PetrT napsal:
Zdeny60 napsal:
To by byl můj kandidát. Cokoliv. Tourage, A6, A4, Q7. Auta jsou to kvalitní, prémiová, nekradou se, mají imidž, nejezdí v to cigáni. Motory vdrží neskutečné porce. Servosovat je umí kdejaký bulík. Technologie ¨špičkové, dyzajn vytříbený, konstrukce vysoce sifistikované, uživatelsky přívětivě a servisně ještě více. Malý příklad je zde: http://www.autohificlub.cz/forum/13/1854872-rozvody-30-tdi-prvni-vlastovka-/0 Tak s tímhle, kdybych někdy začal koketovat, tak mám domluveno se sousedem - on je totiž myslivec - že mě zdrama zastřelí. Pokud chchi auto, které musí vydržet do důchodu, tak to NESMÍ být žádný německý jebák, ale jen a pouze japonské značky. Namátkou Lexus, Infiniti, Toyota. Model je libovolý, značek je víc. Ale z Evropy ani jedna jediná, včetně opěvovaného Volva.
To co píšeš o japoncích platí jen pro benzínová auta a to o touaregu zase pro minulou generaci. Třeba můj soused při vzpomínce na patrola 3.0d dostává ještě dnes záchvaty vzteku. Po třech letech to auto prodával a byl v něm třetí motor. Ted má přes rok LC a už byl taky odtahován, závada motoru. Současný touareg je na poměry ve třídě uplně v pohodě. Po všech stránkách. Navíc se jedná o velmi pohodlné auto a interiér je proti odpornému interiéru nového LC opravdu luxusní. S tím teréním paketem i docela dost vyjede, rozhodně mnohem víc než X5 nebo ML. Samozřejmě pokud ho bude někdo provozovat jako offroad rozpadne se mnohem rychleji než zmínění japonci, ale to každé suv.
U první generace byly problematické některé motory a auta se vzduchovým podvozkem. 3.0 TDI a 4,2 benzín byly v pohodě. O LC jsem naposledy četl, že měli nějaký problém s motorem a že se doporučují až modely po roce 2011, kdy ten problém odstranili...