0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký motor pro BMW řady 7?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 01:34, Osmiválec ...
... jednoznačně! Do takovéhohle vozu patří JEDINĚ V8 (no samozřejmě V12 je "dovoleno"), ale za "optimum" bych viděla "pořádný" benzínový osmiválec.
PS: Kde jinde ten V8 také "najít/využít/použít", že? A navíc tady bude možná i za vcelku "rozumnou/přijatelnou" cenu ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 07:36, RE: Osmiválec ...
Kylie napsal:
... jednoznačně! Do takovéhohle vozu patří JEDINĚ V8 (no samozřejmě V12 je "dovoleno"), ale za "optimum" bych viděla "pořádný" benzínový osmiválec.
PS: Kde jinde ten V8 také "najít/využít/použít", že? A navíc tady bude možná i za vcelku "rozumnou/přijatelnou" cenu ..
Tak tady je to vážně jasné - určitě V8. A rozhodně ten větší. 735i bere stejně, jede o trochu hůř.
Ikdyž znám lidi co by volili 740d pro její mamutí zátah.
A otázka ještě je, jestli není lepší ten V8 koupit v 540i - nabízí zrychlení o 0,7s lepší, je lehčí a celkově hbitější...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 08:50,
Jestli je tazatel spíše pro naftu tak jednoznačně 730d. Oproti 740d nejede o tolik hůře jak by mohly vypovídat papírové hodnoty a má podstatně nižší provozní náklady a niížší riziko závad.
Pokud benzín tak bych jednoznačně zvedl ruku pro 4,0i V8. Opět o V12 platí to samé jako 730dx740d. Nejede o tolik lépe a spotřeba je rapidně vyšší. 740i se dá jezdit kolem 12-13l/100. Pokud máte v plánu vyšší km průběh a trváte na benzínu (ke kterému bych se přiklonil já) zvážil bych i možnost LPG.
Přeju hodně štěstí při výběru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 09:05, RE: bez předmětu
Valnoha napsal:
Jestli je tazatel spíše pro naftu tak jednoznačně 730d. Oproti 740d nejede o tolik hůře jak by mohly vypovídat papírové hodnoty a má podstatně nižší provozní náklady a niížší riziko závad.
Pokud benzín tak bych jednoznačně zvedl ruku pro 4,0i V8. Opět o V12 platí to samé jako 730dx740d. Nejede o tolik lépe a spotřeba je rapidně vyšší. 740i se dá jezdit kolem 12-13l/100. Pokud máte v plánu vyšší km průběh a trváte na benzínu (ke kterému bych se přiklonil já) zvážil bych i možnost LPG.
Přeju hodně štěstí při výběru
Chceš v tom závodit, nebo šetřit? 730D pojede celkem slušně a budeš jezdit za 8, když víc po města tak do 10. 750 pojede o poznání líp a budeš jezdit za 14 na dálku. Když budeš mít víc města, tak za 18. Pro mně není co řešit, ale já jsem strýček skrblík...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 09:31, RE: bez předmětu
Reno napsal:
Chceš v tom závodit, nebo šetřit? 730D pojede celkem slušně a budeš jezdit za 8, když víc po města tak do 10. 750 pojede o poznání líp a budeš jezdit za 14 na dálku. Když budeš mít víc města, tak za 18. Pro mně není co řešit, ale já jsem strýček skrblík...
No, je trochu zvláštní být šetřílek v sedmičkovým báwu.
Kdyby chtěl fakt šetřit na palivu a zůstat u značky může vzít 320d - 110kW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 09:36, RE: bez předmětu
Reno napsal:
Chceš v tom závodit, nebo šetřit? 730D pojede celkem slušně a budeš jezdit za 8, když víc po města tak do 10. 750 pojede o poznání líp a budeš jezdit za 14 na dálku. Když budeš mít víc města, tak za 18. Pro mně není co řešit, ale já jsem strýček skrblík...
s V 12 pojedeš za 14 leda tak když budeš na plyn foukat............
V případě benzínu je rozumější volba 740i V8. Dynamicky nejsi tolik ošizen ale spotřeba je rapidně nižší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 11:04, V8 only
To je jak medvěd, R6 nejede, V12 tě servisně sežere, optimál je V8 ...pokud najede těžké mraky km tak s kyselým úsměvem 730d.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 13:11, V8
Z vlastní zkušenosti bych doporučil 740i V8! Jednou jsem v ní jel, měla najeto přes 400tkm a interiér vypadal jako Octavka po 100tkm Tak jak již bylo napsáno je ideální pro tohoto krasavce. Každopádně bacha při výběru, tyto vozy většinou sloužily jako služební pro ředitele podniků a budou mít za sebou velké porce kilometrů, ale myslím si, že tyto jedny z posledních "poctivě dělaných aut na kvalitu a ne na kvantitu" vydrží stovky a stovky tisíc kilometrů!! Hodně štěstí při výběru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 13:51, RE: bez předmětu
Valnoha napsal:
s V 12 pojedeš za 14 leda tak když budeš na plyn foukat............
V případě benzínu je rozumější volba 740i V8. Dynamicky nejsi tolik ošizen ale spotřeba je rapidně nižší.
Kolega 750i má, bydlí teda na maloměstě, takže většina jeho provozu se dá počítat jako dálka. Dost tomu dává a dlouhodobá kombinovaná je 13,9. To je spotřeba za cca rok a půl provozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 13:54, RE: bez předmětu
TOM napsal:
No, je trochu zvláštní být šetřílek v sedmičkovým báwu.
Kdyby chtěl fakt šetřit na palivu a zůstat u značky může vzít 320d - 110kW.
I skrblík může jezdit v sedmičce. Jinak by se asi nevyrábělo S-klasse 320 CDI, ne? A kolik se jich prodá... Krom toho, dneska stojí ojetá sedma kilo až dvě a nikdo je nechce...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 14:19, RE: bez předmětu
Reno napsal:
Kolega 750i má, bydlí teda na maloměstě, takže většina jeho provozu se dá počítat jako dálka. Dost tomu dává a dlouhodobá kombinovaná je 13,9. To je spotřeba za cca rok a půl provozu.
To je u V12 hooodně spodní hranice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 14:45, RE: bez předmětu
Reno napsal:
I skrblík může jezdit v sedmičce. Jinak by se asi nevyrábělo S-klasse 320 CDI, ne? A kolik se jich prodá... Krom toho, dneska stojí ojetá sedma kilo až dvě a nikdo je nechce...
to je jen takový psycholigický trik-nabídnout v top třídě nafták.
kor pro kupce nového nemá žádný smysl ušetřit 100tis kč po 150tis km a pěti letech,když na poklesu ceny proděláklidně 2 melouny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 14:50, RE: bez předmětu
TOM napsal:
to je jen takový psycholigický trik-nabídnout v top třídě nafták.
kor pro kupce nového nemá žádný smysl ušetřit 100tis kč po 150tis km a pěti letech,když na poklesu ceny proděláklidně 2 melouny.
To říkáš ty. Jsou tam ještě jiné faktory, např. to, že 320 CDI stojí mnohem míň než pětikilo benzín. A po čase bude paradoxně, mnohem lépe prodejné auto s dieselem než se silným benzínem. Stačí se podívat na prodeje ojetin.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 15:39, e38
Proc resite, kolik to zere? Kdo chce sedmicku, musi mit na provoz ... 750 ujede 600 km na plnou nadrz , nekdy 650 , vleze se tam 95 litru (tusim).Take dost oleje to vezme, ale to zalezi hlavne na stylu jizdy (rozumej kde se pohybuje nejcastej rucicka otackomeru) , kotouce , desky a zadmi gumy se meni jak na bezicim pasu. Na zimu budete zarucene potrebovat druhe auto ... Proste jestli k sedmicce nemate zvlastni citovy vztah a vas prijem neni alespon 5-ti nasobek prumerneho platu, nepochybne se ji budete do pul roku zbavovat (neb vas vyzdima) ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 16:02, RE: e38
PRASAK napsal:
Proc resite, kolik to zere? Kdo chce sedmicku, musi mit na provoz ... 750 ujede 600 km na plnou nadrz , nekdy 650 , vleze se tam 95 litru (tusim).Take dost oleje to vezme, ale to zalezi hlavne na stylu jizdy (rozumej kde se pohybuje nejcastej rucicka otackomeru) , kotouce , desky a zadmi gumy se meni jak na bezicim pasu. Na zimu budete zarucene potrebovat druhe auto ... Proste jestli k sedmicce nemate zvlastni citovy vztah a vas prijem neni alespon 5-ti nasobek prumerneho platu, nepochybne se ji...
Proč bych měl brát 100tis abych si mohl dovolit e38? to je blbina na n-tou. Nehledě na to,že tu většina co se vyzná doporučuje 740 a ne 750 - to je ve všech směrech trochu extrém. 740 si oleje nebere ani kapku ani po 400tis km. 30tis/měsíc výdělek bohatě stačí na pohodlné a nijak neomezující žití s takovým korábem - proč 100tis??
a na zimu jiné auto? proč?? vy neumíte jezdit??
Zdá se mi,že to píšete jako neštastník co někomu naletěl na naleštěnou past a ted se diví co ho to stojí....Četl jsem Váš příspěvek u Mercedesu jak při nájezdu 5tis km/měsíc Vás to auto stojí 50-60 tis Kč. - dost málo pravděpodobné. Každý měsíc? Když odečtu palivo,tak dáte za spotřebku a opravy půl milionu ročně? Ale ale....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 16:49, RE: e38
TOM napsal:
Proč bych měl brát 100tis abych si mohl dovolit e38? to je blbina na n-tou. Nehledě na to,že tu většina co se vyzná doporučuje 740 a ne 750 - to je ve všech směrech trochu extrém. 740 si oleje nebere ani kapku ani po 400tis km. 30tis/měsíc výdělek bohatě stačí na pohodlné a nijak neomezující žití s takovým korábem - proč 100tis??
a na zimu jiné auto? proč?? vy neumíte jezdit??
Zdá se mi,že to píšete jako neštastník co někomu naletěl na naleštěnou past a ted se diví co ho to stojí....Četl jsem Vá...
musím souhlasit s Tomem,taky mě připadne nesmysl,že bych k zakoupení E38 musel brát 100.tsi měsíčně!!!Pokud bych je bral,nekupoval bych si starou 7.mu,ale něco novějšího.Provoz 740i ve slušném stavu Vás nebude stát o moc víc než provoz třeba Passata,pokud beru provozní náklady,a samozřejmě je nesmysl jezdit do servisu BMW k dealerovi!!!se spotřebou u V8 počítejte tak průměr 12-13L/100Km.Což si myslím není až tak moc,když 1,2HTP jezdí za 8L.!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 19:56, RE: e38
dagoš napsal:
musím souhlasit s Tomem,taky mě připadne nesmysl,že bych k zakoupení E38 musel brát 100.tsi měsíčně!!!Pokud bych je bral,nekupoval bych si starou 7.mu,ale něco novějšího.Provoz 740i ve slušném stavu Vás nebude stát o moc víc než provoz třeba Passata,pokud beru provozní náklady,a samozřejmě je nesmysl jezdit do servisu BMW k dealerovi!!!se spotřebou u V8 počítejte tak průměr 12-13L/100Km.Což si myslím není až tak moc,když 1,2HTP jezdí za 8L.!!
Také souhlasím s tomem,mněl jsem 730i a nestála mně víc než "normální auto" . špatně prodejné? Prodal jsem jí za deset dní Momentálně mam S 320 CDI a také servisní náklady v normalu. (origo váha vzuchu 2438.- ) kolikpak stojí na ochcávku nebo na pašouna???????
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.01.2009 23:24, 740i
urcite 740i - 4,4 M62 - to auto mam 3,5 roku a kdo chce najezdit
hodne km tak urcite LPG - jinak vas to sezere... a obcasny poruchy pokud to auto mate dyl a najezdite hodne km jsou - opravy nejsou nejlevnejsi... takze pozor, muze vas to prekvapit... s autem sem najel 100000km...takze vim o cem mluvim... dalsi vec je v jakym stavu to auto koupite, do toho nevlezete na 100 procent
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.01.2009 08:10, RE: 740i
krakatit napsal:
urcite 740i - 4,4 M62 - to auto mam 3,5 roku a kdo chce najezdit
hodne km tak urcite LPG - jinak vas to sezere... a obcasny poruchy pokud to auto mate dyl a najezdite hodne km jsou - opravy nejsou nejlevnejsi... takze pozor, muze vas to prekvapit... s autem sem najel 100000km...takze vim o cem mluvim... dalsi vec je v jakym stavu to auto koupite, do toho nevlezete na 100 procent
Co takhle zkusit ty opravy a jejich ceny po 100 tis km vypsat. Hodně lidem by to jistě udělalo slušný obrázek.
Takhle jen říct - může to překvapit...Ano,destičky jsou jistě dražší než na Fabii.
Ale to potom pozor,v tom srovnání Vás může dynamika vozu taky PŘEKVAPIT!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.01.2009 08:37, RE: 740i
TOM napsal:
Co takhle zkusit ty opravy a jejich ceny po 100 tis km vypsat. Hodně lidem by to jistě udělalo slušný obrázek.
Takhle jen říct - může to překvapit...Ano,destičky jsou jistě dražší než na Fabii.
Ale to potom pozor,v tom srovnání Vás může dynamika vozu taky PŘEKVAPIT!
vadná jednotka DSC, podvozek se muze delat i 2x za 100000km podle
stavu silnic a velikosti kol co na tom sou, vodni pumpa, kladky komplet, termostat, chladic (mozna moji vinou, byl hodnezaspineny, mel se vycistit), preventivni vymeny oleje v prevodovce (kazdych 50000km napr.), viko ventilu, vaha vzduchu, brzdy nepocitam... oleje taky ne... proste kdo hodne jezdi uz jenom bezny servis muze zaskocit, nedej boze kdyz se po*ere neco vetsiho jako treba ta jednotka DSC, tohle auto neni pro kazdeho, zvlast kdyz nekoupi auto v super stavu, nebudme moc alibiste
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.