krakatit napsal:
vadná jednotka DSC, podvozek se muze delat i 2x za 100000km podle
stavu silnic a velikosti kol co na tom sou, vodni pumpa, kladky komplet, termostat, chladic (mozna moji vinou, byl hodnezaspineny, mel se vycistit), preventivni vymeny oleje v prevodovce (kazdych 50000km napr.), viko ventilu, vaha vzduchu, brzdy nepocitam... oleje taky ne... proste kdo hodne jezdi uz jenom bezny servis muze zaskocit, nedej boze kdyz se po*ere neco vetsiho jako treba ta jednotka DSC, tohle auto neni pro kazdeho, zv...
Nechci působit jako nevěřící Tomáš (no,možná trochu jsem),ale zkus k tomu připsat i ceny - jestli jsou tak překvapivé v porovnání s jinými vozy.
Řídící jednotka DSC?-kolik stojí? - nedá se sehnat na vrakovišti? Řídící jakákoliv jednotka je cenový problém u každého auta. Ale rozhodně to není typická závada E38 ne?
Chladič? Co jako mohlo být s chladičem?? Termostat chápu - copak ale termostat na BMW stojí nějak víc než na jiné auto?
Oleje - cena oleje je přece taky stejná jako ve všech autech, které používají plnou syntetiku - já jí kupoval za 200 Kč/l - překvapivé?
Váhu vzduchu jsem kupoval za 2000tis. ( to samé stojí na octavii)
2x za 100 tis km podvozek? no no no - a za kolik?
Vodní pumpu a kladky ok - když máš strach a chceš to mít v cajku ok,ale to je pár (2-3..?) tisíc. - zas nemusíš dělat kompletní rozvody ( máš řetěz), což může v porovnání s jinými vozy znamenat úsporu až 10 tis.
Brzdy nepočítáš? Jak jako? Jako,že sjedeš destičky za 5 tis km? To asi ne....a jsou snad výrazně dražší než na jiný auto alespon o třídu menší?
Nechci tu psát,že E38 je ideál pro levný provoz,to ne,ale aby někoho zruinovala - to těžko.
Nehledě na to vše - radost z jízdy - k nezaplacení !!!
)