David V napsal:
Koloss napsal:
Ramena a čepy podvozku, stav brzd - vždyť to je do značné míry spotřební materiál, na tom bych při koupi nebazíroval. Jestli to už bude na výměnu, tak tomu musí odpovídat cena. Rozhodující je stav motoru a pak karoserie, tam jsou náklady na opravu výrazně dražší.
Přesně tohle mě napadlo. Odrazovat od koupě kvůli spotřebáku bych si rozmyslel.Dlužno však podotknout, že když je toho opotřebovaného moc, tak to zase svědčí o lajdácké péči.
JO, jenže pro někoho, kod vydá posledních 100 litrů za 15 let starou plečku, může být výměna hliníkových ramen za 15 likvidační. A k tomu brzdy za 10 na všechna kola - a auto stojí dva roky na dvoře
Ono sice luxusní auto po letech je skoro zadarmo, ale servis je pořád drahý
A proto mnoho lidí radši koupí olítanou Fanii 1,2HTP40, protože si myslí, že ušetří