0
zpět
 

diskuze k tématu: Koupit BMW řady 7 nebo Audi A8?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.05.2010 14:57, rada
Odešlo mu jedno, vyměnily ho, a po 3 měsícíh mu odešlo druhý a s ním váha vzduchu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.05.2010 19:15, rada
Zdravím Vás.Jsem třetím rokem majitelem krásného vozu AUDI A8 s motorem 3,0 TDI.Auto jsem kupoval jako nové.Dříve jsem vlastnil BMW řady 7.Obě auta jsou zaručeně pěkná a bezpečná.O spolehlivosti není řeč.Stačí jezdit pravidelně na servisní prohlídky a tankovat naftu.Nic víc není potřeba.Každé auto je v něčem lepší.
Osobně doporučuji AUDI.Podle mého názoru je interiér vozu AUDI vzhledově hezčí.U BMW je interiér podle mého názoru stále vzhledově starší.Nemohu na značku AUDI dopustit.Jenom Vás musím upozornit,že průměrnou spotřebu u tohotu vozu mám kolem 11,4 na 100 kilometrů.Nejlepší je pochopitelně koupit auto nové,ale když kupujete nové rozhodně doporučuji auto koupit po prvním majitely a od dealera BMW nebo AUDI.Hlavně pozor na počet skutečných kilometrů.Sám mám auto třetím rokem a mám na AUDI najeto více jak 140 000 kilometrů.Rozhodně doporučuji nespěchat a nenaletět.Nedávejte na radu druhého.Udělejte jízdu v obou značkách a rozhodněte se podle sebe.Co Vám bude lépe vyhovovat.Přeji štastnou ruku při výběru vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.05.2010 20:18, rada
Take mam A8 3,0tdi stejně jako Marek, akorát nechápu jak může mít s tímto motorem dlohodobou průměrnou spotřebu 11,4l na 100km, takovou spotřebu mám po Praze, ale mimo 8l takže dlouhodobou spotřebu mám 9l na 100km. Za rok najezdím jen málo, tak 12tis.km a auto má najeto jen něco málo přes 110tis.km (mám ho pro radost, na cestování s rodinou) proto asi nemohu hodnotit spolehlivost, ale mám ho 1,5roku a zatím mi odešel jen snímač ESP na volantu, jinak nic, s autem jsem naprosto spokojen a mohu ho jen doporučit. Každý kdo si koupí starší luxusní auto musí počítat s tím, že i běžná údržba je drahá, nedejbože když přijde vážnější závada, ta může vyjít hodně draho, ale za to pohodlí mi to prostě stojí (auto je pohodlné, někde jsem tu četl jiný názor, nicméně auto má vzduchový podvozek, takže tvrdost se dá upravit). Pohon quattro je super, jiné auto než s náhonem na 4 kola už si nekoupim. Nakonec bych ale zapochyboval o tom, že za 300tis. seženete auto s jasnou servisní historií, protože u takového auta bych opravdu neriskoval.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 08:01, A8
Když sem koukl na mi bližší A8 (design) s cenovkou do 330 000Kč a servisní historií, tak TC vyhodí celých 7ks Audi A8. 4 z nich jsou v Praze,jedna v M. Boleslavi.Takže jestli tazatel kupuje v ČR a je z Prahy, tak je má celkem pokupě :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 08:20, nesmyslna koupe
jestli ma tazatel rozpocet 300 000 tak muze rovnou na obe auta zapomenout. To nema smysl kupovat, protoze do toho narve xxx dalsich tisic... Musela by to byt vzacna vyjimka aby tomu tak nebylo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 13:19, dobré
Tahle odpověď se mi dost líbila, vypadá na hluboké zkušenosti.

Celkově mám dojem, jestli by nestálo za úvahu oněch 300 litrů investovat do opravy toho dobře sloužícího Cadillacu, tedy pokud nebyla kastle rozpáraná na kusy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 14:34, RE: dobré
Koloss napsal:
Tahle odpověď se mi dost líbila, vypadá na hluboké zkušenosti.

Celkově mám dojem, jestli by nestálo za úvahu oněch 300 litrů investovat do opravy toho dobře sloužícího Cadillacu, tedy pokud nebyla kastle rozpáraná na kusy.
at uz to bylo mysleno ironicky nebo ne, zkusenosti s tim mam bohuzel velke... jako fanda velkych aut v nich v opravach protekly statisice korun...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 15:10, RE: dobré
krakatit napsal:
at uz to bylo mysleno ironicky nebo ne, zkusenosti s tim mam bohuzel velke... jako fanda velkych aut v nich v opravach protekly statisice korun...
Koloss to myslel vážně a pokud mluvím za sebe, tak se mi zpracování dotazu taky líbilo, a po tomhle čtení bych 300 tisíc investoval asi do jiného vozu.
Jak jsem psal v anonymní poradně. Kupuju si auta 8 let stará, kde už se musí opravdu pečlivě vybírat, protože v tomto stáří je spektrum opotřebovanosti aut poměrně široké. A i přes celkem opatrný přístup se prostě všechny věci nedají podchytit. U běžných vozidel to znamená náklady, se kterými se počítá a bývají přiměřené, čili to člověka až tolik nepřekvapí. Ovšem jak čtu zde a jak bylo v anonymní poradně, u těchto exotů asi není nic neobvyklého, se při nevhodné volbě dostat na dvojnásobek pořizovací ceny.
Bohužel v dotazu chybí, jestli tazatel počítá s tím, že náklady na provoz budou vysoké. Určitě by to zcela změnilo směřování rad.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 15:53, Spotrebak
Tak jsem koukal schvalne na auto kelly na ceny nahradnich dilu na tu Audi A8 a ceny nejsou az tak strasne. Dival jsem se na rozvody, ty jedine stoji 15 tis, coz je hodne ve srovnani s mym mondeem TDCI, ale jinak brzdy, desticky, olej, svetlomety, dily podvozu atd jsou primerene vyssi proti mondeu. Ano ne vse se da koupit v druhovyrobe, ale dily na ktere jsem se koukal nejsou starline ale bosh, ATE atd...a cena cca o 30 - 50% vyssi proti mondeu me prijde velmi rozumna na to svezeni. Ano oleje potrebuji 2 krat tolik, gumy budou drazsi o hodne kvuli rozmeru a drive odejdou kvuli vaze a kdyz odejde neco specifickeho na pneumatickem odpruzeni nebo neco v elektrice, tak to bude asi ranec, ale jinak si myslim, ze se da toto auto udrzet v dobrem stavu pri vcelku rozumnych nakladech proti treba obycejemu mondeu nebo superbu obzvlaste pokud najdeme servis specialuzujici se na BMw nebo audi kteri nejsou primo original, ale jsou to odbornici na jednu znacku....Ale je pravda ze na BMW 5 nebo A6 najdete mnohem vice druhovyroby i vrakoviste...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 15:59, RE: Spotrebak
mufik.martin napsal:
Tak jsem koukal schvalne na auto kelly na ceny nahradnich dilu na tu Audi A8 a ceny nejsou az tak strasne. Dival jsem se na rozvody, ty jedine stoji 15 tis, coz je hodne ve srovnani s mym mondeem TDCI, ale jinak brzdy, desticky, olej, svetlomety, dily podvozu atd jsou primerene vyssi proti mondeu. Ano ne vse se da koupit v druhovyrobe, ale dily na ktere jsem se koukal nejsou starline ale bosh, ATE atd...a cena cca o 30 - 50% vyssi proti mondeu me prijde velmi rozumna na to svezeni. Ano oleje pot...
Přesně tak, tato kategorie je dost přerostlá. Dle mého uvážení by stačila Audi A6 (r. 2004+) nebo BMW 5 (2004+). Auta jsou o genereci novější, ceny okolo 300t. reálné a lze s tím běžně jezdit s nadsázkou beze strachu, že jakmile se něco vysype, auto půjde z domu...Tazatl chce asi zaujmout, i já mám rád velká auta, ale vyšší střední podle mě úplně stačí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 17:15, RE: Spotrebak
mufik.martin napsal:
Tak jsem koukal schvalne na auto kelly na ceny nahradnich dilu na tu Audi A8 a ceny nejsou az tak strasne. Dival jsem se na rozvody, ty jedine stoji 15 tis, coz je hodne ve srovnani s mym mondeem TDCI, ale jinak brzdy, desticky, olej, svetlomety, dily podvozu atd jsou primerene vyssi proti mondeu. Ano ne vse se da koupit v druhovyrobe, ale dily na ktere jsem se koukal nejsou starline ale bosh, ATE atd...a cena cca o 30 - 50% vyssi proti mondeu me prijde velmi rozumna na to svezeni. Ano oleje pot...
řek bych že kdo se chce trochu povozit tak je lepší jít třeba do BMW 5 nebo A6 s větším motorem, třeba taková plechařina je na menší typy dycky o dost lacinší, to samé ramena atp, druhovýroba samo závisí na rozšíření auta a tak se u BMW 7 nebo A8 ani nevyplatí, takže u nich většinou jen origo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 18:46, RE: dobré
David V napsal:
Koloss to myslel vážně a pokud mluvím za sebe, tak se mi zpracování dotazu taky líbilo, a po tomhle čtení bych 300 tisíc investoval asi do jiného vozu.
Jak jsem psal v anonymní poradně. Kupuju si auta 8 let stará, kde už se musí opravdu pečlivě vybírat, protože v tomto stáří je spektrum opotřebovanosti aut poměrně široké. A i přes celkem opatrný přístup se prostě všechny věci nedají podchytit. U běžných vozidel to znamená náklady, se kterými se počítá a bývají přiměřené, čili to člověka až tolik...
Vážně to bylo tak napůl, hodně záleží na stavu havarovaného vozidla. Ovšem klíčem k úspěšné opravě je šikovný mechanik, který vás neokrade. Pokud nikoho takového člověk nezná a je v opravách aut úplný laik, tak se to nedá za rozumné peníze vyřešit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 19:36, RE: Spotrebak
mufik.martin napsal:
Tak jsem koukal schvalne na auto kelly na ceny nahradnich dilu na tu Audi A8 a ceny nejsou az tak strasne. Dival jsem se na rozvody, ty jedine stoji 15 tis, coz je hodne ve srovnani s mym mondeem TDCI, ale jinak brzdy, desticky, olej, svetlomety, dily podvozu atd jsou primerene vyssi proti mondeu. Ano ne vse se da koupit v druhovyrobe, ale dily na ktere jsem se koukal nejsou starline ale bosh, ATE atd...a cena cca o 30 - 50% vyssi proti mondeu me prijde velmi rozumna na to svezeni. Ano oleje pot...
Souhlasím s Tebou v případě, že takovou ojetinu koupíš v autorizovaném bazaru a dostaneš rok záruku. Za rok se dá přijít na fatální závadu v době koupě.
Je jednoznačné, že prakticky na každé auto dostaneš běžný spotřební materiál za rozumné peníze, ovšem bohužel provoz starší ojetiny nemusí být o tom laciném spotřebáku.
Já jsem za první rok do toho blbýho Mondem investoval tak 50 tisíc. Ovšem je v tom celý obutí na obě sezóny za 25 tisíc a 9 tisíc za nepříjemnost, kdy mi kuna přežrala kabel k lambdasondě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 20:17, RE: dobré
Koloss napsal:
Vážně to bylo tak napůl, hodně záleží na stavu havarovaného vozidla. Ovšem klíčem k úspěšné opravě je šikovný mechanik, který vás neokrade. Pokud nikoho takového člověk nezná a je v opravách aut úplný laik, tak se to nedá za rozumné peníze vyřešit.
Já myslel tu první část. Tu druhou opravdu podle stavu, ale to vypadá asi špatně. Jinak začínám testovat tu 98-ičku. Nevíš náhodou jestli se lihem pančuje jen 95-ka nebo i 98? Nemůžu nikde najít seriozní odpověď.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.05.2010 21:13, RE: dobré
David V napsal:
Já myslel tu první část. Tu druhou opravdu podle stavu, ale to vypadá asi špatně. Jinak začínám testovat tu 98-ičku. Nevíš náhodou jestli se lihem pančuje jen 95-ka nebo i 98? Nemůžu nikde najít seriozní odpověď.
S tím pančováním je to průser. Oni totiž musí napančovat to procento v nějakém časovém období a není jasné, kolik toho přidají na začátku a kolik na konci a vůbec není řečeno, že to musí být v každé natankované nádrži a popřípadě kolik procent. V jedné může být 0 ve druhé klidně 10%.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.05.2010 07:23, BMW-CENA SVĚTLA
Nové světlo na sedmu stojí od 12 tis. Kč, bi-xenon od 14 tis. kč. Cena na vrakovišti okolo 7 - 8 tisíc za bi-xenon.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.05.2010 08:51, RE: BMW-CENA SVĚTLA
cruise napsal:
Nové světlo na sedmu stojí od 12 tis. Kč, bi-xenon od 14 tis. kč. Cena na vrakovišti okolo 7 - 8 tisíc za bi-xenon.
tak mi to nedalo si ověřit kdo má teda pravdu a tady je výsledek:
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.05.2010 10:05, 7er BMW
Moje postřehy z 2,5 letého užívání 7er BMW 745Li: Mám BMW rv.2003, a musím říct, že kromě výměny provozních náplní, výměny 1-ho xenonu, CD changeru a 1xreprogramace sem nebyl nucen nic výc do auta investovat. Kupoval sem ho po 1.majiteli, taky s obavou ohledně event. velkých nákladů na servis, ale obavy se naštěstí nevyplnily.Např. za xenon mě naúčtovali 2.5k a výměna oleje, filtrů a ostatních náplní za 7.5k Kč, což u tohoto auta není fatální. Osobně bych doporučil BMW (i když quattro u A8 není také k zahození - v zimě s zimákama a zadním pohonem mam problémy vybruslit z garáže)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.05.2010 12:42, Tazatele chápu
Vážení, já tazatele chápu a rozumím mu. Ta auta jsou parádní, výborná, skvělá. Sám jsem měl tu čest v nich sedět a řídit je. Totální orgasmus já se kloním spíše k variantě BMW 745, není tam tolik problémů s turbem, naftou a pod. ale věřím, že zvláne majitele i tak velmi slušně potrápit. Minimálně spotřebou a běžným sevisem. S limitem 300 tis. bych se na to ale vykašlal a šel bych do A6, nebo MBW 5. Ale chápu to, sny jsou od toho aby se plnily... Šťastnou ruku!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.05.2010 08:56, RE: 7er BMW
kikikaikai napsal:
Moje postřehy z 2,5 letého užívání 7er BMW 745Li: Mám BMW rv.2003, a musím říct, že kromě výměny provozních náplní, výměny 1-ho xenonu, CD changeru a 1xreprogramace sem nebyl nucen nic výc do auta investovat. Kupoval sem ho po 1.majiteli, taky s obavou ohledně event. velkých nákladů na servis, ale obavy se naštěstí nevyplnily.Např. za xenon mě naúčtovali 2.5k a výměna oleje, filtrů a ostatních náplní za 7.5k Kč, což u tohoto auta není fatální. Osobně bych doporučil BMW (i když quattro u ...
nějak tomu nerozumím. Měnili ti xenon z levé strany na pravou? Nebo ti dali nový xenon za dva a půl tisíce?
reagovat
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.