0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké je BMW 745d z roku 2006?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 08:21, Jen pár postřehů
S novou A8 4,2 TDI jsem měl možnost se svézt a musím říct, že ten motor je famózní, vevnitř nemáte šanci poznat, že to není benzín. Oproti předchozí generaci velký rozdíl. Jinak mi opravdu nedochází, proč BMW odbouralo naftový osmiválec, a vlastně ani to, proč ho nedávalo do X5,6 - je to opravdu velká škoda. Můj dojem je ten, že BMW měkne, naplno podlehlo downsizingu a podobným nesmyslům, zatímco Audi má zmiňovaný dieselový osmiválec (stejně jako Mercedes) stále v nabídce, do nové M5 se bude dáva přeplňovaný osmiválec, zatímco RS5 má parádní atmosféru, atd atd atd. A o velmi konzervativním designu, který začíná být u BMW standardem se ani nezmiňuju, kdo viděl novou šestku, ví o čem mluvím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 08:46, RE: Jen pár postřehů
Reno napsal:
S novou A8 4,2 TDI jsem měl možnost se svézt a musím říct, že ten motor je famózní, vevnitř nemáte šanci poznat, že to není benzín. Oproti předchozí generaci velký rozdíl. Jinak mi opravdu nedochází, proč BMW odbouralo naftový osmiválec, a vlastně ani to, proč ho nedávalo do X5,6 - je to opravdu velká škoda. Můj dojem je ten, že BMW měkne, naplno podlehlo downsizingu a podobným nesmyslům, zatímco Audi má zmiňovaný dieselový osmiválec (stejně jako Mercedes) stále v nabídce, do nové M5 se bude dáv...
já myslim že důvod zastavení V8 D u Bmw je jasný- spotřeba a emise. Někde jsem četl i že Mercedes půjde stejnou cestou- osmivál D prý bude bez nástupce. Takže to VW Grůp sežere všechno sama
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 08:52, RE: Jen pár postřehů
Matka Kr napsal:
já myslim že důvod zastavení V8 D u Bmw je jasný- spotřeba a emise. Někde jsem četl i že Mercedes půjde stejnou cestou- osmivál D prý bude bez nástupce. Takže to VW Grůp sežere všechno sama
To nevím, když teď z 420 CDI udělali 450 CDI, která ty snížené emise má...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 08:53, Multivan
Každopádně jsem očekával článek o T5 a místo toho se píše o BMW, co se stalo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 08:57, RE: Jen pár postřehů
Reno napsal:
To nevím, když teď z 420 CDI udělali 450 CDI, která ty snížené emise má...
Až čas ukáže jestli to byl správný krok či nikoliv. Jako příklad mne napadá například X3. Každý si ťukal na čelo když si ní mnichováci vyběhli. Dnes ty ťukálisti ony o chlup menší SUV chrlej jak o život.
Ale samozřejmě to může dopadnout opačně. Jak říkám čas ukáže.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 09:01, RE: Jen pár postřehů
Reno napsal:
To nevím, když teď z 420 CDI udělali 450 CDI, která ty snížené emise má...
tak díval sem se právě na web a S ani M už V8 D nemají. Jedině GL a ten plní E IV, takže příští rok konec
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 10:24, RE: Jen pár postřehů
Reno napsal:
S novou A8 4,2 TDI jsem měl možnost se svézt a musím říct, že ten motor je famózní, vevnitř nemáte šanci poznat, že to není benzín. Oproti předchozí generaci velký rozdíl. Jinak mi opravdu nedochází, proč BMW odbouralo naftový osmiválec, a vlastně ani to, proč ho nedávalo do X5,6 - je to opravdu velká škoda. Můj dojem je ten, že BMW měkne, naplno podlehlo downsizingu a podobným nesmyslům, zatímco Audi má zmiňovaný dieselový osmiválec (stejně jako Mercedes) stále v nabídce, do nové M5 se bude dáv...
Řekl bych, že důvody ústupu naftových osmiválců jsou čistě ekonomické, přeci jen se vyrábí v porovnání s šestiválci v podstatně menších seriích, takže vývoj a přizpůsobení stále přísnějším emisím vyjdou v přepočtu ja jeden kus strašně drahé, řekl bych že se automobilky začaly spíš zajímat o hybridní a elektriké pohony, v kterých vidí budoucnost a do těch investují. Výhodou Audi je, že koncern obsahuje snad k deseti značkám, ve kterých se částečně využívá stejná technika, tudíž se ušetří značné množství financí. Konkrétně myslím, atmosféra ,S6 je desetiválec Lamborgini, takže to Audi nestálo nic, je si ho "vypůjčili".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 10:58, Osobní zkušenost
Chtěl bych poznamenat osobní zkušenost s jízdou v zimním období. Poslední, na sníh vydatnou, zimu jsem strávil za volantem BMW 745d a najezdil bezmála 35 000 km. Jízda se zadokolkou na ujetém sněhu vyžaduje opravdu slušnou dávku citu při manipulaci s plynem a dvojnásob to platí u vozu s kombinací vysoké hmotnosti a kroutícího momentu. ESP funguje na výbornou, ale neumí zázraky. Nepřiměřeným přidáním plynu v sebemenší zatáčce si připravíte horké chvilky a naopak při brždění si s váma pohrají zákony setrvačnosti. Na sněhu se musí opatrně s každým autem, takže bych zimní období nebral jako překážku při koupi tohoto skvělého vozu.

Nedoporučuji odvětrávání sedadel - dobrý akorát k zánětu ledvin

P.S.co se týče závad: problémy s elektromotorem zadního víka, porucha čidla tlaku v pneu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 11:29, RE: Multivan
Reno napsal:
Každopádně jsem očekával článek o T5 a místo toho se píše o BMW, co se stalo?
Článek o T5 jsme výjimečně posunuli na příští pátek, čekáme ještě na pár doplňujících informací od výrobce...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 13:27, RE: Osobní zkušenost
martin5er napsal:
Chtěl bych poznamenat osobní zkušenost s jízdou v zimním období. Poslední, na sníh vydatnou, zimu jsem strávil za volantem BMW 745d a najezdil bezmála 35 000 km. Jízda se zadokolkou na ujetém sněhu vyžaduje opravdu slušnou dávku citu při manipulaci s plynem a dvojnásob to platí u vozu s kombinací vysoké hmotnosti a kroutícího momentu. ESP funguje na výbornou, ale neumí zázraky. Nepřiměřeným přidáním plynu v sebemenší zatáčce si připravíte horké chvilky a naopak při brždění si s váma pohrají záko...
Souhlasím, že se může člověk v zimě pěkně spálit, ale možná, že oproti Audi se spálí méně, bude mít na paměti, že si má dávat pozor a rychlost nebude tak vysoká díky tomu může mít kratší brzdnou dráhu a to může v některých situacích být rozhodující (auto za zatáčkou napříč silnice) Není to o technice, ale o tom kdo jí řídí, technika je druhotná, důležité je řídit vozidlo tak, abycho ho dokázal zastavit na vzdálenost na kterou vidím, nebo jak to je vté vyhlášce. Já osobně mám zimu raději v některých věcech než léto, většina lidí jezdí opatrněji a člověk se na silnici setká i se solidaritou než jen agresivitou, mám na mysli takovou tu vzájemnou pomoc když někdo je zapíchlej v závěji a ostatní mu pomohou ho vytlačit zpět na vozovku, ikdyž ometat auto každé ráno od sněhu je protivný a je vyšší spotřeba, tak jsou prostě i světlejší stránky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.08.2010 16:56, RE: Jen pár postřehů
Matka Kr napsal:
tak díval sem se právě na web a S ani M už V8 D nemají. Jedině GL a ten plní E IV, takže příští rok konec
Jen mi není jasné, jakým dieselovým motorem chtějí přivést k životu mamutí GL...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.08.2010 20:42, zkušenost
zdravím, moje osobní zkušenost po 2,5letém používání bmw 745 je, že se lidově řečeno sere minimálně, kromě klasické výměny kapalin sem měnil pouze 1 xenon, servis v neznačkovém servise, ale s bmw diagnostikou naprosto ideální a cenově za hubičku, ale v zimě mi zadokolka stojí v garáži, to musím přičíst jako negativum. výjezd z garáže po mírném kopečku a do zatáčky velký problém to jsem nečekal (přesedlával jsem z audi a6. takže můj verdikt, auto super, ale dalším autem se vracím ke čtyřkolkám
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.08.2010 06:46, RE: Osobní zkušenost
Projectigi napsal:
Souhlasím, že se může člověk v zimě pěkně spálit, ale možná, že oproti Audi se spálí méně, bude mít na paměti, že si má dávat pozor a rychlost nebude tak vysoká díky tomu může mít kratší brzdnou dráhu a to může v některých situacích být rozhodující (auto za zatáčkou napříč silnice) Není to o technice, ale o tom kdo jí řídí, technika je druhotná, důležité je řídit vozidlo tak, abycho ho dokázal zastavit na vzdálenost na kterou vidím, nebo jak to je vté vyhlášce. Já osobně mám zimu raději v někter...
Zajímavej názor, ale možná na tom opravdu něco bude. V zimě se často setkavám na dálnici s auty letícími v závěji v levém pruhu rychlostí nepřiměřenou. Když to člověk chvilku pozoruje jsou to z větší části vozy s pohonem 4x4 a z té menší části nesvéprávní lidé. Jen ti lidé s 4x4 si neuvědomují že pohon 4x4 neslouží k lepšímu zpomalení či úplnému zastavení vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.08.2010 07:38, :-)
Zadní pohon = nebezpečné auto? Pokud vím, auto je tak nebezpečné, jak je nebezpečný jeho řidič. Pravda je v tom, že v zimě s tím do kopce "ani ho*no" , ale o nebezpečnosti jako takové bych nemluvil. Jinak ty naftové osmiválce se moc neoplatí. Buď vzít 730d nebo 745/750.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.