Úterý 25.05.2010 17:36,
rada
re valnoha , těch 50tis je samozdřejmě bez pneu - pokud pan franc najede ročně 30tis km bude měnit jednou olej, filtry atd. cca 10.000,- brzdové destičky a kotouče i když se nemění každý rok vychází cca 13.000- , pokud nebude jezdit v německu tak nápravy si vyžádají ročně asi 15.000,- , lišty stěračů 1.800,- mikrofiltry s kontrolou klimy cca.4.000,- to je +- 40tis, další rozpočítané náklady které nemusí být každy rok upgrade systému pokud ho neudělají při opravě cca1.900,- aktualizace navigačních map DVD stojí 8.500,- a vydávají ho 2 x ročně pokud máte zaplacenou službu BMW asist (v česku stejně nefunguje) , jednou za tři roky přestříkat kapotu a nárazník (dle stavu vyměnit přední světla (nejde vyměnit jen překryt) a spousta dalších drobností spojených s provozem které vám v servisu rádi naúčtují.
Já sám jezdím 760i 2004 skoro full a to nemyslím jako bazaristi, kteří když napíšou full výbava tak je to většinnou holátko, oproti kolegům v podstatě nevím co je servis, návštěva v servisu cca jednou za 3 měsíce. Najedu asi 60tis ročně a dlouhodobý průměr mám 15,2 litrů
re- marek kříž zelená 760i byla na tipcarsu asi 8 měsíců a zmizela při cenovce 299tis, v ČR se velké objemy dají pořídit oproti německu opravdu zalevno a je fakt že Vám skoro každý ještě 10-15% sleví.
reagovat