Shodou okolností, ale opravdu velkou shodou, měl soused přes ulici doma A8, kterou "dostal" jako protihodnotu za práci, která mu nebyla zaplacena při stavbě RD jednomu člověku. Šlo o naftovu verzi z roku asi 2003-4, objem nevím, nebylo to pro mě podstatné.
Jednou jsem se s ním bavil a ptal se ho na zážitky a požitkly. Ňapřed mávnul rukou, pak něco zabrblal jakože shit či co a už to moc nechtěl rozebírat. Pak z něj vypadlo, že taková banalitka jako nedobíjení baterky - prokázala se porucha regulace dobíjení - v servise VW/Audi - 25.000.
Za nedlouho přišla výměna vodního črpadla - což znamená rozhodit prakticky celý předek (prý)- dalších asi 30.000.
Měl 2x radost z té A8. Poprvé, když ji dostal a pak asi za necelý rok, když se jí veeelmi pracně pod cenou znavil.
Tím chci říct, že premiovky od Audi či BMW budou něco stát a bude to asi více než na Kadla, ale to každý, kdo chce mít premiovku, musí vědět a být s tím srozuměn.
A auto za PC kolem 2 mega dnes za 300.000, to bude opravdu jen sbírka problémů, protože takovýhle auto si Helmut nekoupí pro 2x týdně cestu pro rohlíky do Kauflandu.
Na drzhou stranu, znám člověka - taky shodou okolností od nás ze vsi, co má 740i na LPG. A jezdí vesele, auto si dovetzl před 3 lety z Německa, kde pracuje jeho syn.
Riziko potřeby nasypat balík peněz je u obou aut s tímto stářím a kilometry, značné.
A spotřeba se u těchto aut moc neřeší. Opice chce žrát banánky