozních kapalin a filtrů se u 5er a 3er nikterak neliší jelikož se jedná o stejně velké motory tudíž se leje stejné množství oleje. V případě nějakého menšího 4-válce bude cena patrně o hodnotu jednoho litru oleje nižší předpokládám.
No právě, sedmičková řada bude mít nepochybně dražší autorizovaný servis než třeba jednička.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 08:03, RE: RE servisní náklady
Michal napsal:
No právě, sedmičková řada bude mít nepochybně dražší autorizovaný servis než třeba jednička.
Jezdím se šestkou do Renocaru a je to ku.rva drahé... dávno bych se na to vykakal, ale chci to auto jednou prodat a každej čumí do servisní knížky, a Franta z garáže mi tam ty razítka prostě nedá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 10:34, RE: RE servisní náklady
tomaskrtek napsal:
teď, v tuto chvíli, stojí přední brzdový kotouč na BMW 750i po FL, tedy rok 05 a výše 1.606,-Kč vč. DPH, maloobchodní cena, Auto Kelly, výrobce Ferodo. stačí? pak kdo tu píše pí.oviny...hezký víkend
Nestačí krtku... Akorát že tohle nebude Ferodo ale Fejoďó chung-lang beijing automotive...poctivý autokellyjácký discont, od čínského dítětě přímo až na vaši škaredou odpornou 7er.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 11:20, RE: RE servisní náklady
Petr - TipCars.com napsal:
Ceny mám v kanceláři, kam se teď nedostanu (ale něco si pamatuji). Dobré je se tak vyptat v servisech zabývajících se BMW, za kolik co umí.

Pokud vím adaptivní tlumiče měla standardně jen dlouhá verze Long, která nebyla předmětem poradny, proto jsem ceny nezjištoval (u krátké verze byly jen za nemalý příplatek).

Pokud si dobře pamatuji, tak třeba Vámi zmíněná přední ramena přijdou na 4 tisícovky (kus), tyčka předního stabilizátoru zhruba na 500 Kč, ložisko kola na 3.500 kč, lambda sonda od Bo...
a neni nejaky rozdil mezi Boshem a Boschem? Bosch je snad z Nemecka...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 12:15, RE: RE servisní náklady
Michal napsal:
Jezdím se šestkou do Renocaru a je to ku.rva drahé... dávno bych se na to vykakal, ale chci to auto jednou prodat a každej čumí do servisní knížky, a Franta z garáže mi tam ty razítka prostě nedá...
Ale kde jaký chytrolín si to razitko z Renocaru může udělat taky , do servisni knižky nikdo nečumí protože servisní knižky ti můžu sehnat i 5 jesi chceš a narazitkovat ti to podle potřeby , každý hledí spiše na fakturu , ze servisky maš hovno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 13:22, RE: RE servisní náklady
Michal napsal:
Jezdím se šestkou do Renocaru a je to ku.rva drahé... dávno bych se na to vykakal, ale chci to auto jednou prodat a každej čumí do servisní knížky, a Franta z garáže mi tam ty razítka prostě nedá...
Proč by Franta z garaže nedal razítko do servisní knížky? On nemá IČO? - razítko? To za prvý. Za druhý - když ti třeba odejde řídící jednotka klimatizace za cca 4500kč a Franta z garáže ti řekne, že ti jí sežene z bouraného vozu za cca 1000Kč - potřebuješ na to razítko do servisky?
A za třetí a to hlavně - nikdo se tu jako o levnější alternativě ke značkovým servisům nezmiňoval o nějakém Frantovi z garáže, ale o zavedených servisech s několika zaměstannci, které už třeba i téměř 20 let zajímají a baví konkrétně vozy BMW a ví o nich podstatně víc, než běžní a nezainteresovaní zaměstanci v těch značkových servisech. Přičemž hodinové sazby v takových servisech se pohybují kolem 300Kč/hod a jak jsem již psal jsou opravdu ochoptni hlůedat skutečné jádro problému.
Na začátku 90-tých let jsem měl E28 z roku 1983 a už i ta měla napojení na diagnostiku, takže myslet, že dnes po 20 letech takové servisy nemají potřebnou diagnostiku je naivní, protože jak říkám - už třeba 20 let dělají auta u kterých se už ani tenkrát neobešli bez ní, natož teď.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 13:33, RE: RE servisní náklady
Michal napsal:
No právě, sedmičková řada bude mít nepochybně dražší autorizovaný servis než třeba jednička.
Jo, a jinak Renda 28 reagoval na to, když tu někdo psal, že za servisní prohlídku 320i dal nějaký jeho známý 35tis Kč. Proto uvedl, že je to blbost a kdoví co v tom vše bylo, protože běžný servis na jeho trojku a otcovu pětku je výrazně nižší.
A nevidím důvod proč by měl být servis na 740i dražší než na třeba 540i.
Mně se totiž zdá, že tady plno lidí nadzvedává myšlenka, že by bylo možné provozovat takovou káru jako třeba 750i po faceliftu je, za nepatrně vyšší náklady než vozy střední třídy. Zkušenost žádná - ale prostě tomu ty lidi nechtějí uvěřit, protože to přece nemůže být možné. Ale ono je...
Ano - bude tu trochu vyšší spotřeba, velký rozdíl bude v gumách, ikdyž záleží konkrétně s jakým vozem na jakých gumách to budem srovnávat, ale elektronika? - ono na Superbu neodchází čidlo ESP?,není na to potřeba diagnostika?, na P407 neodchází parkovací čidlo?, nerozsvěcuje se kontrolka motoru? - není opět potřeba diagnostika?.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 16:55, RE: Servisní náklady
Tomi napsal:
není nepohodlný místo nuly psát O?
Na noťasu je to jen kousek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 17:02, RE: RE servisní náklady
nstar napsal:
presne toto milujem, kupit si karu X6 alebo 7er a supnut tam lpg...dost si to odporuje a prezradza o majitelovi
Ha, zrovna dneska jsem viděl LPG na MB ML 320. A znám člověka, co má Murano, 1. majitel, taky LPG... Stejný, jako Porsche v dehtu. Někdo kroutí hlavou, jinej jako splašenej kupuje...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 17:17, RE: redaktor optimista
Petr - TipCars.com napsal:
Já ale každému doporučuji při nákupu ojetiny mít zhruba 15 až 30 % finanční rezervu, která by pokryla celou řadu věcí. U sedmiček naštěstí po pěti letech funguje elektronika bez větších problémů, včetně i-drive, který byl většinou uploadován. Například čidla a spousta senzorů seženete v druhovýrobě. Pokud nebudete chtít dávat velké peníze za originál, můžete sehnat z vrakoviště apod. Jinak samozřejmě je nutné počítat u auta s pořizovací cenou s vyššími náklady, ale ty jsou v důsledku doopravdy s...
Ano, to je hezký. Ale za tu cenu ojetého BMW7 si tu Mazdu6 pořídíte novou, a ještě príma dovolenou k tomu. Osobně bych než nové za 200k pořídil vyšší třídu ojetou, za 3/4 mio bych raději sáhl po novém voze...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 18:56, RE: redaktor optimista
Pepe napsal:
Ano, to je hezký. Ale za tu cenu ojetého BMW7 si tu Mazdu6 pořídíte novou, a ještě príma dovolenou k tomu. Osobně bych než nové za 200k pořídil vyšší třídu ojetou, za 3/4 mio bych raději sáhl po novém voze...
toto je skutečně otázka jen a jen osobních priorit. já bych to měl obráceně-když bych měl na auto 200k tak dnes raději volím nové, protože to co se dnes za ty peníze dá koupit je až udivující. ale naopak jsem si za 870k koupil rok staré Infi FX s deseti tis. mil na tacho. a jestli mám říci pravdu tak po sedmičce jsem pošilhával, konkrétně 760i, ale zkušenosti známého s 850Ci mě od jakéhokoliv dvanáctiválce dokonale odradily. ale nelituju, FXko je fantastický auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 20:11, RE: RE servisní náklady
MamVsechno napsal:
Ale kde jaký chytrolín si to razitko z Renocaru může udělat taky , do servisni knižky nikdo nečumí protože servisní knižky ti můžu sehnat i 5 jesi chceš a narazitkovat ti to podle potřeby , každý hledí spiše na fakturu , ze servisky maš hovno.
Jo, razítko si tam dám sám, potom kupující zavolá do Renocaru a zjistí, že razítka jsou falešný a ten člověk si řekne, že jsem pi.ča - a bude mít pravdu... lež chodí na hliněných nohách... takže za tím razítkem v servisní knížce se skrývá provedená kontrola v autorizovaném servisu a ta má svoji cenu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 20:13, RE: RE servisní náklady
TOM napsal:
Proč by Franta z garaže nedal razítko do servisní knížky? On nemá IČO? - razítko? To za prvý. Za druhý - když ti třeba odejde řídící jednotka klimatizace za cca 4500kč a Franta z garáže ti řekne, že ti jí sežene z bouraného vozu za cca 1000Kč - potřebuješ na to razítko do servisky?
A za třetí a to hlavně - nikdo se tu jako o levnější alternativě ke značkovým servisům nezmiňoval o nějakém Frantovi z garáže, ale o zavedených servisech s několika zaměstannci, které už třeba i téměř 20 let zajímají...
No, takhle já doopravdy neuvažuju, abych dával do auta nějakou součástku z vrakoviště... auto za mega a já do něho budu dávat auta ze šroťáku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 20:16, RE: redaktor optimista
tomaskrtek napsal:
toto je skutečně otázka jen a jen osobních priorit. já bych to měl obráceně-když bych měl na auto 200k tak dnes raději volím nové, protože to co se dnes za ty peníze dá koupit je až udivující. ale naopak jsem si za 870k koupil rok staré Infi FX s deseti tis. mil na tacho. a jestli mám říci pravdu tak po sedmičce jsem pošilhával, konkrétně 760i, ale zkušenosti známého s 850Ci mě od jakéhokoliv dvanáctiválce dokonale odradily. ale nelituju, FXko je fantastický auto.
850i byl velice nepovedený motor, 760i je úplně jiná kategorie...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 21:52, RE: RE servisní náklady
Michal napsal:
No, takhle já doopravdy neuvažuju, abych dával do auta nějakou součástku z vrakoviště... auto za mega a já do něho budu dávat auta ze šroťáku...
Nechci Vám brát iluze, ale možná i Vy máte v autě součástku z nějakého vraku.. V dnešní době člověk fakt nikdy neví. I v autorizovaných servisech pracují lidé které to bud nebaví, nebo se chtějí obohatit ... Tím něříkám, že je to pravidlo. Na dílu z ojetého vozu nevidím nic špatného. Občas u méně rozšířených aut je to většinou jediná cesta. Proč dávat za čidlo ABS v kole třeba 7.000 Kč, když to mohu spravit třeba za 7 stovek? Často originální díly si automobilky nechávají vyrábět u stejného výrobce,který produkuje druhovýrobu ....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 21:54, RE: RE servisní náklady
apo napsal:
a neni nejaky rozdil mezi Boshem a Boschem? Bosch je snad z Nemecka...
Bosch, vypadlo písmenko ... trpím bolesti krku, hlavy apod. z toho neustálého sezení u pc .. nečtu po sobě texty ani příspěvky, není čas ... pročítat diskuze zabere taky čas. díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.07.2011 21:57, RE: RE servisní náklady
Pepe napsal:
Ha, zrovna dneska jsem viděl LPG na MB ML 320. A znám člověka, co má Murano, 1. majitel, taky LPG... Stejný, jako Porsche v dehtu. Někdo kroutí hlavou, jinej jako splašenej kupuje...
Osobně na plynu nevidím nic špatného. Ekologové budou mít radost a majitel vozu citelně ušetří na PHM.
reagovat
  1 ... 4 5 6 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.