Pondělí 06.09.2010 19:57,
rada
Uz jsem se zaradoval, ze konecne budu moci prispet svoji troskou do mlyna, nebot jsem 2 X5 vlastnil, obe v dieselu, pred a po-faceliftu. Bohuzel cenova predstava tazetele mne opet vyrazi dech. Nebo snad nekde prodavaji auta takhle lacino? Tedy: X5 prvni generace, pred feceliftem, r.v. 2002, 135kW diesel. S autem najeto 180tis km, bez zavady. V 168tis. meneno lozisko predniho kola, cena v autor. servisu 350EUR, jinak bezna udrzba. Na teren zapomente, na to dany vuz neni, v zime OK, ale diky vaze vozu to zadne zazraky nejsou (oproti Foresteru, kterym jezdim jako zimnim autem nyni). Zazil jsem i hodne neprijemny smyk pri pomalem sjizdeni po neupravene vozovce v Rakousku, se SUbaru jsem nic podobneho ani ve vyssi rychlosti nezazil. Predchozi generace X5 nebyla nynejsi X-Drive technologie, to je treba take vedet, jeji schopnosti ve snehu na horach nebyly zadny zazrak. DO nasich stredoevropskych podminek ale staci, pokud treba netahate v zime kone. Ale nic. Vuz perfektni, velice kvalitne zpracovany, festovny. Pofaceliftova X5 - r.v. 2005, byla vykonnejsi, s nizsi spotrebou, najeto 80 tis, pote zlobilo cidlo otacek a automat diky tomu spatne radil. Oprava v ramci garance, ale i tak nebyla cena nijak zavratna, tusim 1500EUR. Dale jezdila bez problemu az do 148tis.km, kdy sla do sveta. Dokonce i vsechny zarovky mela puvodni, proste naprosta spokojenost.
Auta jsou i dle vyrobce delana poctive, naddimenzovane, mechanicke casti a podvozek vydrzi hodne, s elektronikou jsem nikdy problem nemel, ale jiz jsem to zaslechl. Ceny original servisu nejsou nikterak vysoke, umerne financnim moznostem cloveka, co si vuz dane kategorie koupi. Odmeni vas skvelym komfortem jizdy, na to jak je vuz velky muzeme rici i pseudosportovnim zazitkem, pocitejte ale s rocnimi naklady 1000-2000EUR za servis a pripadne opravy. Mluvim o autorizovanem servisu, ceny druhovyroby a neznackovych servisu budou jiste priznivejsi, takze zadna tragedie.
S X5 v benzinu jsem mel tu cest na vyzkouseni, 3,0i je slaby a v tomto voze rozezrany, neverte slibum, ze pojedete za 12l. 4,4l je lepsi, ale zere jeste vic, ovsem dynamika je jak ma byt. Auto v peknem stavu za Vami psane penize nekoupite, mozna v CR v bazaru dovoz aus Italien, 2x stoceny tacho, nebourana, ale pro jistotu cela lakovana, aby to bylo hezci. V Nemecku se X5 7-5 let stare s rozumnym najezedem a od serioznich obchodniku porad prodavaji kolem 16-22tis EUR, predstava ze ji sezenete za 10tis je smesna. Zadelate si na problem. A predelat 7 let stary vuz s nekolika stotisici km najezdu na plyn je v pripade X5 odvazny pocin, ktery nehodlam komentovat.
Hodne stesti s vyberem a Freude am Fahren vinsuju.
reagovat