Reno napsal:
S novou A8 4,2 TDI jsem měl možnost se svézt a musím říct, že ten motor je famózní, vevnitř nemáte šanci poznat, že to není benzín. Oproti předchozí generaci velký rozdíl. Jinak mi opravdu nedochází, proč BMW odbouralo naftový osmiválec, a vlastně ani to, proč ho nedávalo do X5,6 - je to opravdu velká škoda. Můj dojem je ten, že BMW měkne, naplno podlehlo downsizingu a podobným nesmyslům, zatímco Audi má zmiňovaný dieselový osmiválec (stejně jako Mercedes) stále v nabídce, do nové M5 se bude dáv...
Řekl bych, že důvody ústupu naftových osmiválců jsou čistě ekonomické, přeci jen se vyrábí v porovnání s šestiválci v podstatně menších seriích, takže vývoj a přizpůsobení stále přísnějším emisím vyjdou v přepočtu ja jeden kus strašně drahé, řekl bych že se automobilky začaly spíš zajímat o hybridní a elektriké pohony, v kterých vidí budoucnost a do těch investují. Výhodou Audi je, že koncern obsahuje snad k deseti značkám, ve kterých se částečně využívá stejná technika, tudíž se ušetří značné množství financí. Konkrétně myslím, atmosféra ,S6 je desetiválec Lamborgini, takže to Audi nestálo nic, je si ho "vypůjčili".