0
zpět
 

diskuze k tématu: Koupit BMW řady 7 nebo Audi A8?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 11:06, rada
Pisatel Volna Noha ma recht ------------- když kupujete starší auto occa 5 let a více je lepší si ho koupit v benzinu než v naftě .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 11:10, rada
Dobrý den, také se mi zdá že 300tis. je na pořízení těchto vozů poměrně málo, ale sehnat se určitě dají. Z mých zkušeností (máme ve firmách obojí) bych volil BMW protože je jednoznačně spolehlivější než audi. O naftě bych s Vaším předpokládaným nájezdem vůbec nepřemýšlel. U obou vozů Vás v naftě v této cenové kategorii sežerou servisní náklady.
Preferoval bych BMW 745i nebo 760i. Spotřebu neřešte v daných motorizacích je průměr od 14 do 18 litrů podle toho kde jezdíte a v tom co zaplatíte ročně za servis je rozdíl v ceně spotřebovaného paliva pakatel. U BMW 7 počítejte roční základní servis cca 50tis u Audi vychází cca. 60tis, pokud se nic nepokazí.
Omlouvám se všem audistům, ale naše AUDI A8 4.2 a W6.0 má asi o 60% vyšší poruchovost než BMW 730d a ve srovnání s BMW 760i je to ještě horší.
Nechat v autorizovaném servisu Audi ročně 300tis. není žádný probném a upřímě řečeno ne zrovna superschopnosti našich autorizovaných servisů ať BMW nebo AUDI jsou všeobecně známi v tom jsou obě značky stejné.
Osobně tedy doporučuji pro vás BMW 745i, otázka je co za 300tis koupíte.
Co se výbavy týče, určitě si najděte vůz s konfortními sedačkami s odvětráváním a dynamic drivem. Kupovat BMW 7 bez této výbavy pokud si můžete vybrat nemá smysl.
Další příjemnosti jsou el.dovírání dveří, hlasové ovládání vozu (zapnout mlhovky na dálnici tlačítkem ve 160 je velmi nepříjemné , snad jediná velká vada ergonomie),
natáčecí bixenony jsou super
Rádio Prologic7 je taky fajn, televizní přímač je zbytečný a aktivní sedačky (masáž) je taky celkem zbytečná výbava.
Co se týče názoru mezi výběrem 5 nebo 7 řady nemohu souhlasit že sedmička vozí jen nějaké centimetry a váhu navíc. To co je v 7 ve standartní výbavě nejde u 5 ani objednat a jízda a bezpečí jsou někde uplně jinde.
Přeju šťastnou ruku při výběru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 12:06, rada
Staré auto=pokladnička. Deset let stará "vlajková loď" - bez toho se neobejde žádný cikánský baron
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 12:47, rada
Wronc - v těch 50 tisících za běžný servis / rok je i sada pneu? Jestli ne tak prosím o detailní info když máš zkušenosti z firmy co že se to za 50/rok běžně servisuje
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 13:42, rada
Wronc --- tak ty máš dost za 3OO tisic nejde sehnat žadna 76Oi ani audi A8 v 6 litru benzinu a co ja vim tak 745i žere 14-15 litrů ---a to se fakt fest dupe na pedal. Už chcu vidět, jak by tazatel živil 12 válec když litr oleje castrol OW 4O stojí 8OOkč litr natož další vydaje kotouče brzdy atd. Nejlevnější 76O i -- tak pul miče a to ještě bude naka rachotina z NDR.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 15:30, rada
0W40 nestojí 800.7ma je pro krátké trasy na hovno,je tojen na šteklení ega.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 15:35, rada
Tech cca cca 50 tis. za rok muzu potvrdit z vlastni zkusenosti s 530d. Je to olej a vsechny ty drobne veci, ktere se zacinaji u 6 let stareho auta kazit (cep rizeni mne ted menili, kotouce vpredu a par dalsich veci, z hlavy uz nevim). Ale pripada mne to tak nejak primerene, porad to vychazi levneji nez splacet novy auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 17:36, rada
re valnoha , těch 50tis je samozdřejmě bez pneu - pokud pan franc najede ročně 30tis km bude měnit jednou olej, filtry atd. cca 10.000,- brzdové destičky a kotouče i když se nemění každý rok vychází cca 13.000- , pokud nebude jezdit v německu tak nápravy si vyžádají ročně asi 15.000,- , lišty stěračů 1.800,- mikrofiltry s kontrolou klimy cca.4.000,- to je +- 40tis, další rozpočítané náklady které nemusí být každy rok upgrade systému pokud ho neudělají při opravě cca1.900,- aktualizace navigačních map DVD stojí 8.500,- a vydávají ho 2 x ročně pokud máte zaplacenou službu BMW asist (v česku stejně nefunguje) , jednou za tři roky přestříkat kapotu a nárazník (dle stavu vyměnit přední světla (nejde vyměnit jen překryt) a spousta dalších drobností spojených s provozem které vám v servisu rádi naúčtují.
Já sám jezdím 760i 2004 skoro full a to nemyslím jako bazaristi, kteří když napíšou full výbava tak je to většinnou holátko, oproti kolegům v podstatě nevím co je servis, návštěva v servisu cca jednou za 3 měsíce. Najedu asi 60tis ročně a dlouhodobý průměr mám 15,2 litrů
re- marek kříž zelená 760i byla na tipcarsu asi 8 měsíců a zmizela při cenovce 299tis, v ČR se velké objemy dají pořídit oproti německu opravdu zalevno a je fakt že Vám skoro každý ještě 10-15% sleví.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 18:37, rada
PANE WRONC TA ZELENA 76o i byla hrozna --- ale pamatuju si, že měla málo najeto. Ale i přesto 12 válce bmw moc v ČR nefrčí . -- ležáky .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 19:53, rada
Som fanusik BMW od svojich 18rokov som vyskusal skoro vsetky dostupne modely Naposledy X5 3,Od Momentalne mam 745i 12/2004 zatial podla mna najlepsie BMW ake som vlastnil!!! Vsetky BMW kupujem len z kompletnou historiou plnou serviskou a s overenim km cez kluc na pc aj ked dnes uz su machri co dokazu vymazat aj ten kluc Keby ste potreboval akukolvek radu pomoc ohladne BMW rad vam pomozem vsetko ma svoje pro a proti ja sa o auta maximalne staram vsetky su ako nove takze a zatial som naozaj nemal z BMW ziaden problem Pri 7 pozor na vymenu oleja aj vane prevodovky malo by sa to robit pri 100tis Prajem vam nech dobre vyberiete a sluzi vam
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 21:07, rada
posilam vam 50000 a doufam ze mi to auto date
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 21:24, rada
Asi chcete vyčnívat,když tak jdete po A8 a BMW7.Já bych na Vašem místě volil A6 3.2FSi Quattro. A8 kromě trochu více místa už nic navíc nenabídne.A nebo moje prostá rada je - SUPERB 2-3 roky starý a budete mít klid,jen naftu nebo benznín a olej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.05.2010 07:16, rada
e65 je +- dobré auto. Občas tam blbne elektrika a i-drive se svými podmenu je vražedný nástroj (nepoužívat). Ale alespoň se v tom dá sedět, na dírách to péruje (narozdíl od A8), jízdní vlastnosti/ovladatelnost pak na výbornou. Se 745i se do spotřeby vejdete. Kupodivu i 730d použitelná je. Já bych neváhal .... A8 je pro ty, kterým dojezdila Oktávka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.05.2010 08:19, rada
pane Wronc: teď přidám já vlastní zkušenost. Jedná se o servisní náklady na 5er e60 vše Auto Base Praha 10 Průběžná. Olej s filtrama a běžným servisem - 6-7tisíc Kč, Destičky předek + zadek 3+3 tisíce Kotouče zatím neměněny cenu neznám, minulý týden repase přední nápravy po najetých 120tkm ( nebyla nutná, ale klepání nebylo příjemné - výměna čepů spojovaček, geometrie atd) 18tkč mikrofiltr stojí 2 nikoliv 4 tisíce a DVD do navigace mi zatím za tři roky 1x dával kamrád od
Bychla zadarmo. Ten lak se světlama na předku není korunová položka, ale na co platím pojistku že?
Závěrem: neznám náklady na 7er, ale až o tolik se lišit hádám nebudou. Buď jste perfekcionista nebo Vás někde berou u huby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.05.2010 09:10, rada
Nemůžu si pomoct, ale jako na začátku musím souhlasit s Valnohou! Sice mám starou E39, a nenajezdim tolik kilometrů, ale faktem je, že ze servisu znám jen výměnu oleje. Autorizovaný servis si myslím je u auta tohoto věku už hodně noblesní záležitost a je spousta servisů, zaměřených na BMW i bez autorizace a vyznají se v tom kolikrát lépe, protože věci opravdu opravují, ne jen vyměnit kus za kus. Prohlídka ve 120.000km mne přišla i s opravou po vloupání, výměnou stěračů, oleje, naprogramování denního svícení atd.. na 6.000,- korun. Když sem právě kvůli zubu času nechal lakovat kapotu, víko kufru a oba nárazníky, opět jsem nejel do autorizovaného servisu a práce odvedená výborně mě vyšla se vším všudy na 7.000,- za čtyři díly. Myslím, že když člověk chce, může si udržovat jakékoli BMW ve výborném stavu a nemusí být milionář.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.05.2010 09:27, rada
to Martin:
S tím, co jsi napsal se dá souhlasit pouze v případě, že nejsi na autě závislý a máš čas si to všechno pohodlně domluvit. Pokud auto nutně potřebuješ, tak prostě obvoláš pár autorizáků a kde mají volno, tam to foukneš, protože Ti třeba sháněním low-cost varianty uteče více peněz než takto.
Takže pokud někdo najede 30 tisíc ročně, tak se mu podle mě moc nebude chtít shánět různé garážisty, kteří umí to nebo ono, ale raději to doveze někam, kde to umí všechno, aby sám nemusel hledat závadu a pak obvolávat příslušnou garáž.
Kvalitativně to samozřejmě může být diskutabilní, ale to bych sem neplet. Beru, že jsou dobří a špatní garážisti a dobé a špatné autorizáky.
Sám mám zkušenost s oběma postupy, pokud mám čas, tak si mnohé z pravidelné údržby udělám sám a když čas nemám nebo je to náročnější na vercajk, tak jedu do autorizáku a když oprava není akutní a je dle nabídky z autorizáku finančně náročnější, tak hledám jiné alternativy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.05.2010 09:33, rada
nic
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.05.2010 09:59, rada
to David V:
Naprostá pravda. Na autě závislej rozhodně nejsem a můžu ho tejden postrádat. Jen pro upřesnění, rozhodně nemám na mysli garážisty, ale servisy, kde se zabývají pouze jedinou značkou, mají kompletní diagnostiku a veškeré zázemí pro danou značku. Nevím, jak je to po celé republice, ale v Praze a okolí znám minimálně tři takové na BMW. Svoje auto bych jen tak do nějaký garáže rozhodně nesvěřil. Výhodou v těhdle servisech rozhodně je, že je s nima rozumná domluva. Vědi, kterej díl se dá použít z druhovýroby (v hodně případech je to stejně výrobce dodávající i origo díl), kdy se dá použít díl starší a kdy se musí opravdu něco objednat z BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.05.2010 13:08, rada
Musím plně souhlasit s Valnohou a Martinem. I tyto vozy se dají servisovat za mnohem méně peněz než tady naznačil Wronc. A to ani nemluvím o zbytečnosti aktualizovat mapy nebo firmware každý půlrok či rok a už vůbec ne za zmíněné peníze. Dyt plno lidí ani neví jakou verzi firmwaru v autě mají a co přináší novější verze.
A opravdu nezaměnujte vesnické garážisty zvyklý na 120 a pod za kvalitní servisy specializující se na konkrétní značku a to třeba i už 20 let, přičemž jejich ceny jsou nesrovnatelné s oficiálními značkovými a jejich znalosti většinou taky.
Takže ano - servis na BMW 7, či Audi A8 je dražší než na vozy střední třídy, ale ne zas tak rapidně aby to někoho kdo trochu ví co a jak a kde zruinovalo. A to svezení za to pak stojí-zas mluvím k lidem co je auta baví a dokážou si jízdu užít, at už to pro každého znamená něco jinýho.
A s tou neplánovanou a rychlou výměnou - olej, destičky, stěrače, čepy...to přece nejsou věci co odchází ze dne na den - to se dá v pohodě naplánovat. ( a to nemluvím o tom, že bych vždy předpokládal, že minimálně lidi co sem chodí častěji ( zajímají se o auta) zmíněné věci zvládnou sami - stejně tak si sehnat aktualizaci map za pár stovek)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.05.2010 13:26, rada
A protože tam už jezdím řadu let a jsem tam nadmíru spokojen - klidně sem hodím odkaz (možná mi ho smažou)-ale to jen aby bylo vidět, že opravdu my co mluvíme o dostupném servisu, nemluvíme o tkzv garážistech ale seriozních a velmi znalých servisech. dokonce nabízejí i náhradní vozidlo po dobu opravy (docela sranda, když jsem tam dával 740i a odjel na dva dny v 318i-compact... - ale pobavil jsem se a ty dva dny přežil v pohodě)
A cena ? - cca 250kč/hod
http://www.autocermak.cz/
reagovat
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.