Honzák Vladislav napsal:
já si dovolím nesouhlasit. měl jsem už několik bmw a právě bezpečnost už 535i 5kového bmw z roku 95 a bezpečnost x5 se mi loni vyplatila. V roce 98 při cestě z litomyšle na hradec králové mě s mojí rodinou v zatáčce předjíždějíci dodávka čelně nabourala.jel jsem asi 105-110km/h a on podobně.střetu zabránit nešlo.Byl jsem dost zraněn a 6 týdnů ležel se zlomeninami v nemocnici. řidič transitu nepřežil. Když jsem si před 3ma lety X5 kupoval myslel jsem na to. v září minulého roku mě vytlačil cca ve...
Ach bože...
Tak jinak...
Co takhle se naučit řídit
A ještě jinak...
Co takhle koupit si příště něco mnohem bezpečnějšího než průměrné auta v oblasti bezpečnosti - tak aby k těm haváriím vůbec nedocházelo?
He?
A ještě jinak... Jsou to všechno kecy, kecy, kecy... Je samozřejmě dokázané, že mastodonti typu tohoto X5 jsou nebezpečnější než normální auta (A to nejen pro své okolí). Ta hmotnost je příliš vysoká. Při každé havárii záleží na tom jak se to celé semele. Vzled auta po havárii nehraje žádnou roli.
P.S. pokud si někdo myslí, že auto co se po nárazu do překážky nedeformuje tak hodně štěstí tomuto jedinci do příštího života. Ten test toho smartu byl udělanej proto, aby se vědělo, že není problém vyrobit dnes tak tuhou konstrukci, která se nedeformuje. Ale je problém vyrobit konstrukci, která se deformuje přesně tak jak ty potřebuješ, aby pohltila co nejvíce energie po době nárazu (a to za všech okolností).
Z posledních výsledku EuroEncap je zřejmé, že to pochopili i soudruzi v Mnichově (i BMW už dosáhlo na 5 hvězd a to velmi dobrým výsledkem).