0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 745iL po 67175 km

kategorie zařazení tématu: poradna, ostatní, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 08:29, kilometrage
Druh těchto článku se mi jeví jako užitečný, nicméně chělo by to sáhnout po autech, která mají najeto alespoň 120tis. kilometrů, jinak je dobře, že hodnotíte skoro "nová" auta a ne žadné plečky z ´91.

Tomas
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 09:47, BMW 7
Moc se mi libi nove bavoraky,hlavne 5,ale i 7 je hezka,hlavne zadni partie!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 10:03, Calouneni po 67tis. km
Prijde mi docela zvlastni, aby v aute za nekolik milionu byla sedacka po 67tis. km zhuntovana a calouneni na vymenu. Ale asi je to spis o ridici. Jinak jen tak dal! I o luxusnich vozech chceme cist :). Coz takhle recenze na Jaguar XJ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 10:11, RE: BMW 7
Zigi napsal:
Moc se mi libi nove bavoraky,hlavne 5,ale i 7 je hezka,hlavne zadni partie!!!
No jo, jenže hodnocení ve stylu výfuk vydrří po životnost auta, se mi zdá býti přinejmenším amaterské... Každému trochu rozumnémz člověku je jasné, že BMW vydrží dýl než deset let...LOL
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 11:32, BMW řady 7
No a mimochodem popis obrázků se mi příliš nezdá, opravdu je u popisu zadní nápravy její obrázek a naopak? Řekl bych, že si to trochu popletli)). No a to čalounění nebude stát 20000,-, ale daleko více. Jestli je vyhřívané a odvětrávané, tak za 20000 by to bylo sakra levný. Musí se totiž měnit celý sedák i s čaloněním a vyhřívací dečkou (Zkušenost ze servisu Citroen a tušim, že u BMW to nebude jinak), kdyby jo, tak mě někdo opravte, rád se poučím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 11:45, RE: BMW řady 7
Tomáš napsal:
No a mimochodem popis obrázků se mi příliš nezdá, opravdu je u popisu zadní nápravy její obrázek a naopak? Řekl bych, že si to trochu popletli)). No a to čalounění nebude stát 20000,-, ale daleko více. Jestli je vyhřívané a odvětrávané, tak za 20000 by to bylo sakra levný. Musí se totiž měnit celý sedák i s čaloněním a vyhřívací dečkou (Zkušenost ze servisu Citroen a tušim, že u BMW to nebude jinak), kdyby jo, tak mě někdo opravte, rád se poučím.
Stanovená cena opravy sedáku řidičova sedadla byla technikem v autorizovaném servisu BMW vyčíslena právě na tuto částku. Není to můj výmysl. A tuším, že sedadlo bylo pouze vyhřívané, nikoli odvětrávané.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 11:48, RE: Calouneni po 67tis. km
Jan Baránek napsal:
Prijde mi docela zvlastni, aby v aute za nekolik milionu byla sedacka po 67tis. km zhuntovana a calouneni na vymenu. Ale asi je to spis o ridici. Jinak jen tak dal! I o luxusnich vozech chceme cist :). Coz takhle recenze na Jaguar XJ?
Ona sedačka není příliš zhuntovaná, ale prostě opotřebovaná. U těchto vozidel se předpokládá, že majitel bude vyžadovat vše v naprostém pořádku, včetně zmíněného sedáku, proto ji technici uvádějí do záznamu o technickém stavu vozidla jako závadu včetně odhadní ceny opravy, resp. výměny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 11:52, RE: BMW 7
wolff napsal:
No jo, jenže hodnocení ve stylu výfuk vydrří po životnost auta, se mi zdá býti přinejmenším amaterské... Každému trochu rozumnémz člověku je jasné, že BMW vydrží dýl než deset let...LOL
Hodnocení stavu vozidla se snažím trochu odlehčit, proto tento výraz. Jinak většina těchto "sedmičkových" BMW jezdí u svých majitelů nanejvýš 3-4 roky a poté putují dále. Většinou se jedná o firmy či státní instituce, kterým skončí leasing a vůz mění opět za nový. Například tento vůz byl využíván senátem ČR.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 11:53, RE: kilometrage
Tomas napsal:
Druh těchto článku se mi jeví jako užitečný, nicméně chělo by to sáhnout po autech, která mají najeto alespoň 120tis. kilometrů, jinak je dobře, že hodnotíte skoro "nová" auta a ne žadné plečky z ´91.

Tomas
Děkujeme za TIP. Určitě se v sérii těchto článků budeme věnovat i novějším vozům s více najetými kilometry. Samozřejmě nesmíme zapomínat i na lidi, který mají zájem o ojeté vozy v cenové relaci do 150.000 Kč
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 13:41, výměna žárovek
Tomas napsal:
Druh těchto článku se mi jeví jako užitečný, nicméně chělo by to sáhnout po autech, která mají najeto alespoň 120tis. kilometrů, jinak je dobře, že hodnotíte skoro "nová" auta a ne žadné plečky z ´91.

Tomas
Vážně nejde vyměnit žárovka bez demontáže celého nárazníku? Jak bych vysvětloval svoji nechopnost její výměny policajtovi při silniční kontrole, kdyby nesvítila?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 15:30, RE: výměna žárovek
Maverick napsal:
Vážně nejde vyměnit žárovka bez demontáže celého nárazníku? Jak bych vysvětloval svoji nechopnost její výměny policajtovi při silniční kontrole, kdyby nesvítila?
Dle vyjádření techniků, kteří tyto vozy opravují to jinak nelze...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 16:16, RE: výměna žárovek
Maverick napsal:
Vážně nejde vyměnit žárovka bez demontáže celého nárazníku? Jak bych vysvětloval svoji nechopnost její výměny policajtovi při silniční kontrole, kdyby nesvítila?
může to tak klidně být. Na vozech Audi nebo Passat B5 to je ještě těžší, nebot u nich je motor úplně vpředu na přední stěně. Dělám v Citroenu a např v servisnim postupu při výměně žárovky na C5 je taktéž demontáž nárazníku. V praxi to jde i bez něj, ale prsty pak podle toho vypadají.)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 18:32, Jaka je momentalni hodnota
Zajimalo by mne, jaka je momentalni hodnota takoveho vozu. A rok vyroby jsem nikde nenasel. Jinak auti je to moc pekny
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 18:47, správné auto :-)))
Tak žeby dané fotografii bylo opotřebené sedadlo bych neřekl. Audi A8 1. gen nebo M-B W140 (kolem 6000euro) mají kůži v jiném stavu, toto je ještě funglovka. Stejně jako celé auto! Mimochodem Bávo E65 je naprosto super auto. Vzhled, motor, převodovka, sedadla a podvozek na jedničku s hvězdičkou . Akorát systém i-drive je zbytečně komplikovaný nepřehledný. Jako jde to obsluhovat, ale je to komplikace jak hrom, ne pomoc. V tom se mi líbi víc M-B W140 nebo i W220. Jinak auto všem doporučuju. Najel jsem s ním asi 300km a při vzpomínce zamáčknu slzu se slovy: chci ho, chci ho, chci ho. Jinak verze Lang je paráda a 745i je dobrá motorizace. A po vašich 65tkm to je ještě pořád "v záběhu" . Akorát se prý na prvních kouscích kazilo to dovírání dveří a blbla elektrika - prý. Jinak pokud se někomu zdá na fotkách ta přístrojovka divná, tak věřte že v reálu je to ok.

PS: taky by se tomu chtělo podívat na zoubek třeba při 200+ tkm a ne teď.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 19:08, RE: BMW řady 7
Tomáš napsal:
No a mimochodem popis obrázků se mi příliš nezdá, opravdu je u popisu zadní nápravy její obrázek a naopak? Řekl bych, že si to trochu popletli)). No a to čalounění nebude stát 20000,-, ale daleko více. Jestli je vyhřívané a odvětrávané, tak za 20000 by to bylo sakra levný. Musí se totiž měnit celý sedák i s čaloněním a vyhřívací dečkou (Zkušenost ze servisu Citroen a tušim, že u BMW to nebude jinak), kdyby jo, tak mě někdo opravte, rád se poučím.
Ahoj Tome, myslím,že kdyby se to dalo dobrému čalouníkovi,tak to ani nepoznáš,jenže nevím co nato záruka a prodejce. Z nápravama jsem taky na štíru
A nerezový výfuk sice nezrezne,zato ho kyseliny vzniklé v katalyzátoru rozežerou stejně jako každý jinný,ale zevnitř,takže nebude rezavý ale určitě vydrží dýl..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 19:09, RE: kilometrage
Petr - TipCars.com napsal:
Děkujeme za TIP. Určitě se v sérii těchto článků budeme věnovat i novějším vozům s více najetými kilometry. Samozřejmě nesmíme zapomínat i na lidi, který mají zájem o ojeté vozy v cenové relaci do 150.000 Kč
to máš recht!!! nebo máte někdo něco proti ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 19:11, RE: výměna žárovek
Tomáš napsal:
může to tak klidně být. Na vozech Audi nebo Passat B5 to je ještě těžší, nebot u nich je motor úplně vpředu na přední stěně. Dělám v Citroenu a např v servisnim postupu při výměně žárovky na C5 je taktéž demontáž nárazníku. V praxi to jde i bez něj, ale prsty pak podle toho vypadají.)
to chce zadní náhon,motor je uložený podélně a je tam více místa,no ale u skoro pětilitru,nevím..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 22:21, oničem
Vůbec se mi nelíbí, přitom bavoráky miluju. Daleko víc se mi líbí předchůdce. Tohle byl prostě velký omyl společně s šestkou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 23:18, RE: oničem
anonym napsal:
Vůbec se mi nelíbí, přitom bavoráky miluju. Daleko víc se mi líbí předchůdce. Tohle byl prostě velký omyl společně s šestkou.
Tak na to mam zcela jiny nazor. Tahle sedmicka zraje jako vino a kdyz postavis vedle seba starsi model a tohle, tak je to neporovnatelny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.10.2006 16:46, RE: oničem
QX napsal:
Tak na to mam zcela jiny nazor. Tahle sedmicka zraje jako vino a kdyz postavis vedle seba starsi model a tohle, tak je to neporovnatelny.
Popravdě řečeno,mě se taky nelíbí.....ten zadek mě připadne,jak kdyby tam byl z jiného auta.Pravda je,že stará "sedma"toho měla už hodně za sebou,ale což třeba "pětka"??? Ta minulá řada vypadá líp. A dávat několik tisíc za výměnu žárovky??? Tak to je teda síla .....
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.