finding napsal:
jj poslední krásná 7ma...a jezdilo se s ní geniálně, pohodlná vyvážená rychlá a na dálnici pocit jak z letadla a to ticho...výborná kára to byla, jenže za ty léta jich mnoho zmršili lidi svým přístupem, pěknej kus pohledáš. budu oponovat akorát co se týká servisu. to auto je v první řadě perfektně vyrobený a spolehlivý ne jako dnes když maj auta životnost mobilu...servisovat vyjde na stejno jak oktávka rs nebo superb, vrazit 50 bude nutný jak do podvozku tak do udělátek, protože jinak bude mít s bmw společný jen logo.nejlepší motor jednoznačně V8 - jede a nežere (9-14 průměr) , V12 paráda ale těžkej a výkonový rozdíl není...
Třeba jednou dorostu a bude mi chutnat čistá whisky a doutníky a budu říkat, že hezká auta už se nedělají. A že poslední hezká M3 byla před dvaceti lety a že z nové sedmičky se mi chce blít:)
Nicméně souhlasím s tím, že 750i je zbytečně těžká a žere a sere se zatím co 740i je poměrně v pohodě, a seznal to i kolega, který měl na 750i téhle generaci obsesi, měl jich asi pět a do všech narval neskutečné peníze, viděl jsem ho kupovat auto za 200 a nacpat do něho dalších 150 postupně.
S tím, že by sedma za 80 tisíc dělala všechno správně a nechtěla nic, se prosím tě dopředu rozluč.
Sedma za 80 je vrak.